Vroeg het me gewoon af, omdat me dat best moeilijk lijkt als je in een rolstoel oid zit.quote:Op zondag 7 december 2008 09:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
aan de lijn doet ze het prima! hoezo?
ow zo, als ik haar zelf uitlaat doe ik dat met mn krukken, als we samen gaan en het is een grote ronde met de rolstoel, maar ook daar gaat ze keurig naast lopenquote:Op zondag 7 december 2008 09:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Vroeg het me gewoon af, omdat me dat best moeilijk lijkt als je in een rolstoel oid zit.
Ah okay. Ja onze honden zijn ook aan rolstoel en alles gewend, maar denk niet dat zij ze makkelijk uit zou kunnen laten. En toen hadden ze het bij de cursus over de gentle leader, en die hadden wij bij Max ook. En toen dacht ik dus, hey, misschien is dat een idee voor Dracuclerletlte. Maar dat is niet nodig dusquote:Op zondag 7 december 2008 09:37 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow zo, als ik haar zelf uitlaat doe ik dat met mn krukken, als we samen gaan en het is een grote ronde met de rolstoel, maar ook daar gaat ze keurig naast lopen
scheelt ook dat alle "hulpmiddelen" al in huis waren toen we haar kregen dus zij is er mee opgegroeid
ze heeft ook gewoon door dat ze bij mij een stapje langzamer moet, alleen nog problemen als ik haar alleen los heb, al ging dat voor de vakantie al een stuk beter
Ja, paar weken van te voren las ik. Ik denk dat Charlie niet heel veel problemen met vuurwerk zal hebben (afkloppen) maar Lex wel.quote:Op zondag 7 december 2008 11:48 schreef Pure-Poison het volgende:
Ik heb D.A.P gebruikt omdat een van mijn honden ziek is in de auto,dit spul gebruikt op advies van de dierenarts maar helaas hielp het totaal niet.
Ik heb ook zitten denken om het te kopen voor oud en nieuw maar ik twijfel omdat het in de auto dus niks deed.De honden worden wel heel onrustig met vuurwerk,Gijs iig voor Joost is het de 1e keer.Hij heeft wel met de hondecursus training gehad met vuurwerk maar toch is ie van slag,van te voren al als ze allemaal rotjes aan het afsteken zijn.Weet nog niet wat ik er tegen moet gaan doen,dat ik em iets geef om wat relaxer te zijn(moet nu wel opschieten natuurlijk vaak moet je er al op tijd mee beginnen)
quote:
Jup.quote:Op zondag 7 december 2008 12:19 schreef Harajuku. het volgende:
Is dat van Bach bloesemtherapie gebeuren?
Leuk om te zien is dat hè. Op t moment dat ie t helemaal doorhad en dus ook ging zitten in de doos, iedereen: Aaaawwwwwwwwquote:Op zondag 7 december 2008 13:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zo hebben wij Zito een "kunstje" moeten aanleren bij de training om te laten zien en ondervinden hoe het leren ging. Wij hebben hem leren "zwaaien". Hij geeft dan een poot maar beweegt die op en neer en heen en weerDat had hij ook heel snel door met de clickertraining.
Zelf nog nooit in handen gehad. Heb nu net Charlie bij wat vuurwerk gehad, maar hij was alleen heel alert van "Oeh, wat gebeurt daar" dat was bij een tol. Bij t rotje ging er wel een oor omhoog maar verder nietsquote:Op zondag 7 december 2008 13:37 schreef Auticia het volgende:
[..]
Jup.
Heb het ook een tijdje gebruikt bij hondencursus, er was daar één hond die steeds op Spike fixeerde en daar werd hij doodnerveus van. Werkt prima!
Bach Bloesems kan je bij vrijwel elke geitenwollensokkentoko halen, maar volgens mij ook bij de DA (drogistquote:Op zondag 7 december 2008 13:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zelf nog nooit in handen gehad. Heb nu net Charlie bij wat vuurwerk gehad, maar hij was alleen heel alert van "Oeh, wat gebeurt daar" dat was bij een tol. Bij t rotje ging er wel een oor omhoog maar verder niets
Morgen met Lex proberen, kan der vergif op innemen dat die als een wilde tekeer gaat. Ga eerst proberen dmv training en anders voor Lex inderdaad maar wel DAP of bloesemtherapie. Maar ik hoop eigenlijk dat ie er nog overheen groeit
Waar haal je dat spul?
vakantie was heerlijk en het welkome thuiskomst toen ronja ons weer zag ook!quote:Op zondag 7 december 2008 11:18 schreef Pure-Poison het volgende:
Hey draculettetje ,fijne vakantie gehad?
Hoe heeft Ronja het gehad,heeft ze bij fam/vrienden gelogeerd of pension?
Heb ik ook eens geprobeerd, maar haalde niets uitquote:Op zondag 7 december 2008 21:52 schreef Pure-Poison het volgende:
Heb vandaag even bij de dierenwinkel informatie gevraagd.Zei adviseerde Sanal Relax voor de doggies met oud en nieuw,ben erg benieuwd.
[ afbeelding ]
Nou, dat lijkt me geen beste optie! Ik hoop maar dat de pilletjes werken dan!!quote:Op zondag 7 december 2008 23:31 schreef Pure-Poison het volgende:
Ow nou ja,hopelijk bij die van mij wel! en anders geef ik ze beide wel een glas wiskey
toch moest ik stiekum wel een beetje lachenquote:Op maandag 8 december 2008 11:04 schreef Pure-Poison het volgende:
Nog een oudje van GIjs,dit had ie van een vriendin van me gekregen.Hij heeft het alleen voor de foto aan gehad want zoals je kan zien vond hij het iets minder grappig dan wij (en ik ga trouwens zo niet met em over straat haha)
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 december 2008 11:04 schreef Pure-Poison het volgende:
Nog een oudje van GIjs,dit had ie van een vriendin van me gekregen.Hij heeft het alleen voor de foto aan gehad want zoals je kan zien vond hij het iets minder grappig dan wij (en ik ga trouwens zo niet met em over straat haha)
[ afbeelding ]
Oh die had ik vorig jaar gekocht en ik heb echt helemaal geen verschil gemerkt.quote:Op zondag 7 december 2008 21:52 schreef Pure-Poison het volgende:
Heb vandaag even bij de dierenwinkel informatie gevraagd.Zei adviseerde Sanal Relax voor de doggies met oud en nieuw,ben erg benieuwd.
[ afbeelding ]
kan ik me bij jou hondjes ook wel voorstellen!quote:Op maandag 8 december 2008 11:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Chico heeft daar de blauwe van en als het heeeeeeeeeel koud is doe ik m wel die beenwarmers wel eens om, hij heeft altijd hele koude poten
Jullie zijn dan zelf niet thuis? Want heb weinig zin om oudjaarsavond zo door te brengen eigenlijkquote:Op maandag 8 december 2008 12:25 schreef KiwiTjuHh het volgende:
.
De radio hard aan, gordijnen dicht en zien dat de andere honden niet echt reageren zal hopelijk voldoende zijn
ik merk aan ronja nu ook al dat ze van een harde knal aardig kan schrikkenquote:Op maandag 8 december 2008 20:09 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Jullie zijn dan zelf niet thuis? Want heb weinig zin om oudjaarsavond zo door te brengen eigenlijk![]()
Het is bij ons eigenlijk meer dat ze de dag(en) van te voren als ze rotjes afsteken heel de tijd lopen te blaffen en stressen.
Volgens mij is er geen wondermiddel. Sommige mensen halen tranquillizers voor hun hond zodat ze úúúren plat liggen, dit kan echter wel gevolgen hebben, sommige honden komen er moeilijk of niet uit of houden er dingen aan over. Dat is in elk geval niet iets wat ik zou willen riskeren.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:33 schreef ymme het volgende:
Wat werkt wel bij honden met oud en nieuw. Hier is het de dagen ervoor al zenuwachtig rondgehuppel van de boxer.
Hij kan het niet plaatsen en gaat dus heel vervelend doen, en is ook gewoon uit z'n doen dan.
Welk pillejte laat hem tenminsten 31 dec rustig in zijn mand liggen.
Jawel hoor, er is altijd iemand bij ze op oudjaarsavond, ik laat ze dan echt niet alleen.quote:Op maandag 8 december 2008 20:09 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Jullie zijn dan zelf niet thuis? Want heb weinig zin om oudjaarsavond zo door te brengen eigenlijk![]()
Het is bij ons eigenlijk meer dat ze de dag(en) van te voren als ze rotjes afsteken heel de tijd lopen te blaffen en stressen.
Spannendquote:Op donderdag 11 december 2008 02:09 schreef Harajuku. het volgende:
Nee, puppycursus hoefden we geen examen voor te doen, basis/gehoorzaamheid zitten we nu
Dat examen had vorige week ook wel plaats mogen vinden, ze leren niets nieuws
Dat hebben wij 1 maal gedaan, en dus NOOIT weer. Nu hebben wij D.A.P. gekocht en gaan het daar eens mee proberen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:35 schreef Auticia het volgende:
[..]
Volgens mij is er geen wondermiddel. Sommige mensen halen tranquillizers voor hun hond zodat ze úúúren plat liggen, dit kan echter wel gevolgen hebben, sommige honden komen er moeilijk of niet uit of houden er dingen aan over. Dat is in elk geval niet iets wat ik zou willen riskeren.
Hou ook voor ogen dat je je hond met 'sufmakers' geen plezier doet, de angst wordt/is namelijk niet minder, het enige is dat ze niet kunnen vluchten omdat hun lichaam niet meewerkt.
Ik zeg het niet gauw maar.... *SMELT*quote:Op maandag 8 december 2008 11:04 schreef Pure-Poison het volgende:
[ afbeelding ]
Zin of niet, Zito ziet er super uit met kerstmutsquote:Op woensdag 10 december 2008 23:51 schreef Juup© het volgende:
Zito had er geen zin in vanavond
[ afbeelding ]
WOW, wat gaaaaaaaaaaf is die canvas gewordenquote:Op woensdag 3 december 2008 18:50 schreef Auticia het volgende:
Ik heb trouwens een foto van hem op canvas laten zetten!
[ afbeelding ]
Wát een mooie kleur op het koppiequote:Op woensdag 3 december 2008 09:32 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Update met een foto van afgelopen week.
[ afbeelding ]
Hij werd net wakker. Ik zal nog andere foto's maken.
Dank je!quote:Op donderdag 11 december 2008 02:49 schreef Carmella het volgende:
Wát een mooie kleur op het koppieEn die donzige oortjes
Gijs reageerde ook niet op dat schot maar op dat vuurwerk helaas welquote:Op donderdag 11 december 2008 16:45 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Volgende week een semi-vuurwerkles. Omdat er natuurlijk geen vuurwerk afgestoken mag worden [en de school in de kerstvacantie dicht is], neemt de trainer zijn pistool mee om een paar waarschuwingsschoten af te vuren. Hij geeft iedereen tips mee over hoe om te gaan met je hond als hij bang is voor het vuurwerk, maar als hij niet op het schot reageert, dan zal het wel meevallen met het bang zijn voor vuurwerk.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:24 schreef oh-oh het volgende:
Billy Monroe zegt even hallo!
[ afbeelding ]
En samen met zijn schatje Jules:
[ afbeelding ]
Wat voor herder is hij? Zo in het geheel goed te zien op de foto is hij nog mooier, heel gaaf die kleur en nog zo'n puppy-snoetjequote:Op donderdag 11 december 2008 10:37 schreef DSS24 het volgende:
Dank je!
Toch zie ik hier veel mooie honden.
Moeilijk kiezen als je eenmaal een hond wilt![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lief!!!quote:
Wat een mooie serie van Kaya, ze heeft echt zoveel expressie in haar koppie en veel uitstraling, heel leuk om te zienquote:Op donderdag 11 december 2008 21:00 schreef P_B het volgende:
Zo, ook weer eens tijd voor wat foto's van Kaya. Ze kan lief kijken en boos kijken...vooral als je op het verkeerde moment afdrukt lijkt het heel wat!
quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:24 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Bij die eerste foto kan ik het niet helpen steeds een stemmetje te horen wat zegt: "Bill, gooi je oren los! Speel met die camera! Hij houdt van je!"quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:24 schreef oh-oh het volgende:
Billy Monroe zegt even hallo!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb dit jaar een hele fijne oplossing voor Oud & Nieuw, ik vier het bij vrienden die wonen in een soort van penthouse. Lekker hoog , je hoort weinig knallen maar er is een prachtig uitzicht over de hele stad .
Billy en Chico reageren niet op vuurwerk.
Eigenlijk alleen Frits, die wordt al woest als er vuurwerkreclame op tv is
Echt heerlijk om zoiets te lezen in een week waarin ik waarschijnlijk mijn hond van 4-en-een-half na 3 jaar lang 2 operaties, cursussen, alternatieve dierenartsen, TTouch en wat nog meer moet laten inslapen omdat haar lijf het heeft begeven...quote:Op zondag 14 december 2008 00:12 schreef childintime het volgende:
Ik hoor nu net van dochter dat vader's hond (die hij al 4 jaar had) weg is gedaan naar iemand in Drenthe omdat hij een huisje heeft gekocht waar de hond niet in past (volgens vriendin).... ik moet er gewoon van huilen.......
Ow vreselijkquote:Op zondag 14 december 2008 00:12 schreef childintime het volgende:
Ik hoor nu net van dochter dat vader's hond (die hij al 4 jaar had) weg is gedaan naar iemand in Drenthe omdat hij een huisje heeft gekocht waar de hond niet in past (volgens vriendin).... ik moet er gewoon van huilen.......
Ja dat dacht ik ook meteen.quote:Op zondag 14 december 2008 23:31 schreef Pure-Poison het volgende:
Ow vreselijken als het weer uit zou gaan mag er een nieuw hondje komen zeker?!!
Het is een Oudduitse Herdershond. Dit ras heeft langere haren dan de gewone Duitse Herder.quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:03 schreef Carmella het volgende:
Wat voor herder is hij? Zo in het geheel goed te zien op de foto is hij nog mooier, heel gaaf die kleur en nog zo'n puppy-snoetje![]()
onze Oudduitse Herder heeft nog steeds een puppy-snoetje, en die is al 7 jaar! kom je niet meer vanafquote:Op maandag 15 december 2008 11:46 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Het is een Oudduitse Herdershond. Dit ras heeft langere haren dan de gewone Duitse Herder.
Hij heeft inderdaad nog een puppy-snoetjeBen dan ook benieuwd hoe groot hij nog kan worden. Nu is hij 8 maanden oud ongeveer.
Als mijn vent het niet met mijn hond kon vinden, kan mn vent vertrekkenquote:Op zondag 14 december 2008 00:20 schreef childintime het volgende:
Ja, ik zit nu nog te huilen...... Mijn kind is evenveel waard als mij hondje. De hond van ex heb ik een tijdje in huis gehad. Hij was druk en sterk. Maar ik vind dit zo erg......
Voor 1 of andere huppeltrut moet de hond dus maar het veld ruimen......
dat is dus bij ons de reden dat ze geen examen doen maar een gemiddelde van alle lessen nemenquote:Op maandag 15 december 2008 21:55 schreef Harajuku. het volgende:
Beide allemaal goed
Maar Charlie heeft het nog nooit zo slecht gedaan, en Lex nooit zo goed.
Lex was over t algemeen wel goed, maar soms net even niet, en Charlie was altijd geweldig, ALTIJD, maar nu ineens
Charlie heeft één voldoende en rest goed. Ik was best teleurgesteld dat het net deze dag, voor de eerste keer slecht moest gaanMaar toch nog goede scores
Goed was dus het beste
Dat weet ik nog niet het wordt zeer waarschijnlijk wel een kaninchen teckel. vind het allemaal wel wat hebbenquote:Op woensdag 17 december 2008 20:35 schreef Pure-Poison het volgende:
Ow wat een schatje BubseltjeKOm maar op met die foto's hoor
!!
En een broertje of zusje erbij is natuurlijk helemaal super,ook een korte/gladharige teckel?
1 alweer! gaat hard!quote:Op woensdag 17 december 2008 22:14 schreef Pure-Poison het volgende:
Ik ben helemaal gek op langhaar teckels (vind de andere ook leuk hoor) die zijn over het algemeen wat rustiger en zachter van karakter,ik vind de langhaar wel het mooist in een standaard model,dus geen kaninchen maar da's persoonlijk natuurlijk.Ik vind de ruwhaar kaninchen wel heel leuk,hier in de buurt hebben ze er een en die is iets ouder dan Joost (die word vrijdag 1)nou daar smelt ik echt voor!!
O ja dat zal best,waar ze los mag lopen?Was het er druk?quote:Op donderdag 18 december 2008 02:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
1 alweer! gaat hard!
Vandaag met ronja naar het leesten geweest, vond ze geweldig!
ik hoop dat ze daar los mocht lopen want ik snap echt niet bij welke stukken dat nou wel of niet magquote:Op donderdag 18 december 2008 10:18 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
O ja dat zal best,waar ze los mag lopen?Was het er druk?
Ja 1 jaar,hij begint nu ook echt lang haar te krijgen aan zijn staart en oren
Zal snel nieuwe foto's maken.
hihi dank, al ben ik gewoon al super blij met ronja!quote:Op donderdag 18 december 2008 11:15 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mooi hoor zo'n langhaar en al bijna jarig![]()
Kaninchen is ideaal voor mij ik ben niet zo sterk in mijn armen/handen en ik woon niet zo groot.
@dracu snap dat dat zwaar voor je is![]()
Hier komt ook pas een tweede als het met mij nog steeds zo goed gaat allemaal.
(Heb een tijd ook niet goed kunnen lopen enzo)
jij bent ook van de calendula enzoquote:
Jawel kan je gewoon smeren hoor en likken kan geen kwaad alleen doet het dan niks dus ik zou het toch proberen te voorkomen door te smeren meteen voor je gaat wandelen of zo.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:36 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jij bent ook van de calendula enzo
maar dat kan ik niet smeren op wondjes die niet dicht zijn toch? en is het erg als ze eraf kan likken?
ow ja da's wel een goeie voor het wandelen!quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jawel kan je gewoon smeren hoor en likken kan geen kwaad alleen doet het dan niks dus ik zou het toch proberen te voorkomen door te smeren meteen voor je gaat wandelen of zo.
calendula heb ik nog liggen, en ik kijk even wat de DA zegtquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:53 schreef oh-oh het volgende:Graag gedaan!
Ik ben zelf nu helemaal van de kamillosan trouwens, die vind ik nog fijner dan calendula!
quote:Op zondag 14 december 2008 22:28 schreef P_B het volgende:
[..]
Bij die eerste foto kan ik het niet helpen steeds een stemmetje te horen wat zegt: "Bill, gooi je oren los! Speel met die camera! Hij houdt van je!"
[..]
Echt heerlijk om zoiets te lezen in een week waarin ik waarschijnlijk mijn hond van 4-en-een-half na 3 jaar lang 2 operaties, cursussen, alternatieve dierenartsen, TTouch en wat nog meer moet laten inslapen omdat haar lijf het heeft begeven...
Zat ooit op de terugweg van een wedstrijd Ajax in de bus en toen ving ik ook zoiets op. Het kwam er zo'n beetje op neer dat als hij nog een kindje erbij wilde de hond maar de deur uit moest. Echt onbegrijpelijk. Alsof je het bonnetje nog hebt en het kunt ruilen. *Zucht*
Filmpje is trouwens erg vermakelijk. Heerlijke goedzak!
Ja god,
dat is dan ook wat ik denk. Mijn hondje is onderdeel van mijn gezin. Hij had deze hond al, krijgt een nieuwe vriendin die het toch "een tikje minder vind" en hond moet weg....... Ik heb niet eens afscheid van hem kunnen nemen, terwijl ik hem ook een tijdje verzorgd heb toen ex dat zelf niet kon.
Vriendin heeft een "nieuwe" aanwinst (zoals ze het zelf noemde); een katje vanaf de vakantie meegenomen, klein en schattig, dus was de hond best lastig blijkbaar......![]()
ow ja gefeliciteerd nog natuurlijk!quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:26 schreef Pure-Poison het volgende:
Joost is vandaag 1 jaar geworden![]()
Hij (en Gijs ook natuurlijk) heeft een heerlijk () varkensoor gekregen
![]()
En nu kan ik het kabeltje van mijn cemra weer niet vinden em hier een foto neer te zetten
en zelf foto's postenquote:Op zaterdag 20 december 2008 08:44 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb eindelijk weer normaal internet, kan nu dus ook eindelijk de foto's gaan bekijken hier
Oy, ik lees ook nu pas de succes berichten voor het examenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |