Dat je dat durft te gevenquote:Op donderdag 13 november 2008 16:03 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n botten bedoel ik.
Deze kostte geloof ik 3.50 en die heb je nog veel groter
Geweldige fotoquote:Op donderdag 13 november 2008 15:40 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou dan gewoon van die mega grote botten kopen. Daar zijn ze echt wel even zoet mee.
Coctailprikker, coole trui!
Ik wou dat ik ook kon breien of iemand kende die voor me zou willen breien, ik vind van die degelijke gebreide truien voor de doggies echt geweldig.
Ik heb vandaag meneer panter en meneer zebra mee naar kantoor, en ze hebben het heerlijk warm!
[ afbeelding ]
Die twee naakten met dat grote bot zijn niet van mij ( de linker is Chico's achterkleinzoon ).quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:33 schreef Carmella het volgende:
[..]
Dat je dat durft te gevenDat zou ik dan weer nooit kopen als ik zo'n klein ras had.
Ik koop het dan ook alleen omdat ik een erg energieke hond heb, die ook echt even genoeg kwijt kan in zo'n ding, maar ik vind ze superranzig... Koop het misschien 1 of 2 keer per jaar. Als ze rustiger geweest was had ik het ook nooit gekocht, maar op aanraden van anderen merkte ik toch dat ze dan ook een keer echt even wat genoeg had om te kluiven.
Bij mij vroeg een verkoopster lang geleden of mijn hond wel groot en sterk genoeg ervoor was
[..]
Geweldige foto![]()
![]()
Tijgerkopquote:Op vrijdag 14 november 2008 07:07 schreef draculettetje het volgende:
wat een geweldige foto's allemaal, met of zonder bot, een te klein of juist ontzettend groot bot
met kleertjes of zonder, of op een leeuwenkop!
ik heb echt dubbel gelegen!
sorryquote:
die zit er geconcentreerd bij en ziet er erg sterk maar toch ook lief uit!quote:Op maandag 17 november 2008 19:13 schreef Tarski het volgende:
http://photos-e.ll.facebo(...)38529_874332_480.jpg
wat vinden jullie van deze hond?
Is dat Gijs? Als pupje of is hij echt zo klein?quote:
Wat een mooi jasje heeft Gregor en wat gaaf dat hij nog handgemaakt isquote:Op donderdag 13 november 2008 14:41 schreef Cocktailprikker het volgende:
Sinds vandaag ook voor Gregor een jas... oudtante had er 1tje gebreid![]()
http://s283.photobucket.com/albums/kk288/vuile_beunkoe/?action=view¤t=Video025.flv
[ afbeelding ]
Dat lieve snuitjequote:
Op deze foto is ie een maand of 5,maar hij is nu nog niet zo groot hoor,zo'n 30cm.quote:Op maandag 17 november 2008 21:54 schreef Carmella het volgende:
[..]
Is dat Gijs? Als pupje of is hij echt zo klein?![]()
En wat een leuke foto's van Gijs en Joost![]()
[..]
maakt niet uit hoorquote:Op maandag 17 november 2008 22:04 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Op deze foto is ie een maand of 5,maar hij is nu nog niet zo groot hoor,zo'n 30cm.
draculettetje,lieve foto'sEn het is volgens mij Mheenpark hoor,ik heb kenissen in de pinksterbloem wonen en daar is het vlakbij.Ik weet nog steeds niet al die wijken/straten hier.Dus ik denk vraag het ff aan m'n man en toen vergat ik het telkens weer hier neer te zetten(hij wist het ook niet zeker)Sorry dus voor de late reactie!
niet dat ik weet, we zijn allang bezig met gehoorzaamheid en we moeten een foto mailen en dan wordt het diploma aangevraagdquote:Op dinsdag 18 november 2008 16:43 schreef Pure-Poison het volgende:
Zo die Lara groeit echt als kool![]()
Hoeft Ronja geen examen te doen dan voor de puppycursus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |