abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64108728
quote:
Op woensdag 17 december 2008 22:14 schreef Pure-Poison het volgende:
Ik ben helemaal gek op langhaar teckels (vind de andere ook leuk hoor) die zijn over het algemeen wat rustiger en zachter van karakter,ik vind de langhaar wel het mooist in een standaard model,dus geen kaninchen maar da's persoonlijk natuurlijk.Ik vind de ruwhaar kaninchen wel heel leuk,hier in de buurt hebben ze er een en die is iets ouder dan Joost (die word vrijdag 1)nou daar smelt ik echt voor!!
1 alweer! gaat hard!
Vandaag met ronja naar het leesten geweest, vond ze geweldig!
pi_64111870
quote:
Op donderdag 18 december 2008 02:21 schreef draculettetje het volgende:

[..]

1 alweer! gaat hard!
Vandaag met ronja naar het leesten geweest, vond ze geweldig!
O ja dat zal best,waar ze los mag lopen?Was het er druk?

Ja 1 jaar,hij begint nu ook echt lang haar te krijgen aan zijn staart en oren
Zal snel nieuwe foto's maken.
01-08-2008
  donderdag 18 december 2008 @ 11:15:57 #278
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_64113339
Mooi hoor zo'n langhaar en al bijna jarig

Kaninchen is ideaal voor mij ik ben niet zo sterk in mijn armen/handen en ik woon niet zo groot.

@dracu snap dat dat zwaar voor je is

Hier komt ook pas een tweede als het met mij nog steeds zo goed gaat allemaal.
(Heb een tijd ook niet goed kunnen lopen enzo)
pi_64140467
quote:
Op donderdag 18 december 2008 10:18 schreef Pure-Poison het volgende:

[..]

O ja dat zal best,waar ze los mag lopen?Was het er druk?

Ja 1 jaar,hij begint nu ook echt lang haar te krijgen aan zijn staart en oren
Zal snel nieuwe foto's maken.
ik hoop dat ze daar los mocht lopen want ik snap echt niet bij welke stukken dat nou wel of niet mag
ik kwam nog een honden uitlaat service tegen en nog 2 andere mensen, meer niet!

ja ben benieuwd hoe het haar nu is!
pi_64140473
quote:
Op donderdag 18 december 2008 11:15 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mooi hoor zo'n langhaar en al bijna jarig

Kaninchen is ideaal voor mij ik ben niet zo sterk in mijn armen/handen en ik woon niet zo groot.

@dracu snap dat dat zwaar voor je is

Hier komt ook pas een tweede als het met mij nog steeds zo goed gaat allemaal.
(Heb een tijd ook niet goed kunnen lopen enzo)
hihi dank, al ben ik gewoon al super blij met ronja!
  vrijdag 19 december 2008 @ 11:16:44 #281
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_64144445
Ik gooi er even een KerstBob in

Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
pi_64144791
hihi bob onder de kerst boom!

vanmiddag met ronja naar de DA ze heeft wondjes aan d'r bek die ze steeds kapot krabt en nu lijkt het wat ontstoken
  vrijdag 19 december 2008 @ 11:34:50 #283
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_64144973
Bobje
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_64145014
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 11:34 schreef oh-oh het volgende:
Bobje
jij bent ook van de calendula enzo
maar dat kan ik niet smeren op wondjes die niet dicht zijn toch? en is het erg als ze eraf kan likken?
  vrijdag 19 december 2008 @ 11:48:31 #285
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_64145398
Lieve foto's allemaal ik had een heleboel leuke foto's van onze hond op mijn telefoon staan maar toe ging hij stuk binnenkort maar eens met een camera leuke foto's maken
  vrijdag 19 december 2008 @ 11:49:30 #286
176471 oh-oh
pi_64145424
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 11:36 schreef draculettetje het volgende:

[..]

jij bent ook van de calendula enzo
maar dat kan ik niet smeren op wondjes die niet dicht zijn toch? en is het erg als ze eraf kan likken?
Jawel kan je gewoon smeren hoor en likken kan geen kwaad alleen doet het dan niks dus ik zou het toch proberen te voorkomen door te smeren meteen voor je gaat wandelen of zo.
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_64145450
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 11:49 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Jawel kan je gewoon smeren hoor en likken kan geen kwaad alleen doet het dan niks dus ik zou het toch proberen te voorkomen door te smeren meteen voor je gaat wandelen of zo.
ow ja da's wel een goeie voor het wandelen!
dank voor de tips weer
  vrijdag 19 december 2008 @ 11:53:00 #288
176471 oh-oh
pi_64145534
Graag gedaan!
Ik ben zelf nu helemaal van de kamillosan trouwens, die vind ik nog fijner dan calendula!
( Groucho Marx )
pi_64145566
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 11:53 schreef oh-oh het volgende:
Graag gedaan!
Ik ben zelf nu helemaal van de kamillosan trouwens, die vind ik nog fijner dan calendula!
calendula heb ik nog liggen, en ik kijk even wat de DA zegt
als het niet helpt kan ik dat best wel eens gaan halen!
pi_64156165
Ik heb idd een zalfje meegekregen omdat het toch wel wat geinfecteerd is!
nu 2x per dag smeren en dan moet het met een weekje over zijn
alleen het smeren vind ze niet zo leuk
pi_64162389
Joost is vandaag 1 jaar geworden
Hij (en Gijs ook natuurlijk) heeft een heerlijk ( ) varkensoor gekregen

En nu kan ik het kabeltje van mijn cemra weer niet vinden em hier een foto neer te zetten
01-08-2008
  zaterdag 20 december 2008 @ 00:56:56 #292
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_64169494
quote:
Op zondag 14 december 2008 22:28 schreef P_B het volgende:

[..]

Bij die eerste foto kan ik het niet helpen steeds een stemmetje te horen wat zegt: "Bill, gooi je oren los! Speel met die camera! Hij houdt van je!"
[..]

Echt heerlijk om zoiets te lezen in een week waarin ik waarschijnlijk mijn hond van 4-en-een-half na 3 jaar lang 2 operaties, cursussen, alternatieve dierenartsen, TTouch en wat nog meer moet laten inslapen omdat haar lijf het heeft begeven...

Zat ooit op de terugweg van een wedstrijd Ajax in de bus en toen ving ik ook zoiets op. Het kwam er zo'n beetje op neer dat als hij nog een kindje erbij wilde de hond maar de deur uit moest. Echt onbegrijpelijk. Alsof je het bonnetje nog hebt en het kunt ruilen. *Zucht*

Filmpje is trouwens erg vermakelijk. Heerlijke goedzak!

Ja god,
dat is dan ook wat ik denk. Mijn hondje is onderdeel van mijn gezin. Hij had deze hond al, krijgt een nieuwe vriendin die het toch "een tikje minder vind" en hond moet weg....... Ik heb niet eens afscheid van hem kunnen nemen, terwijl ik hem ook een tijdje verzorgd heb toen ex dat zelf niet kon.

Vriendin heeft een "nieuwe" aanwinst (zoals ze het zelf noemde); een katje vanaf de vakantie meegenomen, klein en schattig, dus was de hond best lastig blijkbaar......
pi_64172223
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 21:26 schreef Pure-Poison het volgende:
Joost is vandaag 1 jaar geworden
Hij (en Gijs ook natuurlijk) heeft een heerlijk ( ) varkensoor gekregen

En nu kan ik het kabeltje van mijn cemra weer niet vinden em hier een foto neer te zetten
ow ja gefeliciteerd nog natuurlijk!
  zaterdag 20 december 2008 @ 08:44:09 #294
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64172287
Ik heb eindelijk weer normaal internet, kan nu dus ook eindelijk de foto's gaan bekijken hier
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_64172298
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 08:44 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb eindelijk weer normaal internet, kan nu dus ook eindelijk de foto's gaan bekijken hier
en zelf foto's posten
  zaterdag 20 december 2008 @ 09:11:19 #296
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64172414
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 08:47 schreef draculettetje het volgende:

[..]

en zelf foto's posten
Oy, ik lees ook nu pas de succes berichten voor het examen Dank jullie

Ik moet maar weer eens nieuwe foto's maken ja, heb nu alleen een paar bagger foto's. Lex is nu wel officieel over naar tante, sinds gisteren. Maar met de kerst komt ie al weer even terug

Ik ga ons trouwens inschrijven voor ringtraining. Ga nu dus maar bezig 'tandjes' en 'staan' te perfectioneren.

Where's my cookie?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_64173447
Wat een lieve foto's Harajuku, als ik dat zo zie wou ik dat ik Noukie ook zo jong had gekregen.
Het is nu veel harder werken om haar commando's te leren. Zeker als je ook nog eens
twee kinderen hebt die of niet of willen meewerken maar andere commando's gebruiken.
pi_64186231
Wat lief Harajuku,wat groeien ze toch hard!!
01-08-2008
pi_64201442
'k Wil mijn mooie hondje ook even laten zien, dit is Saartje.

Saartje komt uit Polen en is daar afschuwelijk behandeld, en ze heeft onvoorstelbare dingen gezien. Toen ik haar voor het eerst zag (via een foto) wist ik meteen dat ik alles voor haar wilde doen, teneinde haar een beter leven te geven. Aldus geschiedde.

Zo angstig had ik ze nog nooit meegemaakt (en ik heb wel wat ervaring met sukkelaartjes ). De eerste dagen wilde ze niet eens naar binnen, niet eten of drinken, en richtte voor zichzelf een schuilplaats in de tuin in, lekker veilig onder een dikke struik. Met de ene dag grote en de andere dag heel kleine stapjes ging ze gelukkig wel vooruit, en inmiddels is er met haar samen te leven, wij hebben een verstandhouding, ze doet haar behoefte buiten, of op de krant in de keuken, komt netjes binnen als ik roep, of om te eten, trekt haar lip niet meer op naar de andere hondjes in huis, en sloopt enkel nog dingen als ze gefrustreerd raakt door het vuurwerk buiten. Als ik met haar praat wordt de uitdrukking in haar ogen zachter en ze is toch erg nieuwsgierig naar haar nieuwe bestaan, ik zie aan haar dat ze me wel wil vertrouwen maar al haar slechte ervaringen weerhouden haar daarvan.

Inmiddels is ze hier enkele maanden. Het doet me ongelofelijke deugd te zien hoe ze al is gegroeid. Maar het doet me verdriet dat ze zich nog steeds niet wil aan laten raken (heel soms mag ik haar neus aaien, tot haar eigen grote schrik).

Omdat jullie trotse eigenaars zijn van blije, stoere pups en vertrouwde, lieve knuffelhonden, hebben jullie wellicht tips voor mij... Hoe heb je je pup geleerd aan een riem te lopen, hoe zou je dat aanpakken bij een écht angstige hond? Wat is hét onweerstaanbare speelgoed voor jouw hondje, en hoe heb je hem geleerd daarmee te spelen? Met behulp van welke snoepjes krijg je alles van ze gedaan? Heb je zelf toevallig een volwassen (bange) hond gehad die alles nog moest leren?

Ik wilde hier wellicht een topic over openen maar probeer het eerst hier.
some things you lose, and some things you just give away
  zondag 21 december 2008 @ 11:32:59 #300
48233 Auticia
warriorette
pi_64202272
quote:
Op zondag 21 december 2008 10:40 schreef Ms.Poes het volgende:

Saartje
! Heb zo snel even geen advies, maar wat is ze mooi en wat ben jij een heldin!! !
I bet you are flying inside.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')