abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 december 2008 @ 09:28:41 #201
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63819290
quote:
Op zondag 7 december 2008 09:21 schreef draculettetje het volgende:

[..]

aan de lijn doet ze het prima! hoezo?
Vroeg het me gewoon af, omdat me dat best moeilijk lijkt als je in een rolstoel oid zit.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_63819353
quote:
Op zondag 7 december 2008 09:28 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Vroeg het me gewoon af, omdat me dat best moeilijk lijkt als je in een rolstoel oid zit.
ow zo, als ik haar zelf uitlaat doe ik dat met mn krukken, als we samen gaan en het is een grote ronde met de rolstoel, maar ook daar gaat ze keurig naast lopen
scheelt ook dat alle "hulpmiddelen" al in huis waren toen we haar kregen dus zij is er mee opgegroeid

ze heeft ook gewoon door dat ze bij mij een stapje langzamer moet, alleen nog problemen als ik haar alleen los heb, al ging dat voor de vakantie al een stuk beter
pi_63820198
Hey draculettetje ,fijne vakantie gehad?
Hoe heeft Ronja het gehad,heeft ze bij fam/vrienden gelogeerd of pension?
01-08-2008
  zondag 7 december 2008 @ 11:26:05 #204
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63820291
quote:
Op zondag 7 december 2008 09:37 schreef draculettetje het volgende:

[..]

ow zo, als ik haar zelf uitlaat doe ik dat met mn krukken, als we samen gaan en het is een grote ronde met de rolstoel, maar ook daar gaat ze keurig naast lopen
scheelt ook dat alle "hulpmiddelen" al in huis waren toen we haar kregen dus zij is er mee opgegroeid

ze heeft ook gewoon door dat ze bij mij een stapje langzamer moet, alleen nog problemen als ik haar alleen los heb, al ging dat voor de vakantie al een stuk beter
Ah okay. Ja onze honden zijn ook aan rolstoel en alles gewend, maar denk niet dat zij ze makkelijk uit zou kunnen laten. En toen hadden ze het bij de cursus over de gentle leader, en die hadden wij bij Max ook. En toen dacht ik dus, hey, misschien is dat een idee voor Dracuclerletlte. Maar dat is niet nodig dus

Bij de cursus moesten we kiezen of we Touch of Doos gingen leren. Allebei onzinnig dus ik koos touch. Nu heb ik hem gisteren toch ook doos geleerd. Binnen 10 minuten waren we klaar Hij is echt ontzettend leergierig.

Moesten jullie dit ook? Bij de puppycursus hadden wij trouwens geen examen, maar bij deze misschien wel, geen idee. Hier moeten we ook de clicker gebruiken, zijn jullie daar ook bekend mee?

Ik ben wel trots op Charlie. Hij krijgt vaak staande ovaties en schouderklopje En eenmaal thuis haalt ie weer kattenkwaad uit
Lex is een iets ander verhaal. Vaak weet ie dingen wel, nog niet helemaal perfect, maar eenmaal op cursus zijn daar andere grote honden, peerd wat loopt te briesen. En dan schrikt ie altijd en is t blaf, blaf, blaf. Eerder deed hij t ook bij auto's, maar nu niet meer dus ik hoop dat de rest ook losloopt.
Anders ga ik denk ik D.A.P. in t stopcontact drukken, eerst kopen , zeker met oud en nieuw voor de deur. Laatste vraag, iemand ervaringen met D.A.P?
pi_63820628
Ik heb D.A.P gebruikt omdat een van mijn honden ziek is in de auto,dit spul gebruikt op advies van de dierenarts maar helaas hielp het totaal niet.
Ik heb ook zitten denken om het te kopen voor oud en nieuw maar ik twijfel omdat het in de auto dus niks deed.De honden worden wel heel onrustig met vuurwerk,Gijs iig voor Joost is het de 1e keer.Hij heeft wel met de hondecursus training gehad met vuurwerk maar toch is ie van slag,van te voren al als ze allemaal rotjes aan het afsteken zijn.Weet nog niet wat ik er tegen moet gaan doen,dat ik em iets geef om wat relaxer te zijn(moet nu wel opschieten natuurlijk vaak moet je er al op tijd mee beginnen)
01-08-2008
  zondag 7 december 2008 @ 11:55:58 #206
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63820722
quote:
Op zondag 7 december 2008 11:48 schreef Pure-Poison het volgende:
Ik heb D.A.P gebruikt omdat een van mijn honden ziek is in de auto,dit spul gebruikt op advies van de dierenarts maar helaas hielp het totaal niet.
Ik heb ook zitten denken om het te kopen voor oud en nieuw maar ik twijfel omdat het in de auto dus niks deed.De honden worden wel heel onrustig met vuurwerk,Gijs iig voor Joost is het de 1e keer.Hij heeft wel met de hondecursus training gehad met vuurwerk maar toch is ie van slag,van te voren al als ze allemaal rotjes aan het afsteken zijn.Weet nog niet wat ik er tegen moet gaan doen,dat ik em iets geef om wat relaxer te zijn(moet nu wel opschieten natuurlijk vaak moet je er al op tijd mee beginnen)
Ja, paar weken van te voren las ik. Ik denk dat Charlie niet heel veel problemen met vuurwerk zal hebben (afkloppen) maar Lex wel.
Er stond ook dat het tegen blaffen helpt, en onzindelijkheid ed. Charlie begint nu wel steeds vaker te blaffen, als mijn vader de kamer verlaat bijvoorbeeld, dus als dat inderdaad iets zou helpen, zou dat ook al heel veel schelen. We proberen het er nu dus uit te krijgen dmv traning maar dat gaat zo langzaam

Ik ga zo kijken of we nog wat vuurwerk van vorig jaar hebben, kijken hoe Charlie erop reageert. En als DAP nu niet werkt, kun je altijd op die dag nog een pilletje bij de DA halen ja
  zondag 7 december 2008 @ 12:09:47 #207
48233 Auticia
warriorette
pi_63820919
Hier is het vuurwerk ook 1 grote ellende voor Spike. Ik heb nooit DAP gebruikt, wel Resque Remedy, dat haalt de kantjes wel een beetje van de angst en paniek af. Dus dat ga ik dit jaar ook maar weer doen .
Of gewoon met hem samen onder het bureau zitten .
I bet you are flying inside.
  zondag 7 december 2008 @ 12:19:57 #208
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63821085
Is dat van Bach bloesemtherapie gebeuren?
pi_63822380
quote:
Op zondag 7 december 2008 11:26 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Zo hebben wij Zito een "kunstje" moeten aanleren bij de training om te laten zien en ondervinden hoe het leren ging. Wij hebben hem leren "zwaaien". Hij geeft dan een poot maar beweegt die op en neer en heen en weer Dat had hij ook heel snel door met de clickertraining.
  zondag 7 december 2008 @ 13:37:13 #210
48233 Auticia
warriorette
pi_63822596
quote:
Op zondag 7 december 2008 12:19 schreef Harajuku. het volgende:
Is dat van Bach bloesemtherapie gebeuren?
Jup.

Heb het ook een tijdje gebruikt bij hondencursus, er was daar één hond die steeds op Spike fixeerde en daar werd hij doodnerveus van. Werkt prima!
  zondag 7 december 2008 @ 13:39:59 #211
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63822659
quote:
Op zondag 7 december 2008 13:24 schreef Juup© het volgende:

[..]

Zo hebben wij Zito een "kunstje" moeten aanleren bij de training om te laten zien en ondervinden hoe het leren ging. Wij hebben hem leren "zwaaien". Hij geeft dan een poot maar beweegt die op en neer en heen en weer Dat had hij ook heel snel door met de clickertraining.
Leuk om te zien is dat hè. Op t moment dat ie t helemaal doorhad en dus ook ging zitten in de doos, iedereen: Aaaawwwwwwww

Je ziet m op t eind ook echt wachten op zijn snoepje.
Net ging ie uit zichzelf in de doos, deze keer vroeg ik er niet om dus kreeg hij geen click. Hij snapte er niets van
  zondag 7 december 2008 @ 13:42:43 #212
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63822713
quote:
Op zondag 7 december 2008 13:37 schreef Auticia het volgende:

[..]

Jup.

Heb het ook een tijdje gebruikt bij hondencursus, er was daar één hond die steeds op Spike fixeerde en daar werd hij doodnerveus van. Werkt prima!
Zelf nog nooit in handen gehad. Heb nu net Charlie bij wat vuurwerk gehad, maar hij was alleen heel alert van "Oeh, wat gebeurt daar" dat was bij een tol. Bij t rotje ging er wel een oor omhoog maar verder niets

Morgen met Lex proberen, kan der vergif op innemen dat die als een wilde tekeer gaat. Ga eerst proberen dmv training en anders voor Lex inderdaad maar wel DAP of bloesemtherapie. Maar ik hoop eigenlijk dat ie er nog overheen groeit

Waar haal je dat spul?
  zondag 7 december 2008 @ 13:45:00 #213
48233 Auticia
warriorette
pi_63822769
quote:
Op zondag 7 december 2008 13:42 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Zelf nog nooit in handen gehad. Heb nu net Charlie bij wat vuurwerk gehad, maar hij was alleen heel alert van "Oeh, wat gebeurt daar" dat was bij een tol. Bij t rotje ging er wel een oor omhoog maar verder niets

Morgen met Lex proberen, kan der vergif op innemen dat die als een wilde tekeer gaat. Ga eerst proberen dmv training en anders voor Lex inderdaad maar wel DAP of bloesemtherapie. Maar ik hoop eigenlijk dat ie er nog overheen groeit

Waar haal je dat spul?
Bach Bloesems kan je bij vrijwel elke geitenwollensokkentoko halen, maar volgens mij ook bij de DA (drogist ).

Het is voor Lex natuurlijk wel fijn als hij ziet dat het Charlie niet zoveel doet, hopelijk neemt hij het gedrag dan over. Succes!
pi_63826713
quote:
Op zondag 7 december 2008 11:18 schreef Pure-Poison het volgende:
Hey draculettetje ,fijne vakantie gehad?
Hoe heeft Ronja het gehad,heeft ze bij fam/vrienden gelogeerd of pension?
vakantie was heerlijk en het welkome thuiskomst toen ronja ons weer zag ook!
ze was logeren bij mn schoonouders! Gruwelijk verwend met elke dag een rondje busloo

Bachjes heeft ze inmiddels ook een paar achter de rug
wat ze bij ons op cursus adviseerde voor vuurwerk is ook oefenen met klapper pistool en/of sterretjes die hebben dezelfde geur als vuurwerk.

Ook zo'n cd en dan gewoon met je hond spelen en ondertussen cd harder zetten.
pi_63834855
Heb vandaag even bij de dierenwinkel informatie gevraagd.Zei adviseerde Sanal Relax voor de doggies met oud en nieuw,ben erg benieuwd.
01-08-2008
  zondag 7 december 2008 @ 23:27:12 #216
48233 Auticia
warriorette
pi_63838266
quote:
Op zondag 7 december 2008 21:52 schreef Pure-Poison het volgende:
Heb vandaag even bij de dierenwinkel informatie gevraagd.Zei adviseerde Sanal Relax voor de doggies met oud en nieuw,ben erg benieuwd.
[ afbeelding ]
Heb ik ook eens geprobeerd, maar haalde niets uit !
pi_63838420
Ow nou ja,hopelijk bij die van mij wel! en anders geef ik ze beide wel een glas wiskey
01-08-2008
  zondag 7 december 2008 @ 23:45:44 #218
48233 Auticia
warriorette
pi_63838855
quote:
Op zondag 7 december 2008 23:31 schreef Pure-Poison het volgende:
Ow nou ja,hopelijk bij die van mij wel! en anders geef ik ze beide wel een glas wiskey
Nou, dat lijkt me geen beste optie! Ik hoop maar dat de pilletjes werken dan!!
pi_63846295
Nog een oudje van GIjs,dit had ie van een vriendin van me gekregen.Hij heeft het alleen voor de foto aan gehad want zoals je kan zien vond hij het iets minder grappig dan wij (en ik ga trouwens zo niet met em over straat haha)

01-08-2008
pi_63846428
quote:
Op maandag 8 december 2008 11:04 schreef Pure-Poison het volgende:
Nog een oudje van GIjs,dit had ie van een vriendin van me gekregen.Hij heeft het alleen voor de foto aan gehad want zoals je kan zien vond hij het iets minder grappig dan wij (en ik ga trouwens zo niet met em over straat haha)

[ afbeelding ]
toch moest ik stiekum wel een beetje lachen
  maandag 8 december 2008 @ 11:43:53 #221
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_63847175
quote:
Op maandag 8 december 2008 11:04 schreef Pure-Poison het volgende:

[ afbeelding ]
Chico heeft daar de blauwe van en als het heeeeeeeeeel koud is doe ik m wel die beenwarmers wel eens om, hij heeft altijd hele koude poten
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 8 december 2008 @ 11:46:20 #222
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_63847224
quote:
Op zondag 7 december 2008 21:52 schreef Pure-Poison het volgende:
[ afbeelding ]
Oh die had ik vorig jaar gekocht en ik heb echt helemaal geen verschil gemerkt.
Ik doe gewoon niks meer, ik blijf bij ze en ze kruipen maar onder de bank of zo.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_63847405
Ben benieuwd hoe onze hond gaat reageren aangezien dit zijn eerste oud & nieuw wordt. Mijn pa gaat lekker naar buiten met hem. Hij is sowieso behoorlijk rustig dus het zal wel goed gaan.
pi_63847961
quote:
Op maandag 8 december 2008 11:43 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Chico heeft daar de blauwe van en als het heeeeeeeeeel koud is doe ik m wel die beenwarmers wel eens om, hij heeft altijd hele koude poten
kan ik me bij jou hondjes ook wel voorstellen!
pi_63848028
Ben ook benieuwd hoe Astra gaat reageren op oud & nieuw.
Maar we hebben onze honden nog nooit wat gegeven, dus zal nu ook niet nodig zijn.
De radio hard aan, gordijnen dicht en zien dat de andere honden niet echt reageren zal hopelijk voldoende zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')