Wat leuk en heerlijk dat filmpjequote:Op zaterdag 22 november 2008 13:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hier dus wat foto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en hier een filmpje![]()
[ link | afbeelding ]
Noukie, je moet niet zo sip kijken hoor, word er meteen emo vanquote:Op zaterdag 22 november 2008 09:29 schreef Bengeltje het volgende:
De eerste sneeuwNoukie kijkt van
"maar het is niet veel... "
[ afbeelding ]
Vanaf Eindhoven is het maar 1 uur en 45 minuten rijden dus is best te doen. Terug was een ander verhaal door de sneeuw en onze wens om eens een alternatieve route te pakken (5 uur en 10 minutenquote:Op zondag 23 november 2008 22:34 schreef MinderMutsig het volgende:
'Even' wezen wandelen in de Ardennen?![]()
Leuke foto met zijn kop in de sneeuw.
en toch probeer ik dat nu voor me te zienquote:Op maandag 24 november 2008 09:00 schreef oh-oh het volgende:
Juup, gaaf!
Maar goed dat ik daar niet was met die van mij want daar waren de chihuahua's niet eens met hun kop boven de sneeuw uitgekomen
Een zij met de poot zo hoog?quote:Op zondag 23 november 2008 22:37 schreef Juup© het volgende:
[..]
Vanaf Eindhoven is het maar 1 uur en 45 minuten rijden dus is best te doen. Terug was een ander verhaal door de sneeuw en onze wens om eens een alternatieve route te pakken (5 uur en 10 minuten).
P.S. Senna is een zij
Kop in de sneeuw is een teefje, poot omhoog is een reuquote:Op maandag 24 november 2008 09:10 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Een zij met de poot zo hoog?![]()
![]()
Valt inderdaad mee, vanuit Groningen doe je er ietsje langer over.
Gemist dat het om twee ging. Moet beter lezen en uit mijn doppen kijkenquote:Op maandag 24 november 2008 09:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kop in de sneeuw is een teefje, poot omhoog is een reu
Rood en zwart lijkt ook op elkaar.quote:Op maandag 24 november 2008 09:26 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Gemist dat het om twee ging. Moet beter lezen en uit mijn doppen kijkenze hebben zelfs verschillende kleuren halsbanden.
zaterdag had ik hier een labrador van 4 op bezoek die stond met zn kop bij de vogel kooiquote:Op maandag 24 november 2008 10:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Rood en zwart lijkt ook op elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |