Dank je, maar voor mijn gevoel komt er geen andere hond meer.Ze gaan toch altijd dood en je hebt er zo'n verdriet van telkens.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:23 schreef ymme het volgende:
Dat dachten wij ook nadat wij onze eerste boxer hebben moeten laten inslapen.
Maar iets meer dan een jaar later hadden we een jackrussel en nog geen jaar later een nieuwe boxer
Vergeten doe je ze nooit, maar je gaat het een plekje gevenSterkte.
sterktequote:Op maandag 26 mei 2008 12:58 schreef Cici het volgende:
Tyson, mijn hond, is vanochtend om 07:30 ingeslapen.
12 jaar was hij, zou 30 december 13 zijn geworden.
Had of een maagtorsie of een maagbloeding.
Kreeg een narcose, dierenarts wilde een slang in zijn maag stoppen om te zien of het gas eruit kwam, want ze had aan zijn buik geluisterd en hoorde dat er lucht/gas inzat.
Maar het ging niet, ze kreeg de slang er niet in.
Toen heeft ze een punctie gedaan in zijn maag, aan beide kanten, en er kwam geen lucht uit, alleen bloed.
Toen hebben we besloten dat het tijd was.
Mijn maatje, vriendje, broertje is er niet meer en dat doet pijn, heel erg pijn...
Hij woonde bij mijn moeder, we kregen hem toen hij 6 weken was, woonden allemaal nog thuis.
Ouders zijn later gescheiden, ik ging het huis uit en mijn zusje ook.
Mijn moeder hield Tyson.
Wat zal ze het moeilijk krijgen elke keer als ze thuis komt..
Dag vriendje van mij, bedankt voor alles.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is niet zo raar dat je dat gaat doen als het zo kort geleden gebeurd is... Je moet het ook een plek geven, verdriet verwerken etc...quote:Op maandag 26 mei 2008 23:48 schreef Cici het volgende:
Ach ja, maar ik denk dat ik stiekem dan toch ga vergelijken met Tyson en dat is niet zo eerlijk tegenover de nieuwe hond en mijzelf dan he.
Gijs de teddybeerhondquote:Op maandag 19 mei 2008 18:31 schreef Pure-Poison het volgende:
Gijs heeft een zomers kapsel gekregen,maar of ie daar nou zo blij mee is...
[ afbeelding ]
Wat een schatje, wat voor ras is ze?quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:30 schreef Lot77 het volgende:
Mijn meissie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn kleine mannelijke blonde dikzak is in januari van dit jaar 8 geworden.quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:00 schreef Noisekick het volgende:
[..]Poseermomentje
![]()
Hoe oud is hij/zij?
Dank jequote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:25 schreef beefcake het volgende:
Cici veel sterkte met het verlies van je hond
Hier mijn flatje van bijna 12 weken![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een prachtige foto's van je golden,is zijn stamboom toevallig Spokendamquote:Op donderdag 29 mei 2008 19:48 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
jaquote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:33 schreef Cici het volgende:
[..]
Dank je
Wat een schatje.
Staan erg veel leuke foto's hier.
En Qwea, laat me raden, tis zeker een verwende poeperd he
\quote:
Geen idee. Ik heb bij mijn blonde gek geen stamboomquote:Op vrijdag 30 mei 2008 01:19 schreef vronie het volgende:
[..]
Wat een prachtige foto's van je golden,is zijn stamboom toevallig Spokendam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |