abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 november 2008 @ 21:29:19 #101
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_63202482
Hij vond dat ding geweldig, ik hem m ook heel lang laten liggen en pas na een half jaar of zo aan een vriend met een benner sennen gegeven. Die was er nog wel even zoet mee.
Ff een puppyfoto van Frips:

En Frits en ik.

En denk dan ff dat bot erbij
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_63202971
HaHa,ow die kleine Frits.......als ik foto's van hem zie moet ik altijd weer even heel streng tegen mezelf zijn,helaas geen hondje erbij voor ons

Harajuku,ik haal vaak botten op de markt of groothandel.Pets Place is zowiezo duur (zoals de meeste dierenwinkels)
01-08-2008
  donderdag 13 november 2008 @ 21:40:40 #103
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63203053
Lol wow, zon pup is ja echt niets
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 13 november 2008 @ 21:40:53 #104
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63203063
Zo klein bedoel ik
  donderdag 13 november 2008 @ 22:03:17 #105
176471 oh-oh
pi_63204110
Ik koop die botten altijd in op shows, daar zijn ze goedkoper en krijg je grote zakken voor weinig geld.
Wat ik eind september had gekocht ( struisvogelvlees, lamsknabbels, konijnenoren, hazenoren en meer van zulks ) is nu alweer bijna op, gelukkig ga ik over twee weken op de Winner in Amsterdam weer in kunnen slaan.
Dat grote bot was ook van op een show en kostte 3,50.
En die gewone botten die Hara als eerste laat zien haal ik bij de eurowinkel, 2 voor een euro.
Daar hebben ze altijd andere en die vallen allemaal in de smaak:

En dit is Chico zn heilige kluif, daar mogen de andere honden nog niet eens naar kijken, en die heeft ie al jaren:
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 13 november 2008 @ 22:54:29 #106
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_63206389
Dankzij ohoh ben ik nakies gaan waarderen

En die foto van Frips en jou
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_63209441
quote:
Op donderdag 13 november 2008 16:03 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n botten bedoel ik.
Deze kostte geloof ik 3.50 en die heb je nog veel groter
Dat je dat durft te geven Dat zou ik dan weer nooit kopen als ik zo'n klein ras had.

Ik koop het dan ook alleen omdat ik een erg energieke hond heb, die ook echt even genoeg kwijt kan in zo'n ding, maar ik vind ze superranzig... Koop het misschien 1 of 2 keer per jaar. Als ze rustiger geweest was had ik het ook nooit gekocht, maar op aanraden van anderen merkte ik toch dat ze dan ook een keer echt even wat genoeg had om te kluiven.

Bij mij vroeg een verkoopster lang geleden of mijn hond wel groot en sterk genoeg ervoor was
quote:
Op donderdag 13 november 2008 15:40 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou dan gewoon van die mega grote botten kopen. Daar zijn ze echt wel even zoet mee.
Coctailprikker, coole trui!
Ik wou dat ik ook kon breien of iemand kende die voor me zou willen breien, ik vind van die degelijke gebreide truien voor de doggies echt geweldig.
Ik heb vandaag meneer panter en meneer zebra mee naar kantoor, en ze hebben het heerlijk warm!
[ afbeelding ]
Geweldige foto
  vrijdag 14 november 2008 @ 00:44:00 #108
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63209657
pi_63211484
wat een geweldige foto's allemaal, met of zonder bot, een te klein of juist ontzettend groot bot
met kleertjes of zonder, of op een leeuwenkop!
ik heb echt dubbel gelegen!
  vrijdag 14 november 2008 @ 08:56:33 #110
176471 oh-oh
pi_63212283
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 00:33 schreef Carmella het volgende:

[..]

Dat je dat durft te geven Dat zou ik dan weer nooit kopen als ik zo'n klein ras had.

Ik koop het dan ook alleen omdat ik een erg energieke hond heb, die ook echt even genoeg kwijt kan in zo'n ding, maar ik vind ze superranzig... Koop het misschien 1 of 2 keer per jaar. Als ze rustiger geweest was had ik het ook nooit gekocht, maar op aanraden van anderen merkte ik toch dat ze dan ook een keer echt even wat genoeg had om te kluiven.

Bij mij vroeg een verkoopster lang geleden of mijn hond wel groot en sterk genoeg ervoor was
[..]

Geweldige foto
Die twee naakten met dat grote bot zijn niet van mij ( de linker is Chico's achterkleinzoon ).
En na dat bot uit Frits zn puppypakket heb ik er ook nooit meer zo een gehad hoor .
Maar ze kunnen het dus wel , en ze doen er gewoon wat langer mee.
Zoals je ziet eten die honden dat ding ook buiten, ik moet zo'n ding ook niet in mn huis hebben
En de rechterhond is een Peru pup die daar een week of 11 is , dat wordt een grote hond hoor.
Het was ter illustratie dan een pup heus wel zo'n groot bot mag
( Groucho Marx )
  vrijdag 14 november 2008 @ 08:57:05 #111
176471 oh-oh
pi_63212294
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 07:07 schreef draculettetje het volgende:
wat een geweldige foto's allemaal, met of zonder bot, een te klein of juist ontzettend groot bot
met kleertjes of zonder, of op een leeuwenkop!
ik heb echt dubbel gelegen!
Tijgerkop
Thnx!
( Groucho Marx )
  Moderator vrijdag 14 november 2008 @ 10:14:51 #112
155227 crew  Guppy
dus
pi_63213891
ik was het topic kwijt

wat een geweldige foto's iedereen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_63238951
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 08:57 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Tijgerkop
Thnx!
sorry

ronja heeft weer ineens last van ik denk verbulten
eerst had ze die ook, maar toen werden ze dunner en nu ineens weer mega dik
vandaag even op cursus na vragen en anders denk ik toch van de week maar even naar de dierenarts
pi_63274274
Op cursus gaat het geweldig, de lat wordt nu weer wat hoger gelegd
ik heb wel moeten lachen, we kregen steeds complimenten, toen zei ik al, als je dit zo ziet zou je niet verwachten dat we haar pas uit het asiel hebben kunnen ophalen!
pi_63296358
http://photos-e.ll.facebo(...)38529_874332_480.jpg

wat vinden jullie van deze hond?
pi_63300311
quote:
Op maandag 17 november 2008 19:13 schreef Tarski het volgende:
http://photos-e.ll.facebo(...)38529_874332_480.jpg

wat vinden jullie van deze hond?
die zit er geconcentreerd bij en ziet er erg sterk maar toch ook lief uit!
pi_63300371

pi_63301285
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 13:27 schreef Pure-Poison het volgende:

[ afbeelding ]
Is dat Gijs? Als pupje of is hij echt zo klein?
En wat een leuke foto's van Gijs en Joost
quote:
Op donderdag 13 november 2008 14:41 schreef Cocktailprikker het volgende:
Sinds vandaag ook voor Gregor een jas... oudtante had er 1tje gebreid

http://s283.photobucket.com/albums/kk288/vuile_beunkoe/?action=view¤t=Video025.flv

[ afbeelding ]
Wat een mooi jasje heeft Gregor en wat gaaf dat hij nog handgemaakt is
quote:
Op maandag 17 november 2008 21:29 schreef draculettetje het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Dat lieve snuitje !
pi_63301673
quote:
Op maandag 17 november 2008 21:54 schreef Carmella het volgende:

[..]

Is dat Gijs? Als pupje of is hij echt zo klein?
En wat een leuke foto's van Gijs en Joost
[..]

Op deze foto is ie een maand of 5,maar hij is nu nog niet zo groot hoor,zo'n 30cm.

draculettetje,lieve foto's En het is volgens mij Mheenpark hoor,ik heb kenissen in de pinksterbloem wonen en daar is het vlakbij.Ik weet nog steeds niet al die wijken/straten hier.Dus ik denk vraag het ff aan m'n man en toen vergat ik het telkens weer hier neer te zetten(hij wist het ook niet zeker)Sorry dus voor de late reactie!
01-08-2008
pi_63307565
quote:
Op maandag 17 november 2008 22:04 schreef Pure-Poison het volgende:

[..]

Op deze foto is ie een maand of 5,maar hij is nu nog niet zo groot hoor,zo'n 30cm.

draculettetje,lieve foto's En het is volgens mij Mheenpark hoor,ik heb kenissen in de pinksterbloem wonen en daar is het vlakbij.Ik weet nog steeds niet al die wijken/straten hier.Dus ik denk vraag het ff aan m'n man en toen vergat ik het telkens weer hier neer te zetten(hij wist het ook niet zeker)Sorry dus voor de late reactie!
maakt niet uit hoor
maar dat is inderdaad een fijn veld, ga er regelmatig heen!
vandaag gaat ronja uit logeren, op proef bij mn schoonouders omdat die nu dus ook een hond hebben

als het goed gaat mag ronja wanneer we op vakantie gaan een weekje daar logeren, vanmorgen zijn er al wat spullen in de auto gelegd omdat ik dat niet kan en nu snapt ze er niks van....
  dinsdag 18 november 2008 @ 14:58:57 #121
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_63317431
Lara afgelopen zondag bij de inhaalles van de puppycursus:

En eventjes cross-posten uit het trotse oom en tante-topic in OUD:
Lara vanochtend met mijn nichtje de Teletubbies aan het kijken op de fatboy:

Morgen examen van de puppycursus wat we met vertrouwen tegemoet gaan. Vorige week was het proefexamen en van de 20 honden die avond, waren er 8 die geadviseerd werden niet op examen te gaan, 10 die her en der nog wel wat extra oefening nodig hadden voor bepaalde onderdelen en 2 honden die overal een voldoende voor hadden gehaald.

Waaronder Lara , dus Sjeekie_Beekie was wel heel erg trots op haar. Als ze het haalt, gaan we gelijk door met gehoorzaamheid.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
pi_63318760
moeten ze bij jullie echt examen doen voor puppy cursus?
wat moet ze dan zoal kennen?

mooie foto's trouwens
pi_63320114
Zo die Lara groeit echt als kool

Hoeft Ronja geen examen te doen dan voor de puppycursus?
01-08-2008
pi_63320228
Hoi
Ik kom even ervaringen vragen. Mijn hond heeft een plek die aardig op weg is een hot spot te worden. Hij zit er nog niet constant aan te likken maar het plekje ziet er niet mooi uit en het irriteert hem.
Iemand huis-tuin-en-keukentips om te voorkomen dat het echt een hot spot wordt en dat het een beetje kan genezen? Is deppen/afspoelen met biotex iets of toch beter steviger ontsmetten?

Ik ben nu weer bezig met een meerdaagse kamsessie maar als dat klaar is zal ik ook even een paar foto's van mijn doesjes maken.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_63320231
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 16:43 schreef Pure-Poison het volgende:
Zo die Lara groeit echt als kool

Hoeft Ronja geen examen te doen dan voor de puppycursus?
niet dat ik weet, we zijn allang bezig met gehoorzaamheid en we moeten een foto mailen en dan wordt het diploma aangevraagd
wij zitten niet bij de kinelogen dus misschien dat daar het verschil zit?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')