Jipieieie,weet je nu wel welke het gaat worden?quote:Op woensdag 5 november 2008 21:38 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik sloot hem geloof ik![]()
Nog 2 nachtjes slapen![]()
en dan komt ons meisje hier wonen
Gregorquote:Op woensdag 5 november 2008 22:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
Gregor net onder de douche vandaan, ingewikkeld in een enorme handdoek én de deken
[ afbeelding ]
Wat is Senna lief!!!!!!quote:Op woensdag 5 november 2008 19:19 schreef DuchessX het volgende:
Zo slaapt Senna...ik vind het zo lief met dat pootje onder haar kop
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind de pootjes van m'n hond zó lekker ruikenquote:Op woensdag 5 november 2008 19:21 schreef Juup© het volgende:
Logisch dat zij zo lekker slaapt, zij is bedwelmd door haar eigen zweetkakkers
Wat een liefje!quote:Op maandag 3 november 2008 20:36 schreef Insania het volgende:
[ afbeelding ]
Ons kleine Brammetje met z'n oren in z'n nek.
Hiermee zegt hij: Mag ik ook een stukje brood? Alstublieft? Ah? Ah? Pleeeeeeease?
Wat een mooie kiekjes Auticia!quote:Op donderdag 6 november 2008 23:22 schreef Auticia het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tvp.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:03 schreef Pure-Poison het volgende:
Mooie foto's Auticia,wat een lieverd is het toch om te zien he
quote:
ja goed van ons he!quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:20 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Wij komen elkaar ook overal tegen he
![]()
![]()
Oh Oh,wat een geweldige foto's weer.Ik lig helemaal in een deuk om die 2e foto,Frits die een gek gezicht trekt! Mijn man is nu ook al Frits-fan,hij vroeg van de week,hoest met Fritsje? Dus ikke,Fritsje? Ja zegt ie van Frits van Fok.....hij is gek hoor
Wij zijn hier ook enorme Fritsfannenquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:20 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Wij komen elkaar ook overal tegen he
![]()
![]()
Oh Oh,wat een geweldige foto's weer.Ik lig helemaal in een deuk om die 2e foto,Frits die een gek gezicht trekt! Mijn man is nu ook al Frits-fan,hij vroeg van de week,hoest met Fritsje? Dus ikke,Fritsje? Ja zegt ie van Frits van Fok.....hij is gek hoor
Lekker dingquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:29 schreef draculettetje het volgende:
[ afbeelding ]
ik hoef nog niet uit hoor, nee laat mij maar even lekker liggen
Dank! Ik denk dat ik 'm op canvas ga laten zettenquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:10 schreef oh-oh het volgende:Oh Auticia, die bovenste foto, geweldig mooi!
Ipv gewoon een tvp post ik gelijk even gezellig mee.
Het was zo'n ellende om die muts op zijn kop te laten zitten. Toen hij merkte dat er een bal aan vast zat wilde hij er alleen maar op knagenquote:Op vrijdag 7 november 2008 01:15 schreef draculettetje het volgende:
krijg helemaal een kerst gevoel bij die middelste foto
zou ik zo als kaart kunnen versturen als het mijn hond was geweest!
Dank!quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:00 schreef Carmella het volgende:
[..]
Wat een mooie kiekjes Auticia!![]()
En de kerstmuts
!
Ik ben het met je eensquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:03 schreef Pure-Poison het volgende:
Mooie foto's Auticia,wat een lieverd is het toch om te zien he
quote:Op woensdag 5 november 2008 21:38 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik wil meekijken hier. Zal proberen snel weer wat foto's te maken van onze heundjes.
Die eerste foto is geweldig!quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:05 schreef Auticia het volgende:
Vandaag had Spike beduidend minder zin om op de foto te gaan.
Ze heet Beau. Ze ruikt idd erg lekkerquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:48 schreef Pure-Poison het volgende:
Ow wat een megalief moppie!!!Hoe heet ze?
Ow jonge puppy's ruiken zo lekker he
Awwwquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:28 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Dit hoopje hond ligt nu op de bank te slapen. Het is de middelste geworden, een heel ondernemend typje en is nog nergens bang van
quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:29 schreef draculettetje het volgende:
[ afbeelding ]
ik hoef nog niet uit hoor, nee laat mij maar even lekker liggen
Die pakjes en hoe ze er allebei bij staanquote:
Superfoto's!quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:05 schreef Auticia het volgende:
Vandaag had Spike beduidend minder zin om op de foto te gaan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een heerlijk kleintjequote:Op vrijdag 7 november 2008 20:28 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Dit hoopje hond ligt nu op de bank te slapen. Het is de middelste geworden, een heel ondernemend typje en is nog nergens bang van
I know maar ik red het echt niet om vanaf half 5 wakker te zijnquote:Op maandag 10 november 2008 20:53 schreef oh-oh het volgende:Puppiesssssss
![]()
Oehhhh denk er aan, als je ze eenmaal in bed neemt weten ze waar ze wezen willen!
Ik weet nog dat ik keihard zei toen ik Frits ging kopen dat ik no way never niet een hond in bed wilde, zelfs geen piepkleine chihuahua.
Nu heb ik zelf nog amper plek in mijn toch royale bed omdat de honden alle 4 breeduit willen liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |