abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 november 2008 @ 21:29:19 #101
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_63202482
Hij vond dat ding geweldig, ik hem m ook heel lang laten liggen en pas na een half jaar of zo aan een vriend met een benner sennen gegeven. Die was er nog wel even zoet mee.
Ff een puppyfoto van Frips:

En Frits en ik.

En denk dan ff dat bot erbij
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_63202971
HaHa,ow die kleine Frits.......als ik foto's van hem zie moet ik altijd weer even heel streng tegen mezelf zijn,helaas geen hondje erbij voor ons

Harajuku,ik haal vaak botten op de markt of groothandel.Pets Place is zowiezo duur (zoals de meeste dierenwinkels)
01-08-2008
  donderdag 13 november 2008 @ 21:40:40 #103
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63203053
Lol wow, zon pup is ja echt niets
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 13 november 2008 @ 21:40:53 #104
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63203063
Zo klein bedoel ik
  donderdag 13 november 2008 @ 22:03:17 #105
176471 oh-oh
pi_63204110
Ik koop die botten altijd in op shows, daar zijn ze goedkoper en krijg je grote zakken voor weinig geld.
Wat ik eind september had gekocht ( struisvogelvlees, lamsknabbels, konijnenoren, hazenoren en meer van zulks ) is nu alweer bijna op, gelukkig ga ik over twee weken op de Winner in Amsterdam weer in kunnen slaan.
Dat grote bot was ook van op een show en kostte 3,50.
En die gewone botten die Hara als eerste laat zien haal ik bij de eurowinkel, 2 voor een euro.
Daar hebben ze altijd andere en die vallen allemaal in de smaak:

En dit is Chico zn heilige kluif, daar mogen de andere honden nog niet eens naar kijken, en die heeft ie al jaren:
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 13 november 2008 @ 22:54:29 #106
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_63206389
Dankzij ohoh ben ik nakies gaan waarderen

En die foto van Frips en jou
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_63209441
quote:
Op donderdag 13 november 2008 16:03 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n botten bedoel ik.
Deze kostte geloof ik 3.50 en die heb je nog veel groter
Dat je dat durft te geven Dat zou ik dan weer nooit kopen als ik zo'n klein ras had.

Ik koop het dan ook alleen omdat ik een erg energieke hond heb, die ook echt even genoeg kwijt kan in zo'n ding, maar ik vind ze superranzig... Koop het misschien 1 of 2 keer per jaar. Als ze rustiger geweest was had ik het ook nooit gekocht, maar op aanraden van anderen merkte ik toch dat ze dan ook een keer echt even wat genoeg had om te kluiven.

Bij mij vroeg een verkoopster lang geleden of mijn hond wel groot en sterk genoeg ervoor was
quote:
Op donderdag 13 november 2008 15:40 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou dan gewoon van die mega grote botten kopen. Daar zijn ze echt wel even zoet mee.
Coctailprikker, coole trui!
Ik wou dat ik ook kon breien of iemand kende die voor me zou willen breien, ik vind van die degelijke gebreide truien voor de doggies echt geweldig.
Ik heb vandaag meneer panter en meneer zebra mee naar kantoor, en ze hebben het heerlijk warm!
[ afbeelding ]
Geweldige foto
  vrijdag 14 november 2008 @ 00:44:00 #108
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63209657
pi_63211484
wat een geweldige foto's allemaal, met of zonder bot, een te klein of juist ontzettend groot bot
met kleertjes of zonder, of op een leeuwenkop!
ik heb echt dubbel gelegen!
  vrijdag 14 november 2008 @ 08:56:33 #110
176471 oh-oh
pi_63212283
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 00:33 schreef Carmella het volgende:

[..]

Dat je dat durft te geven Dat zou ik dan weer nooit kopen als ik zo'n klein ras had.

Ik koop het dan ook alleen omdat ik een erg energieke hond heb, die ook echt even genoeg kwijt kan in zo'n ding, maar ik vind ze superranzig... Koop het misschien 1 of 2 keer per jaar. Als ze rustiger geweest was had ik het ook nooit gekocht, maar op aanraden van anderen merkte ik toch dat ze dan ook een keer echt even wat genoeg had om te kluiven.

Bij mij vroeg een verkoopster lang geleden of mijn hond wel groot en sterk genoeg ervoor was
[..]

Geweldige foto
Die twee naakten met dat grote bot zijn niet van mij ( de linker is Chico's achterkleinzoon ).
En na dat bot uit Frits zn puppypakket heb ik er ook nooit meer zo een gehad hoor .
Maar ze kunnen het dus wel , en ze doen er gewoon wat langer mee.
Zoals je ziet eten die honden dat ding ook buiten, ik moet zo'n ding ook niet in mn huis hebben
En de rechterhond is een Peru pup die daar een week of 11 is , dat wordt een grote hond hoor.
Het was ter illustratie dan een pup heus wel zo'n groot bot mag
( Groucho Marx )
  vrijdag 14 november 2008 @ 08:57:05 #111
176471 oh-oh
pi_63212294
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 07:07 schreef draculettetje het volgende:
wat een geweldige foto's allemaal, met of zonder bot, een te klein of juist ontzettend groot bot
met kleertjes of zonder, of op een leeuwenkop!
ik heb echt dubbel gelegen!
Tijgerkop
Thnx!
( Groucho Marx )
  Moderator vrijdag 14 november 2008 @ 10:14:51 #112
155227 crew  Guppy
dus
pi_63213891
ik was het topic kwijt

wat een geweldige foto's iedereen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_63238951
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 08:57 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Tijgerkop
Thnx!
sorry

ronja heeft weer ineens last van ik denk verbulten
eerst had ze die ook, maar toen werden ze dunner en nu ineens weer mega dik
vandaag even op cursus na vragen en anders denk ik toch van de week maar even naar de dierenarts
pi_63274274
Op cursus gaat het geweldig, de lat wordt nu weer wat hoger gelegd
ik heb wel moeten lachen, we kregen steeds complimenten, toen zei ik al, als je dit zo ziet zou je niet verwachten dat we haar pas uit het asiel hebben kunnen ophalen!
pi_63296358
http://photos-e.ll.facebo(...)38529_874332_480.jpg

wat vinden jullie van deze hond?
pi_63300311
quote:
Op maandag 17 november 2008 19:13 schreef Tarski het volgende:
http://photos-e.ll.facebo(...)38529_874332_480.jpg

wat vinden jullie van deze hond?
die zit er geconcentreerd bij en ziet er erg sterk maar toch ook lief uit!
pi_63300371

pi_63301285
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 13:27 schreef Pure-Poison het volgende:

[ afbeelding ]
Is dat Gijs? Als pupje of is hij echt zo klein?
En wat een leuke foto's van Gijs en Joost
quote:
Op donderdag 13 november 2008 14:41 schreef Cocktailprikker het volgende:
Sinds vandaag ook voor Gregor een jas... oudtante had er 1tje gebreid

http://s283.photobucket.com/albums/kk288/vuile_beunkoe/?action=view¤t=Video025.flv

[ afbeelding ]
Wat een mooi jasje heeft Gregor en wat gaaf dat hij nog handgemaakt is
quote:
Op maandag 17 november 2008 21:29 schreef draculettetje het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Dat lieve snuitje !
pi_63301673
quote:
Op maandag 17 november 2008 21:54 schreef Carmella het volgende:

[..]

Is dat Gijs? Als pupje of is hij echt zo klein?
En wat een leuke foto's van Gijs en Joost
[..]

Op deze foto is ie een maand of 5,maar hij is nu nog niet zo groot hoor,zo'n 30cm.

draculettetje,lieve foto's En het is volgens mij Mheenpark hoor,ik heb kenissen in de pinksterbloem wonen en daar is het vlakbij.Ik weet nog steeds niet al die wijken/straten hier.Dus ik denk vraag het ff aan m'n man en toen vergat ik het telkens weer hier neer te zetten(hij wist het ook niet zeker)Sorry dus voor de late reactie!
01-08-2008
pi_63307565
quote:
Op maandag 17 november 2008 22:04 schreef Pure-Poison het volgende:

[..]

Op deze foto is ie een maand of 5,maar hij is nu nog niet zo groot hoor,zo'n 30cm.

draculettetje,lieve foto's En het is volgens mij Mheenpark hoor,ik heb kenissen in de pinksterbloem wonen en daar is het vlakbij.Ik weet nog steeds niet al die wijken/straten hier.Dus ik denk vraag het ff aan m'n man en toen vergat ik het telkens weer hier neer te zetten(hij wist het ook niet zeker)Sorry dus voor de late reactie!
maakt niet uit hoor
maar dat is inderdaad een fijn veld, ga er regelmatig heen!
vandaag gaat ronja uit logeren, op proef bij mn schoonouders omdat die nu dus ook een hond hebben

als het goed gaat mag ronja wanneer we op vakantie gaan een weekje daar logeren, vanmorgen zijn er al wat spullen in de auto gelegd omdat ik dat niet kan en nu snapt ze er niks van....
  dinsdag 18 november 2008 @ 14:58:57 #121
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_63317431
Lara afgelopen zondag bij de inhaalles van de puppycursus:

En eventjes cross-posten uit het trotse oom en tante-topic in OUD:
Lara vanochtend met mijn nichtje de Teletubbies aan het kijken op de fatboy:

Morgen examen van de puppycursus wat we met vertrouwen tegemoet gaan. Vorige week was het proefexamen en van de 20 honden die avond, waren er 8 die geadviseerd werden niet op examen te gaan, 10 die her en der nog wel wat extra oefening nodig hadden voor bepaalde onderdelen en 2 honden die overal een voldoende voor hadden gehaald.

Waaronder Lara , dus Sjeekie_Beekie was wel heel erg trots op haar. Als ze het haalt, gaan we gelijk door met gehoorzaamheid.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
pi_63318760
moeten ze bij jullie echt examen doen voor puppy cursus?
wat moet ze dan zoal kennen?

mooie foto's trouwens
pi_63320114
Zo die Lara groeit echt als kool

Hoeft Ronja geen examen te doen dan voor de puppycursus?
01-08-2008
pi_63320228
Hoi
Ik kom even ervaringen vragen. Mijn hond heeft een plek die aardig op weg is een hot spot te worden. Hij zit er nog niet constant aan te likken maar het plekje ziet er niet mooi uit en het irriteert hem.
Iemand huis-tuin-en-keukentips om te voorkomen dat het echt een hot spot wordt en dat het een beetje kan genezen? Is deppen/afspoelen met biotex iets of toch beter steviger ontsmetten?

Ik ben nu weer bezig met een meerdaagse kamsessie maar als dat klaar is zal ik ook even een paar foto's van mijn doesjes maken.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_63320231
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 16:43 schreef Pure-Poison het volgende:
Zo die Lara groeit echt als kool

Hoeft Ronja geen examen te doen dan voor de puppycursus?
niet dat ik weet, we zijn allang bezig met gehoorzaamheid en we moeten een foto mailen en dan wordt het diploma aangevraagd
wij zitten niet bij de kinelogen dus misschien dat daar het verschil zit?
  dinsdag 18 november 2008 @ 17:42:55 #126
44200 Sjeekie_Beekie
pi_63321703
Zo eventjes uit mijn hoofd wat ze moeten doen voor het puppyexamen:

- Volgen aan de lijn [zonder trekken/opspringen]
- 8-je lopen... er staan 4 paaltjes in een vierkant, en de vijfde staat in het midden, je start in het midden waar de hond moet zitten, loopt naar één zijde waar je twee haakse bochten neemt met de hond aan de buitenzijde van de paaltjes, terug naar het midden waar je hond moet gaan zitten zodra je stopt, dan de tegenover gestelde zijkant, waar je twee haakse bochten neemt met de hond aan de binnenzijde en weer terug naar het midden waar ze weer moeten gaan zitten. De bedoeling is dat ze de bochten nemen, zonder dat ze aan de lijn sjorren, maar dat ze dus op de baas letten en vanzelf volgen.
- Af liggen en één minuut blijven liggen, zonder dat de baas de riem vasthoud.
- Blijven zitten en voor komen, terwijl je de lengte van de riem voor je hond staat [voor komen is in één rechte lijn naar je toekomen en netjes voor je komen zitten.
- Af gaan liggen EN op commando weer gaan zitten [en dus niet door het baasje aan de lijn omhoog gesjord worden].
- Voor en achter de groep langslopen EN blijven volgen.

Ik zit bij een hondenschool die ook gehoorzaamheid, [ver-]gevorderde cursussen, combicursus [combinatie van gehoorzaamheid en behendigheid], behendigheid en jachttraining geeft.
Oudste, Jongste en Lara
  Moderator dinsdag 18 november 2008 @ 21:08:45 #127
155227 crew  Guppy
dus
pi_63327954
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 16:47 schreef MinderMutsig het volgende:
Hoi
Ik kom even ervaringen vragen. Mijn hond heeft een plek die aardig op weg is een hot spot te worden. Hij zit er nog niet constant aan te likken maar het plekje ziet er niet mooi uit en het irriteert hem.
Iemand huis-tuin-en-keukentips om te voorkomen dat het echt een hot spot wordt en dat het een beetje kan genezen? Is deppen/afspoelen met biotex iets of toch beter steviger ontsmetten?

Ik ben nu weer bezig met een meerdaagse kamsessie maar als dat klaar is zal ik ook even een paar foto's van mijn doesjes maken.
onze oud duitse herder deed dat ook. in eerste instantie niks aan te zien, maar we zijn toch even naar de dierenarts gegaan toen ie niet ophield. bleek dat er een teek in had gezeten. die had ie eraf gekrabbeld. wondje genezen, maar het pootje zat er nog in. vandaar dat likken de hele tijd. ik ben blij dat we er op tijd bij waren!

met andere woorden, misschien toch ff bellen?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_63328989
Wat heeft de dierenarts daar aan gedaan?

Een tekenbeet lijkt me sterk trouwens. Ze krijgen frontline en in de zomermaanden daarnaast nog knoflooktabletjes. Ik controleer ze altijd maar ik heb al twee jaar geen teek meer op ze gevonden.
pi_63336577
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 17:42 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Zo eventjes uit mijn hoofd wat ze moeten doen voor het puppyexamen:

- Volgen aan de lijn [zonder trekken/opspringen]
- 8-je lopen... er staan 4 paaltjes in een vierkant, en de vijfde staat in het midden, je start in het midden waar de hond moet zitten, loopt naar één zijde waar je twee haakse bochten neemt met de hond aan de buitenzijde van de paaltjes, terug naar het midden waar je hond moet gaan zitten zodra je stopt, dan de tegenover gestelde zijkant, waar je twee haakse bochten neemt met de hond aan de binnenzijde en weer terug naar het midden waar ze weer moeten gaan zitten. De bedoeling is dat ze de bochten nemen, zonder dat ze aan de lijn sjorren, maar dat ze dus op de baas letten en vanzelf volgen.
- Af liggen en één minuut blijven liggen, zonder dat de baas de riem vasthoud.
- Blijven zitten en voor komen, terwijl je de lengte van de riem voor je hond staat [voor komen is in één rechte lijn naar je toekomen en netjes voor je komen zitten.
- Af gaan liggen EN op commando weer gaan zitten [en dus niet door het baasje aan de lijn omhoog gesjord worden].
- Voor en achter de groep langslopen EN blijven volgen.

Ik zit bij een hondenschool die ook gehoorzaamheid, [ver-]gevorderde cursussen, combicursus [combinatie van gehoorzaamheid en behendigheid], behendigheid en jachttraining geeft.
zijn idd wel veel van de dingen die wij ook leren, zal eens navragen of we dan ook examen moeten doen
  Moderator woensdag 19 november 2008 @ 08:47:50 #130
155227 crew  Guppy
dus
pi_63337047
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 21:36 schreef MinderMutsig het volgende:
Wat heeft de dierenarts daar aan gedaan?

Een tekenbeet lijkt me sterk trouwens. Ze krijgen frontline en in de zomermaanden daarnaast nog knoflooktabletjes. Ik controleer ze altijd maar ik heb al twee jaar geen teek meer op ze gevonden.
hij heeft het grondig schoongemaakt onder de huid. er was door alle irritatie van het likken en ook het pootje een ontsteking onder de huid gaan ontstaan. we hebben m een tijdje een kap omgedaan, zodat ie er niet meer bij kon. we kennen m, hij blijft anders bezig. daarna is het over gegaan.

je moet het natuurlijk zelf weten, even goed schoonmaken kan natuurlijk helpen. het kan van alles zijn
  woensdag 19 november 2008 @ 09:01:59 #131
176471 oh-oh
pi_63337224
Frontline werkt niet eens tegen teken. En het tekenseizoen is nog niet voorbij.
Dus ik zou het niet meteen uitsluiten en ze wel altijd blijven checken op teken.
Biotext werkt ontsmettend maar niet echt kalmerend.
Ik smeer bij mijn honden calendula , aloe vera of kamillosan, maar dat zal bij behaarde honden niet zo werken denk ik.
( Groucho Marx )
pi_63343114
Calendula! Waarom denk ik daar niet zelf aan.
Ik heb het rond de plek een stukje kaal geknipt zodat het haar niet kan irriteren dus dat smeren lukt wel.
Gisteren en vanmorgen gedept met biotex en dat lijkt toch wel te helpen. Zal bij de volgende ronde daarna even wat calendula er op smeren. Dankje voor de tip.
Dan kijk ik het nog even een paar dagen aan en anders toch maar naar de dierenarts.
  woensdag 19 november 2008 @ 13:52:38 #133
176471 oh-oh
pi_63344425
Muts!
Calendula werkt voor ALLES!
En die Kamillosan is ook echt wonderspul!
( Groucho Marx )
pi_63365322
dat ik daar ook niet aangedacht heb calendula!
  donderdag 20 november 2008 @ 09:15:54 #135
176471 oh-oh
pi_63366325
Dat moet je voor jezelf ook al altijd in huis hebben en dat kan je ook op je hond smeren!
( Groucho Marx )
pi_63368909
Ik heb dat voor mezelf ook altijd in huis, net als arnicazalf. Maar ik vergeet ook altijd allebei voor mezelf te smeren.
pi_63375301
Vandaag weer een klein stukje verder met ronja geoefend, heb haar vanaf de hondenuitlaatplaats naar huis zonder riem naast me laten lopen! Met enige stem correctie en een snoepje in mn hand is ze bij me gebleven!
Niet weggelopen dus!
ik zal niet overmoedig worden maar dit is toch wel een stukje winst!
pi_63375717
quote:
Op donderdag 20 november 2008 15:15 schreef draculettetje het volgende:
Vandaag weer een klein stukje verder met ronja geoefend, heb haar vanaf de hondenuitlaatplaats naar huis zonder riem naast me laten lopen! Met enige stem correctie en een snoepje in mn hand is ze bij me gebleven!
Niet weggelopen dus!
ik zal niet overmoedig worden maar dit is toch wel een stukje winst!
Fijn! Een hond trainen bij je te blijven als je er zelf niet achteraan kunt kan heel lastig zijn.
  donderdag 20 november 2008 @ 19:00:02 #139
44200 Sjeekie_Beekie
pi_63381263
Lara is geslaagd !

Met de op de verschillende onderdelen onderstaande punten:
1. Aangelijnd het 8-tje lopen: 7
2. Het voorkomen: 10
3. Het liggen/zitten op commando: 7
4. Het tonen van het gebit: 10
5. Het blijven liggen: 10
6. Het gedrag baas/hond: 9
7. Het gedrag hond/hond: 8.

Gemiddeld dus een dikke 8,7 en dus had ze gisteravond een lekker stuk leverworst verdient in haar Kong.
Vrouwtje blij... Lara ook blij.

Komende woensdag gaan we verder met de gevorderden cursus en van de groep is er maar één iemand die niet doorgaat, dus we blijven in dezelfde samenstelling lekker oefenen.
En nog meer goed nieuws... gisteren heeft ze de de eerste 2 meter gezwommen .
Voorheen bleef hij bij extreem pootjebaden. Zolang er nog grond onder haar voeten was, vond ze het wel leuk, maar verder ging ze nog niet.

Gisteren waren er twee meisjes met stokken in het water aan het gooien en Lara vind dat stokken niet in het water horen, maar op het droge. Ze haalt altijd een hele hoop stokken uit het water, om ze dan op het zand te leggen en dan is het tijd voor de volgende. Gisteren zwom ze een ieniemienie stukje ineens om een stok te halen die één van die twee meisjes erin had gegooid.

Vandaag weer naar de duinen geweest en weer helemaal het water in geweest, dus mijn hond weet nu zelf ook dat ze een echte jachthond is en dat zwemmen leuk is.

Mijn pupsel is groot aan het worden .

[ Bericht 0% gewijzigd door Sjeekie_Beekie op 20-11-2008 19:14:41 ]
Oudste, Jongste en Lara
pi_63387174
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 14:58 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Lara afgelopen zondag bij de inhaalles van de puppycursus:
[ afbeelding ]
Die oortjes Wat een lieverd is Lara toch om te zien!
pi_63395202
quote:
Op donderdag 20 november 2008 15:29 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Fijn! Een hond trainen bij je te blijven als je er zelf niet achteraan kunt kan heel lastig zijn.
da's helemaal waar, inmiddels heb ik haar wel zo goed leren lezen dat ik veel eerder kan inschatten wanneer ze van plan is weg te gaan
dan nog kan ik natuurlijk te laat zijn, maar goed gister dus 2x goed gegaan
pi_63395218
gefeliciteerd sjeekie en lara! mooie punten ook!
pi_63423809
De eerste sneeuw Noukie kijkt van "maar het is niet veel... "

Grmbl
pi_63423873
Noukie!

Sneeuw!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  zaterdag 22 november 2008 @ 10:02:32 #145
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_63424099
Onze teckel houdt niet van water kou en wind ,
Deze week voor de 2de prik geweest voor het eerst in de bus en op cursus en gister voor het eerst in bad .
pi_63424802
Ik zal zo ook eens met Gregor de sneeuw opzoeken, dan valt pas op hij niet-wit hij is !
pi_63424990
Whehehehe die kijkt inderdaad niet echt gelukkig.

Bikkel is er helemaal gek op, het eerste wat hij deed was sneeuw happen en op zijn rug er in gaan rollen. (had hij allemaal sneeuwballetjes in zijn vacht ) Anoek vindt het niks, die is bang voor vieze en natte voeten. Alleen van sneeuw en regen natuurlijk want modderplassen in het bos zijn wel heel aantrekkelijk. Het blijft een schapendoes, dus daar gaat ze dan middenin staan en dan trekt ze haar poten in.
pi_63425232
Ik ben helaas een filmpje van vorig jaar kwijt, waarin Gregor lekker in de sneeuw ligt te rollen Heerlijk vind hij het, ook al is hij daarna 1 ijsklomp En dan pas als we thuis zijn gaan zitten rillen
pi_63427971
Hier dus wat foto's

en hier een filmpje

pi_63428020
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 13:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hier dus wat foto's

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

en hier een filmpje

[ link | afbeelding ]

lekker viezig hondje
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_63428069
Hij gaat straks weer onder de douche ja wat een modderzooi lag er op de paden zeg, en natuurlijk vind Greg niks lekkerder dan gewoon door die plassen heen denderen
pi_63434293
Astra vond haar eerste sneeuw helemaal geweldig
pi_63438331
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 13:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hier dus wat foto's

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

en hier een filmpje

[ link | afbeelding ]
Wat leuk en heerlijk dat filmpje
Gijs heeft ook altijd zijn pootjes dan volhangen met sneeuwballetjes HiHI
01-08-2008
pi_63440478
Wat gaaf, Gregor helemaal stoer bovenop staan
En ook nog rollen (liggen?) in de sneeuw, leuke foto's en gaaf filmpje!
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 09:29 schreef Bengeltje het volgende:
De eerste sneeuw Noukie kijkt van "maar het is niet veel... "

[ afbeelding ]
Noukie, je moet niet zo sip kijken hoor, word er meteen emo van
En wat ben je mooi in de sneeuw!!!
pi_63462117
Vandaag zijn wij wezen wandelen in de Ardennen (Baraque Michel), en de honden hadden het ook naar hun zin:

Baas, ik ruik iets onder de sneeuw

Ik ga het pakken ook, al moet ik met mijn hele kop onder de sneeuw

Lekker veel sneeuw om in te staan (als een zoutzak )

Mijn favoriete bezigheid, vlaggetjes zetten
pi_63463485
'Even' wezen wandelen in de Ardennen?
Leuke foto met zijn kop in de sneeuw.
pi_63463614
quote:
Op zondag 23 november 2008 22:34 schreef MinderMutsig het volgende:
'Even' wezen wandelen in de Ardennen?
Leuke foto met zijn kop in de sneeuw.
Vanaf Eindhoven is het maar 1 uur en 45 minuten rijden dus is best te doen. Terug was een ander verhaal door de sneeuw en onze wens om eens een alternatieve route te pakken (5 uur en 10 minuten ).

P.S. Senna is een zij
pi_63469716
wat een leuke sneeuw foto's!
Ronja vind de sneeuw ook helemaal geweldig vooral om er naar te happen of gewoon op te eten
achterna te rennen als het naar beneden valt!
  maandag 24 november 2008 @ 09:00:58 #159
176471 oh-oh
pi_63470090
Juup, gaaf!
Maar goed dat ik daar niet was met die van mij want daar waren de chihuahua's niet eens met hun kop boven de sneeuw uitgekomen
( Groucho Marx )
pi_63470122
quote:
Op maandag 24 november 2008 09:00 schreef oh-oh het volgende:
Juup, gaaf!
Maar goed dat ik daar niet was met die van mij want daar waren de chihuahua's niet eens met hun kop boven de sneeuw uitgekomen
en toch probeer ik dat nu voor me te zien
pi_63470206
quote:
Op zondag 23 november 2008 22:37 schreef Juup© het volgende:

[..]

Vanaf Eindhoven is het maar 1 uur en 45 minuten rijden dus is best te doen. Terug was een ander verhaal door de sneeuw en onze wens om eens een alternatieve route te pakken (5 uur en 10 minuten ).

P.S. Senna is een zij
Een zij met de poot zo hoog?
Valt inderdaad mee, vanuit Groningen doe je er ietsje langer over.
pi_63470260
Leuk die sneeuw foto's.
Baraque Michel is inderdaad heerlijk wandelen.
pi_63470360
quote:
Op maandag 24 november 2008 09:10 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Een zij met de poot zo hoog?
Valt inderdaad mee, vanuit Groningen doe je er ietsje langer over.
Kop in de sneeuw is een teefje, poot omhoog is een reu
pi_63470473
quote:
Op maandag 24 november 2008 09:20 schreef Juup© het volgende:

[..]

Kop in de sneeuw is een teefje, poot omhoog is een reu
Gemist dat het om twee ging. Moet beter lezen en uit mijn doppen kijken ze hebben zelfs verschillende kleuren halsbanden.
pi_63471284
quote:
Op maandag 24 november 2008 09:26 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Gemist dat het om twee ging. Moet beter lezen en uit mijn doppen kijken ze hebben zelfs verschillende kleuren halsbanden.
Rood en zwart lijkt ook op elkaar.
pi_63471652
quote:
Op maandag 24 november 2008 10:07 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Rood en zwart lijkt ook op elkaar.
zaterdag had ik hier een labrador van 4 op bezoek die stond met zn kop bij de vogel kooi
dacht al dat het ronja was, toen ik een rode halsband zag wist ik pas dat het die andere hond was
  maandag 24 november 2008 @ 11:14:30 #168
44200 Sjeekie_Beekie
pi_63473005
Lara vind sneeuw geweldig. Gisteren een rondje rond de ijsbaan gedaan in de duinen en madam wilde gewoon niet mee naar huis. Sneeuw had ze natuurlijk nog nooit gezien, maar voor haar mag het wel langer blijven liggen.

Thuis stond ze bij de achterdeur te trappelen om op de plaats nog eventjes tekeer te gaan. Ik was met haar buiten aan het spelen, maar na een uur had ik het wel gezien, toen wilde ze niet mee naar binnen. Prima, blijf dan maar lekker buiten. Ze heeft nog twee uur door de tuin gerausd en maf gedaan. Vooral de 'ik-zak-al-rennend-door-mijn-voorpoten-en-glij-dan-verder-door-de-sneeuw' manoeuvre was populair. De tuin zag eruit alsof er een kleuterklas bezig was geweest met een sneeuwballengevecht.

Moe en drijfnat kwam ze uiteindelijk toch maar binnen om de rest van de avond te liggen ronken. Ze was zelfs te moe om te eten. Toen ze gisteravond naar buiten moest, had ze daar geen zin in, ze ging liever weer in de sneeuw spelen.
Oudste, Jongste en Lara
pi_63477358

deze heb ik net gemaakt
beetje jammer dat d'r koppie niet duidelijk is
pi_63544520
Kwam net nog een foto van Joost tegen,dit is van de 1e week dat we em hadden,hij is bijna al weer 1 jaar
Hij ligt trouwens nog steeds graag zo
01-08-2008
pi_63546755
Wat is Joost een schatje.
pi_63547184
Hondjes hier nog een foto die ik op men telefoon had staan... De slaapkop vanochtend kwam ik uit de douche, en riep dat hij op moest staan Hij stak zijn hoofd op min of meer dezelfde manier onder de deken uit

pi_63547483
hihi lief,zo liggen die verwende nesten bij mij ook,laten we ze uit,ga ik onder de douche en de heren "kruipen nog even terug"
01-08-2008
pi_63550093
wat een mooie foto van joost!
pi_63550780
Thanks
Dat stoeltje heeft ie trouwens vorige week helemaal kapot gemaakt,kussen in 100 stukken en flink aan het hout lopen "knagen" Dat ie er nou zelf niet meer in kan moet ie zelf weten maar Gijs lag er ook zo graag in Toch is ie lief
01-08-2008
pi_63550885
quote:
Op woensdag 26 november 2008 22:55 schreef Pure-Poison het volgende:
Thanks
Dat stoeltje heeft ie trouwens vorige week helemaal kapot gemaakt,kussen in 100 stukken en flink aan het hout lopen "knagen" Dat ie er nou zelf niet meer in kan moet ie zelf weten maar Gijs lag er ook zo graag in Toch is ie lief
ben in dat opzicht wel blij dat ronja echt nog niet aan meubels oid heeft lopen knagen
hopen maar dat dat zo blijft

hoe bevalt het nieuwe huis?
pi_63551127
Cocktailprikker, wat voor soort hondje heb je?
pi_63560702
draculettetje,het is hier HEERLIJK,aan de rand van het centrum,ben er wel binnen 2 minuten maar het is een heel stuk rustiger en dat is vooral s'nachts erg lekker en het is een lekkere ruime woning dus de hondjes kunnen ook lekker racen als ze de gekke 5 minuten hebben HaHa
01-08-2008
pi_63566900
quote:
Op woensdag 26 november 2008 23:05 schreef RWN. het volgende:
Cocktailprikker, wat voor soort hondje heb je?
het is een West Highland White, maar we knippen hem niet in die stijl gewoon lekker kort en dan groeit het maar raak, alleen af en toe de kam er doorheen en een douche 11 jaar is hij inmiddels, en ik geniet van elke dag dat hij er nog is. Heeft toch al wel momenten gehad waarvan we dachten nou zijn we hem kwijt
pi_63568244
quote:
Op donderdag 27 november 2008 15:10 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

het is een West Highland White, maar we knippen hem niet in die stijl gewoon lekker kort en dan groeit het maar raak, alleen af en toe de kam er doorheen en een douche 11 jaar is hij inmiddels, en ik geniet van elke dag dat hij er nog is. Heeft toch al wel momenten gehad waarvan we dachten nou zijn we hem kwijt
Bij wat voor momenten was dat?
Wat voor soort karakter heeft zo'n hondje?
pi_63568647
quote:
Op donderdag 27 november 2008 16:02 schreef RWN. het volgende:

[..]

Bij wat voor momenten was dat?
Wat voor soort karakter heeft zo'n hondje?
Hij heeft een aangeboren hartafwijking... en vorig jaar had hij een paar keer dat hij echt op sterven na dood leek. Futloos, geen zin in te eten / drinken / lopen. Moeite met ademhalen. Ook krijgt hij nu langzaam staar.

over gedrag, http://nl.wikipedia.org/wiki/West_Highland_White_Terrier ik kan er weinig mooiers van maken Verschrikkelijk trouwe en lieve hond. Een mooi voorbeeld hiervan is misschien wel Gregor's slechtste ervaring ooit. We waren in een hotel in Duitsland, in de kelder was een zwembad. Hij dacht dat mijn zusje en ik aan het verdrinken waren, en sprong er toen in. Nou kan hij wel even zwemmen, maar op een gegeven moment wordt zijn vacht zo zwaar en raakt hij zo uitgeput/in paniek dat hij gewoon zou verdrinken. Sindsdien heeft ie een trauma aan alles wat in het water plonst, ook bijv een dier op tv dat in het water springt. Oja en ze hebben toch duidelijk een eigen wil, die hondjes. Een beetje vrijheid krijgt Greg wel maar dat heeft wel als gevolg dat je hem eens in de 2 maanden ofzo duidelijk op zijn plek moet zetten omdat hij te ver wil gaan. Zo rende hij vd week ineens zomaar het bos in achter iets aan, luisteren hoo maar

Gregor wordt nu duidelijk ouder, heeft minder vaak actieve buien, en als ze er zijn dan duren ze hooguit 5 minuten Na een flinke boswandeling ligt hij ook rustig 3 uur te slapen na terugkomst In geval van andere honden.
pi_63573262
Vandaag een nieuw touw gekocht voor Zito

vrijdag 28 november 2008 @ 18:30:06 #183
48233 Auticia
warriorette
pi_63600890
Ik heb even een vraagje; hebben jullie ervaring met nawerking van narcose bij honden?
Hoe lang is een hond daar ongeveer van van slag? Waar moet ik op letten?

Spike is wel eens eerder onder narcose geweest, maar ik kan me niet herinneren dat hij daar de vorige keer lang suf van is geweest. Dat was toen hij gesteriliseerd was, gisteren is zijn oor uitgespoten en hij heeft er duidelijk nog last van. (Is niet zo heel gek ook, denk ik).

Hij lijkt zo nu en dan wat last te hebben van een soort kleine paniekaanvalletjes, is het logisch om te denken dat dat door zijn ontstopte ( ) oor komt, of zou ik ook aan nawerkingen van de narcose kunnen denken?
I bet you are flying inside.
pi_63600997
quote:
Op donderdag 27 november 2008 11:21 schreef Pure-Poison het volgende:
draculettetje,het is hier HEERLIJK,aan de rand van het centrum,ben er wel binnen 2 minuten maar het is een heel stuk rustiger en dat is vooral s'nachts erg lekker en het is een lekkere ruime woning dus de hondjes kunnen ook lekker racen als ze de gekke 5 minuten hebben HaHa
dat klinkt ook gewoon heerlijk! fijn dat het zo goed bevalt
pi_63601013
Gregor is de laatste keer dat hij onder verdoving is geweest er maar net uitgekomen. Keren daarvoor is hij hondsberoerd ( ) geweest van de narcose. We doen het hem waarschijnlijk niet meer aan, een operatie waar narcose voor nodig is...
pi_63601029
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 18:30 schreef Auticia het volgende:
Ik heb even een vraagje; hebben jullie ervaring met nawerking van narcose bij honden?

Spike is wel eens eerder onder narcose geweest, maar ik kan me niet herinneren dat hij daar de vorige keer lang suf van is geweest. Dat was toen hij gesteriliseerd was, gisteren is zijn oor uitgespoten en hij heeft er duidelijk nog last van. (Is niet zo heel gek ook, denk ik).

Hij lijkt zo nu en dan wat last te hebben van een soort kleine paniekaanvalletjes, is het logisch om te denken dat dat door zijn ontstopte ( ) oor komt, of zou ik ook aan nawerkingen van de narcose kunnen denken?
hier geen advies maar wel beterschap voor spike
pi_63601043
quote:
Op donderdag 27 november 2008 19:25 schreef Juup© het volgende:
Vandaag een nieuw touw gekocht voor Zito

[ afbeelding ]
zo te zien bevalt het zito wel!
  vrijdag 28 november 2008 @ 18:42:50 #188
48233 Auticia
warriorette
pi_63601196
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 18:34 schreef Cocktailprikker het volgende:
Gregor is de laatste keer dat hij onder verdoving is geweest er maar net uitgekomen. Keren daarvoor is hij hondsberoerd ( ) geweest van de narcose. We doen het hem waarschijnlijk niet meer aan, een operatie waar narcose voor nodig is...
Maar ik lees dan ook dat jouw hondje nogal een historie heeft!!

Spike doet het wel redelijk nu, is gisteren om half 3 door mijn ouders opgehaald, viel toen steeds om / tollen op zijn pootjes en blafte heel raar als de bel ging .
Vanmiddag heeft hij een witte boterham gekregen (hij had diarree) en daarna heeft hij ook zijn brokken opgegeten (die stonden al om half negen klaar).

Hij heeft nog wel last van zijn oor (dat druppelen is ook een drama zeg!), pootjes erlangs, schuren (hij gaat helemaal verheerlijkt zitten kreunen als je z'n oor masseert ) en dus af en toe paniek. Duurt niet heel lang, maar is toch wel heel naar, vind ik...

En hij maakt een wat depressieve indruk, zit duidelijk niet lekker in zijn vel. Straks neem ik hem mee naar een vriend op visite, Spike is dol op hem, dus hopelijk knapt hij daar ook weer een beetje van op!
  vrijdag 28 november 2008 @ 18:43:39 #189
48233 Auticia
warriorette
pi_63601214
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 18:35 schreef draculettetje het volgende:

[..]

hier geen advies maar wel beterschap voor spike
Dankje! !
pi_63610188
pff stom hoor, heb er zelf voor gekozen om op vakantie zonder hond te gaan maar ik bleef d'r vanavond knuffelen. we hadden al besloten om volgend jaar gewoon met hond op vakantie te gaan
pi_63610715
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 23:28 schreef draculettetje het volgende:
pff stom hoor, heb er zelf voor gekozen om op vakantie zonder hond te gaan maar ik bleef d'r vanavond knuffelen. we hadden al besloten om volgend jaar gewoon met hond op vakantie te gaan
Ow erg is dat he.Hebben wij ook hoor,omdat Joost zo wagenziek is nemen we ze nooit mee naar onze weekendjes brabant maar we missen ze zo (terwijl hun het gewoon SUPER hebben in het pension).Ga je lang weg? Fijne vakantie!!
01-08-2008
pi_63611098
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 23:45 schreef Pure-Poison het volgende:

[..]

Ow erg is dat he.Hebben wij ook hoor,omdat Joost zo wagenziek is nemen we ze nooit mee naar onze weekendjes brabant maar we missen ze zo (terwijl hun het gewoon SUPER hebben in het pension).Ga je lang weg? Fijne vakantie!!
tot en met volgende week zaterdag
dank komt ook vast wel goed
pi_63718032
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 12:19 schreef DSS24 het volgende:
Mijn ouders hebben voor een Oud Duitse Herder gekozen. Ik woon nog bij mijn oudjes dus heb ik ook meteen een hond Hij komt 28 juni en we noemen hem Carlos.

Bij onderstaande foto kun je de vader Mexx zien. De middelste dus.
[ afbeelding ]

En dit is Carlos
[ afbeelding ]

Vroeger hadden we een Bouvier genaamd Amor. Ik was 10 toen hij dood ging. Daarna was er ook geen tijd meer voor een hond. Nu gelukkig wel weer
Update met een foto van afgelopen week.

Hij werd net wakker. Ik zal nog andere foto's maken.
pi_63719416
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 18:30 schreef Auticia het volgende:

Ik bij twee honden, de een was de hele dag vanslag, omkiepen enz. De ander was na een halve dag weer "normaal". Ligt toch wel aan de narcose zelf. Soms geven ze net iets te veel.

Die paniek aanvallen herken ik dan totaal niet. dus zou denken dat het aan zijn oor ligt. Slecht gehoor, beter gehoor gewend. Dat kan nogal verwarrend zijn.

Beterschap voor Spike.
  Moderator woensdag 3 december 2008 @ 11:11:23 #195
155227 crew  Guppy
dus
pi_63720420
quote:
Op woensdag 3 december 2008 09:32 schreef DSS24 het volgende:

[..]

Update met een foto van afgelopen week.
[ afbeelding ]
Hij werd net wakker. Ik zal nog andere foto's maken.
wat een knuffel! ben benieuwd naar de andere foto's!
  woensdag 3 december 2008 @ 18:50:33 #196
48233 Auticia
warriorette
pi_63731747
quote:
Op woensdag 3 december 2008 10:35 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Ik bij twee honden, de een was de hele dag vanslag, omkiepen enz. De ander was na een halve dag weer "normaal". Ligt toch wel aan de narcose zelf. Soms geven ze net iets te veel.

Die paniek aanvallen herken ik dan totaal niet. dus zou denken dat het aan zijn oor ligt. Slecht gehoor, beter gehoor gewend. Dat kan nogal verwarrend zijn.

Beterschap voor Spike.
Ah, dankjewel!

Spike begint steeds meer de oude te worden, gelukkig. De aanvalletjes zijn al een tijdje weg. Nog een paar dagen het oor zalven en dan zou het allemaal goed moeten zijn.

Ik heb trouwens een foto van hem op canvas laten zetten!

pi_63739127
Ow gaaaaaaf Auticia die foto op canvas!!
En spike blijft natuurlijk gewoon een snoepie zoals ie daar weer ligt!
01-08-2008
pi_63819130
wat leuk die spike op canvas! Goed te lezen dat het weer aan de betere hand met hem was
vandaag weer ronja ophalen, heb haar wel gemist hoor!
Het is op zich wel goed gegaan, hier en daar blijft ze uit proberen en aan het puberen
dus zal de komende week wel weer even strak aangepakt worden, maar eerst lekker knuffelen!
  zondag 7 december 2008 @ 09:05:52 #199
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63819173
Loopt Ronja goed aan de lijn?
pi_63819252
quote:
Op zondag 7 december 2008 09:05 schreef Harajuku. het volgende:
Loopt Ronja goed aan de lijn?
aan de lijn doet ze het prima! hoezo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')