Jipieieie,weet je nu wel welke het gaat worden?quote:Op woensdag 5 november 2008 21:38 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik sloot hem geloof ik![]()
Nog 2 nachtjes slapen![]()
en dan komt ons meisje hier wonen
Gregorquote:Op woensdag 5 november 2008 22:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
Gregor net onder de douche vandaan, ingewikkeld in een enorme handdoek én de deken
[ afbeelding ]
Wat is Senna lief!!!!!!quote:Op woensdag 5 november 2008 19:19 schreef DuchessX het volgende:
Zo slaapt Senna...ik vind het zo lief met dat pootje onder haar kop
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind de pootjes van m'n hond zó lekker ruikenquote:Op woensdag 5 november 2008 19:21 schreef Juup© het volgende:
Logisch dat zij zo lekker slaapt, zij is bedwelmd door haar eigen zweetkakkers
Wat een liefje!quote:Op maandag 3 november 2008 20:36 schreef Insania het volgende:
[ afbeelding ]
Ons kleine Brammetje met z'n oren in z'n nek.
Hiermee zegt hij: Mag ik ook een stukje brood? Alstublieft? Ah? Ah? Pleeeeeeease?
Wat een mooie kiekjes Auticia!quote:Op donderdag 6 november 2008 23:22 schreef Auticia het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tvp.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:03 schreef Pure-Poison het volgende:
Mooie foto's Auticia,wat een lieverd is het toch om te zien he
quote:
ja goed van ons he!quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:20 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Wij komen elkaar ook overal tegen he
![]()
![]()
Oh Oh,wat een geweldige foto's weer.Ik lig helemaal in een deuk om die 2e foto,Frits die een gek gezicht trekt! Mijn man is nu ook al Frits-fan,hij vroeg van de week,hoest met Fritsje? Dus ikke,Fritsje? Ja zegt ie van Frits van Fok.....hij is gek hoor
Wij zijn hier ook enorme Fritsfannenquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:20 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Wij komen elkaar ook overal tegen he
![]()
![]()
Oh Oh,wat een geweldige foto's weer.Ik lig helemaal in een deuk om die 2e foto,Frits die een gek gezicht trekt! Mijn man is nu ook al Frits-fan,hij vroeg van de week,hoest met Fritsje? Dus ikke,Fritsje? Ja zegt ie van Frits van Fok.....hij is gek hoor
Lekker dingquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:29 schreef draculettetje het volgende:
[ afbeelding ]
ik hoef nog niet uit hoor, nee laat mij maar even lekker liggen
Dank! Ik denk dat ik 'm op canvas ga laten zettenquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:10 schreef oh-oh het volgende:Oh Auticia, die bovenste foto, geweldig mooi!
Ipv gewoon een tvp post ik gelijk even gezellig mee.
Het was zo'n ellende om die muts op zijn kop te laten zitten. Toen hij merkte dat er een bal aan vast zat wilde hij er alleen maar op knagenquote:Op vrijdag 7 november 2008 01:15 schreef draculettetje het volgende:
krijg helemaal een kerst gevoel bij die middelste foto
zou ik zo als kaart kunnen versturen als het mijn hond was geweest!
Dank!quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:00 schreef Carmella het volgende:
[..]
Wat een mooie kiekjes Auticia!![]()
En de kerstmuts
!
Ik ben het met je eensquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:03 schreef Pure-Poison het volgende:
Mooie foto's Auticia,wat een lieverd is het toch om te zien he
quote:Op woensdag 5 november 2008 21:38 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik wil meekijken hier. Zal proberen snel weer wat foto's te maken van onze heundjes.
Die eerste foto is geweldig!quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:05 schreef Auticia het volgende:
Vandaag had Spike beduidend minder zin om op de foto te gaan.
Ze heet Beau. Ze ruikt idd erg lekkerquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:48 schreef Pure-Poison het volgende:
Ow wat een megalief moppie!!!Hoe heet ze?
Ow jonge puppy's ruiken zo lekker he
Awwwquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:28 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Dit hoopje hond ligt nu op de bank te slapen. Het is de middelste geworden, een heel ondernemend typje en is nog nergens bang van
quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:29 schreef draculettetje het volgende:
[ afbeelding ]
ik hoef nog niet uit hoor, nee laat mij maar even lekker liggen
Die pakjes en hoe ze er allebei bij staanquote:
Superfoto's!quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:05 schreef Auticia het volgende:
Vandaag had Spike beduidend minder zin om op de foto te gaan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een heerlijk kleintjequote:Op vrijdag 7 november 2008 20:28 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Dit hoopje hond ligt nu op de bank te slapen. Het is de middelste geworden, een heel ondernemend typje en is nog nergens bang van
I know maar ik red het echt niet om vanaf half 5 wakker te zijnquote:Op maandag 10 november 2008 20:53 schreef oh-oh het volgende:Puppiesssssss
![]()
Oehhhh denk er aan, als je ze eenmaal in bed neemt weten ze waar ze wezen willen!
Ik weet nog dat ik keihard zei toen ik Frits ging kopen dat ik no way never niet een hond in bed wilde, zelfs geen piepkleine chihuahua.
Nu heb ik zelf nog amper plek in mijn toch royale bed omdat de honden alle 4 breeduit willen liggen
Dat beeld krijg ik maar niet uit mijn hoofd. Het is nu 17 jaar geleden. De kat sprong de tussendeur open, de hond vloog door het kattenluikje, de kinderen uit de buurt gingen spelen (dacht mijn pup) het stomme beest struikelde over een tak en viel zo op de weg voor een auto. vervolgens reed een bus over hem heenquote:Op dinsdag 11 november 2008 08:45 schreef draculettetje het volgende:
geloof dat ik vroeger zelf ook aan de primatoer zat!
en wat een geweldige foto's zag ik net weer bijkomen!
die hond die maar 9 maanden is geworden, da;s dus ook echt mijn angst als ronja weer eens wegloopt
Bij ronja is het vooral de speelsigheid (volgens cursus) in de zin van als zij een spoor ruikt dan volgt ze dat en let niet meer op haar commando'squote:Op dinsdag 11 november 2008 09:38 schreef oh-oh het volgende:
Ik snap overigens wel dat er een keer een hond de deur uit glipt en dat er dan een ongeluk gebeurt hoor, ik had het over Ronja, ik heb de indruk dat die wel vaker wegloopt, dat snap ik dus echt niet hoe dat kan.
ik kan niet rennenquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:28 schreef oh-oh het volgende:
Oh als die van mij niet onmiddelijk komen als ik ze roep ren ik heel hard de andere kant op, dan staan ze zo alle 4 op mn voeten, werkt altijd.
En ik hou niet zo van dat geroep op die honden, dus ik roep een keer dat ze moeten komen en dan loop ik weg en zien ze maar dat ze komen.
klopt maar het is dan ook een honden centraal topic maar met foto'squote:Op dinsdag 11 november 2008 10:40 schreef Huppelmuts het volgende:
uhm inmiddels is dit geen fototopic meer
ha ha snapte ik wel hoorquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:39 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja je hoeft natuurlijk niet te rennen. Gewoon omdraaien en weggaan en de hond negeren.
Ik denk dat die van mij al komen als ik niet roep en me gewoon omdraai en stil blijf staan.
ik denk niet dat ze naar dezelfde plek weg loopt omdat ze op verschillende plekken weglooptquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:45 schreef Harajuku. het volgende:
Loopt ze dan gewoon weg om het weglopen? Gaat ze altijd naar dezelfde plek of wat?
PP bedoelde je het veld in het mheenpark?quote:Op woensdag 12 november 2008 21:57 schreef Pure-Poison het volgende:
Hier slingert er altij wel weer ergens eentje rond (ze verstoppen ze ook graag en dan komen ze weer tevoorschijn).Denk dat ze er van mij 2 per week per hond krijgen van die op het plaatje.
Ja, dat is ook slecht bij mijn weten. Maar gelukkig heeft het bij jou goed uitgepakt. Gaat hier alleen niet gebeurenquote:Op donderdag 13 november 2008 17:42 schreef Huppelmuts het volgende:
max vrat vroeger alle schoenen op
toen heb ik haar mijn toch al kapotgekauwde pumps gegeven. iedereen zei dat dat een slecht plan was want dan zou ze het nooit afleren.
enfin max had alleen nog maar oog voor "haar" pumps en heeft nooit meer andere schoenen aangeraakt.
nu kauwt ze alleen nog op tennisballen, die zijn binnen 10 secs helemaal kapot maar ze blijft er mee spelen en 1x in de zoveel tijd haal ik een nieuwe voorraad ballen voor haar.
Max met supergrote tennisbal(let aub niet op de verschrikkelijke puinhoop we zaten in verhuizing en mijn zoon flikkerde ook alles gewoon overal neer)
Nou dat lijkt me larie hoor, pas vanaf een half jaar.quote:Op donderdag 13 november 2008 18:00 schreef Harajuku. het volgende:
Ben net naar de Pets Place gegaan. Volgens haar mochten ze die dingen van Oh-ohs fotos en varkensoren ed vanaf een half jaar ongeveer, nu in ieder geval nog niet. Blij dat ik die gore dingen niet hoef aan te raken
Heb dus 2 botten van mijn eerdere foto genomen, maar dan wel wat groter. Bijna 9 euro t stuk
Buffelhuid schijnen ze dus gewoon te mogen. Nu ja, zeg t maar
HaHa vandaar dat ie nu zo Fritsig is,hij is die schok nooit te boven gekomenquote:Op donderdag 13 november 2008 21:19 schreef oh-oh het volgende:
Frits kreeg trouwens zo een bot als op die foto met die naakthonden mee van zijn fokker in zn puppiepakket![]()
Frits woog nog geen kilo en kreeg dat ding niet eens van zn plek.
Echt geweldige humor vond ik dat.
Dat je dat durft te gevenquote:Op donderdag 13 november 2008 16:03 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n botten bedoel ik.
Deze kostte geloof ik 3.50 en die heb je nog veel groter
Geweldige fotoquote:Op donderdag 13 november 2008 15:40 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou dan gewoon van die mega grote botten kopen. Daar zijn ze echt wel even zoet mee.
Coctailprikker, coole trui!
Ik wou dat ik ook kon breien of iemand kende die voor me zou willen breien, ik vind van die degelijke gebreide truien voor de doggies echt geweldig.
Ik heb vandaag meneer panter en meneer zebra mee naar kantoor, en ze hebben het heerlijk warm!
[ afbeelding ]
Die twee naakten met dat grote bot zijn niet van mij ( de linker is Chico's achterkleinzoon ).quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:33 schreef Carmella het volgende:
[..]
Dat je dat durft te gevenDat zou ik dan weer nooit kopen als ik zo'n klein ras had.
Ik koop het dan ook alleen omdat ik een erg energieke hond heb, die ook echt even genoeg kwijt kan in zo'n ding, maar ik vind ze superranzig... Koop het misschien 1 of 2 keer per jaar. Als ze rustiger geweest was had ik het ook nooit gekocht, maar op aanraden van anderen merkte ik toch dat ze dan ook een keer echt even wat genoeg had om te kluiven.
Bij mij vroeg een verkoopster lang geleden of mijn hond wel groot en sterk genoeg ervoor was
[..]
Geweldige foto![]()
![]()
Tijgerkopquote:Op vrijdag 14 november 2008 07:07 schreef draculettetje het volgende:
wat een geweldige foto's allemaal, met of zonder bot, een te klein of juist ontzettend groot bot
met kleertjes of zonder, of op een leeuwenkop!
ik heb echt dubbel gelegen!
sorryquote:
die zit er geconcentreerd bij en ziet er erg sterk maar toch ook lief uit!quote:Op maandag 17 november 2008 19:13 schreef Tarski het volgende:
http://photos-e.ll.facebo(...)38529_874332_480.jpg
wat vinden jullie van deze hond?
Is dat Gijs? Als pupje of is hij echt zo klein?quote:
Wat een mooi jasje heeft Gregor en wat gaaf dat hij nog handgemaakt isquote:Op donderdag 13 november 2008 14:41 schreef Cocktailprikker het volgende:
Sinds vandaag ook voor Gregor een jas... oudtante had er 1tje gebreid![]()
http://s283.photobucket.com/albums/kk288/vuile_beunkoe/?action=view¤t=Video025.flv
[ afbeelding ]
Dat lieve snuitjequote:
Op deze foto is ie een maand of 5,maar hij is nu nog niet zo groot hoor,zo'n 30cm.quote:Op maandag 17 november 2008 21:54 schreef Carmella het volgende:
[..]
Is dat Gijs? Als pupje of is hij echt zo klein?![]()
En wat een leuke foto's van Gijs en Joost![]()
[..]
maakt niet uit hoorquote:Op maandag 17 november 2008 22:04 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Op deze foto is ie een maand of 5,maar hij is nu nog niet zo groot hoor,zo'n 30cm.
draculettetje,lieve foto'sEn het is volgens mij Mheenpark hoor,ik heb kenissen in de pinksterbloem wonen en daar is het vlakbij.Ik weet nog steeds niet al die wijken/straten hier.Dus ik denk vraag het ff aan m'n man en toen vergat ik het telkens weer hier neer te zetten(hij wist het ook niet zeker)Sorry dus voor de late reactie!
niet dat ik weet, we zijn allang bezig met gehoorzaamheid en we moeten een foto mailen en dan wordt het diploma aangevraagdquote:Op dinsdag 18 november 2008 16:43 schreef Pure-Poison het volgende:
Zo die Lara groeit echt als kool![]()
Hoeft Ronja geen examen te doen dan voor de puppycursus?
onze oud duitse herder deed dat ook. in eerste instantie niks aan te zien, maar we zijn toch even naar de dierenarts gegaan toen ie niet ophield. bleek dat er een teek in had gezeten. die had ie eraf gekrabbeld. wondje genezen, maar het pootje zat er nog in. vandaar dat likken de hele tijd. ik ben blij dat we er op tijd bij waren!quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:47 schreef MinderMutsig het volgende:
Hoi![]()
Ik kom even ervaringen vragen. Mijn hond heeft een plek die aardig op weg is een hot spot te worden. Hij zit er nog niet constant aan te likken maar het plekje ziet er niet mooi uit en het irriteert hem.
Iemand huis-tuin-en-keukentips om te voorkomen dat het echt een hot spot wordt en dat het een beetje kan genezen? Is deppen/afspoelen met biotex iets of toch beter steviger ontsmetten?
Ik ben nu weer bezig met een meerdaagse kamsessie maar als dat klaar is zal ik ook even een paar foto's van mijn doesjes maken.![]()
zijn idd wel veel van de dingen die wij ook leren, zal eens navragen of we dan ook examen moeten doenquote:Op dinsdag 18 november 2008 17:42 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Zo eventjes uit mijn hoofd wat ze moeten doen voor het puppyexamen:
- Volgen aan de lijn [zonder trekken/opspringen]
- 8-je lopen... er staan 4 paaltjes in een vierkant, en de vijfde staat in het midden, je start in het midden waar de hond moet zitten, loopt naar één zijde waar je twee haakse bochten neemt met de hond aan de buitenzijde van de paaltjes, terug naar het midden waar je hond moet gaan zitten zodra je stopt, dan de tegenover gestelde zijkant, waar je twee haakse bochten neemt met de hond aan de binnenzijde en weer terug naar het midden waar ze weer moeten gaan zitten. De bedoeling is dat ze de bochten nemen, zonder dat ze aan de lijn sjorren, maar dat ze dus op de baas letten en vanzelf volgen.
- Af liggen en één minuut blijven liggen, zonder dat de baas de riem vasthoud.
- Blijven zitten en voor komen, terwijl je de lengte van de riem voor je hond staat [voor komen is in één rechte lijn naar je toekomen en netjes voor je komen zitten.
- Af gaan liggen EN op commando weer gaan zitten [en dus niet door het baasje aan de lijn omhoog gesjord worden].
- Voor en achter de groep langslopen EN blijven volgen.
Ik zit bij een hondenschool die ook gehoorzaamheid, [ver-]gevorderde cursussen, combicursus [combinatie van gehoorzaamheid en behendigheid], behendigheid en jachttraining geeft.
hij heeft het grondig schoongemaakt onder de huid. er was door alle irritatie van het likken en ook het pootje een ontsteking onder de huid gaan ontstaan. we hebben m een tijdje een kap omgedaan, zodat ie er niet meer bij kon. we kennen m, hij blijft anders bezig. daarna is het over gegaan.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:36 schreef MinderMutsig het volgende:
Wat heeft de dierenarts daar aan gedaan?
Een tekenbeet lijkt me sterk trouwens. Ze krijgen frontline en in de zomermaanden daarnaast nog knoflooktabletjes. Ik controleer ze altijd maar ik heb al twee jaar geen teek meer op ze gevonden.
Fijn! Een hond trainen bij je te blijven als je er zelf niet achteraan kunt kan heel lastig zijn.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:15 schreef draculettetje het volgende:
Vandaag weer een klein stukje verder met ronja geoefend, heb haar vanaf de hondenuitlaatplaats naar huis zonder riem naast me laten lopen! Met enige stem correctie en een snoepje in mn hand is ze bij me gebleven!
Niet weggelopen dus!
ik zal niet overmoedig worden maar dit is toch wel een stukje winst!
Die oortjesquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:58 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Lara afgelopen zondag bij de inhaalles van de puppycursus:
[ afbeelding ]
da's helemaal waar, inmiddels heb ik haar wel zo goed leren lezen dat ik veel eerder kan inschatten wanneer ze van plan is weg te gaanquote:Op donderdag 20 november 2008 15:29 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Fijn! Een hond trainen bij je te blijven als je er zelf niet achteraan kunt kan heel lastig zijn.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hier dus wat foto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en hier een filmpje![]()
[ link | afbeelding ]
Wat leuk en heerlijk dat filmpjequote:Op zaterdag 22 november 2008 13:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hier dus wat foto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en hier een filmpje![]()
[ link | afbeelding ]
Noukie, je moet niet zo sip kijken hoor, word er meteen emo vanquote:Op zaterdag 22 november 2008 09:29 schreef Bengeltje het volgende:
De eerste sneeuwNoukie kijkt van
"maar het is niet veel... "
[ afbeelding ]
Vanaf Eindhoven is het maar 1 uur en 45 minuten rijden dus is best te doen. Terug was een ander verhaal door de sneeuw en onze wens om eens een alternatieve route te pakken (5 uur en 10 minutenquote:Op zondag 23 november 2008 22:34 schreef MinderMutsig het volgende:
'Even' wezen wandelen in de Ardennen?![]()
Leuke foto met zijn kop in de sneeuw.
en toch probeer ik dat nu voor me te zienquote:Op maandag 24 november 2008 09:00 schreef oh-oh het volgende:
Juup, gaaf!
Maar goed dat ik daar niet was met die van mij want daar waren de chihuahua's niet eens met hun kop boven de sneeuw uitgekomen
Een zij met de poot zo hoog?quote:Op zondag 23 november 2008 22:37 schreef Juup© het volgende:
[..]
Vanaf Eindhoven is het maar 1 uur en 45 minuten rijden dus is best te doen. Terug was een ander verhaal door de sneeuw en onze wens om eens een alternatieve route te pakken (5 uur en 10 minuten).
P.S. Senna is een zij
Kop in de sneeuw is een teefje, poot omhoog is een reuquote:Op maandag 24 november 2008 09:10 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Een zij met de poot zo hoog?![]()
![]()
Valt inderdaad mee, vanuit Groningen doe je er ietsje langer over.
Gemist dat het om twee ging. Moet beter lezen en uit mijn doppen kijkenquote:Op maandag 24 november 2008 09:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kop in de sneeuw is een teefje, poot omhoog is een reu
Rood en zwart lijkt ook op elkaar.quote:Op maandag 24 november 2008 09:26 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Gemist dat het om twee ging. Moet beter lezen en uit mijn doppen kijkenze hebben zelfs verschillende kleuren halsbanden.
zaterdag had ik hier een labrador van 4 op bezoek die stond met zn kop bij de vogel kooiquote:Op maandag 24 november 2008 10:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Rood en zwart lijkt ook op elkaar.
ben in dat opzicht wel blij dat ronja echt nog niet aan meubels oid heeft lopen knagenquote:Op woensdag 26 november 2008 22:55 schreef Pure-Poison het volgende:
Thanks![]()
Dat stoeltje heeft ie trouwens vorige week helemaal kapot gemaakt,kussen in 100 stukken en flink aan het hout lopen "knagen"Dat ie er nou zelf niet meer in kan moet ie zelf weten maar Gijs lag er ook zo graag in
Toch is ie lief
het is een West Highland White, maar we knippen hem niet in die stijlquote:Op woensdag 26 november 2008 23:05 schreef RWN. het volgende:
Cocktailprikker, wat voor soort hondje heb je?
Bij wat voor momenten was dat?quote:Op donderdag 27 november 2008 15:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
het is een West Highland White, maar we knippen hem niet in die stijlgewoon lekker kort en dan groeit het maar raak, alleen af en toe de kam er doorheen en een douche
11 jaar is hij inmiddels, en ik geniet van elke dag dat hij er nog is. Heeft toch al wel momenten gehad waarvan we dachten nou zijn we hem kwijt
Hij heeft een aangeboren hartafwijking... en vorig jaar had hij een paar keer dat hij echt op sterven na dood leek. Futloos, geen zin in te eten / drinken / lopen. Moeite met ademhalen. Ook krijgt hij nu langzaam staar.quote:Op donderdag 27 november 2008 16:02 schreef RWN. het volgende:
[..]
Bij wat voor momenten was dat?
Wat voor soort karakter heeft zo'n hondje?
dat klinkt ook gewoon heerlijk! fijn dat het zo goed bevaltquote:Op donderdag 27 november 2008 11:21 schreef Pure-Poison het volgende:
draculettetje,het is hier HEERLIJK,aan de rand van het centrum,ben er wel binnen 2 minuten maar het is een heel stuk rustiger en dat is vooral s'nachts erg lekkeren het is een lekkere ruime woning dus de hondjes kunnen ook lekker racen als ze de gekke 5 minuten hebben HaHa
hier geen advies maar wel beterschap voor spikequote:Op vrijdag 28 november 2008 18:30 schreef Auticia het volgende:
Ik heb even een vraagje; hebben jullie ervaring met nawerking van narcose bij honden?
Hoe lang is een hond daar ongeveer van van slag? Waar moet ik op letten?
Spike is wel eens eerder onder narcose geweest, maar ik kan me niet herinneren dat hij daar de vorige keer lang suf van is geweest. Dat was toen hij gesteriliseerd was, gisteren is zijn oor uitgespoten en hij heeft er duidelijk nog last van. (Is niet zo heel gek ook, denk ik).
Hij lijkt zo nu en dan wat last te hebben van een soort kleine paniekaanvalletjes, is het logisch om te denken dat dat door zijn ontstopte () oor komt, of zou ik ook aan nawerkingen van de narcose kunnen denken?
zo te zien bevalt het zito wel!quote:Op donderdag 27 november 2008 19:25 schreef Juup© het volgende:
Vandaag een nieuw touw gekocht voor Zito
[ afbeelding ]
Maar ik lees dan ook dat jouw hondje nogal een historie heeft!!quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:34 schreef Cocktailprikker het volgende:
Gregor is de laatste keer dat hij onder verdoving is geweest er maar net uitgekomen. Keren daarvoor is hij hondsberoerd () geweest van de narcose. We doen het hem waarschijnlijk niet meer aan, een operatie waar narcose voor nodig is...
Dankje!quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:35 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hier geen advies maar wel beterschap voor spike
Ow erg is dat he.Hebben wij ook hoor,omdat Joost zo wagenziek is nemen we ze nooit mee naar onze weekendjes brabant maar we missen ze zo (terwijl hun het gewoon SUPER hebben in het pension).Ga je lang weg? Fijne vakantie!!quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:28 schreef draculettetje het volgende:
pff stom hoor, heb er zelf voor gekozen om op vakantie zonder hond te gaan maar ik bleef d'r vanavond knuffelen. we hadden al besloten om volgend jaar gewoon met hond op vakantie te gaan
tot en met volgende week zaterdagquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:45 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Ow erg is dat he.Hebben wij ook hoor,omdat Joost zo wagenziek is nemen we ze nooit mee naar onze weekendjes brabant maar we missen ze zo (terwijl hun het gewoon SUPER hebben in het pension).Ga je lang weg? Fijne vakantie!!
Update met een foto van afgelopen week.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:19 schreef DSS24 het volgende:
Mijn ouders hebben voor een Oud Duitse Herder gekozen. Ik woon nog bij mijn oudjes dus heb ik ook meteen een hondHij komt 28 juni en we noemen hem Carlos.
Bij onderstaande foto kun je de vader Mexx zien. De middelste dus.
[ afbeelding ]
En dit is Carlos![]()
[ afbeelding ]
Vroeger hadden we een Bouvier genaamd Amor. Ik was 10 toen hij dood ging. Daarna was er ook geen tijd meer voor een hond. Nu gelukkig wel weer
Ik bij twee honden, de een was de hele dag vanslag, omkiepen enz. De ander was na een halve dag weer "normaal". Ligt toch wel aan de narcose zelf. Soms geven ze net iets te veel.quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:30 schreef Auticia het volgende:
Ik heb even een vraagje; hebben jullie ervaring met nawerking van narcose bij honden?
Hoe lang is een hond daar ongeveer van van slag? Waar moet ik op letten?
Spike is wel eens eerder onder narcose geweest, maar ik kan me niet herinneren dat hij daar de vorige keer lang suf van is geweest. Dat was toen hij gesteriliseerd was, gisteren is zijn oor uitgespoten en hij heeft er duidelijk nog last van. (Is niet zo heel gek ook, denk ik).
Hij lijkt zo nu en dan wat last te hebben van een soort kleine paniekaanvalletjes, is het logisch om te denken dat dat door zijn ontstopte () oor komt, of zou ik ook aan nawerkingen van de narcose kunnen denken?
wat een knuffel! ben benieuwd naar de andere foto's!quote:Op woensdag 3 december 2008 09:32 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Update met een foto van afgelopen week.
[ afbeelding ]
Hij werd net wakker. Ik zal nog andere foto's maken.
Ah, dankjewel!quote:Op woensdag 3 december 2008 10:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik bij twee honden, de een was de hele dag vanslag, omkiepen enz. De ander was na een halve dag weer "normaal". Ligt toch wel aan de narcose zelf. Soms geven ze net iets te veel.
Die paniek aanvallen herken ik dan totaal niet. dus zou denken dat het aan zijn oor ligt. Slecht gehoor, beter gehoor gewend. Dat kan nogal verwarrend zijn.![]()
Beterschap voor Spike.
Vroeg het me gewoon af, omdat me dat best moeilijk lijkt als je in een rolstoel oid zit.quote:Op zondag 7 december 2008 09:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
aan de lijn doet ze het prima! hoezo?
ow zo, als ik haar zelf uitlaat doe ik dat met mn krukken, als we samen gaan en het is een grote ronde met de rolstoel, maar ook daar gaat ze keurig naast lopenquote:Op zondag 7 december 2008 09:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Vroeg het me gewoon af, omdat me dat best moeilijk lijkt als je in een rolstoel oid zit.
Ah okay. Ja onze honden zijn ook aan rolstoel en alles gewend, maar denk niet dat zij ze makkelijk uit zou kunnen laten. En toen hadden ze het bij de cursus over de gentle leader, en die hadden wij bij Max ook. En toen dacht ik dus, hey, misschien is dat een idee voor Dracuclerletlte. Maar dat is niet nodig dusquote:Op zondag 7 december 2008 09:37 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow zo, als ik haar zelf uitlaat doe ik dat met mn krukken, als we samen gaan en het is een grote ronde met de rolstoel, maar ook daar gaat ze keurig naast lopen
scheelt ook dat alle "hulpmiddelen" al in huis waren toen we haar kregen dus zij is er mee opgegroeid
ze heeft ook gewoon door dat ze bij mij een stapje langzamer moet, alleen nog problemen als ik haar alleen los heb, al ging dat voor de vakantie al een stuk beter
Ja, paar weken van te voren las ik. Ik denk dat Charlie niet heel veel problemen met vuurwerk zal hebben (afkloppen) maar Lex wel.quote:Op zondag 7 december 2008 11:48 schreef Pure-Poison het volgende:
Ik heb D.A.P gebruikt omdat een van mijn honden ziek is in de auto,dit spul gebruikt op advies van de dierenarts maar helaas hielp het totaal niet.
Ik heb ook zitten denken om het te kopen voor oud en nieuw maar ik twijfel omdat het in de auto dus niks deed.De honden worden wel heel onrustig met vuurwerk,Gijs iig voor Joost is het de 1e keer.Hij heeft wel met de hondecursus training gehad met vuurwerk maar toch is ie van slag,van te voren al als ze allemaal rotjes aan het afsteken zijn.Weet nog niet wat ik er tegen moet gaan doen,dat ik em iets geef om wat relaxer te zijn(moet nu wel opschieten natuurlijk vaak moet je er al op tijd mee beginnen)
quote:
Jup.quote:Op zondag 7 december 2008 12:19 schreef Harajuku. het volgende:
Is dat van Bach bloesemtherapie gebeuren?
Leuk om te zien is dat hè. Op t moment dat ie t helemaal doorhad en dus ook ging zitten in de doos, iedereen: Aaaawwwwwwwwquote:Op zondag 7 december 2008 13:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zo hebben wij Zito een "kunstje" moeten aanleren bij de training om te laten zien en ondervinden hoe het leren ging. Wij hebben hem leren "zwaaien". Hij geeft dan een poot maar beweegt die op en neer en heen en weerDat had hij ook heel snel door met de clickertraining.
Zelf nog nooit in handen gehad. Heb nu net Charlie bij wat vuurwerk gehad, maar hij was alleen heel alert van "Oeh, wat gebeurt daar" dat was bij een tol. Bij t rotje ging er wel een oor omhoog maar verder nietsquote:Op zondag 7 december 2008 13:37 schreef Auticia het volgende:
[..]
Jup.
Heb het ook een tijdje gebruikt bij hondencursus, er was daar één hond die steeds op Spike fixeerde en daar werd hij doodnerveus van. Werkt prima!
Bach Bloesems kan je bij vrijwel elke geitenwollensokkentoko halen, maar volgens mij ook bij de DA (drogistquote:Op zondag 7 december 2008 13:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zelf nog nooit in handen gehad. Heb nu net Charlie bij wat vuurwerk gehad, maar hij was alleen heel alert van "Oeh, wat gebeurt daar" dat was bij een tol. Bij t rotje ging er wel een oor omhoog maar verder niets
Morgen met Lex proberen, kan der vergif op innemen dat die als een wilde tekeer gaat. Ga eerst proberen dmv training en anders voor Lex inderdaad maar wel DAP of bloesemtherapie. Maar ik hoop eigenlijk dat ie er nog overheen groeit
Waar haal je dat spul?
vakantie was heerlijk en het welkome thuiskomst toen ronja ons weer zag ook!quote:Op zondag 7 december 2008 11:18 schreef Pure-Poison het volgende:
Hey draculettetje ,fijne vakantie gehad?
Hoe heeft Ronja het gehad,heeft ze bij fam/vrienden gelogeerd of pension?
Heb ik ook eens geprobeerd, maar haalde niets uitquote:Op zondag 7 december 2008 21:52 schreef Pure-Poison het volgende:
Heb vandaag even bij de dierenwinkel informatie gevraagd.Zei adviseerde Sanal Relax voor de doggies met oud en nieuw,ben erg benieuwd.
[ afbeelding ]
Nou, dat lijkt me geen beste optie! Ik hoop maar dat de pilletjes werken dan!!quote:Op zondag 7 december 2008 23:31 schreef Pure-Poison het volgende:
Ow nou ja,hopelijk bij die van mij wel! en anders geef ik ze beide wel een glas wiskey
toch moest ik stiekum wel een beetje lachenquote:Op maandag 8 december 2008 11:04 schreef Pure-Poison het volgende:
Nog een oudje van GIjs,dit had ie van een vriendin van me gekregen.Hij heeft het alleen voor de foto aan gehad want zoals je kan zien vond hij het iets minder grappig dan wij (en ik ga trouwens zo niet met em over straat haha)
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 december 2008 11:04 schreef Pure-Poison het volgende:
Nog een oudje van GIjs,dit had ie van een vriendin van me gekregen.Hij heeft het alleen voor de foto aan gehad want zoals je kan zien vond hij het iets minder grappig dan wij (en ik ga trouwens zo niet met em over straat haha)
[ afbeelding ]
Oh die had ik vorig jaar gekocht en ik heb echt helemaal geen verschil gemerkt.quote:Op zondag 7 december 2008 21:52 schreef Pure-Poison het volgende:
Heb vandaag even bij de dierenwinkel informatie gevraagd.Zei adviseerde Sanal Relax voor de doggies met oud en nieuw,ben erg benieuwd.
[ afbeelding ]
kan ik me bij jou hondjes ook wel voorstellen!quote:Op maandag 8 december 2008 11:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Chico heeft daar de blauwe van en als het heeeeeeeeeel koud is doe ik m wel die beenwarmers wel eens om, hij heeft altijd hele koude poten
Jullie zijn dan zelf niet thuis? Want heb weinig zin om oudjaarsavond zo door te brengen eigenlijkquote:Op maandag 8 december 2008 12:25 schreef KiwiTjuHh het volgende:
.
De radio hard aan, gordijnen dicht en zien dat de andere honden niet echt reageren zal hopelijk voldoende zijn
ik merk aan ronja nu ook al dat ze van een harde knal aardig kan schrikkenquote:Op maandag 8 december 2008 20:09 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Jullie zijn dan zelf niet thuis? Want heb weinig zin om oudjaarsavond zo door te brengen eigenlijk![]()
Het is bij ons eigenlijk meer dat ze de dag(en) van te voren als ze rotjes afsteken heel de tijd lopen te blaffen en stressen.
Volgens mij is er geen wondermiddel. Sommige mensen halen tranquillizers voor hun hond zodat ze úúúren plat liggen, dit kan echter wel gevolgen hebben, sommige honden komen er moeilijk of niet uit of houden er dingen aan over. Dat is in elk geval niet iets wat ik zou willen riskeren.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:33 schreef ymme het volgende:
Wat werkt wel bij honden met oud en nieuw. Hier is het de dagen ervoor al zenuwachtig rondgehuppel van de boxer.
Hij kan het niet plaatsen en gaat dus heel vervelend doen, en is ook gewoon uit z'n doen dan.
Welk pillejte laat hem tenminsten 31 dec rustig in zijn mand liggen.
Jawel hoor, er is altijd iemand bij ze op oudjaarsavond, ik laat ze dan echt niet alleen.quote:Op maandag 8 december 2008 20:09 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Jullie zijn dan zelf niet thuis? Want heb weinig zin om oudjaarsavond zo door te brengen eigenlijk![]()
Het is bij ons eigenlijk meer dat ze de dag(en) van te voren als ze rotjes afsteken heel de tijd lopen te blaffen en stressen.
Spannendquote:Op donderdag 11 december 2008 02:09 schreef Harajuku. het volgende:
Nee, puppycursus hoefden we geen examen voor te doen, basis/gehoorzaamheid zitten we nu
Dat examen had vorige week ook wel plaats mogen vinden, ze leren niets nieuws
Dat hebben wij 1 maal gedaan, en dus NOOIT weer. Nu hebben wij D.A.P. gekocht en gaan het daar eens mee proberen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:35 schreef Auticia het volgende:
[..]
Volgens mij is er geen wondermiddel. Sommige mensen halen tranquillizers voor hun hond zodat ze úúúren plat liggen, dit kan echter wel gevolgen hebben, sommige honden komen er moeilijk of niet uit of houden er dingen aan over. Dat is in elk geval niet iets wat ik zou willen riskeren.
Hou ook voor ogen dat je je hond met 'sufmakers' geen plezier doet, de angst wordt/is namelijk niet minder, het enige is dat ze niet kunnen vluchten omdat hun lichaam niet meewerkt.
Ik zeg het niet gauw maar.... *SMELT*quote:Op maandag 8 december 2008 11:04 schreef Pure-Poison het volgende:
[ afbeelding ]
Zin of niet, Zito ziet er super uit met kerstmutsquote:Op woensdag 10 december 2008 23:51 schreef Juup© het volgende:
Zito had er geen zin in vanavond
[ afbeelding ]
WOW, wat gaaaaaaaaaaf is die canvas gewordenquote:Op woensdag 3 december 2008 18:50 schreef Auticia het volgende:
Ik heb trouwens een foto van hem op canvas laten zetten!
[ afbeelding ]
Wát een mooie kleur op het koppiequote:Op woensdag 3 december 2008 09:32 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Update met een foto van afgelopen week.
[ afbeelding ]
Hij werd net wakker. Ik zal nog andere foto's maken.
Dank je!quote:Op donderdag 11 december 2008 02:49 schreef Carmella het volgende:
Wát een mooie kleur op het koppieEn die donzige oortjes
Gijs reageerde ook niet op dat schot maar op dat vuurwerk helaas welquote:Op donderdag 11 december 2008 16:45 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Volgende week een semi-vuurwerkles. Omdat er natuurlijk geen vuurwerk afgestoken mag worden [en de school in de kerstvacantie dicht is], neemt de trainer zijn pistool mee om een paar waarschuwingsschoten af te vuren. Hij geeft iedereen tips mee over hoe om te gaan met je hond als hij bang is voor het vuurwerk, maar als hij niet op het schot reageert, dan zal het wel meevallen met het bang zijn voor vuurwerk.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:24 schreef oh-oh het volgende:
Billy Monroe zegt even hallo!
[ afbeelding ]
En samen met zijn schatje Jules:
[ afbeelding ]
Wat voor herder is hij? Zo in het geheel goed te zien op de foto is hij nog mooier, heel gaaf die kleur en nog zo'n puppy-snoetjequote:Op donderdag 11 december 2008 10:37 schreef DSS24 het volgende:
Dank je!
Toch zie ik hier veel mooie honden.
Moeilijk kiezen als je eenmaal een hond wilt![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lief!!!quote:
Wat een mooie serie van Kaya, ze heeft echt zoveel expressie in haar koppie en veel uitstraling, heel leuk om te zienquote:Op donderdag 11 december 2008 21:00 schreef P_B het volgende:
Zo, ook weer eens tijd voor wat foto's van Kaya. Ze kan lief kijken en boos kijken...vooral als je op het verkeerde moment afdrukt lijkt het heel wat!
quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:24 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Bij die eerste foto kan ik het niet helpen steeds een stemmetje te horen wat zegt: "Bill, gooi je oren los! Speel met die camera! Hij houdt van je!"quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:24 schreef oh-oh het volgende:
Billy Monroe zegt even hallo!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb dit jaar een hele fijne oplossing voor Oud & Nieuw, ik vier het bij vrienden die wonen in een soort van penthouse. Lekker hoog , je hoort weinig knallen maar er is een prachtig uitzicht over de hele stad .
Billy en Chico reageren niet op vuurwerk.
Eigenlijk alleen Frits, die wordt al woest als er vuurwerkreclame op tv is
Echt heerlijk om zoiets te lezen in een week waarin ik waarschijnlijk mijn hond van 4-en-een-half na 3 jaar lang 2 operaties, cursussen, alternatieve dierenartsen, TTouch en wat nog meer moet laten inslapen omdat haar lijf het heeft begeven...quote:Op zondag 14 december 2008 00:12 schreef childintime het volgende:
Ik hoor nu net van dochter dat vader's hond (die hij al 4 jaar had) weg is gedaan naar iemand in Drenthe omdat hij een huisje heeft gekocht waar de hond niet in past (volgens vriendin).... ik moet er gewoon van huilen.......
Ow vreselijkquote:Op zondag 14 december 2008 00:12 schreef childintime het volgende:
Ik hoor nu net van dochter dat vader's hond (die hij al 4 jaar had) weg is gedaan naar iemand in Drenthe omdat hij een huisje heeft gekocht waar de hond niet in past (volgens vriendin).... ik moet er gewoon van huilen.......
Ja dat dacht ik ook meteen.quote:Op zondag 14 december 2008 23:31 schreef Pure-Poison het volgende:
Ow vreselijken als het weer uit zou gaan mag er een nieuw hondje komen zeker?!!
Het is een Oudduitse Herdershond. Dit ras heeft langere haren dan de gewone Duitse Herder.quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:03 schreef Carmella het volgende:
Wat voor herder is hij? Zo in het geheel goed te zien op de foto is hij nog mooier, heel gaaf die kleur en nog zo'n puppy-snoetje![]()
onze Oudduitse Herder heeft nog steeds een puppy-snoetje, en die is al 7 jaar! kom je niet meer vanafquote:Op maandag 15 december 2008 11:46 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Het is een Oudduitse Herdershond. Dit ras heeft langere haren dan de gewone Duitse Herder.
Hij heeft inderdaad nog een puppy-snoetjeBen dan ook benieuwd hoe groot hij nog kan worden. Nu is hij 8 maanden oud ongeveer.
Als mijn vent het niet met mijn hond kon vinden, kan mn vent vertrekkenquote:Op zondag 14 december 2008 00:20 schreef childintime het volgende:
Ja, ik zit nu nog te huilen...... Mijn kind is evenveel waard als mij hondje. De hond van ex heb ik een tijdje in huis gehad. Hij was druk en sterk. Maar ik vind dit zo erg......
Voor 1 of andere huppeltrut moet de hond dus maar het veld ruimen......
dat is dus bij ons de reden dat ze geen examen doen maar een gemiddelde van alle lessen nemenquote:Op maandag 15 december 2008 21:55 schreef Harajuku. het volgende:
Beide allemaal goed
Maar Charlie heeft het nog nooit zo slecht gedaan, en Lex nooit zo goed.
Lex was over t algemeen wel goed, maar soms net even niet, en Charlie was altijd geweldig, ALTIJD, maar nu ineens
Charlie heeft één voldoende en rest goed. Ik was best teleurgesteld dat het net deze dag, voor de eerste keer slecht moest gaanMaar toch nog goede scores
Goed was dus het beste
Dat weet ik nog niet het wordt zeer waarschijnlijk wel een kaninchen teckel. vind het allemaal wel wat hebbenquote:Op woensdag 17 december 2008 20:35 schreef Pure-Poison het volgende:
Ow wat een schatje BubseltjeKOm maar op met die foto's hoor
!!
En een broertje of zusje erbij is natuurlijk helemaal super,ook een korte/gladharige teckel?
1 alweer! gaat hard!quote:Op woensdag 17 december 2008 22:14 schreef Pure-Poison het volgende:
Ik ben helemaal gek op langhaar teckels (vind de andere ook leuk hoor) die zijn over het algemeen wat rustiger en zachter van karakter,ik vind de langhaar wel het mooist in een standaard model,dus geen kaninchen maar da's persoonlijk natuurlijk.Ik vind de ruwhaar kaninchen wel heel leuk,hier in de buurt hebben ze er een en die is iets ouder dan Joost (die word vrijdag 1)nou daar smelt ik echt voor!!
O ja dat zal best,waar ze los mag lopen?Was het er druk?quote:Op donderdag 18 december 2008 02:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
1 alweer! gaat hard!
Vandaag met ronja naar het leesten geweest, vond ze geweldig!
ik hoop dat ze daar los mocht lopen want ik snap echt niet bij welke stukken dat nou wel of niet magquote:Op donderdag 18 december 2008 10:18 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
O ja dat zal best,waar ze los mag lopen?Was het er druk?
Ja 1 jaar,hij begint nu ook echt lang haar te krijgen aan zijn staart en oren
Zal snel nieuwe foto's maken.
hihi dank, al ben ik gewoon al super blij met ronja!quote:Op donderdag 18 december 2008 11:15 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mooi hoor zo'n langhaar en al bijna jarig![]()
Kaninchen is ideaal voor mij ik ben niet zo sterk in mijn armen/handen en ik woon niet zo groot.
@dracu snap dat dat zwaar voor je is![]()
Hier komt ook pas een tweede als het met mij nog steeds zo goed gaat allemaal.
(Heb een tijd ook niet goed kunnen lopen enzo)
jij bent ook van de calendula enzoquote:
Jawel kan je gewoon smeren hoor en likken kan geen kwaad alleen doet het dan niks dus ik zou het toch proberen te voorkomen door te smeren meteen voor je gaat wandelen of zo.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:36 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jij bent ook van de calendula enzo
maar dat kan ik niet smeren op wondjes die niet dicht zijn toch? en is het erg als ze eraf kan likken?
ow ja da's wel een goeie voor het wandelen!quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jawel kan je gewoon smeren hoor en likken kan geen kwaad alleen doet het dan niks dus ik zou het toch proberen te voorkomen door te smeren meteen voor je gaat wandelen of zo.
calendula heb ik nog liggen, en ik kijk even wat de DA zegtquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:53 schreef oh-oh het volgende:Graag gedaan!
Ik ben zelf nu helemaal van de kamillosan trouwens, die vind ik nog fijner dan calendula!
quote:Op zondag 14 december 2008 22:28 schreef P_B het volgende:
[..]
Bij die eerste foto kan ik het niet helpen steeds een stemmetje te horen wat zegt: "Bill, gooi je oren los! Speel met die camera! Hij houdt van je!"
[..]
Echt heerlijk om zoiets te lezen in een week waarin ik waarschijnlijk mijn hond van 4-en-een-half na 3 jaar lang 2 operaties, cursussen, alternatieve dierenartsen, TTouch en wat nog meer moet laten inslapen omdat haar lijf het heeft begeven...
Zat ooit op de terugweg van een wedstrijd Ajax in de bus en toen ving ik ook zoiets op. Het kwam er zo'n beetje op neer dat als hij nog een kindje erbij wilde de hond maar de deur uit moest. Echt onbegrijpelijk. Alsof je het bonnetje nog hebt en het kunt ruilen. *Zucht*
Filmpje is trouwens erg vermakelijk. Heerlijke goedzak!
Ja god,
dat is dan ook wat ik denk. Mijn hondje is onderdeel van mijn gezin. Hij had deze hond al, krijgt een nieuwe vriendin die het toch "een tikje minder vind" en hond moet weg....... Ik heb niet eens afscheid van hem kunnen nemen, terwijl ik hem ook een tijdje verzorgd heb toen ex dat zelf niet kon.
Vriendin heeft een "nieuwe" aanwinst (zoals ze het zelf noemde); een katje vanaf de vakantie meegenomen, klein en schattig, dus was de hond best lastig blijkbaar......![]()
ow ja gefeliciteerd nog natuurlijk!quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:26 schreef Pure-Poison het volgende:
Joost is vandaag 1 jaar geworden![]()
Hij (en Gijs ook natuurlijk) heeft een heerlijk () varkensoor gekregen
![]()
En nu kan ik het kabeltje van mijn cemra weer niet vinden em hier een foto neer te zetten
en zelf foto's postenquote:Op zaterdag 20 december 2008 08:44 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb eindelijk weer normaal internet, kan nu dus ook eindelijk de foto's gaan bekijken hier
Oy, ik lees ook nu pas de succes berichten voor het examenquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |