Chico voelt gewoon aan als zachte mensenhuid, niet plakkerig of wat dan ook, gewoon heerlijk zacht. Bil heeft wat meer haargroei dus die is niet zo zacht meestalquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:19 schreef Carmella het volgende:
[..]
AhhhLeuke foto's! Ik zou zo tussen ze willen gaan liggen
Hoe voelt hun huid eigenlijk aan? Dat vraag ik me nou zo lang al af
Zijn ze echt heel zacht?
Wat een hoopje met 8 wekenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:58 schreef Double-U het volgende:
Mijn Diego, 8 weken oud![]()
[ link | afbeelding ]
Diego nu, 13 maanden oud, nog steeds!
[ link | afbeelding ]
aawww, die pootjes met 8 maanden. of eigenlijk potenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:58 schreef Double-U het volgende:
Mijn Diego, 8 weken oud![]()
[ link | afbeelding ]
Diego nu, 13 maanden oud, nog steeds!
[ link | afbeelding ]
Ja, daaraan konden we al wel zien dat hij een monster zou worden. Is gelukkig meegevallen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 06:22 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
aawww, die pootjes met 8 maanden. of eigenlijk poten
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:27 schreef Guppyfriend het volgende:
op die foto bij dat terras zie je pas hoe klein ze nog is
Gewéldig, die houdingquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:11 schreef childintime het volgende:
[ afbeelding ]
"Ga van die bank af".....
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:40 schreef Cocktailprikker het volgende:
hehe ik heb helaas niet meer op deze pc dat filmpje staan, waarin Gregor, rollend in de sneeuw![]()
[ afbeelding ]
*smelt*quote:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:50 schreef boem-dikkie het volgende:
Tijd geleden al gezegd maar hier zijn wat foto's van één van onze bordercollie's.
Deze meneer is 13 jaar oud en heet Bor!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is zo geboren.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:13 schreef Guppyfriend het volgende:
aawww, wat een bekkiehoe komt t, van zn oogje?
De fotonaamquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:08 schreef Auticia het volgende:
[..]! Wat een lieve snoet heeft hij!
!
[ afbeelding ]
Die grijze snoet...........quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:47 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Baloe, de Golden Retriever van bijna 9(januari). Met zn pootje gaat het erg goed trouwens
Meneer klimt al weer uit zn eigen op de bank
Ze zijn wat te dichtbij genomen, but who cares
Onder zn ogen begint het ook al een beetjequote:
Dat de fokker een deel gaat vergoeden geef ik weinig kans... We hebben hem namelijk niet zelf gekocht, 't is een beetje raar gelopen allemaal. Een kennis van ons heeft 'm in een opwelling gekocht, heeft er 2 dagen voor gezorgd waarna hij 'm bij ons gedumpt heeft en op vakantie is vertrokken. Toen 'ie na 3 weken terug kwam eiste hij "zijn" hond terug maar dat pikten we dus nietquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:38 schreef oh-oh het volgende:
Wat een scheet van een cane corso!
Een cherry eye kan idd soms wat minder lijken dacht ik hoor, dat kan een beetje terugtrekken, maar het zal nooit vanzelf weg gaan. Ik zou ook even contact met de fokker opnemen, mss dat die ook een deel van de operatie vergoedt![]()
Ik ken een chihuahua die dat ook had en de fokker heeft heel netjes die operatie betaalt
Teckeltje toch?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:03 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zaterdag gaan we ons meisje uitzoeken en dan nog 2 weekjes wachten en ze komt hier wonen![]()
Ben benieuwd hoe levendig ze nu zijn zal wel een verschil zijn als met 3 weken nu met 6
Yep een kaninchen teckel (dat is de kleinste soort teckel) we kunnen kiezen uit 2 vrouwtjes hopelijk maakt dat het een beetje makkelijker.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:07 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Teckeltje toch?
Ow ik weet nog goed dat we onze Joost gingen uitzoeken,al die teckel pups en er dan een uizoeken![]()
Suc6,wel snel foto's laten zien he
Wat leuk! Gezinsuitbreidingquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:03 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zaterdag gaan we ons meisje uitzoeken en dan nog 2 weekjes wachten en ze komt hier wonen![]()
Zo'n cutie als Gijs zou je iedereen toch met Sinterklaas of Kerst kado willen doen, zelfs een niet-hondenliefhebber is volgens mij compleet omquote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:11 schreef Pure-Poison het volgende:
Gijs en Joost-pimpJoostje is al bijna weer 1 jaar
![]()
Deze foto bedoelde jequote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:39 schreef Pure-Poison het volgende:
Ja ze zitten vaak samen in een kinderstoeltje wat ik eens van een nichtje heb gehad(haar zoontje was er te groot voor geworden),staat hier ook ergens een foto van in dit topic.Vaak liggen ze tegen elkaar en dan gerbruiken ze elkaar als hoofdkussentje.Zal kijken of het me lukt een foto te maken binnenkort.
Ik vind ze te schattigquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:10 schreef Pure-Poison het volgende:
Het is een kruising Ruwharige jackrussel met een maltezer.Hij is zo lief maar kan ook echt een donderstraal zijn(maar dat maakt em nou juist ook weer leuk),andere reutjes moet ie vaak helemaal maar dan ook echt helemaal niks van hebben(tot in het extreme toe helaas) behalve zijn vriendje Joost dan,daar mag geen andere hond aankomen!Het is een echt knuffelhondje en ze doen dan ook niets liever dan samen bij ons liggen op de bank/bed tv kijken.En Joost is gewoon Joost,een super lieverd,hij wil het liefst heel de dag geaaid en geknuffeld worden,een echt teckel,zo eigenwijs als het maar zijn kan en als ze met z'n 2e de gekke buien hebben wat nogal eens gebeurd racen&stoeien ze met ze 2e door heel het huis!! Ik ben echt knettergek op die mannekes
een jaar en twee maanden. ze is van vorig jaar septemberquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:02 schreef Pure-Poison het volgende:
Wat een schatje is FloorHoe ud is ze op deze foto's?
Sweetquote:Op zondag 26 oktober 2008 06:54 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
een jaar en twee maanden. ze is van vorig jaar september![]()
het is ook echt een schatje, maar soms ook een wolf in schaapskleren. dan wil je dr wel achter het behang plakken.
Geen idee... Bij Floortje wil het allemaal nog niet zo met de lange haren. Maar misschien duurt dat even?quote:Op zondag 26 oktober 2008 09:52 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
SweetJoost word 19december 1 jaar.Wat ik me afvraag wanneer ze nu echt lang haar krijgen,niet dat dat van mij hoeft maar je ziet soms van die langharige teckels met echt lange lokken.
Onze fokker werkt niet graag met bandjes vandaarquote:Op zondag 26 oktober 2008 09:52 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Bubseltje,wat een schatje.Maar waarom kun je nog niet kiezen als ze nog geen chip hebben?Heb je al wel een voorkeur?
quote:
Zie msnquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:05 schreef Nantes het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar ik allemaal aan moet denken bij de aanschaf van zo'n beestje?.
Zodat ik niets over het hoofd zie!
Ik vind de middelste de mooiste!quote:Op zondag 26 oktober 2008 10:14 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Onze fokker werkt niet graag met bandjes vandaar. Mijn man wil het kleinste meisje en ik diegene die op mijn hand zit. De verschillen zijn niet zo heel groot die vielen me nu pas op toen we de foto's gingen bekijken.
[ afbeelding ]
De grootste is het mannetje (rechts) de middelste die ik 'wil' de andere 'wil' mijn man en die mag kiezen want het is zijn eerste huisdier.
Floortje is echt een droppie en kan zo lief kijkenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:03 schreef Guppyfriend het volgende:
Floortje - spam!
Wat een mooierd is zequote:Op maandag 3 november 2008 13:54 schreef LPFAN het volgende:
Mag ik jullie mijn hondje Caitlin voorstellen of nah ja mijn hondje het is de hond van mijn ouders maar et is toch mijn meissie.
Wat een lief pupjequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat zijn ze gegroeid. We hebben haar alleen nog neit kunnen uitkiezen want ze waren nog niet gechipt.
Hij moet wachten tot wij klaar zijn met etenquote:Op maandag 3 november 2008 21:58 schreef LPFAN het volgende:
Hahaha heeft hij het ook gekregen? Wat voor ras is hij?
Logisch dat zij zo lekker slaapt, zij is bedwelmd door haar eigen zweetkakkersquote:Op woensdag 5 november 2008 19:19 schreef DuchessX het volgende:
Zo slaapt Senna...ik vind het zo lief met dat pootje onder haar kop
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |