ben in dat opzicht wel blij dat ronja echt nog niet aan meubels oid heeft lopen knagenquote:Op woensdag 26 november 2008 22:55 schreef Pure-Poison het volgende:
Thanks![]()
Dat stoeltje heeft ie trouwens vorige week helemaal kapot gemaakt,kussen in 100 stukken en flink aan het hout lopen "knagen"Dat ie er nou zelf niet meer in kan moet ie zelf weten maar Gijs lag er ook zo graag in
Toch is ie lief
het is een West Highland White, maar we knippen hem niet in die stijlquote:Op woensdag 26 november 2008 23:05 schreef RWN. het volgende:
Cocktailprikker, wat voor soort hondje heb je?
Bij wat voor momenten was dat?quote:Op donderdag 27 november 2008 15:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
het is een West Highland White, maar we knippen hem niet in die stijlgewoon lekker kort en dan groeit het maar raak, alleen af en toe de kam er doorheen en een douche
11 jaar is hij inmiddels, en ik geniet van elke dag dat hij er nog is. Heeft toch al wel momenten gehad waarvan we dachten nou zijn we hem kwijt
Hij heeft een aangeboren hartafwijking... en vorig jaar had hij een paar keer dat hij echt op sterven na dood leek. Futloos, geen zin in te eten / drinken / lopen. Moeite met ademhalen. Ook krijgt hij nu langzaam staar.quote:Op donderdag 27 november 2008 16:02 schreef RWN. het volgende:
[..]
Bij wat voor momenten was dat?
Wat voor soort karakter heeft zo'n hondje?
dat klinkt ook gewoon heerlijk! fijn dat het zo goed bevaltquote:Op donderdag 27 november 2008 11:21 schreef Pure-Poison het volgende:
draculettetje,het is hier HEERLIJK,aan de rand van het centrum,ben er wel binnen 2 minuten maar het is een heel stuk rustiger en dat is vooral s'nachts erg lekkeren het is een lekkere ruime woning dus de hondjes kunnen ook lekker racen als ze de gekke 5 minuten hebben HaHa
hier geen advies maar wel beterschap voor spikequote:Op vrijdag 28 november 2008 18:30 schreef Auticia het volgende:
Ik heb even een vraagje; hebben jullie ervaring met nawerking van narcose bij honden?
Hoe lang is een hond daar ongeveer van van slag? Waar moet ik op letten?
Spike is wel eens eerder onder narcose geweest, maar ik kan me niet herinneren dat hij daar de vorige keer lang suf van is geweest. Dat was toen hij gesteriliseerd was, gisteren is zijn oor uitgespoten en hij heeft er duidelijk nog last van. (Is niet zo heel gek ook, denk ik).
Hij lijkt zo nu en dan wat last te hebben van een soort kleine paniekaanvalletjes, is het logisch om te denken dat dat door zijn ontstopte () oor komt, of zou ik ook aan nawerkingen van de narcose kunnen denken?
zo te zien bevalt het zito wel!quote:Op donderdag 27 november 2008 19:25 schreef Juup© het volgende:
Vandaag een nieuw touw gekocht voor Zito
[ afbeelding ]
Maar ik lees dan ook dat jouw hondje nogal een historie heeft!!quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:34 schreef Cocktailprikker het volgende:
Gregor is de laatste keer dat hij onder verdoving is geweest er maar net uitgekomen. Keren daarvoor is hij hondsberoerd () geweest van de narcose. We doen het hem waarschijnlijk niet meer aan, een operatie waar narcose voor nodig is...
Dankje!quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:35 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hier geen advies maar wel beterschap voor spike
Ow erg is dat he.Hebben wij ook hoor,omdat Joost zo wagenziek is nemen we ze nooit mee naar onze weekendjes brabant maar we missen ze zo (terwijl hun het gewoon SUPER hebben in het pension).Ga je lang weg? Fijne vakantie!!quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:28 schreef draculettetje het volgende:
pff stom hoor, heb er zelf voor gekozen om op vakantie zonder hond te gaan maar ik bleef d'r vanavond knuffelen. we hadden al besloten om volgend jaar gewoon met hond op vakantie te gaan
tot en met volgende week zaterdagquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:45 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Ow erg is dat he.Hebben wij ook hoor,omdat Joost zo wagenziek is nemen we ze nooit mee naar onze weekendjes brabant maar we missen ze zo (terwijl hun het gewoon SUPER hebben in het pension).Ga je lang weg? Fijne vakantie!!
Update met een foto van afgelopen week.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:19 schreef DSS24 het volgende:
Mijn ouders hebben voor een Oud Duitse Herder gekozen. Ik woon nog bij mijn oudjes dus heb ik ook meteen een hondHij komt 28 juni en we noemen hem Carlos.
Bij onderstaande foto kun je de vader Mexx zien. De middelste dus.
[ afbeelding ]
En dit is Carlos![]()
[ afbeelding ]
Vroeger hadden we een Bouvier genaamd Amor. Ik was 10 toen hij dood ging. Daarna was er ook geen tijd meer voor een hond. Nu gelukkig wel weer
Ik bij twee honden, de een was de hele dag vanslag, omkiepen enz. De ander was na een halve dag weer "normaal". Ligt toch wel aan de narcose zelf. Soms geven ze net iets te veel.quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:30 schreef Auticia het volgende:
Ik heb even een vraagje; hebben jullie ervaring met nawerking van narcose bij honden?
Hoe lang is een hond daar ongeveer van van slag? Waar moet ik op letten?
Spike is wel eens eerder onder narcose geweest, maar ik kan me niet herinneren dat hij daar de vorige keer lang suf van is geweest. Dat was toen hij gesteriliseerd was, gisteren is zijn oor uitgespoten en hij heeft er duidelijk nog last van. (Is niet zo heel gek ook, denk ik).
Hij lijkt zo nu en dan wat last te hebben van een soort kleine paniekaanvalletjes, is het logisch om te denken dat dat door zijn ontstopte () oor komt, of zou ik ook aan nawerkingen van de narcose kunnen denken?
wat een knuffel! ben benieuwd naar de andere foto's!quote:Op woensdag 3 december 2008 09:32 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Update met een foto van afgelopen week.
[ afbeelding ]
Hij werd net wakker. Ik zal nog andere foto's maken.
Ah, dankjewel!quote:Op woensdag 3 december 2008 10:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik bij twee honden, de een was de hele dag vanslag, omkiepen enz. De ander was na een halve dag weer "normaal". Ligt toch wel aan de narcose zelf. Soms geven ze net iets te veel.
Die paniek aanvallen herken ik dan totaal niet. dus zou denken dat het aan zijn oor ligt. Slecht gehoor, beter gehoor gewend. Dat kan nogal verwarrend zijn.![]()
Beterschap voor Spike.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |