abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 december 2008 @ 18:35:27 #251
48233 Auticia
warriorette
pi_63967386
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 09:24 schreef oh-oh het volgende:
Billy Monroe zegt even hallo!
[ afbeelding ]
En samen met zijn schatje Jules:
[ afbeelding ]
!! Geweldig !
I bet you are flying inside.
  zaterdag 13 december 2008 @ 21:24:19 #252
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_63993610
Een KerstWestie

[ Bericht 0% gewijzigd door childintime op 13-12-2008 21:32:52 ]
pi_63994538
quote:
Op donderdag 11 december 2008 10:37 schreef DSS24 het volgende:

Dank je!
Toch zie ik hier veel mooie honden.
Moeilijk kiezen als je eenmaal een hond wilt

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat voor herder is hij? Zo in het geheel goed te zien op de foto is hij nog mooier, heel gaaf die kleur en nog zo'n puppy-snoetje
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 21:24 schreef childintime het volgende:
Een KerstWestie

[ afbeelding ]
Lief!!! En vooral die grote oren dan in verhouding, erg leuk
quote:
Op donderdag 11 december 2008 21:00 schreef P_B het volgende:
Zo, ook weer eens tijd voor wat foto's van Kaya. Ze kan lief kijken en boos kijken...vooral als je op het verkeerde moment afdrukt lijkt het heel wat!
Wat een mooie serie van Kaya, ze heeft echt zoveel expressie in haar koppie en veel uitstraling, heel leuk om te zien Mooi!
quote:

[ afbeelding ]
Samen is toch altijd fijner dan alleen
  zondag 14 december 2008 @ 00:12:24 #254
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_63997637
Ik hoor nu net van dochter dat vader's hond (die hij al 4 jaar had) weg is gedaan naar iemand in Drenthe omdat hij een huisje heeft gekocht waar de hond niet in past (volgens vriendin).... ik moet er gewoon van huilen.......
pi_63997710
"wegdoen"
  zondag 14 december 2008 @ 00:20:23 #256
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_63997807
Ja, ik zit nu nog te huilen...... Mijn kind is evenveel waard als mij hondje. De hond van ex heb ik een tijdje in huis gehad. Hij was druk en sterk. Maar ik vind dit zo erg......

Voor 1 of andere huppeltrut moet de hond dus maar het veld ruimen......
pi_64012852
Geen foto maar een filmpje

Zito laat nagenoeg alles toe van de katten, de sul

Bekijk deze YouTube-video
pi_64017452
quote:
Billy Monroe zegt even hallo!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb dit jaar een hele fijne oplossing voor Oud & Nieuw, ik vier het bij vrienden die wonen in een soort van penthouse. Lekker hoog , je hoort weinig knallen maar er is een prachtig uitzicht over de hele stad .
Billy en Chico reageren niet op vuurwerk.
Eigenlijk alleen Frits, die wordt al woest als er vuurwerkreclame op tv is
Bij die eerste foto kan ik het niet helpen steeds een stemmetje te horen wat zegt: "Bill, gooi je oren los! Speel met die camera! Hij houdt van je!"
quote:
Op zondag 14 december 2008 00:12 schreef childintime het volgende:
Ik hoor nu net van dochter dat vader's hond (die hij al 4 jaar had) weg is gedaan naar iemand in Drenthe omdat hij een huisje heeft gekocht waar de hond niet in past (volgens vriendin).... ik moet er gewoon van huilen.......
Echt heerlijk om zoiets te lezen in een week waarin ik waarschijnlijk mijn hond van 4-en-een-half na 3 jaar lang 2 operaties, cursussen, alternatieve dierenartsen, TTouch en wat nog meer moet laten inslapen omdat haar lijf het heeft begeven...

Zat ooit op de terugweg van een wedstrijd Ajax in de bus en toen ving ik ook zoiets op. Het kwam er zo'n beetje op neer dat als hij nog een kindje erbij wilde de hond maar de deur uit moest. Echt onbegrijpelijk. Alsof je het bonnetje nog hebt en het kunt ruilen. *Zucht*

Filmpje is trouwens erg vermakelijk. Heerlijke goedzak!
Wees niet bang langzaam te gaan, wees alleen bang stil te staan.
-
Er is meer in het leven dan het tempo opvoeren.
  zondag 14 december 2008 @ 22:41:23 #259
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64017837
Vrijdag hadden we de laatste les, en de enige fout kwam door mij "Af, blijf, 12 passen/10sec en toen stak ik mn hand in mn zak voor hij mocht komen terwijl hij dacht snoeeeeeeepje renneeeh"

Maandag moet ik het examen met hem doen. Wij hoeven alleen te lopen, zit, lopen, af, lopen, af - blijf - 12 passen/10sec, lopen, zit - blijf - 2 passen/10sec - hierrrr,lopen.

En dan krijgen we geen eens cijfers, alleen voldoende ed.

En dat bericht, hond weg door vriendin
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_64019344
quote:
Op zondag 14 december 2008 00:12 schreef childintime het volgende:
Ow vreselijk en als het weer uit zou gaan mag er een nieuw hondje komen zeker?!!

Aaaaah een KerstWestie

Ik zit op sbs6 reportage te kijken over vechthonden voor vechtwedstrijden WALGELIJK gewoon!!!
01-08-2008
pi_64020597
quote:
Op zondag 14 december 2008 23:31 schreef Pure-Poison het volgende:

Ow vreselijk en als het weer uit zou gaan mag er een nieuw hondje komen zeker?!!
Ja dat dacht ik ook meteen.
Als ik al lees dat een eventuele nieuwe vriend/in er invloed op heeft gehad (staat niet perse in dit bericht, maar toch nadrukkelijk "vriendin") dan gaan m'n haren altijd overeind.
Het zou toch fijn zijn als mensen nadenken of een hond ook ná een eventuele breuk ook nog door 1 persoon verzorgd kan worden en mee kan in een kleinere woning. Ik hoor zo vaak dat geneuzel over nieuwe relatie en een partner die het te druk vindt of dat de woonruimte niet meer kan. Of "tja ik heb geen tijd meer hoor".
En dat een nieuwe partner bepaald dat je dier weg moet, terwijl die notabene al veel langer in je leven is dan die nieuwe partner, bah misselijk.

Niet elke situatie kun je aan zien komen, maar sommige mensen hebben ook nooit eens nagedacht over eventuele veranderingen.

Maar goed dit is een fototopic, ontopic dus maar weer
(Of is het eik zoals de titel zegt "centraal honden mét foto's"? )
  maandag 15 december 2008 @ 09:14:50 #262
48233 Auticia
warriorette
pi_64023868
Succes vandaag Harajuku!
I bet you are flying inside.
pi_64024007
hara succes!

ik hehb ronja steeds meer los lopen trouwens het gaat echt goed!
zaterdag nieuwe oefening gehad voor de winterstop, alleen mevr snapte het na 3x al!
pi_64027091
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 22:03 schreef Carmella het volgende:
Wat voor herder is hij? Zo in het geheel goed te zien op de foto is hij nog mooier, heel gaaf die kleur en nog zo'n puppy-snoetje
Het is een Oudduitse Herdershond. Dit ras heeft langere haren dan de gewone Duitse Herder.
Hij heeft inderdaad nog een puppy-snoetje Ben dan ook benieuwd hoe groot hij nog kan worden. Nu is hij 8 maanden oud ongeveer.
  Moderator maandag 15 december 2008 @ 11:50:51 #265
155227 crew  Guppy
dus
pi_64027195
quote:
Op maandag 15 december 2008 11:46 schreef DSS24 het volgende:

[..]

Het is een Oudduitse Herdershond. Dit ras heeft langere haren dan de gewone Duitse Herder.
Hij heeft inderdaad nog een puppy-snoetje Ben dan ook benieuwd hoe groot hij nog kan worden. Nu is hij 8 maanden oud ongeveer.
onze Oudduitse Herder heeft nog steeds een puppy-snoetje, en die is al 7 jaar! kom je niet meer vanaf
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  maandag 15 december 2008 @ 21:55:03 #266
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64042542
Beide allemaal goed

Maar Charlie heeft het nog nooit zo slecht gedaan, en Lex nooit zo goed.
Lex was over t algemeen wel goed, maar soms net even niet, en Charlie was altijd geweldig, ALTIJD, maar nu ineens

Charlie heeft één voldoende en rest goed. Ik was best teleurgesteld dat het net deze dag, voor de eerste keer slecht moest gaan Maar toch nog goede scores Goed was dus het beste
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  maandag 15 december 2008 @ 22:49:32 #267
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_64044355
quote:
Op zondag 14 december 2008 00:20 schreef childintime het volgende:
Ja, ik zit nu nog te huilen...... Mijn kind is evenveel waard als mij hondje. De hond van ex heb ik een tijdje in huis gehad. Hij was druk en sterk. Maar ik vind dit zo erg......

Voor 1 of andere huppeltrut moet de hond dus maar het veld ruimen......
Als mijn vent het niet met mijn hond kon vinden, kan mn vent vertrekken

Gelukkig zijn ze de beste maatjes
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_64060782
quote:
Op maandag 15 december 2008 21:55 schreef Harajuku. het volgende:
Beide allemaal goed

Maar Charlie heeft het nog nooit zo slecht gedaan, en Lex nooit zo goed.
Lex was over t algemeen wel goed, maar soms net even niet, en Charlie was altijd geweldig, ALTIJD, maar nu ineens

Charlie heeft één voldoende en rest goed. Ik was best teleurgesteld dat het net deze dag, voor de eerste keer slecht moest gaan Maar toch nog goede scores Goed was dus het beste
dat is dus bij ons de reden dat ze geen examen doen maar een gemiddelde van alle lessen nemen
heb het even nagevraagd namelijk.

Bij examen zeggen ze dat ook de honden eigenaren wel eens zenuwachtig kunnen zijn en dat dat de honden weer voelen, of idd hebben ze net hun dag niet etc.

met ronja gaat het echt heel goed, ook het lopen zonder dat ze aan de lijn is
s' avonds heb ik haar helemaal los mee en overdag steeds een stukje verder! en ze is nog niet weg gelopen, staat bij 9 van de 10 keer stil bij Halt!
pi_64080290
Om nog even terug te komen op dat vuurwerk en angst verhaal.
Kent iemand van jullie een linkje waar ik geluiden van vuurwerk kan downloaden?

Vorig jaar heb ik dit gehad en dat hielp wel iets. Door elke dag een beetje op te bouwen qua geluid en tijd.
Dan is het niet meer zoheel plotseling lijkt wel.

Ik wil geen sufmakers geven, als de angst gewoon blijft. Dat vind ik zielig, gevangen in je eigen lichaam.
pi_64080380
edit
  woensdag 17 december 2008 @ 12:17:34 #271
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_64084171

Mooie foto's van ons lieve meisje .
Wat doet ze het toch goed!! Al bijna een week geen ongelukjes binnen .

Alleen in de bench moeten zonder dat ze slaap heeft is nog een probleem .

Ze is zo sociaal vind alles en iedereen lief . Ben gewoon verliefd op haar

Als alles meezit krijgt ze van de zomer/herfst een zusje(of een broertje) erbij.
pi_64095504
ik vind het erg mooie foto's bubseltje! en een broertje of zusje erbij wat leuk!
zou ik ook wel willen voor ronja maar da;s voor mij echt niet te doen!
pi_64099550
Ow wat een schatje Bubseltje KOm maar op met die foto's hoor !!
En een broertje of zusje erbij is natuurlijk helemaal super,ook een korte/gladharige teckel?
01-08-2008
  woensdag 17 december 2008 @ 21:43:09 #274
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_64102058
quote:
Op woensdag 17 december 2008 20:35 schreef Pure-Poison het volgende:
Ow wat een schatje Bubseltje KOm maar op met die foto's hoor !!
En een broertje of zusje erbij is natuurlijk helemaal super,ook een korte/gladharige teckel?
Dat weet ik nog niet het wordt zeer waarschijnlijk wel een kaninchen teckel. vind het allemaal wel wat hebben als het kan wel de rode kant op dat vind ik zo mooi
pi_64103067
Ik ben helemaal gek op langhaar teckels (vind de andere ook leuk hoor) die zijn over het algemeen wat rustiger en zachter van karakter,ik vind de langhaar wel het mooist in een standaard model,dus geen kaninchen maar da's persoonlijk natuurlijk.Ik vind de ruwhaar kaninchen wel heel leuk,hier in de buurt hebben ze er een en die is iets ouder dan Joost (die word vrijdag 1)nou daar smelt ik echt voor!!
01-08-2008
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')