Dat je dat durft te gevenquote:Op donderdag 13 november 2008 16:03 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n botten bedoel ik.
Deze kostte geloof ik 3.50 en die heb je nog veel groter
Geweldige fotoquote:Op donderdag 13 november 2008 15:40 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou dan gewoon van die mega grote botten kopen. Daar zijn ze echt wel even zoet mee.
Coctailprikker, coole trui!
Ik wou dat ik ook kon breien of iemand kende die voor me zou willen breien, ik vind van die degelijke gebreide truien voor de doggies echt geweldig.
Ik heb vandaag meneer panter en meneer zebra mee naar kantoor, en ze hebben het heerlijk warm!
[ afbeelding ]
Die twee naakten met dat grote bot zijn niet van mij ( de linker is Chico's achterkleinzoon ).quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:33 schreef Carmella het volgende:
[..]
Dat je dat durft te gevenDat zou ik dan weer nooit kopen als ik zo'n klein ras had.
Ik koop het dan ook alleen omdat ik een erg energieke hond heb, die ook echt even genoeg kwijt kan in zo'n ding, maar ik vind ze superranzig... Koop het misschien 1 of 2 keer per jaar. Als ze rustiger geweest was had ik het ook nooit gekocht, maar op aanraden van anderen merkte ik toch dat ze dan ook een keer echt even wat genoeg had om te kluiven.
Bij mij vroeg een verkoopster lang geleden of mijn hond wel groot en sterk genoeg ervoor was
[..]
Geweldige foto![]()
![]()
Tijgerkopquote:Op vrijdag 14 november 2008 07:07 schreef draculettetje het volgende:
wat een geweldige foto's allemaal, met of zonder bot, een te klein of juist ontzettend groot bot
met kleertjes of zonder, of op een leeuwenkop!
ik heb echt dubbel gelegen!
sorryquote:
die zit er geconcentreerd bij en ziet er erg sterk maar toch ook lief uit!quote:Op maandag 17 november 2008 19:13 schreef Tarski het volgende:
http://photos-e.ll.facebo(...)38529_874332_480.jpg
wat vinden jullie van deze hond?
Is dat Gijs? Als pupje of is hij echt zo klein?quote:
Wat een mooi jasje heeft Gregor en wat gaaf dat hij nog handgemaakt isquote:Op donderdag 13 november 2008 14:41 schreef Cocktailprikker het volgende:
Sinds vandaag ook voor Gregor een jas... oudtante had er 1tje gebreid![]()
http://s283.photobucket.com/albums/kk288/vuile_beunkoe/?action=view¤t=Video025.flv
[ afbeelding ]
Dat lieve snuitjequote:
Op deze foto is ie een maand of 5,maar hij is nu nog niet zo groot hoor,zo'n 30cm.quote:Op maandag 17 november 2008 21:54 schreef Carmella het volgende:
[..]
Is dat Gijs? Als pupje of is hij echt zo klein?![]()
En wat een leuke foto's van Gijs en Joost![]()
[..]
maakt niet uit hoorquote:Op maandag 17 november 2008 22:04 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Op deze foto is ie een maand of 5,maar hij is nu nog niet zo groot hoor,zo'n 30cm.
draculettetje,lieve foto'sEn het is volgens mij Mheenpark hoor,ik heb kenissen in de pinksterbloem wonen en daar is het vlakbij.Ik weet nog steeds niet al die wijken/straten hier.Dus ik denk vraag het ff aan m'n man en toen vergat ik het telkens weer hier neer te zetten(hij wist het ook niet zeker)Sorry dus voor de late reactie!
niet dat ik weet, we zijn allang bezig met gehoorzaamheid en we moeten een foto mailen en dan wordt het diploma aangevraagdquote:Op dinsdag 18 november 2008 16:43 schreef Pure-Poison het volgende:
Zo die Lara groeit echt als kool![]()
Hoeft Ronja geen examen te doen dan voor de puppycursus?
onze oud duitse herder deed dat ook. in eerste instantie niks aan te zien, maar we zijn toch even naar de dierenarts gegaan toen ie niet ophield. bleek dat er een teek in had gezeten. die had ie eraf gekrabbeld. wondje genezen, maar het pootje zat er nog in. vandaar dat likken de hele tijd. ik ben blij dat we er op tijd bij waren!quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:47 schreef MinderMutsig het volgende:
Hoi![]()
Ik kom even ervaringen vragen. Mijn hond heeft een plek die aardig op weg is een hot spot te worden. Hij zit er nog niet constant aan te likken maar het plekje ziet er niet mooi uit en het irriteert hem.
Iemand huis-tuin-en-keukentips om te voorkomen dat het echt een hot spot wordt en dat het een beetje kan genezen? Is deppen/afspoelen met biotex iets of toch beter steviger ontsmetten?
Ik ben nu weer bezig met een meerdaagse kamsessie maar als dat klaar is zal ik ook even een paar foto's van mijn doesjes maken.![]()
zijn idd wel veel van de dingen die wij ook leren, zal eens navragen of we dan ook examen moeten doenquote:Op dinsdag 18 november 2008 17:42 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Zo eventjes uit mijn hoofd wat ze moeten doen voor het puppyexamen:
- Volgen aan de lijn [zonder trekken/opspringen]
- 8-je lopen... er staan 4 paaltjes in een vierkant, en de vijfde staat in het midden, je start in het midden waar de hond moet zitten, loopt naar één zijde waar je twee haakse bochten neemt met de hond aan de buitenzijde van de paaltjes, terug naar het midden waar je hond moet gaan zitten zodra je stopt, dan de tegenover gestelde zijkant, waar je twee haakse bochten neemt met de hond aan de binnenzijde en weer terug naar het midden waar ze weer moeten gaan zitten. De bedoeling is dat ze de bochten nemen, zonder dat ze aan de lijn sjorren, maar dat ze dus op de baas letten en vanzelf volgen.
- Af liggen en één minuut blijven liggen, zonder dat de baas de riem vasthoud.
- Blijven zitten en voor komen, terwijl je de lengte van de riem voor je hond staat [voor komen is in één rechte lijn naar je toekomen en netjes voor je komen zitten.
- Af gaan liggen EN op commando weer gaan zitten [en dus niet door het baasje aan de lijn omhoog gesjord worden].
- Voor en achter de groep langslopen EN blijven volgen.
Ik zit bij een hondenschool die ook gehoorzaamheid, [ver-]gevorderde cursussen, combicursus [combinatie van gehoorzaamheid en behendigheid], behendigheid en jachttraining geeft.
hij heeft het grondig schoongemaakt onder de huid. er was door alle irritatie van het likken en ook het pootje een ontsteking onder de huid gaan ontstaan. we hebben m een tijdje een kap omgedaan, zodat ie er niet meer bij kon. we kennen m, hij blijft anders bezig. daarna is het over gegaan.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:36 schreef MinderMutsig het volgende:
Wat heeft de dierenarts daar aan gedaan?
Een tekenbeet lijkt me sterk trouwens. Ze krijgen frontline en in de zomermaanden daarnaast nog knoflooktabletjes. Ik controleer ze altijd maar ik heb al twee jaar geen teek meer op ze gevonden.
Fijn! Een hond trainen bij je te blijven als je er zelf niet achteraan kunt kan heel lastig zijn.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:15 schreef draculettetje het volgende:
Vandaag weer een klein stukje verder met ronja geoefend, heb haar vanaf de hondenuitlaatplaats naar huis zonder riem naast me laten lopen! Met enige stem correctie en een snoepje in mn hand is ze bij me gebleven!
Niet weggelopen dus!
ik zal niet overmoedig worden maar dit is toch wel een stukje winst!
Die oortjesquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:58 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Lara afgelopen zondag bij de inhaalles van de puppycursus:
[ afbeelding ]
da's helemaal waar, inmiddels heb ik haar wel zo goed leren lezen dat ik veel eerder kan inschatten wanneer ze van plan is weg te gaanquote:Op donderdag 20 november 2008 15:29 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Fijn! Een hond trainen bij je te blijven als je er zelf niet achteraan kunt kan heel lastig zijn.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hier dus wat foto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en hier een filmpje![]()
[ link | afbeelding ]
Wat leuk en heerlijk dat filmpjequote:Op zaterdag 22 november 2008 13:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hier dus wat foto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en hier een filmpje![]()
[ link | afbeelding ]
Noukie, je moet niet zo sip kijken hoor, word er meteen emo vanquote:Op zaterdag 22 november 2008 09:29 schreef Bengeltje het volgende:
De eerste sneeuwNoukie kijkt van
"maar het is niet veel... "
[ afbeelding ]
Vanaf Eindhoven is het maar 1 uur en 45 minuten rijden dus is best te doen. Terug was een ander verhaal door de sneeuw en onze wens om eens een alternatieve route te pakken (5 uur en 10 minutenquote:Op zondag 23 november 2008 22:34 schreef MinderMutsig het volgende:
'Even' wezen wandelen in de Ardennen?![]()
Leuke foto met zijn kop in de sneeuw.
en toch probeer ik dat nu voor me te zienquote:Op maandag 24 november 2008 09:00 schreef oh-oh het volgende:
Juup, gaaf!
Maar goed dat ik daar niet was met die van mij want daar waren de chihuahua's niet eens met hun kop boven de sneeuw uitgekomen
Een zij met de poot zo hoog?quote:Op zondag 23 november 2008 22:37 schreef Juup© het volgende:
[..]
Vanaf Eindhoven is het maar 1 uur en 45 minuten rijden dus is best te doen. Terug was een ander verhaal door de sneeuw en onze wens om eens een alternatieve route te pakken (5 uur en 10 minuten).
P.S. Senna is een zij
Kop in de sneeuw is een teefje, poot omhoog is een reuquote:Op maandag 24 november 2008 09:10 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Een zij met de poot zo hoog?![]()
![]()
Valt inderdaad mee, vanuit Groningen doe je er ietsje langer over.
Gemist dat het om twee ging. Moet beter lezen en uit mijn doppen kijkenquote:Op maandag 24 november 2008 09:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kop in de sneeuw is een teefje, poot omhoog is een reu
Rood en zwart lijkt ook op elkaar.quote:Op maandag 24 november 2008 09:26 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Gemist dat het om twee ging. Moet beter lezen en uit mijn doppen kijkenze hebben zelfs verschillende kleuren halsbanden.
zaterdag had ik hier een labrador van 4 op bezoek die stond met zn kop bij de vogel kooiquote:Op maandag 24 november 2008 10:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Rood en zwart lijkt ook op elkaar.
ben in dat opzicht wel blij dat ronja echt nog niet aan meubels oid heeft lopen knagenquote:Op woensdag 26 november 2008 22:55 schreef Pure-Poison het volgende:
Thanks![]()
Dat stoeltje heeft ie trouwens vorige week helemaal kapot gemaakt,kussen in 100 stukken en flink aan het hout lopen "knagen"Dat ie er nou zelf niet meer in kan moet ie zelf weten maar Gijs lag er ook zo graag in
Toch is ie lief
het is een West Highland White, maar we knippen hem niet in die stijlquote:Op woensdag 26 november 2008 23:05 schreef RWN. het volgende:
Cocktailprikker, wat voor soort hondje heb je?
Bij wat voor momenten was dat?quote:Op donderdag 27 november 2008 15:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
het is een West Highland White, maar we knippen hem niet in die stijlgewoon lekker kort en dan groeit het maar raak, alleen af en toe de kam er doorheen en een douche
11 jaar is hij inmiddels, en ik geniet van elke dag dat hij er nog is. Heeft toch al wel momenten gehad waarvan we dachten nou zijn we hem kwijt
Hij heeft een aangeboren hartafwijking... en vorig jaar had hij een paar keer dat hij echt op sterven na dood leek. Futloos, geen zin in te eten / drinken / lopen. Moeite met ademhalen. Ook krijgt hij nu langzaam staar.quote:Op donderdag 27 november 2008 16:02 schreef RWN. het volgende:
[..]
Bij wat voor momenten was dat?
Wat voor soort karakter heeft zo'n hondje?
dat klinkt ook gewoon heerlijk! fijn dat het zo goed bevaltquote:Op donderdag 27 november 2008 11:21 schreef Pure-Poison het volgende:
draculettetje,het is hier HEERLIJK,aan de rand van het centrum,ben er wel binnen 2 minuten maar het is een heel stuk rustiger en dat is vooral s'nachts erg lekkeren het is een lekkere ruime woning dus de hondjes kunnen ook lekker racen als ze de gekke 5 minuten hebben HaHa
hier geen advies maar wel beterschap voor spikequote:Op vrijdag 28 november 2008 18:30 schreef Auticia het volgende:
Ik heb even een vraagje; hebben jullie ervaring met nawerking van narcose bij honden?
Hoe lang is een hond daar ongeveer van van slag? Waar moet ik op letten?
Spike is wel eens eerder onder narcose geweest, maar ik kan me niet herinneren dat hij daar de vorige keer lang suf van is geweest. Dat was toen hij gesteriliseerd was, gisteren is zijn oor uitgespoten en hij heeft er duidelijk nog last van. (Is niet zo heel gek ook, denk ik).
Hij lijkt zo nu en dan wat last te hebben van een soort kleine paniekaanvalletjes, is het logisch om te denken dat dat door zijn ontstopte () oor komt, of zou ik ook aan nawerkingen van de narcose kunnen denken?
zo te zien bevalt het zito wel!quote:Op donderdag 27 november 2008 19:25 schreef Juup© het volgende:
Vandaag een nieuw touw gekocht voor Zito
[ afbeelding ]
Maar ik lees dan ook dat jouw hondje nogal een historie heeft!!quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:34 schreef Cocktailprikker het volgende:
Gregor is de laatste keer dat hij onder verdoving is geweest er maar net uitgekomen. Keren daarvoor is hij hondsberoerd () geweest van de narcose. We doen het hem waarschijnlijk niet meer aan, een operatie waar narcose voor nodig is...
Dankje!quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:35 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hier geen advies maar wel beterschap voor spike
Ow erg is dat he.Hebben wij ook hoor,omdat Joost zo wagenziek is nemen we ze nooit mee naar onze weekendjes brabant maar we missen ze zo (terwijl hun het gewoon SUPER hebben in het pension).Ga je lang weg? Fijne vakantie!!quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:28 schreef draculettetje het volgende:
pff stom hoor, heb er zelf voor gekozen om op vakantie zonder hond te gaan maar ik bleef d'r vanavond knuffelen. we hadden al besloten om volgend jaar gewoon met hond op vakantie te gaan
tot en met volgende week zaterdagquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:45 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Ow erg is dat he.Hebben wij ook hoor,omdat Joost zo wagenziek is nemen we ze nooit mee naar onze weekendjes brabant maar we missen ze zo (terwijl hun het gewoon SUPER hebben in het pension).Ga je lang weg? Fijne vakantie!!
Update met een foto van afgelopen week.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:19 schreef DSS24 het volgende:
Mijn ouders hebben voor een Oud Duitse Herder gekozen. Ik woon nog bij mijn oudjes dus heb ik ook meteen een hondHij komt 28 juni en we noemen hem Carlos.
Bij onderstaande foto kun je de vader Mexx zien. De middelste dus.
[ afbeelding ]
En dit is Carlos![]()
[ afbeelding ]
Vroeger hadden we een Bouvier genaamd Amor. Ik was 10 toen hij dood ging. Daarna was er ook geen tijd meer voor een hond. Nu gelukkig wel weer
Ik bij twee honden, de een was de hele dag vanslag, omkiepen enz. De ander was na een halve dag weer "normaal". Ligt toch wel aan de narcose zelf. Soms geven ze net iets te veel.quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:30 schreef Auticia het volgende:
Ik heb even een vraagje; hebben jullie ervaring met nawerking van narcose bij honden?
Hoe lang is een hond daar ongeveer van van slag? Waar moet ik op letten?
Spike is wel eens eerder onder narcose geweest, maar ik kan me niet herinneren dat hij daar de vorige keer lang suf van is geweest. Dat was toen hij gesteriliseerd was, gisteren is zijn oor uitgespoten en hij heeft er duidelijk nog last van. (Is niet zo heel gek ook, denk ik).
Hij lijkt zo nu en dan wat last te hebben van een soort kleine paniekaanvalletjes, is het logisch om te denken dat dat door zijn ontstopte () oor komt, of zou ik ook aan nawerkingen van de narcose kunnen denken?
wat een knuffel! ben benieuwd naar de andere foto's!quote:Op woensdag 3 december 2008 09:32 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Update met een foto van afgelopen week.
[ afbeelding ]
Hij werd net wakker. Ik zal nog andere foto's maken.
Ah, dankjewel!quote:Op woensdag 3 december 2008 10:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik bij twee honden, de een was de hele dag vanslag, omkiepen enz. De ander was na een halve dag weer "normaal". Ligt toch wel aan de narcose zelf. Soms geven ze net iets te veel.
Die paniek aanvallen herken ik dan totaal niet. dus zou denken dat het aan zijn oor ligt. Slecht gehoor, beter gehoor gewend. Dat kan nogal verwarrend zijn.![]()
Beterschap voor Spike.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |