PP bedoelde je het veld in het mheenpark?quote:Op woensdag 12 november 2008 21:57 schreef Pure-Poison het volgende:
Hier slingert er altij wel weer ergens eentje rond (ze verstoppen ze ook graag en dan komen ze weer tevoorschijn).Denk dat ze er van mij 2 per week per hond krijgen van die op het plaatje.
Ja, dat is ook slecht bij mijn weten. Maar gelukkig heeft het bij jou goed uitgepakt. Gaat hier alleen niet gebeurenquote:Op donderdag 13 november 2008 17:42 schreef Huppelmuts het volgende:
max vrat vroeger alle schoenen op
toen heb ik haar mijn toch al kapotgekauwde pumps gegeven. iedereen zei dat dat een slecht plan was want dan zou ze het nooit afleren.
enfin max had alleen nog maar oog voor "haar" pumps en heeft nooit meer andere schoenen aangeraakt.
nu kauwt ze alleen nog op tennisballen, die zijn binnen 10 secs helemaal kapot maar ze blijft er mee spelen en 1x in de zoveel tijd haal ik een nieuwe voorraad ballen voor haar.
Max met supergrote tennisbal(let aub niet op de verschrikkelijke puinhoop we zaten in verhuizing en mijn zoon flikkerde ook alles gewoon overal neer)
Nou dat lijkt me larie hoor, pas vanaf een half jaar.quote:Op donderdag 13 november 2008 18:00 schreef Harajuku. het volgende:
Ben net naar de Pets Place gegaan. Volgens haar mochten ze die dingen van Oh-ohs fotos en varkensoren ed vanaf een half jaar ongeveer, nu in ieder geval nog niet. Blij dat ik die gore dingen niet hoef aan te raken
Heb dus 2 botten van mijn eerdere foto genomen, maar dan wel wat groter. Bijna 9 euro t stuk
Buffelhuid schijnen ze dus gewoon te mogen. Nu ja, zeg t maar
HaHa vandaar dat ie nu zo Fritsig is,hij is die schok nooit te boven gekomenquote:Op donderdag 13 november 2008 21:19 schreef oh-oh het volgende:
Frits kreeg trouwens zo een bot als op die foto met die naakthonden mee van zijn fokker in zn puppiepakket![]()
Frits woog nog geen kilo en kreeg dat ding niet eens van zn plek.
Echt geweldige humor vond ik dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |