Wat leuk en heerlijk dat filmpjequote:Op zaterdag 22 november 2008 13:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hier dus wat foto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en hier een filmpje![]()
[ link | afbeelding ]
Noukie, je moet niet zo sip kijken hoor, word er meteen emo vanquote:Op zaterdag 22 november 2008 09:29 schreef Bengeltje het volgende:
De eerste sneeuwNoukie kijkt van
"maar het is niet veel... "
[ afbeelding ]
Vanaf Eindhoven is het maar 1 uur en 45 minuten rijden dus is best te doen. Terug was een ander verhaal door de sneeuw en onze wens om eens een alternatieve route te pakken (5 uur en 10 minutenquote:Op zondag 23 november 2008 22:34 schreef MinderMutsig het volgende:
'Even' wezen wandelen in de Ardennen?![]()
Leuke foto met zijn kop in de sneeuw.
en toch probeer ik dat nu voor me te zienquote:Op maandag 24 november 2008 09:00 schreef oh-oh het volgende:
Juup, gaaf!
Maar goed dat ik daar niet was met die van mij want daar waren de chihuahua's niet eens met hun kop boven de sneeuw uitgekomen
Een zij met de poot zo hoog?quote:Op zondag 23 november 2008 22:37 schreef Juup© het volgende:
[..]
Vanaf Eindhoven is het maar 1 uur en 45 minuten rijden dus is best te doen. Terug was een ander verhaal door de sneeuw en onze wens om eens een alternatieve route te pakken (5 uur en 10 minuten).
P.S. Senna is een zij
Kop in de sneeuw is een teefje, poot omhoog is een reuquote:Op maandag 24 november 2008 09:10 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Een zij met de poot zo hoog?![]()
![]()
Valt inderdaad mee, vanuit Groningen doe je er ietsje langer over.
Gemist dat het om twee ging. Moet beter lezen en uit mijn doppen kijkenquote:Op maandag 24 november 2008 09:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kop in de sneeuw is een teefje, poot omhoog is een reu
Rood en zwart lijkt ook op elkaar.quote:Op maandag 24 november 2008 09:26 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Gemist dat het om twee ging. Moet beter lezen en uit mijn doppen kijkenze hebben zelfs verschillende kleuren halsbanden.
zaterdag had ik hier een labrador van 4 op bezoek die stond met zn kop bij de vogel kooiquote:Op maandag 24 november 2008 10:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Rood en zwart lijkt ook op elkaar.
ben in dat opzicht wel blij dat ronja echt nog niet aan meubels oid heeft lopen knagenquote:Op woensdag 26 november 2008 22:55 schreef Pure-Poison het volgende:
Thanks![]()
Dat stoeltje heeft ie trouwens vorige week helemaal kapot gemaakt,kussen in 100 stukken en flink aan het hout lopen "knagen"Dat ie er nou zelf niet meer in kan moet ie zelf weten maar Gijs lag er ook zo graag in
Toch is ie lief
het is een West Highland White, maar we knippen hem niet in die stijlquote:Op woensdag 26 november 2008 23:05 schreef RWN. het volgende:
Cocktailprikker, wat voor soort hondje heb je?
Bij wat voor momenten was dat?quote:Op donderdag 27 november 2008 15:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
het is een West Highland White, maar we knippen hem niet in die stijlgewoon lekker kort en dan groeit het maar raak, alleen af en toe de kam er doorheen en een douche
11 jaar is hij inmiddels, en ik geniet van elke dag dat hij er nog is. Heeft toch al wel momenten gehad waarvan we dachten nou zijn we hem kwijt
Hij heeft een aangeboren hartafwijking... en vorig jaar had hij een paar keer dat hij echt op sterven na dood leek. Futloos, geen zin in te eten / drinken / lopen. Moeite met ademhalen. Ook krijgt hij nu langzaam staar.quote:Op donderdag 27 november 2008 16:02 schreef RWN. het volgende:
[..]
Bij wat voor momenten was dat?
Wat voor soort karakter heeft zo'n hondje?
dat klinkt ook gewoon heerlijk! fijn dat het zo goed bevaltquote:Op donderdag 27 november 2008 11:21 schreef Pure-Poison het volgende:
draculettetje,het is hier HEERLIJK,aan de rand van het centrum,ben er wel binnen 2 minuten maar het is een heel stuk rustiger en dat is vooral s'nachts erg lekkeren het is een lekkere ruime woning dus de hondjes kunnen ook lekker racen als ze de gekke 5 minuten hebben HaHa
hier geen advies maar wel beterschap voor spikequote:Op vrijdag 28 november 2008 18:30 schreef Auticia het volgende:
Ik heb even een vraagje; hebben jullie ervaring met nawerking van narcose bij honden?
Hoe lang is een hond daar ongeveer van van slag? Waar moet ik op letten?
Spike is wel eens eerder onder narcose geweest, maar ik kan me niet herinneren dat hij daar de vorige keer lang suf van is geweest. Dat was toen hij gesteriliseerd was, gisteren is zijn oor uitgespoten en hij heeft er duidelijk nog last van. (Is niet zo heel gek ook, denk ik).
Hij lijkt zo nu en dan wat last te hebben van een soort kleine paniekaanvalletjes, is het logisch om te denken dat dat door zijn ontstopte () oor komt, of zou ik ook aan nawerkingen van de narcose kunnen denken?
zo te zien bevalt het zito wel!quote:Op donderdag 27 november 2008 19:25 schreef Juup© het volgende:
Vandaag een nieuw touw gekocht voor Zito
[ afbeelding ]
Maar ik lees dan ook dat jouw hondje nogal een historie heeft!!quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:34 schreef Cocktailprikker het volgende:
Gregor is de laatste keer dat hij onder verdoving is geweest er maar net uitgekomen. Keren daarvoor is hij hondsberoerd () geweest van de narcose. We doen het hem waarschijnlijk niet meer aan, een operatie waar narcose voor nodig is...
Dankje!quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:35 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hier geen advies maar wel beterschap voor spike
Ow erg is dat he.Hebben wij ook hoor,omdat Joost zo wagenziek is nemen we ze nooit mee naar onze weekendjes brabant maar we missen ze zo (terwijl hun het gewoon SUPER hebben in het pension).Ga je lang weg? Fijne vakantie!!quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:28 schreef draculettetje het volgende:
pff stom hoor, heb er zelf voor gekozen om op vakantie zonder hond te gaan maar ik bleef d'r vanavond knuffelen. we hadden al besloten om volgend jaar gewoon met hond op vakantie te gaan
tot en met volgende week zaterdagquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:45 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Ow erg is dat he.Hebben wij ook hoor,omdat Joost zo wagenziek is nemen we ze nooit mee naar onze weekendjes brabant maar we missen ze zo (terwijl hun het gewoon SUPER hebben in het pension).Ga je lang weg? Fijne vakantie!!
Update met een foto van afgelopen week.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:19 schreef DSS24 het volgende:
Mijn ouders hebben voor een Oud Duitse Herder gekozen. Ik woon nog bij mijn oudjes dus heb ik ook meteen een hondHij komt 28 juni en we noemen hem Carlos.
Bij onderstaande foto kun je de vader Mexx zien. De middelste dus.
[ afbeelding ]
En dit is Carlos![]()
[ afbeelding ]
Vroeger hadden we een Bouvier genaamd Amor. Ik was 10 toen hij dood ging. Daarna was er ook geen tijd meer voor een hond. Nu gelukkig wel weer
Ik bij twee honden, de een was de hele dag vanslag, omkiepen enz. De ander was na een halve dag weer "normaal". Ligt toch wel aan de narcose zelf. Soms geven ze net iets te veel.quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:30 schreef Auticia het volgende:
Ik heb even een vraagje; hebben jullie ervaring met nawerking van narcose bij honden?
Hoe lang is een hond daar ongeveer van van slag? Waar moet ik op letten?
Spike is wel eens eerder onder narcose geweest, maar ik kan me niet herinneren dat hij daar de vorige keer lang suf van is geweest. Dat was toen hij gesteriliseerd was, gisteren is zijn oor uitgespoten en hij heeft er duidelijk nog last van. (Is niet zo heel gek ook, denk ik).
Hij lijkt zo nu en dan wat last te hebben van een soort kleine paniekaanvalletjes, is het logisch om te denken dat dat door zijn ontstopte () oor komt, of zou ik ook aan nawerkingen van de narcose kunnen denken?
wat een knuffel! ben benieuwd naar de andere foto's!quote:Op woensdag 3 december 2008 09:32 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Update met een foto van afgelopen week.
[ afbeelding ]
Hij werd net wakker. Ik zal nog andere foto's maken.
Ah, dankjewel!quote:Op woensdag 3 december 2008 10:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik bij twee honden, de een was de hele dag vanslag, omkiepen enz. De ander was na een halve dag weer "normaal". Ligt toch wel aan de narcose zelf. Soms geven ze net iets te veel.
Die paniek aanvallen herken ik dan totaal niet. dus zou denken dat het aan zijn oor ligt. Slecht gehoor, beter gehoor gewend. Dat kan nogal verwarrend zijn.![]()
Beterschap voor Spike.
Vroeg het me gewoon af, omdat me dat best moeilijk lijkt als je in een rolstoel oid zit.quote:Op zondag 7 december 2008 09:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
aan de lijn doet ze het prima! hoezo?
ow zo, als ik haar zelf uitlaat doe ik dat met mn krukken, als we samen gaan en het is een grote ronde met de rolstoel, maar ook daar gaat ze keurig naast lopenquote:Op zondag 7 december 2008 09:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Vroeg het me gewoon af, omdat me dat best moeilijk lijkt als je in een rolstoel oid zit.
Ah okay. Ja onze honden zijn ook aan rolstoel en alles gewend, maar denk niet dat zij ze makkelijk uit zou kunnen laten. En toen hadden ze het bij de cursus over de gentle leader, en die hadden wij bij Max ook. En toen dacht ik dus, hey, misschien is dat een idee voor Dracuclerletlte. Maar dat is niet nodig dusquote:Op zondag 7 december 2008 09:37 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow zo, als ik haar zelf uitlaat doe ik dat met mn krukken, als we samen gaan en het is een grote ronde met de rolstoel, maar ook daar gaat ze keurig naast lopen
scheelt ook dat alle "hulpmiddelen" al in huis waren toen we haar kregen dus zij is er mee opgegroeid
ze heeft ook gewoon door dat ze bij mij een stapje langzamer moet, alleen nog problemen als ik haar alleen los heb, al ging dat voor de vakantie al een stuk beter
Ja, paar weken van te voren las ik. Ik denk dat Charlie niet heel veel problemen met vuurwerk zal hebben (afkloppen) maar Lex wel.quote:Op zondag 7 december 2008 11:48 schreef Pure-Poison het volgende:
Ik heb D.A.P gebruikt omdat een van mijn honden ziek is in de auto,dit spul gebruikt op advies van de dierenarts maar helaas hielp het totaal niet.
Ik heb ook zitten denken om het te kopen voor oud en nieuw maar ik twijfel omdat het in de auto dus niks deed.De honden worden wel heel onrustig met vuurwerk,Gijs iig voor Joost is het de 1e keer.Hij heeft wel met de hondecursus training gehad met vuurwerk maar toch is ie van slag,van te voren al als ze allemaal rotjes aan het afsteken zijn.Weet nog niet wat ik er tegen moet gaan doen,dat ik em iets geef om wat relaxer te zijn(moet nu wel opschieten natuurlijk vaak moet je er al op tijd mee beginnen)
quote:
Jup.quote:Op zondag 7 december 2008 12:19 schreef Harajuku. het volgende:
Is dat van Bach bloesemtherapie gebeuren?
Leuk om te zien is dat hè. Op t moment dat ie t helemaal doorhad en dus ook ging zitten in de doos, iedereen: Aaaawwwwwwwwquote:Op zondag 7 december 2008 13:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zo hebben wij Zito een "kunstje" moeten aanleren bij de training om te laten zien en ondervinden hoe het leren ging. Wij hebben hem leren "zwaaien". Hij geeft dan een poot maar beweegt die op en neer en heen en weerDat had hij ook heel snel door met de clickertraining.
Zelf nog nooit in handen gehad. Heb nu net Charlie bij wat vuurwerk gehad, maar hij was alleen heel alert van "Oeh, wat gebeurt daar" dat was bij een tol. Bij t rotje ging er wel een oor omhoog maar verder nietsquote:Op zondag 7 december 2008 13:37 schreef Auticia het volgende:
[..]
Jup.
Heb het ook een tijdje gebruikt bij hondencursus, er was daar één hond die steeds op Spike fixeerde en daar werd hij doodnerveus van. Werkt prima!
Bach Bloesems kan je bij vrijwel elke geitenwollensokkentoko halen, maar volgens mij ook bij de DA (drogistquote:Op zondag 7 december 2008 13:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zelf nog nooit in handen gehad. Heb nu net Charlie bij wat vuurwerk gehad, maar hij was alleen heel alert van "Oeh, wat gebeurt daar" dat was bij een tol. Bij t rotje ging er wel een oor omhoog maar verder niets
Morgen met Lex proberen, kan der vergif op innemen dat die als een wilde tekeer gaat. Ga eerst proberen dmv training en anders voor Lex inderdaad maar wel DAP of bloesemtherapie. Maar ik hoop eigenlijk dat ie er nog overheen groeit
Waar haal je dat spul?
vakantie was heerlijk en het welkome thuiskomst toen ronja ons weer zag ook!quote:Op zondag 7 december 2008 11:18 schreef Pure-Poison het volgende:
Hey draculettetje ,fijne vakantie gehad?
Hoe heeft Ronja het gehad,heeft ze bij fam/vrienden gelogeerd of pension?
Heb ik ook eens geprobeerd, maar haalde niets uitquote:Op zondag 7 december 2008 21:52 schreef Pure-Poison het volgende:
Heb vandaag even bij de dierenwinkel informatie gevraagd.Zei adviseerde Sanal Relax voor de doggies met oud en nieuw,ben erg benieuwd.
[ afbeelding ]
Nou, dat lijkt me geen beste optie! Ik hoop maar dat de pilletjes werken dan!!quote:Op zondag 7 december 2008 23:31 schreef Pure-Poison het volgende:
Ow nou ja,hopelijk bij die van mij wel! en anders geef ik ze beide wel een glas wiskey
toch moest ik stiekum wel een beetje lachenquote:Op maandag 8 december 2008 11:04 schreef Pure-Poison het volgende:
Nog een oudje van GIjs,dit had ie van een vriendin van me gekregen.Hij heeft het alleen voor de foto aan gehad want zoals je kan zien vond hij het iets minder grappig dan wij (en ik ga trouwens zo niet met em over straat haha)
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 december 2008 11:04 schreef Pure-Poison het volgende:
Nog een oudje van GIjs,dit had ie van een vriendin van me gekregen.Hij heeft het alleen voor de foto aan gehad want zoals je kan zien vond hij het iets minder grappig dan wij (en ik ga trouwens zo niet met em over straat haha)
[ afbeelding ]
Oh die had ik vorig jaar gekocht en ik heb echt helemaal geen verschil gemerkt.quote:Op zondag 7 december 2008 21:52 schreef Pure-Poison het volgende:
Heb vandaag even bij de dierenwinkel informatie gevraagd.Zei adviseerde Sanal Relax voor de doggies met oud en nieuw,ben erg benieuwd.
[ afbeelding ]
kan ik me bij jou hondjes ook wel voorstellen!quote:Op maandag 8 december 2008 11:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Chico heeft daar de blauwe van en als het heeeeeeeeeel koud is doe ik m wel die beenwarmers wel eens om, hij heeft altijd hele koude poten
Jullie zijn dan zelf niet thuis? Want heb weinig zin om oudjaarsavond zo door te brengen eigenlijkquote:Op maandag 8 december 2008 12:25 schreef KiwiTjuHh het volgende:
.
De radio hard aan, gordijnen dicht en zien dat de andere honden niet echt reageren zal hopelijk voldoende zijn
ik merk aan ronja nu ook al dat ze van een harde knal aardig kan schrikkenquote:Op maandag 8 december 2008 20:09 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Jullie zijn dan zelf niet thuis? Want heb weinig zin om oudjaarsavond zo door te brengen eigenlijk![]()
Het is bij ons eigenlijk meer dat ze de dag(en) van te voren als ze rotjes afsteken heel de tijd lopen te blaffen en stressen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |