donequote:Op donderdag 6 november 2008 09:28 schreef OA het volgende:
Maar goed, LSC mag worden gewijzigd in KSC hoor...
achtbaan is bij de ALDI in de aanbiedingquote:Op donderdag 6 november 2008 09:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
met een jetpack, of een helicopter of een achtbaan
*insert snuifsmiliequote:Op donderdag 6 november 2008 09:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu nog de C door de D vervangen en ineens is dit de UVT-SC.
ik wil bij jou wonenquote:Op donderdag 6 november 2008 09:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
met een jetpack, of een helicopter of een achtbaan
same here, maar ssstt zij leren nog bijquote:Op donderdag 6 november 2008 09:27 schreef OA het volgende:
[..]
Euh... ik heb een gewone trap naar een gewone zolder.
MPG zal het wel op prijs stellen als je speciaal voor je fobo ff je baard laat staan voor een fotoquote:Op donderdag 6 november 2008 09:28 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik sta al met mijn snor in m'n fobo, maar een baard heb ik nog niet geprobeerd
quote:Op donderdag 6 november 2008 09:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Woon je meteen op fietsafstand van MPG!
ik heb ook geen zolderquote:Op donderdag 6 november 2008 09:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
same here, maar ssstt zij leren nog bij
oeh! En bij zijn werk om de hoekquote:Op donderdag 6 november 2008 09:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Woon je meteen op fietsafstand van MPG!
denk ik ookquote:Op donderdag 6 november 2008 09:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
MPG zal het wel op prijs stellen als je speciaal voor je fobo ff je baard laat staan voor een foto![]()
sinds een paar minuten welquote:Op donderdag 6 november 2008 09:22 schreef Klonk het volgende:
weten jullie echt niet wat een vlizo is ?
thanks!quote:Op donderdag 6 november 2008 09:42 schreef DaMart het volgende:
Succes met je tentamen, Muck!
boehoemquote:Op donderdag 6 november 2008 09:46 schreef boem-dikkie het volgende:
Succes Moek!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |