abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 december 2008 @ 09:28:41 #201
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63819290
quote:
Op zondag 7 december 2008 09:21 schreef draculettetje het volgende:

[..]

aan de lijn doet ze het prima! hoezo?
Vroeg het me gewoon af, omdat me dat best moeilijk lijkt als je in een rolstoel oid zit.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_63819353
quote:
Op zondag 7 december 2008 09:28 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Vroeg het me gewoon af, omdat me dat best moeilijk lijkt als je in een rolstoel oid zit.
ow zo, als ik haar zelf uitlaat doe ik dat met mn krukken, als we samen gaan en het is een grote ronde met de rolstoel, maar ook daar gaat ze keurig naast lopen
scheelt ook dat alle "hulpmiddelen" al in huis waren toen we haar kregen dus zij is er mee opgegroeid

ze heeft ook gewoon door dat ze bij mij een stapje langzamer moet, alleen nog problemen als ik haar alleen los heb, al ging dat voor de vakantie al een stuk beter
pi_63820198
Hey draculettetje ,fijne vakantie gehad?
Hoe heeft Ronja het gehad,heeft ze bij fam/vrienden gelogeerd of pension?
01-08-2008
  zondag 7 december 2008 @ 11:26:05 #204
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63820291
quote:
Op zondag 7 december 2008 09:37 schreef draculettetje het volgende:

[..]

ow zo, als ik haar zelf uitlaat doe ik dat met mn krukken, als we samen gaan en het is een grote ronde met de rolstoel, maar ook daar gaat ze keurig naast lopen
scheelt ook dat alle "hulpmiddelen" al in huis waren toen we haar kregen dus zij is er mee opgegroeid

ze heeft ook gewoon door dat ze bij mij een stapje langzamer moet, alleen nog problemen als ik haar alleen los heb, al ging dat voor de vakantie al een stuk beter
Ah okay. Ja onze honden zijn ook aan rolstoel en alles gewend, maar denk niet dat zij ze makkelijk uit zou kunnen laten. En toen hadden ze het bij de cursus over de gentle leader, en die hadden wij bij Max ook. En toen dacht ik dus, hey, misschien is dat een idee voor Dracuclerletlte. Maar dat is niet nodig dus

Bij de cursus moesten we kiezen of we Touch of Doos gingen leren. Allebei onzinnig dus ik koos touch. Nu heb ik hem gisteren toch ook doos geleerd. Binnen 10 minuten waren we klaar Hij is echt ontzettend leergierig.

Moesten jullie dit ook? Bij de puppycursus hadden wij trouwens geen examen, maar bij deze misschien wel, geen idee. Hier moeten we ook de clicker gebruiken, zijn jullie daar ook bekend mee?

Ik ben wel trots op Charlie. Hij krijgt vaak staande ovaties en schouderklopje En eenmaal thuis haalt ie weer kattenkwaad uit
Lex is een iets ander verhaal. Vaak weet ie dingen wel, nog niet helemaal perfect, maar eenmaal op cursus zijn daar andere grote honden, peerd wat loopt te briesen. En dan schrikt ie altijd en is t blaf, blaf, blaf. Eerder deed hij t ook bij auto's, maar nu niet meer dus ik hoop dat de rest ook losloopt.
Anders ga ik denk ik D.A.P. in t stopcontact drukken, eerst kopen , zeker met oud en nieuw voor de deur. Laatste vraag, iemand ervaringen met D.A.P?
pi_63820628
Ik heb D.A.P gebruikt omdat een van mijn honden ziek is in de auto,dit spul gebruikt op advies van de dierenarts maar helaas hielp het totaal niet.
Ik heb ook zitten denken om het te kopen voor oud en nieuw maar ik twijfel omdat het in de auto dus niks deed.De honden worden wel heel onrustig met vuurwerk,Gijs iig voor Joost is het de 1e keer.Hij heeft wel met de hondecursus training gehad met vuurwerk maar toch is ie van slag,van te voren al als ze allemaal rotjes aan het afsteken zijn.Weet nog niet wat ik er tegen moet gaan doen,dat ik em iets geef om wat relaxer te zijn(moet nu wel opschieten natuurlijk vaak moet je er al op tijd mee beginnen)
01-08-2008
  zondag 7 december 2008 @ 11:55:58 #206
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63820722
quote:
Op zondag 7 december 2008 11:48 schreef Pure-Poison het volgende:
Ik heb D.A.P gebruikt omdat een van mijn honden ziek is in de auto,dit spul gebruikt op advies van de dierenarts maar helaas hielp het totaal niet.
Ik heb ook zitten denken om het te kopen voor oud en nieuw maar ik twijfel omdat het in de auto dus niks deed.De honden worden wel heel onrustig met vuurwerk,Gijs iig voor Joost is het de 1e keer.Hij heeft wel met de hondecursus training gehad met vuurwerk maar toch is ie van slag,van te voren al als ze allemaal rotjes aan het afsteken zijn.Weet nog niet wat ik er tegen moet gaan doen,dat ik em iets geef om wat relaxer te zijn(moet nu wel opschieten natuurlijk vaak moet je er al op tijd mee beginnen)
Ja, paar weken van te voren las ik. Ik denk dat Charlie niet heel veel problemen met vuurwerk zal hebben (afkloppen) maar Lex wel.
Er stond ook dat het tegen blaffen helpt, en onzindelijkheid ed. Charlie begint nu wel steeds vaker te blaffen, als mijn vader de kamer verlaat bijvoorbeeld, dus als dat inderdaad iets zou helpen, zou dat ook al heel veel schelen. We proberen het er nu dus uit te krijgen dmv traning maar dat gaat zo langzaam

Ik ga zo kijken of we nog wat vuurwerk van vorig jaar hebben, kijken hoe Charlie erop reageert. En als DAP nu niet werkt, kun je altijd op die dag nog een pilletje bij de DA halen ja
  zondag 7 december 2008 @ 12:09:47 #207
48233 Auticia
warriorette
pi_63820919
Hier is het vuurwerk ook 1 grote ellende voor Spike. Ik heb nooit DAP gebruikt, wel Resque Remedy, dat haalt de kantjes wel een beetje van de angst en paniek af. Dus dat ga ik dit jaar ook maar weer doen .
Of gewoon met hem samen onder het bureau zitten .
I bet you are flying inside.
  zondag 7 december 2008 @ 12:19:57 #208
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63821085
Is dat van Bach bloesemtherapie gebeuren?
pi_63822380
quote:
Op zondag 7 december 2008 11:26 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Zo hebben wij Zito een "kunstje" moeten aanleren bij de training om te laten zien en ondervinden hoe het leren ging. Wij hebben hem leren "zwaaien". Hij geeft dan een poot maar beweegt die op en neer en heen en weer Dat had hij ook heel snel door met de clickertraining.
  zondag 7 december 2008 @ 13:37:13 #210
48233 Auticia
warriorette
pi_63822596
quote:
Op zondag 7 december 2008 12:19 schreef Harajuku. het volgende:
Is dat van Bach bloesemtherapie gebeuren?
Jup.

Heb het ook een tijdje gebruikt bij hondencursus, er was daar één hond die steeds op Spike fixeerde en daar werd hij doodnerveus van. Werkt prima!
  zondag 7 december 2008 @ 13:39:59 #211
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63822659
quote:
Op zondag 7 december 2008 13:24 schreef Juup© het volgende:

[..]

Zo hebben wij Zito een "kunstje" moeten aanleren bij de training om te laten zien en ondervinden hoe het leren ging. Wij hebben hem leren "zwaaien". Hij geeft dan een poot maar beweegt die op en neer en heen en weer Dat had hij ook heel snel door met de clickertraining.
Leuk om te zien is dat hè. Op t moment dat ie t helemaal doorhad en dus ook ging zitten in de doos, iedereen: Aaaawwwwwwww

Je ziet m op t eind ook echt wachten op zijn snoepje.
Net ging ie uit zichzelf in de doos, deze keer vroeg ik er niet om dus kreeg hij geen click. Hij snapte er niets van
  zondag 7 december 2008 @ 13:42:43 #212
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63822713
quote:
Op zondag 7 december 2008 13:37 schreef Auticia het volgende:

[..]

Jup.

Heb het ook een tijdje gebruikt bij hondencursus, er was daar één hond die steeds op Spike fixeerde en daar werd hij doodnerveus van. Werkt prima!
Zelf nog nooit in handen gehad. Heb nu net Charlie bij wat vuurwerk gehad, maar hij was alleen heel alert van "Oeh, wat gebeurt daar" dat was bij een tol. Bij t rotje ging er wel een oor omhoog maar verder niets

Morgen met Lex proberen, kan der vergif op innemen dat die als een wilde tekeer gaat. Ga eerst proberen dmv training en anders voor Lex inderdaad maar wel DAP of bloesemtherapie. Maar ik hoop eigenlijk dat ie er nog overheen groeit

Waar haal je dat spul?
  zondag 7 december 2008 @ 13:45:00 #213
48233 Auticia
warriorette
pi_63822769
quote:
Op zondag 7 december 2008 13:42 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Zelf nog nooit in handen gehad. Heb nu net Charlie bij wat vuurwerk gehad, maar hij was alleen heel alert van "Oeh, wat gebeurt daar" dat was bij een tol. Bij t rotje ging er wel een oor omhoog maar verder niets

Morgen met Lex proberen, kan der vergif op innemen dat die als een wilde tekeer gaat. Ga eerst proberen dmv training en anders voor Lex inderdaad maar wel DAP of bloesemtherapie. Maar ik hoop eigenlijk dat ie er nog overheen groeit

Waar haal je dat spul?
Bach Bloesems kan je bij vrijwel elke geitenwollensokkentoko halen, maar volgens mij ook bij de DA (drogist ).

Het is voor Lex natuurlijk wel fijn als hij ziet dat het Charlie niet zoveel doet, hopelijk neemt hij het gedrag dan over. Succes!
pi_63826713
quote:
Op zondag 7 december 2008 11:18 schreef Pure-Poison het volgende:
Hey draculettetje ,fijne vakantie gehad?
Hoe heeft Ronja het gehad,heeft ze bij fam/vrienden gelogeerd of pension?
vakantie was heerlijk en het welkome thuiskomst toen ronja ons weer zag ook!
ze was logeren bij mn schoonouders! Gruwelijk verwend met elke dag een rondje busloo

Bachjes heeft ze inmiddels ook een paar achter de rug
wat ze bij ons op cursus adviseerde voor vuurwerk is ook oefenen met klapper pistool en/of sterretjes die hebben dezelfde geur als vuurwerk.

Ook zo'n cd en dan gewoon met je hond spelen en ondertussen cd harder zetten.
pi_63834855
Heb vandaag even bij de dierenwinkel informatie gevraagd.Zei adviseerde Sanal Relax voor de doggies met oud en nieuw,ben erg benieuwd.
01-08-2008
  zondag 7 december 2008 @ 23:27:12 #216
48233 Auticia
warriorette
pi_63838266
quote:
Op zondag 7 december 2008 21:52 schreef Pure-Poison het volgende:
Heb vandaag even bij de dierenwinkel informatie gevraagd.Zei adviseerde Sanal Relax voor de doggies met oud en nieuw,ben erg benieuwd.
[ afbeelding ]
Heb ik ook eens geprobeerd, maar haalde niets uit !
pi_63838420
Ow nou ja,hopelijk bij die van mij wel! en anders geef ik ze beide wel een glas wiskey
01-08-2008
  zondag 7 december 2008 @ 23:45:44 #218
48233 Auticia
warriorette
pi_63838855
quote:
Op zondag 7 december 2008 23:31 schreef Pure-Poison het volgende:
Ow nou ja,hopelijk bij die van mij wel! en anders geef ik ze beide wel een glas wiskey
Nou, dat lijkt me geen beste optie! Ik hoop maar dat de pilletjes werken dan!!
pi_63846295
Nog een oudje van GIjs,dit had ie van een vriendin van me gekregen.Hij heeft het alleen voor de foto aan gehad want zoals je kan zien vond hij het iets minder grappig dan wij (en ik ga trouwens zo niet met em over straat haha)

01-08-2008
pi_63846428
quote:
Op maandag 8 december 2008 11:04 schreef Pure-Poison het volgende:
Nog een oudje van GIjs,dit had ie van een vriendin van me gekregen.Hij heeft het alleen voor de foto aan gehad want zoals je kan zien vond hij het iets minder grappig dan wij (en ik ga trouwens zo niet met em over straat haha)

[ afbeelding ]
toch moest ik stiekum wel een beetje lachen
  maandag 8 december 2008 @ 11:43:53 #221
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_63847175
quote:

[ afbeelding ]
Chico heeft daar de blauwe van en als het heeeeeeeeeel koud is doe ik m wel die beenwarmers wel eens om, hij heeft altijd hele koude poten
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 8 december 2008 @ 11:46:20 #222
176471 oh-oh
pi_63847224
quote:
Op zondag 7 december 2008 21:52 schreef Pure-Poison het volgende:
[ afbeelding ]
Oh die had ik vorig jaar gekocht en ik heb echt helemaal geen verschil gemerkt.
Ik doe gewoon niks meer, ik blijf bij ze en ze kruipen maar onder de bank of zo.
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_63847405
Ben benieuwd hoe onze hond gaat reageren aangezien dit zijn eerste oud & nieuw wordt. Mijn pa gaat lekker naar buiten met hem. Hij is sowieso behoorlijk rustig dus het zal wel goed gaan.
pi_63847961
quote:
Op maandag 8 december 2008 11:43 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Chico heeft daar de blauwe van en als het heeeeeeeeeel koud is doe ik m wel die beenwarmers wel eens om, hij heeft altijd hele koude poten
kan ik me bij jou hondjes ook wel voorstellen!
pi_63848028
Ben ook benieuwd hoe Astra gaat reageren op oud & nieuw.
Maar we hebben onze honden nog nooit wat gegeven, dus zal nu ook niet nodig zijn.
De radio hard aan, gordijnen dicht en zien dat de andere honden niet echt reageren zal hopelijk voldoende zijn
pi_63859183
quote:
Op maandag 8 december 2008 12:25 schreef KiwiTjuHh het volgende:
.
De radio hard aan, gordijnen dicht en zien dat de andere honden niet echt reageren zal hopelijk voldoende zijn
Jullie zijn dan zelf niet thuis? Want heb weinig zin om oudjaarsavond zo door te brengen eigenlijk

Het is bij ons eigenlijk meer dat ze de dag(en) van te voren als ze rotjes afsteken heel de tijd lopen te blaffen en stressen.
01-08-2008
pi_63861919
quote:
Op maandag 8 december 2008 20:09 schreef Pure-Poison het volgende:

[..]

Jullie zijn dan zelf niet thuis? Want heb weinig zin om oudjaarsavond zo door te brengen eigenlijk

Het is bij ons eigenlijk meer dat ze de dag(en) van te voren als ze rotjes afsteken heel de tijd lopen te blaffen en stressen.
ik merk aan ronja nu ook al dat ze van een harde knal aardig kan schrikken
terwijl ze op cursus op vreemde geluiden juist goed reageert
dus laten we haar zeker niet alleen
pi_63875463
Wat werkt wel bij honden met oud en nieuw. Hier is het de dagen ervoor al zenuwachtig rondgehuppel van de boxer.

Hij kan het niet plaatsen en gaat dus heel vervelend doen, en is ook gewoon uit z'n doen dan.
Welk pillejte laat hem tenminsten 31 dec rustig in zijn mand liggen.
  dinsdag 9 december 2008 @ 18:35:58 #229
48233 Auticia
warriorette
pi_63885240
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 12:33 schreef ymme het volgende:
Wat werkt wel bij honden met oud en nieuw. Hier is het de dagen ervoor al zenuwachtig rondgehuppel van de boxer.

Hij kan het niet plaatsen en gaat dus heel vervelend doen, en is ook gewoon uit z'n doen dan.
Welk pillejte laat hem tenminsten 31 dec rustig in zijn mand liggen.
Volgens mij is er geen wondermiddel. Sommige mensen halen tranquillizers voor hun hond zodat ze úúúren plat liggen, dit kan echter wel gevolgen hebben, sommige honden komen er moeilijk of niet uit of houden er dingen aan over. Dat is in elk geval niet iets wat ik zou willen riskeren.

Hou ook voor ogen dat je je hond met 'sufmakers' geen plezier doet, de angst wordt/is namelijk niet minder, het enige is dat ze niet kunnen vluchten omdat hun lichaam niet meewerkt.

Angstig gedrag negeren is goed, lees je hier en daar. Persoonlijk vind ik dat een lastige. Het is niet dat ik mijn hond beloon als hij bang is voor de knallen, maar ik probeer hem wel bij me in de buurt te houden voor een gevoel van veiligheid. (Bij angst voor alledaagse dingen doe ik dit niet hoor, maar vuurwerk is maar één, hooguit twee dagen per jaar en zelf vind ik het geluid ook niet echt prettig).

Resque Remedy druppels van Bach Bloesems werken bij Spike goed, het haalt niet de angst weg, maar wel de scherpe kantjes. Je mag (dacht ik) ongeveer elke 10 minuten een paar druppels geven en dat was de voorgaande jaren steeds op het moment dat hij weer begon te trillen. Door hem dan wat druppels te geven maakt dat dat weer ophoudt.

Over DAP hoor je ook wel goede berichten, al verschilt het heel erg van hond tot hond en is het vrij prijzig. Ik kan je er niks over zeggen want ik heb er zelf geen ervaring mee.

En anders met oud en nieuw in een hutje op de hei, ver weg van alle kabaal .
pi_63887113
quote:
Op maandag 8 december 2008 20:09 schreef Pure-Poison het volgende:

[..]

Jawel hoor, er is altijd iemand bij ze op oudjaarsavond, ik laat ze dan echt niet alleen.
Maar over het algemeen ben ik buiten met het vuurwerk + geknal en ons huis is groot genoeg om met de gordijnen dicht te zitten Daarnaast luisteren we thuis toch top2000 dan!
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:17:06 #231
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_63889303
Wij zijn 2 vriendjes, jij en ik

Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
pi_63889649
en nu heb ik dat liedje in mn hoofd!

maar het is wel een leuke foto!

er was hier vanavond een vuurwerkshow in de buurt, ronja heeft er grotendeels doorheen geslapen en is gewoon op haar plaats gaan liggen
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:31:23 #233
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_63889730
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_63889960
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:31 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
al op en top in kerstsfeer
pi_63921397
Zito had er geen zin in vanavond

donderdag 11 december 2008 @ 01:28:14 #236
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63923554
Maandag examen
pi_63923795
quote:
Op donderdag 11 december 2008 01:28 schreef Harajuku. het volgende:
Maandag examen
Examen van wat? Puppycursus?
  donderdag 11 december 2008 @ 02:09:56 #238
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63923830
Nee, puppycursus hoefden we geen examen voor te doen, basis/gehoorzaamheid zitten we nu

Dat examen had vorige week ook wel plaats mogen vinden, ze leren niets nieuws
pi_63923916
quote:
Op donderdag 11 december 2008 02:09 schreef Harajuku. het volgende:
Nee, puppycursus hoefden we geen examen voor te doen, basis/gehoorzaamheid zitten we nu

Dat examen had vorige week ook wel plaats mogen vinden, ze leren niets nieuws
Spannend Maar als ik het filmpje van de doos zie, denk ik dat het allemaal wel goed komt
pi_63923951
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 18:35 schreef Auticia het volgende:

[..]

Volgens mij is er geen wondermiddel. Sommige mensen halen tranquillizers voor hun hond zodat ze úúúren plat liggen, dit kan echter wel gevolgen hebben, sommige honden komen er moeilijk of niet uit of houden er dingen aan over. Dat is in elk geval niet iets wat ik zou willen riskeren.

Hou ook voor ogen dat je je hond met 'sufmakers' geen plezier doet, de angst wordt/is namelijk niet minder, het enige is dat ze niet kunnen vluchten omdat hun lichaam niet meewerkt.

Dat hebben wij 1 maal gedaan, en dus NOOIT weer. Nu hebben wij D.A.P. gekocht en gaan het daar eens mee proberen.
pi_63923970
quote:

[ afbeelding ]
Ik zeg het niet gauw maar.... *SMELT*
quote:
Op woensdag 10 december 2008 23:51 schreef Juup© het volgende:
Zito had er geen zin in vanavond

[ afbeelding ]
Zin of niet, Zito ziet er super uit met kerstmuts
quote:
Op woensdag 3 december 2008 18:50 schreef Auticia het volgende:

Ik heb trouwens een foto van hem op canvas laten zetten!

[ afbeelding ]
WOW, wat gaaaaaaaaaaf is die canvas geworden Mooi zeg Auticia en het model staat ook voor het canvas er weer mooi op
quote:
Op woensdag 3 december 2008 09:32 schreef DSS24 het volgende:

[..]

Update met een foto van afgelopen week.
[ afbeelding ]
Hij werd net wakker. Ik zal nog andere foto's maken.
Wát een mooie kleur op het koppie En die donzige oortjes
pi_63927517
quote:
Op donderdag 11 december 2008 02:49 schreef Carmella het volgende:
Wát een mooie kleur op het koppie En die donzige oortjes
Dank je!
Toch zie ik hier veel mooie honden.
Moeilijk kiezen als je eenmaal een hond wilt

donderdag 11 december 2008 @ 11:40:34 #243
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_63929022
Ooooooh, wat een lekker ding

* Maes vind bijna alle honden lekkere dingen
Ow O+
  donderdag 11 december 2008 @ 16:45:28 #244
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_63936928
Lara heeft van de Sint een eigen hondenbed gehad en ze vind hem geweldig. Vooral om er met een snoekduik bovenop te springen en de hele huiskamer door te schuiven. Maar inmiddels kan ze ook lekker haar draai vinden en er heerlijk op slapen. Ik kan helaas nog geen foto's laten zien, want de oudste heeft de camera mee naar haar moeder en die komt morgen pas weer deze kant op.

Gisteren les 3 van de gevorderencursus gehad. We leren [ze] nu los volgen, aan de voet gaan zitten, staan [en dan het gebit tonen] en gisteren zijn we begonnen met terug naar de plaats sturen. Lara vind het wel intressant allemaal.

Gisteren wel twee keer achter haar aan moeten sprinten, omdat ze niet onder appel bleef zitten. We stonden de eerste keer in een grote kring, waar iedereen om de beurt een rondje omheen moest lopen. Dat doet ze meestal perfect, totdat er een hond niet luisterde, de hond naast mijn ging uitdagen om te spelen en vervolgens kwamen ze allebei op Lara afstormen. Lara wil altijd wel spelen, dus die sprintte naar het ander eind van het veld.

Trainer riep dat we ze moesten vangen, in hun nekvel grijpen en terug op hun plek moesten zetten. Lara heeft een onwijs goede conditie, dus die andere twee waren al lang terug, maar die van mij bleef lekker in de rondte sprinten. Wel goed voor de conditie van het vrouwtje, die stond de hijgen als een spurriekoe .

De tweede keer was vergelijkbaar, Lara bleef netjes zitten, totdat ze bijna ondersteboven werd gelopen door een hond die niet luisterde, dus die wilde weer spelen. Ik er weer achteraan hollen natuurlijk, ze dook tussen een andere cursist en haar hond in, maar met een snoekduik had ik haar te pakken.

De rest van de les heeft ze niet eens meer geprobeert om weg te lopen en zo hoort het ook. De trainer zei na de les wel dat ze het goed doet, ondanks haar puberale streken. Maar dat hoort erbij zullen we maar denken. "Het is een fase!".

Vlak voor de pauze liet de trainer een beverrat zien. Alle honden op het veld werden er niet wild van, maar Lara werd helemaal gek toen hij dat ding voor haar neus hield. Ze zat te snuiven en luchtjes op te vangen, die vond het geweldig. En de andere baasjes zich maar afvragen waarom hun hond dat niet deed.

Volgende week een semi-vuurwerkles. Omdat er natuurlijk geen vuurwerk afgestoken mag worden [en de school in de kerstvacantie dicht is], neemt de trainer zijn pistool mee om een paar waarschuwingsschoten af te vuren. Hij geeft iedereen tips mee over hoe om te gaan met je hond als hij bang is voor het vuurwerk, maar als hij niet op het schot reageert, dan zal het wel meevallen met het bang zijn voor vuurwerk.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
pi_63943278
Zo, ook weer eens tijd voor wat foto's van Kaya. Ze kan lief kijken en boos kijken...vooral als je op het verkeerde moment afdrukt lijkt het heel wat!

Verder 2 weken geleden naar de Blaricumse hei geweest en als grote verrassing lag daar nog lekker wat sneeuw. Als een jonge hinde dartelde ze er doorheen. En vandaag onder het mom van "we genieten nog van alle momenten dat ze er is" naar Noordwijk gegaan. Ook een groot feest natuurlijk.

Wees niet bang langzaam te gaan, wees alleen bang stil te staan.
-
Er is meer in het leven dan het tempo opvoeren.
  donderdag 11 december 2008 @ 22:36:02 #246
176471 oh-oh
pi_63946581
Kaya vind ik echt een onweerstaanbaar heerlijk mokkel!
( Groucho Marx )
pi_63947457
quote:
Op donderdag 11 december 2008 16:45 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:

Volgende week een semi-vuurwerkles. Omdat er natuurlijk geen vuurwerk afgestoken mag worden [en de school in de kerstvacantie dicht is], neemt de trainer zijn pistool mee om een paar waarschuwingsschoten af te vuren. Hij geeft iedereen tips mee over hoe om te gaan met je hond als hij bang is voor het vuurwerk, maar als hij niet op het schot reageert, dan zal het wel meevallen met het bang zijn voor vuurwerk.
Gijs reageerde ook niet op dat schot maar op dat vuurwerk helaas wel

Kaya is echt supercool
01-08-2008
  vrijdag 12 december 2008 @ 09:24:44 #248
176471 oh-oh
pi_63953603
Billy Monroe zegt even hallo!

En samen met zijn schatje Jules:

Ik heb dit jaar een hele fijne oplossing voor Oud & Nieuw, ik vier het bij vrienden die wonen in een soort van penthouse. Lekker hoog , je hoort weinig knallen maar er is een prachtig uitzicht over de hele stad .
Billy en Chico reageren niet op vuurwerk.
Eigenlijk alleen Frits, die wordt al woest als er vuurwerkreclame op tv is
( Groucho Marx )
pi_63955210
Altijd Frits weer he

Waar koop je al die leuke outfits voor de hondjes? Ik ben voor Gijs en Joost aan het kijken geweest,ik wel het liefs een gebreide trui,gewoon voor de fun voor de feestdagen,ik heb op internet gezocht mar daar zijn ze over het algemeen belachlijk duur,teminste ik vind 35-40 nogal wat!
01-08-2008
  vrijdag 12 december 2008 @ 10:41:51 #250
176471 oh-oh
pi_63955246
Ik maak het meeste zelf, de pyama die Bil daar aan heeft ook.
Ik koop meestal alleen bodywarmers maar dan in de sale bij vriendinnen met webshops
( Groucho Marx )
  vrijdag 12 december 2008 @ 18:35:27 #251
48233 Auticia
warriorette
pi_63967386
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 09:24 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
!! Geweldig !
  zaterdag 13 december 2008 @ 21:24:19 #252
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_63993610
Een KerstWestie

[ Bericht 0% gewijzigd door childintime op 13-12-2008 21:32:52 ]
pi_63994538
quote:
Op donderdag 11 december 2008 10:37 schreef DSS24 het volgende:

Dank je!
Toch zie ik hier veel mooie honden.
Moeilijk kiezen als je eenmaal een hond wilt

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat voor herder is hij? Zo in het geheel goed te zien op de foto is hij nog mooier, heel gaaf die kleur en nog zo'n puppy-snoetje
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 21:24 schreef childintime het volgende:
Een KerstWestie

[ afbeelding ]
Lief!!! En vooral die grote oren dan in verhouding, erg leuk
quote:
Op donderdag 11 december 2008 21:00 schreef P_B het volgende:
Zo, ook weer eens tijd voor wat foto's van Kaya. Ze kan lief kijken en boos kijken...vooral als je op het verkeerde moment afdrukt lijkt het heel wat!
Wat een mooie serie van Kaya, ze heeft echt zoveel expressie in haar koppie en veel uitstraling, heel leuk om te zien Mooi!
quote:

[ afbeelding ]
Samen is toch altijd fijner dan alleen
  zondag 14 december 2008 @ 00:12:24 #254
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_63997637
Ik hoor nu net van dochter dat vader's hond (die hij al 4 jaar had) weg is gedaan naar iemand in Drenthe omdat hij een huisje heeft gekocht waar de hond niet in past (volgens vriendin).... ik moet er gewoon van huilen.......
pi_63997710
"wegdoen"
  zondag 14 december 2008 @ 00:20:23 #256
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_63997807
Ja, ik zit nu nog te huilen...... Mijn kind is evenveel waard als mij hondje. De hond van ex heb ik een tijdje in huis gehad. Hij was druk en sterk. Maar ik vind dit zo erg......

Voor 1 of andere huppeltrut moet de hond dus maar het veld ruimen......
pi_64012852
Geen foto maar een filmpje

Zito laat nagenoeg alles toe van de katten, de sul

Bekijk deze YouTube-video
pi_64017452
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb dit jaar een hele fijne oplossing voor Oud & Nieuw, ik vier het bij vrienden die wonen in een soort van penthouse. Lekker hoog , je hoort weinig knallen maar er is een prachtig uitzicht over de hele stad .
Billy en Chico reageren niet op vuurwerk.
Eigenlijk alleen Frits, die wordt al woest als er vuurwerkreclame op tv is
Bij die eerste foto kan ik het niet helpen steeds een stemmetje te horen wat zegt: "Bill, gooi je oren los! Speel met die camera! Hij houdt van je!"
quote:
Op zondag 14 december 2008 00:12 schreef childintime het volgende:
Ik hoor nu net van dochter dat vader's hond (die hij al 4 jaar had) weg is gedaan naar iemand in Drenthe omdat hij een huisje heeft gekocht waar de hond niet in past (volgens vriendin).... ik moet er gewoon van huilen.......
Echt heerlijk om zoiets te lezen in een week waarin ik waarschijnlijk mijn hond van 4-en-een-half na 3 jaar lang 2 operaties, cursussen, alternatieve dierenartsen, TTouch en wat nog meer moet laten inslapen omdat haar lijf het heeft begeven...

Zat ooit op de terugweg van een wedstrijd Ajax in de bus en toen ving ik ook zoiets op. Het kwam er zo'n beetje op neer dat als hij nog een kindje erbij wilde de hond maar de deur uit moest. Echt onbegrijpelijk. Alsof je het bonnetje nog hebt en het kunt ruilen. *Zucht*

Filmpje is trouwens erg vermakelijk. Heerlijke goedzak!
Wees niet bang langzaam te gaan, wees alleen bang stil te staan.
-
Er is meer in het leven dan het tempo opvoeren.
  zondag 14 december 2008 @ 22:41:23 #259
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64017837
Vrijdag hadden we de laatste les, en de enige fout kwam door mij "Af, blijf, 12 passen/10sec en toen stak ik mn hand in mn zak voor hij mocht komen terwijl hij dacht snoeeeeeeepje renneeeh"

Maandag moet ik het examen met hem doen. Wij hoeven alleen te lopen, zit, lopen, af, lopen, af - blijf - 12 passen/10sec, lopen, zit - blijf - 2 passen/10sec - hierrrr,lopen.

En dan krijgen we geen eens cijfers, alleen voldoende ed.

En dat bericht, hond weg door vriendin
pi_64019344
quote:
Op zondag 14 december 2008 00:12 schreef childintime het volgende:
Ow vreselijk en als het weer uit zou gaan mag er een nieuw hondje komen zeker?!!

Aaaaah een KerstWestie

Ik zit op sbs6 reportage te kijken over vechthonden voor vechtwedstrijden WALGELIJK gewoon!!!
01-08-2008
pi_64020597
quote:
Op zondag 14 december 2008 23:31 schreef Pure-Poison het volgende:

Ow vreselijk en als het weer uit zou gaan mag er een nieuw hondje komen zeker?!!
Ja dat dacht ik ook meteen.
Als ik al lees dat een eventuele nieuwe vriend/in er invloed op heeft gehad (staat niet perse in dit bericht, maar toch nadrukkelijk "vriendin") dan gaan m'n haren altijd overeind.
Het zou toch fijn zijn als mensen nadenken of een hond ook ná een eventuele breuk ook nog door 1 persoon verzorgd kan worden en mee kan in een kleinere woning. Ik hoor zo vaak dat geneuzel over nieuwe relatie en een partner die het te druk vindt of dat de woonruimte niet meer kan. Of "tja ik heb geen tijd meer hoor".
En dat een nieuwe partner bepaald dat je dier weg moet, terwijl die notabene al veel langer in je leven is dan die nieuwe partner, bah misselijk.

Niet elke situatie kun je aan zien komen, maar sommige mensen hebben ook nooit eens nagedacht over eventuele veranderingen.

Maar goed dit is een fototopic, ontopic dus maar weer
(Of is het eik zoals de titel zegt "centraal honden mét foto's"? )
  maandag 15 december 2008 @ 09:14:50 #262
48233 Auticia
warriorette
pi_64023868
Succes vandaag Harajuku!
pi_64024007
hara succes!

ik hehb ronja steeds meer los lopen trouwens het gaat echt goed!
zaterdag nieuwe oefening gehad voor de winterstop, alleen mevr snapte het na 3x al!
pi_64027091
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 22:03 schreef Carmella het volgende:
Wat voor herder is hij? Zo in het geheel goed te zien op de foto is hij nog mooier, heel gaaf die kleur en nog zo'n puppy-snoetje
Het is een Oudduitse Herdershond. Dit ras heeft langere haren dan de gewone Duitse Herder.
Hij heeft inderdaad nog een puppy-snoetje Ben dan ook benieuwd hoe groot hij nog kan worden. Nu is hij 8 maanden oud ongeveer.
  Moderator maandag 15 december 2008 @ 11:50:51 #265
155227 crew  Guppy
dus
pi_64027195
quote:
Op maandag 15 december 2008 11:46 schreef DSS24 het volgende:

[..]

Het is een Oudduitse Herdershond. Dit ras heeft langere haren dan de gewone Duitse Herder.
Hij heeft inderdaad nog een puppy-snoetje Ben dan ook benieuwd hoe groot hij nog kan worden. Nu is hij 8 maanden oud ongeveer.
onze Oudduitse Herder heeft nog steeds een puppy-snoetje, en die is al 7 jaar! kom je niet meer vanaf
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  maandag 15 december 2008 @ 21:55:03 #266
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64042542
Beide allemaal goed

Maar Charlie heeft het nog nooit zo slecht gedaan, en Lex nooit zo goed.
Lex was over t algemeen wel goed, maar soms net even niet, en Charlie was altijd geweldig, ALTIJD, maar nu ineens

Charlie heeft één voldoende en rest goed. Ik was best teleurgesteld dat het net deze dag, voor de eerste keer slecht moest gaan Maar toch nog goede scores Goed was dus het beste
  maandag 15 december 2008 @ 22:49:32 #267
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_64044355
quote:
Op zondag 14 december 2008 00:20 schreef childintime het volgende:
Ja, ik zit nu nog te huilen...... Mijn kind is evenveel waard als mij hondje. De hond van ex heb ik een tijdje in huis gehad. Hij was druk en sterk. Maar ik vind dit zo erg......

Voor 1 of andere huppeltrut moet de hond dus maar het veld ruimen......
Als mijn vent het niet met mijn hond kon vinden, kan mn vent vertrekken

Gelukkig zijn ze de beste maatjes
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_64060782
quote:
Op maandag 15 december 2008 21:55 schreef Harajuku. het volgende:
Beide allemaal goed

Maar Charlie heeft het nog nooit zo slecht gedaan, en Lex nooit zo goed.
Lex was over t algemeen wel goed, maar soms net even niet, en Charlie was altijd geweldig, ALTIJD, maar nu ineens

Charlie heeft één voldoende en rest goed. Ik was best teleurgesteld dat het net deze dag, voor de eerste keer slecht moest gaan Maar toch nog goede scores Goed was dus het beste
dat is dus bij ons de reden dat ze geen examen doen maar een gemiddelde van alle lessen nemen
heb het even nagevraagd namelijk.

Bij examen zeggen ze dat ook de honden eigenaren wel eens zenuwachtig kunnen zijn en dat dat de honden weer voelen, of idd hebben ze net hun dag niet etc.

met ronja gaat het echt heel goed, ook het lopen zonder dat ze aan de lijn is
s' avonds heb ik haar helemaal los mee en overdag steeds een stukje verder! en ze is nog niet weg gelopen, staat bij 9 van de 10 keer stil bij Halt!
pi_64080290
Om nog even terug te komen op dat vuurwerk en angst verhaal.
Kent iemand van jullie een linkje waar ik geluiden van vuurwerk kan downloaden?

Vorig jaar heb ik dit gehad en dat hielp wel iets. Door elke dag een beetje op te bouwen qua geluid en tijd.
Dan is het niet meer zoheel plotseling lijkt wel.

Ik wil geen sufmakers geven, als de angst gewoon blijft. Dat vind ik zielig, gevangen in je eigen lichaam.
pi_64080380
edit
  woensdag 17 december 2008 @ 12:17:34 #271
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_64084171

Mooie foto's van ons lieve meisje .
Wat doet ze het toch goed!! Al bijna een week geen ongelukjes binnen .

Alleen in de bench moeten zonder dat ze slaap heeft is nog een probleem .

Ze is zo sociaal vind alles en iedereen lief . Ben gewoon verliefd op haar

Als alles meezit krijgt ze van de zomer/herfst een zusje(of een broertje) erbij.
pi_64095504
ik vind het erg mooie foto's bubseltje! en een broertje of zusje erbij wat leuk!
zou ik ook wel willen voor ronja maar da;s voor mij echt niet te doen!
pi_64099550
Ow wat een schatje Bubseltje KOm maar op met die foto's hoor !!
En een broertje of zusje erbij is natuurlijk helemaal super,ook een korte/gladharige teckel?
01-08-2008
  woensdag 17 december 2008 @ 21:43:09 #274
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_64102058
quote:
Op woensdag 17 december 2008 20:35 schreef Pure-Poison het volgende:
Ow wat een schatje Bubseltje KOm maar op met die foto's hoor !!
En een broertje of zusje erbij is natuurlijk helemaal super,ook een korte/gladharige teckel?
Dat weet ik nog niet het wordt zeer waarschijnlijk wel een kaninchen teckel. vind het allemaal wel wat hebben als het kan wel de rode kant op dat vind ik zo mooi
pi_64103067
Ik ben helemaal gek op langhaar teckels (vind de andere ook leuk hoor) die zijn over het algemeen wat rustiger en zachter van karakter,ik vind de langhaar wel het mooist in een standaard model,dus geen kaninchen maar da's persoonlijk natuurlijk.Ik vind de ruwhaar kaninchen wel heel leuk,hier in de buurt hebben ze er een en die is iets ouder dan Joost (die word vrijdag 1)nou daar smelt ik echt voor!!
01-08-2008
pi_64108728
quote:
Op woensdag 17 december 2008 22:14 schreef Pure-Poison het volgende:
Ik ben helemaal gek op langhaar teckels (vind de andere ook leuk hoor) die zijn over het algemeen wat rustiger en zachter van karakter,ik vind de langhaar wel het mooist in een standaard model,dus geen kaninchen maar da's persoonlijk natuurlijk.Ik vind de ruwhaar kaninchen wel heel leuk,hier in de buurt hebben ze er een en die is iets ouder dan Joost (die word vrijdag 1)nou daar smelt ik echt voor!!
1 alweer! gaat hard!
Vandaag met ronja naar het leesten geweest, vond ze geweldig!
pi_64111870
quote:
Op donderdag 18 december 2008 02:21 schreef draculettetje het volgende:

[..]

1 alweer! gaat hard!
Vandaag met ronja naar het leesten geweest, vond ze geweldig!
O ja dat zal best,waar ze los mag lopen?Was het er druk?

Ja 1 jaar,hij begint nu ook echt lang haar te krijgen aan zijn staart en oren
Zal snel nieuwe foto's maken.
01-08-2008
  donderdag 18 december 2008 @ 11:15:57 #278
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_64113339
Mooi hoor zo'n langhaar en al bijna jarig

Kaninchen is ideaal voor mij ik ben niet zo sterk in mijn armen/handen en ik woon niet zo groot.

@dracu snap dat dat zwaar voor je is

Hier komt ook pas een tweede als het met mij nog steeds zo goed gaat allemaal.
(Heb een tijd ook niet goed kunnen lopen enzo)
pi_64140467
quote:
Op donderdag 18 december 2008 10:18 schreef Pure-Poison het volgende:

[..]

O ja dat zal best,waar ze los mag lopen?Was het er druk?

Ja 1 jaar,hij begint nu ook echt lang haar te krijgen aan zijn staart en oren
Zal snel nieuwe foto's maken.
ik hoop dat ze daar los mocht lopen want ik snap echt niet bij welke stukken dat nou wel of niet mag
ik kwam nog een honden uitlaat service tegen en nog 2 andere mensen, meer niet!

ja ben benieuwd hoe het haar nu is!
pi_64140473
quote:
Op donderdag 18 december 2008 11:15 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mooi hoor zo'n langhaar en al bijna jarig

Kaninchen is ideaal voor mij ik ben niet zo sterk in mijn armen/handen en ik woon niet zo groot.

@dracu snap dat dat zwaar voor je is

Hier komt ook pas een tweede als het met mij nog steeds zo goed gaat allemaal.
(Heb een tijd ook niet goed kunnen lopen enzo)
hihi dank, al ben ik gewoon al super blij met ronja!
  vrijdag 19 december 2008 @ 11:16:44 #281
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_64144445
Ik gooi er even een KerstBob in

Ow O+
pi_64144791
hihi bob onder de kerst boom!

vanmiddag met ronja naar de DA ze heeft wondjes aan d'r bek die ze steeds kapot krabt en nu lijkt het wat ontstoken
  vrijdag 19 december 2008 @ 11:34:50 #283
176471 oh-oh
pi_64144973
Bobje
( Groucho Marx )
pi_64145014
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 11:34 schreef oh-oh het volgende:
Bobje
jij bent ook van de calendula enzo
maar dat kan ik niet smeren op wondjes die niet dicht zijn toch? en is het erg als ze eraf kan likken?
  vrijdag 19 december 2008 @ 11:48:31 #285
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_64145398
Lieve foto's allemaal ik had een heleboel leuke foto's van onze hond op mijn telefoon staan maar toe ging hij stuk binnenkort maar eens met een camera leuke foto's maken
  vrijdag 19 december 2008 @ 11:49:30 #286
176471 oh-oh
pi_64145424
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 11:36 schreef draculettetje het volgende:

[..]

jij bent ook van de calendula enzo
maar dat kan ik niet smeren op wondjes die niet dicht zijn toch? en is het erg als ze eraf kan likken?
Jawel kan je gewoon smeren hoor en likken kan geen kwaad alleen doet het dan niks dus ik zou het toch proberen te voorkomen door te smeren meteen voor je gaat wandelen of zo.
( Groucho Marx )
pi_64145450
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 11:49 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Jawel kan je gewoon smeren hoor en likken kan geen kwaad alleen doet het dan niks dus ik zou het toch proberen te voorkomen door te smeren meteen voor je gaat wandelen of zo.
ow ja da's wel een goeie voor het wandelen!
dank voor de tips weer
  vrijdag 19 december 2008 @ 11:53:00 #288
176471 oh-oh
pi_64145534
Graag gedaan!
Ik ben zelf nu helemaal van de kamillosan trouwens, die vind ik nog fijner dan calendula!
( Groucho Marx )
pi_64145566
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 11:53 schreef oh-oh het volgende:
Graag gedaan!
Ik ben zelf nu helemaal van de kamillosan trouwens, die vind ik nog fijner dan calendula!
calendula heb ik nog liggen, en ik kijk even wat de DA zegt
als het niet helpt kan ik dat best wel eens gaan halen!
pi_64156165
Ik heb idd een zalfje meegekregen omdat het toch wel wat geinfecteerd is!
nu 2x per dag smeren en dan moet het met een weekje over zijn
alleen het smeren vind ze niet zo leuk
pi_64162389
Joost is vandaag 1 jaar geworden
Hij (en Gijs ook natuurlijk) heeft een heerlijk ( ) varkensoor gekregen

En nu kan ik het kabeltje van mijn cemra weer niet vinden em hier een foto neer te zetten
01-08-2008
  zaterdag 20 december 2008 @ 00:56:56 #292
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_64169494
quote:
Op zondag 14 december 2008 22:28 schreef P_B het volgende:

[..]

Bij die eerste foto kan ik het niet helpen steeds een stemmetje te horen wat zegt: "Bill, gooi je oren los! Speel met die camera! Hij houdt van je!"
[..]

Echt heerlijk om zoiets te lezen in een week waarin ik waarschijnlijk mijn hond van 4-en-een-half na 3 jaar lang 2 operaties, cursussen, alternatieve dierenartsen, TTouch en wat nog meer moet laten inslapen omdat haar lijf het heeft begeven...

Zat ooit op de terugweg van een wedstrijd Ajax in de bus en toen ving ik ook zoiets op. Het kwam er zo'n beetje op neer dat als hij nog een kindje erbij wilde de hond maar de deur uit moest. Echt onbegrijpelijk. Alsof je het bonnetje nog hebt en het kunt ruilen. *Zucht*

Filmpje is trouwens erg vermakelijk. Heerlijke goedzak!

Ja god,
dat is dan ook wat ik denk. Mijn hondje is onderdeel van mijn gezin. Hij had deze hond al, krijgt een nieuwe vriendin die het toch "een tikje minder vind" en hond moet weg....... Ik heb niet eens afscheid van hem kunnen nemen, terwijl ik hem ook een tijdje verzorgd heb toen ex dat zelf niet kon.

Vriendin heeft een "nieuwe" aanwinst (zoals ze het zelf noemde); een katje vanaf de vakantie meegenomen, klein en schattig, dus was de hond best lastig blijkbaar......
pi_64172223
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 21:26 schreef Pure-Poison het volgende:
Joost is vandaag 1 jaar geworden
Hij (en Gijs ook natuurlijk) heeft een heerlijk ( ) varkensoor gekregen

En nu kan ik het kabeltje van mijn cemra weer niet vinden em hier een foto neer te zetten
ow ja gefeliciteerd nog natuurlijk!
  zaterdag 20 december 2008 @ 08:44:09 #294
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64172287
Ik heb eindelijk weer normaal internet, kan nu dus ook eindelijk de foto's gaan bekijken hier
pi_64172298
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 08:44 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb eindelijk weer normaal internet, kan nu dus ook eindelijk de foto's gaan bekijken hier
en zelf foto's posten
  zaterdag 20 december 2008 @ 09:11:19 #296
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64172414
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 08:47 schreef draculettetje het volgende:

[..]

en zelf foto's posten
Oy, ik lees ook nu pas de succes berichten voor het examen Dank jullie

Ik moet maar weer eens nieuwe foto's maken ja, heb nu alleen een paar bagger foto's. Lex is nu wel officieel over naar tante, sinds gisteren. Maar met de kerst komt ie al weer even terug

Ik ga ons trouwens inschrijven voor ringtraining. Ga nu dus maar bezig 'tandjes' en 'staan' te perfectioneren.

Where's my cookie?
pi_64173447
Wat een lieve foto's Harajuku, als ik dat zo zie wou ik dat ik Noukie ook zo jong had gekregen.
Het is nu veel harder werken om haar commando's te leren. Zeker als je ook nog eens
twee kinderen hebt die of niet of willen meewerken maar andere commando's gebruiken.
pi_64186231
Wat lief Harajuku,wat groeien ze toch hard!!
01-08-2008
pi_64201442
'k Wil mijn mooie hondje ook even laten zien, dit is Saartje.

Saartje komt uit Polen en is daar afschuwelijk behandeld, en ze heeft onvoorstelbare dingen gezien. Toen ik haar voor het eerst zag (via een foto) wist ik meteen dat ik alles voor haar wilde doen, teneinde haar een beter leven te geven. Aldus geschiedde.

Zo angstig had ik ze nog nooit meegemaakt (en ik heb wel wat ervaring met sukkelaartjes ). De eerste dagen wilde ze niet eens naar binnen, niet eten of drinken, en richtte voor zichzelf een schuilplaats in de tuin in, lekker veilig onder een dikke struik. Met de ene dag grote en de andere dag heel kleine stapjes ging ze gelukkig wel vooruit, en inmiddels is er met haar samen te leven, wij hebben een verstandhouding, ze doet haar behoefte buiten, of op de krant in de keuken, komt netjes binnen als ik roep, of om te eten, trekt haar lip niet meer op naar de andere hondjes in huis, en sloopt enkel nog dingen als ze gefrustreerd raakt door het vuurwerk buiten. Als ik met haar praat wordt de uitdrukking in haar ogen zachter en ze is toch erg nieuwsgierig naar haar nieuwe bestaan, ik zie aan haar dat ze me wel wil vertrouwen maar al haar slechte ervaringen weerhouden haar daarvan.

Inmiddels is ze hier enkele maanden. Het doet me ongelofelijke deugd te zien hoe ze al is gegroeid. Maar het doet me verdriet dat ze zich nog steeds niet wil aan laten raken (heel soms mag ik haar neus aaien, tot haar eigen grote schrik).

Omdat jullie trotse eigenaars zijn van blije, stoere pups en vertrouwde, lieve knuffelhonden, hebben jullie wellicht tips voor mij... Hoe heb je je pup geleerd aan een riem te lopen, hoe zou je dat aanpakken bij een écht angstige hond? Wat is hét onweerstaanbare speelgoed voor jouw hondje, en hoe heb je hem geleerd daarmee te spelen? Met behulp van welke snoepjes krijg je alles van ze gedaan? Heb je zelf toevallig een volwassen (bange) hond gehad die alles nog moest leren?

Ik wilde hier wellicht een topic over openen maar probeer het eerst hier.
some things you lose, and some things you just give away
  zondag 21 december 2008 @ 11:32:59 #300
48233 Auticia
warriorette
pi_64202272
quote:
Op zondag 21 december 2008 10:40 schreef Ms.Poes het volgende:

Saartje
! Heb zo snel even geen advies, maar wat is ze mooi en wat ben jij een heldin!! !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')