een jaar en twee maanden. ze is van vorig jaar septemberquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:02 schreef Pure-Poison het volgende:
Wat een schatje is FloorHoe ud is ze op deze foto's?
Sweetquote:Op zondag 26 oktober 2008 06:54 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
een jaar en twee maanden. ze is van vorig jaar september![]()
het is ook echt een schatje, maar soms ook een wolf in schaapskleren. dan wil je dr wel achter het behang plakken.
Geen idee... Bij Floortje wil het allemaal nog niet zo met de lange haren. Maar misschien duurt dat even?quote:Op zondag 26 oktober 2008 09:52 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
SweetJoost word 19december 1 jaar.Wat ik me afvraag wanneer ze nu echt lang haar krijgen,niet dat dat van mij hoeft maar je ziet soms van die langharige teckels met echt lange lokken.
Onze fokker werkt niet graag met bandjes vandaarquote:Op zondag 26 oktober 2008 09:52 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Bubseltje,wat een schatje.Maar waarom kun je nog niet kiezen als ze nog geen chip hebben?Heb je al wel een voorkeur?
quote:
Zie msnquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:05 schreef Nantes het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar ik allemaal aan moet denken bij de aanschaf van zo'n beestje?.
Zodat ik niets over het hoofd zie!
Ik vind de middelste de mooiste!quote:Op zondag 26 oktober 2008 10:14 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Onze fokker werkt niet graag met bandjes vandaar. Mijn man wil het kleinste meisje en ik diegene die op mijn hand zit. De verschillen zijn niet zo heel groot die vielen me nu pas op toen we de foto's gingen bekijken.
[ afbeelding ]
De grootste is het mannetje (rechts) de middelste die ik 'wil' de andere 'wil' mijn man en die mag kiezen want het is zijn eerste huisdier.
Floortje is echt een droppie en kan zo lief kijkenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:03 schreef Guppyfriend het volgende:
Floortje - spam!
Wat een mooierd is zequote:Op maandag 3 november 2008 13:54 schreef LPFAN het volgende:
Mag ik jullie mijn hondje Caitlin voorstellen of nah ja mijn hondje het is de hond van mijn ouders maar et is toch mijn meissie.
Wat een lief pupjequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat zijn ze gegroeid. We hebben haar alleen nog neit kunnen uitkiezen want ze waren nog niet gechipt.
Hij moet wachten tot wij klaar zijn met etenquote:Op maandag 3 november 2008 21:58 schreef LPFAN het volgende:
Hahaha heeft hij het ook gekregen? Wat voor ras is hij?
Logisch dat zij zo lekker slaapt, zij is bedwelmd door haar eigen zweetkakkersquote:Op woensdag 5 november 2008 19:19 schreef DuchessX het volgende:
Zo slaapt Senna...ik vind het zo lief met dat pootje onder haar kop
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |