Mooie plaat, alleen die combi water + industrie is wat minder.quote:
ehmm..... 1e of 2e? 30 mag ook .....afhankelijk van tijden o enquote:Op zondag 2 november 2008 22:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben nog alle dagen beschikbaar, al houd ik voor 24-29 even een slag om de arm... de 29e kom ik mogelijk wel in het oosten dan trouwens!
Beter?quote:Op zondag 2 november 2008 22:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Mooie plaat, alleen die combi water + industrie is wat minder.
Ik zou voor water + natuur gaan, of juist Industrie, en dan de focus op de industrie.
Oeh. Dat wordt een goede, angezien ik tusssen 22-12 en 4-1 errug vol zitquote:Op zondag 2 november 2008 22:54 schreef Californium het volgende:
[..]
ehmm..... 1e of 2e? 30 mag ook .....afhankelijk van tijden o en@ TT
Dus MPGwanneer gaan wij meeten
quote:
30e is voor mij het handigst, denk ikquote:Op zondag 2 november 2008 22:54 schreef Californium het volgende:
[..]
ehmm..... 1e of 2e? 30 mag ook .....afhankelijk van tijden o en@ TT
Dus MPGwanneer gaan wij meeten
* pakt agenda en schijft DaMart erin voor dec / janquote:Op zondag 2 november 2008 22:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Oeh. Dat wordt een goede, angezien ik tusssen 22-12 en 4-1 errug vol zit. Veel werk (verse producten vooor de food-service markt), veel verjaardagen in Muck dr familie en dan ook nog een feestdagen
.
tofquote:Op zondag 2 november 2008 22:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
30e is voor mij het handigst, denk ik.
Dan ben ik er ook nog steedsquote:Op zondag 2 november 2008 22:59 schreef Californium het volgende:
[..]
* pakt agenda en schijft DaMart erin voor dec / jan
Na Juli ben ik weer in de lage landen?
Ik ook weer, of nog steeds, of even niet...quote:Op zondag 2 november 2008 23:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan ben ik er ook nog steeds.
Of ik moet dan juist 1 of 2 weken in de buurt van Edinburgh zitten, we plannen een vakantie die kant op
.
quote:Op zondag 2 november 2008 23:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Of ik moet dan juist 1 of 2 weken in de buurt van Edinburgh zitten, we plannen een vakantie die kant op
.
Welnee.quote:
HOI ACquote:
quote:
Best welquote:
Haha, inderdaad.quote:Op zondag 2 november 2008 23:06 schreef OA het volgende:
[..]
Welnee.![]()
Soms kan je wel die indruk krijgen hier, als anderen teveel in elkaar opgaan...
Ah. Dat is beter.quote:
quote:
quote:
Not yet, maar alles op z'n tijd ok/quote:Op zondag 2 november 2008 23:10 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Is er nog iets van het koffie plan gekomen dan
De kleur en bestickering is voor mij al eenquote:Op zondag 2 november 2008 23:11 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
En zo is het, McLaren.
Enne vond het model enorm mooi van LEGO.
De 1na laatste vind ik de mooistequote:Op zondag 2 november 2008 23:12 schreef OA het volgende:
En de laatste van vandaag...
[ link | afbeelding ]
Hamilton is top! McLaren:quote:Op zondag 2 november 2008 23:11 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
En zo is het, McLaren.
Enne vond het model enorm mooi van LEGO.
Die vind ik ook wel mooi ja.quote:Op zondag 2 november 2008 23:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De 1na laatste vind ik de mooiste
En ga je dan ook hierheen?quote:Op zondag 2 november 2008 23:03 schreef MPG het volgende:
[..]
.
Ach ja..quote:Op zondag 2 november 2008 23:14 schreef MPG het volgende:
[..]
De kleur en bestickering is voor mij al een.
Daar moet ik nog ergens foto's van hebben, maar die zijn nog vanuit een tijdperk dat ondergetekende geen digitale camera had...quote:Op zondag 2 november 2008 23:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
En ga je dan ook hierheen?
[ afbeelding ]
Dat was november 2004... ook een forummeet (maar dan van eigen forum) in Schotland en ik had net een paar maanden mijn eerste digitale cameraquote:Op zondag 2 november 2008 23:21 schreef OA het volgende:
[..]
Daar moet ik nog ergens foto's van hebben, maar die zijn nog vanuit een tijdperk dat ondergetekende geen digitale camera had...
We zijn nog volop aan het plannen.quote:Op zondag 2 november 2008 23:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
6 november, foto 0139, Olympus. Denk ik.quote:Op zondag 2 november 2008 23:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat was november 2004... ook een forummeet (maar dan van eigen forum) in Schotland en ik had net een paar maanden mijn eerste digitale camera.
quote:Op zondag 2 november 2008 23:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tip:sightseeing van het landschap is ook zeer de moeite waard!quote:Op zondag 2 november 2008 23:24 schreef MPG het volgende:
[..]
We zijn nog volop aan het plannen.
In die plannen komt dit: http://www.discovering-distilleries.com/glenkinchie in ieder geval ook voor![]()
![]()
Tofquote:
Slaap lekker en bis morgenquote:Op zondag 2 november 2008 23:31 schreef OA het volgende:
Ik ga ook slapen.
Morgen om 6.15 begint de dag weer.
A demain.![]()
![]()
Hier een half uur eerder, dus ik ga ook eens richting bedquote:Op zondag 2 november 2008 23:31 schreef OA het volgende:
Ik ga ook slapen.
Morgen om 6.15 begint de dag weer.
A demain.![]()
![]()
waar de fuck is die foto vandaan genomenquote:Op zondag 2 november 2008 23:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Staat je huis nog op deze foto dan toevallig?
[ afbeelding ]
Edinburgh Castle!quote:Op zondag 2 november 2008 23:35 schreef Californium het volgende:
[..]
waar de fuck is die foto vandaan genomen
ow wachtquote:Op zondag 2 november 2008 23:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Staat je huis nog op deze foto dan toevallig?
[ afbeelding ]
O, foto's van die omgeving zoek ik morgenavond wel even opquote:Op zondag 2 november 2008 23:39 schreef Californium het volgende:
[..]
ow wacht
ik woon in old townde andere kant
vvlakbij de royal mile
Weet je het national museum te vinden aan chambersstreet?quote:
Nee, niet meteenquote:Op zondag 2 november 2008 23:40 schreef Californium het volgende:
[..]
Weet je het national museum te vinden aan chambersstreet?
Amen.quote:Op maandag 3 november 2008 06:16 schreef DaMart het volgende:
Van harte welkom op deze nieuwe dag en een goedemorgen allen.
Het is weekend hoorquote:
En morgen viert hij zijn 2 jaar en 2 dagenquote:Op maandag 3 november 2008 08:36 schreef Frutsel het volgende:
Goedemorgen!
OA gefeliciteerd met 2 jaar en 1 dag
Whehe, ja dat was gisteren... niet bij stilgestaan toen...quote:Op maandag 3 november 2008 08:36 schreef Frutsel het volgende:
Goedemorgen!
OA gefeliciteerd met 2 jaar en 1 dag
Dagje vrij genomen en nu naar een spa ?quote:Op maandag 3 november 2008 08:56 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe, ja dat was gisteren... niet bij stilgestaan toen...![]()
Vandaag vieren OAdin en ik ons 8-jarig samenzijn.
dat hopen we maarquote:Op maandag 3 november 2008 08:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
En morgen viert hij zijn 2 jaar en 2 dagen
8 jaarquote:Op maandag 3 november 2008 08:56 schreef OA het volgende:
[..]
Welnee, ik ben gewoon op kantoor.quote:Op maandag 3 november 2008 09:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dagje vrij genomen en nu naar een spa ?
Arme OAdinquote:
Zij is ook op kantoor, wel een andere, in een andere stad....quote:
Dank u!quote:
Feliquote:Op maandag 3 november 2008 08:56 schreef OA het volgende:
[..]
Nou, inderdaad...quote:
Gewoon in bed blijvenquote:
Daar zit ook een kantoor van onsquote:Op maandag 3 november 2008 10:10 schreef Aarti het volgende:
Zit al braaf op mn werk, vanmiddag cursus. bah. in zaltbommel of all places.
"quote:
WPz .quote:
Voor de brugquote:Op maandag 3 november 2008 10:26 schreef Aarti het volgende:
[..]
"
ik wist niet dat er mensen daadwerkelijk naar zaltbommel gingen. ik dacht dat je er alleen stilstond in de file.
"De brug stond open" is ook zo'n uitgekauwd excuus om te laat te komen hèquote:Op maandag 3 november 2008 10:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Voor de brug.
Daarom rij ik nooit over de A2.
Die brug kan niet open, knakworstquote:Op maandag 3 november 2008 11:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
"De brug stond open" is ook zo'n uitgekauwd excuus om te laat te komen hè.
Weinigquote:
Ze hebben een feestdag gehad he, ze moeten nog bijkomen van het verkeersinfarct dat ze Venlo toegebracht hebbenquote:Op maandag 3 november 2008 11:46 schreef Klonk het volgende:
weer terug, de duitsers waren erg aardig vandaag
Ik was te voetquote:Op maandag 3 november 2008 11:49 schreef Klonk het volgende:
is altijd wel grappig, zolang je niet met de auto bent tenmiste
Kun je nagaan wat voor slappe smoes dat dan is!quote:Op maandag 3 november 2008 11:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Die brug kan niet open, knakworst.
Alleen staat er wel altijd file.
quote:Weinig.
Iedereen is blijkbaar echt aan het werk.
[..]
werk.. Ik niet hoorquote:Op maandag 3 november 2008 11:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Die brug kan niet open, knakworst.
Alleen staat er wel altijd file.
[..]
Weinig.
Iedereen is blijkbaar echt aan het werk.
[..]
Ze hebben een feestdag gehad he, ze moeten nog bijkomen van het verkeersinfarct dat ze Venlo toegebracht hebben.
Vooral nu de bouwwerkzaamheden daar begonnen zijn, en de gemeente kennende nog wel 2 jaar gaan durenquote:Op maandag 3 november 2008 11:52 schreef Klonk het volgende:
op de duitse dag gewoon eens 10 minuten bij de rotonde bij het station gaan kijken, straattheater optima forma
Whehequote:Op maandag 3 november 2008 11:52 schreef DaMart het volgende:
Vanochtend was het trouwens wel feest met de trein... een vrachtwagenchauffeur was vergeten zijn banden leeg te laten lopen toen hij een te laag viaduct naderde en kwam klem te zitten, waardoor mijn trein een kwartier vertraging opliep, ik mijn aansluiting miste en dus ruim de tijd had om een lekkere grote beker thee te halen op het perron.
Geniaal jaquote:Op maandag 3 november 2008 11:52 schreef Klonk het volgende:
of die nieuwe rotonde bij de mac daar snappen ze geen ruk van
Whehe. Ik moest noodgedwogen even van huis naar stadscentrum en weer terug.quote:Op maandag 3 november 2008 11:52 schreef nicomart het volgende:
[..]
werk.. Ik niet hoor
Mijn ouders waren afgelopen weekend ook daar in omgeving venlo.. die werden helemaal gek van die duitsers
2100 zei je?quote:Op maandag 3 november 2008 11:54 schreef Klonk het volgende:
2010 moet het idd klaar zijn jaals dat net zo gaat als met de maasboulevard
ik heb medelijdenquote:Op maandag 3 november 2008 11:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe.
[..]
Geniaal ja. Voorsorteren? Hoezo voorsorteren
![]()
![]()
.
[..]
Whehe. Ik moest noodgedwogen even van huis naar stadscentrum en weer terug.
Kwartier valt nog best meequote:Op maandag 3 november 2008 11:52 schreef DaMart het volgende:
Vanochtend was het trouwens wel feest met de trein... een vrachtwagenchauffeur was vergeten zijn banden leeg te laten lopen toen hij een te laag viaduct naderde en kwam klem te zitten, waardoor mijn trein een kwartier vertraging opliep, ik mijn aansluiting miste en dus ruim de tijd had om een lekkere grote beker thee te halen op het perron.
Let op:quote:
Maar door dat kwartier kwam ik half uur later op werk aan!quote:
En nu moet je een half uur langer doorwerken?quote:Op maandag 3 november 2008 12:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar door dat kwartier kwam ik half uur later op werk aan!
Ik was al blij dat ze het treinverkeer niet staakten.
Nee... treinvertraging is voor de baas!quote:Op maandag 3 november 2008 12:18 schreef MPG het volgende:
[..]
En nu moet je een half uur langer doorwerken?
Nou ja, dat is wel te doen toch!quote:Op maandag 3 november 2008 12:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar door dat kwartier kwam ik half uur later op werk aan!
Ik was al blij dat ze het treinverkeer niet staakten.
Dat zeiden ze bij mijn vorige werk ook. Lekker dichtbij een station, dus goed bereikbaar middels OV maar als je te laat komt, dan moet je wel gewoon doorwerken hoorquote:Op maandag 3 november 2008 12:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee... treinvertraging is voor de baas!
Dan moet je ook niet zeiken.quote:Op maandag 3 november 2008 12:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee... treinvertraging is voor de baas!
Jaja, moment...quote:Op maandag 3 november 2008 12:36 schreef MPG het volgende:
Ik sta in de dagcijfers van vrijdag, zaterdag én zondag.
Dit is een hint voor OA
quote:
quote:
quote:
Oh, dus je kon er prima omheen rijdenquote:Op maandag 3 november 2008 12:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Let op:
Rode lijnen zijn files van parkeerplaatszoekende duitsers
Rode A = woonboulevard/hypermarché waar duitsers heen willen (Tref)
Rode B = stadscentrum waar andere duitsers willen winkelen.
Groene stip: Daar woont MPG
Blauwe stip: daar moest MPG heen
[ afbeelding ]
Dat dus.quote:Op maandag 3 november 2008 12:58 schreef Klonk het volgende:
geloof me, daar reed niets meer, behalve de winkelwagentjes bij de 2 broeders...
Niet helemaal, het kaartje houdt geen rekening met eenrichtingsverkeer en werkzaamhedenquote:Op maandag 3 november 2008 12:56 schreef nicomart het volgende:
[..]
Oh, dus je kon er prima omheen rijden
vandaar ook dequote:Op maandag 3 november 2008 13:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat dus.
[..]
Niet helemaal, het kaartje houdt geen rekening met eenrichtingsverkeer en werkzaamheden.
Ik maak er toch ook geen probleem van... ik zeg nog dat het lekker ging vanochtend!quote:Op maandag 3 november 2008 12:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zeiken.
Minder lang werken, grote kop thee, appetijtelijke dames aanschouwen, waar is je probleem?
Preciesquote:Op maandag 3 november 2008 13:35 schreef nicomart het volgende:
[..]
vandaar ook de![]()
Anders had je er natuurlijk niet zo'n probleem van gemaakt
Je loopt ook niet in hequote:
Niet alleen vanochtendquote:Op maandag 3 november 2008 13:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik maak er toch ook geen probleem van... ik zeg nog dat het lekker ging vanochtend!
Luie donderquote:
KGquote:
Hehe, voor mij helemaal. Heel lang geleden zelfs. Daarom dit weekend ook nietquote:Op maandag 3 november 2008 14:04 schreef BrandX het volgende:
Ik sta gewoon in twee van de drie lijstjes.... Dat is lang geleden
Ik weet nixquote:Op maandag 3 november 2008 15:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
wat weet jij van mijn binnenbrand?
tampon met sambalquote:Op maandag 3 november 2008 15:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
wat weet jij van mijn binnenbrand?
quote:
quote:
quote:
quote:
ik ben godverdomme voor het eerst vandaag hier langer dan 5 minuten en dan komt de spamkoning zeurenquote:Op maandag 3 november 2008 16:01 schreef Pheno het volgende:
Het ziet er hier nogal blauw uit. Werken mods niet?
met een stok, nee lijkt me niet fijn neequote:Op maandag 3 november 2008 16:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
Weet je dat een jaartje of 15 geleden in het Kralingse bos in Rotterdam iemand is verkracht met een stok ingesmeerd met tijgerbalsem?Hoe ziek kan je zijn om dat te doen!
Zullen we de cijfers van dit weekend erbij pakken?quote:Op maandag 3 november 2008 16:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ben godverdomme voor het eerst vandaag hier langer dan 5 minuten en dan komt de spamkoning zeuren
Hebben mods een RL dan?quote:Op maandag 3 november 2008 16:01 schreef Pheno het volgende:
Het ziet er hier nogal blauw uit. Werken mods niet?
inderdaad.. beetje gozer met lef had die tijgerbalsem eerst op zijn eigen tokus gesmeerd!quote:Op maandag 3 november 2008 16:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
Weet je dat een jaartje of 15 geleden in het Kralingse bos in Rotterdam iemand is verkracht met een stok ingesmeerd met tijgerbalsem?Hoe ziek kan je zijn om dat te doen!
quote:Op maandag 3 november 2008 16:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zullen we de cijfers van dit weekend erbij pakken?
dan pak ik de cijfers van de rest van het jaar erbijquote:Op maandag 3 november 2008 16:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zullen we de cijfers van dit weekend erbij pakken?
Dan ben ik ook geen spamkoning. Koning ben je de hele weekquote:Op maandag 3 november 2008 16:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
in het weekend ben jij zelden op FOK!. Dus die dagen tellen niet mee.
Immer kwaliteitsposts.quote:Op maandag 3 november 2008 16:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
dan pak ik de cijfers van de rest van het jaar erbij
de lijn tussen zelfvertrouwen en zelfoverschatting is dun, heeeeeeeeeel erg dunquote:
Zolang ik aan de goede kant sta is dat prima.quote:Op maandag 3 november 2008 16:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
de lijn tussen zelfvertrouwen en zelfoverschatting is dun, heeeeeeeeeel erg dun
Ik ben dan net terug uit Japan. Nah, geen zin.quote:Op maandag 3 november 2008 16:10 schreef Klonk het volgende:
21 april, dan kan ik niet...
quote:Op maandag 3 november 2008 16:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Doet Cali eigenlijk ook huisbezoekjes
neeeeeeeeeeeh, niet weggaan, je bent liefquote:Op maandag 3 november 2008 16:14 schreef Pheno het volgende:
Ik ben er weer weg van, mijn aanwezigheid is niet gewaardeerd
quote:Op maandag 3 november 2008 16:22 schreef Californium het volgende:Huisbezoekjes
die mogelijkheid bestaat
Nu weer werkenDruk druk druk druk druk
In het weekend fokken is ook zooooo not RLquote:Op maandag 3 november 2008 16:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan ben ik ook geen spamkoning. Koning ben je de hele week
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 3 november 2008 16:29 schreef BrandX het volgende:
geen zin meer, maar moet nog effies door.
quote:Op maandag 3 november 2008 16:29 schreef Frutsel het volgende:
Trailer Trash vs Stereo Suicide? : ')
Spampinquinking Pheno vs Commentary Klonk
quote:Op maandag 3 november 2008 16:45 schreef Klonk het volgende:
en ik wil helemaal niet vechten, laat staan met pinquins, als verstokt linux gebruiker ben ik juist groot fan van pinquins...
Pfff, ik ga wel star trek kijken. Of beter: Stargate, daar loop ik inmiddels 2,5 seizoenen op achterquote:Op maandag 3 november 2008 16:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
goeie grap![]()
![]()
2,5 seizoenen? Dus je hebt het slot van de oorlog tegen Baal enzo gemist?quote:Op maandag 3 november 2008 16:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
Pfff, ik ga wel star trek kijken. Of beter: Stargate, daar loop ik inmiddels 2,5 seizoenen op achter
Op zich wel... kan me niet herinneren dat er iemand homo is in die serie, maar ja.. of je de flikkers dan mistquote:Op maandag 3 november 2008 16:57 schreef Klonk het volgende:
en dan nog mis je er geen flikker aan...
Hoe ver is NCIS inmiddelsquote:Op maandag 3 november 2008 16:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
Pfff, ik ga wel star trek kijken. Of beter: Stargate, daar loop ik inmiddels 2,5 seizoenen op achter
Ik heb het beginstuk van de Ori meegekregen, een aflevering of 7 - 8 meen ik. Is dat alweer seizoen drie dan? Dan loop ik minder achter dan gedachtquote:Op maandag 3 november 2008 17:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
2,5 seizoenen? Dus je hebt het slot van de oorlog tegen Baal enzo gemist?En je kent de Ori niet?
Damn...2,5 seizoen kijken a 45 minuten per aflevering... moet toch te doen zijn
wow dan loop je een mega eind achter. Seizoen 6 in amerika, seizoen 5 dacht ik nog in NL.quote:Op maandag 3 november 2008 17:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoe ver is NCIS inmiddels. Ik heb net seizoen 2 gekeken
.
Kate.
Heey Esquote:
Hoi KGquote:Op maandag 3 november 2008 17:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Heey Es![]()
Waarom zenuwen? Of heb ik niet goed opgelet
Seizoen 3 staat inmiddels in de kast, de rest gaat ook komenquote:Op maandag 3 november 2008 17:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
wow dan loop je een mega eind achter. Seizoen 6 in amerika, seizoen 5 dacht ik nog in NL.
En de vervanger van Kate is so much cooler
ja, Ziva. The ultimate killerchickquote:Op maandag 3 november 2008 17:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Seizoen 3 staat inmiddels in de kast, de rest gaat ook komen. Heb ik nog wat om me op te verheugen en kan ik kijken wanneer ik wil
.
Cooler dan Kate.
quote:Op maandag 3 november 2008 17:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoi KG.
Ik heb vandaag gesolliciteerd, hoor volgende week of het wat wordt.... Gelukkig heb ik lange nagels, genoeg te knagen dus.
Bij de Ako op A'dam CSquote:Op maandag 3 november 2008 17:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Waar gesolliciteerd en als wat?
![]()
Gewoon niet druk om maken en alvast verder kijken kan nooit kwaadDe werkgever moet op jou wachten, niet andersom
Boekenquote:
quote:Op maandag 3 november 2008 17:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Boeken![]()
* KapiteinGasthof weemoedig terug denkt aan de Bruna afstruinen op zoek naar een nieuw boek
SYTYCD?quote:
Gij snapt.quote:Op maandag 3 november 2008 18:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ow ja So You Think You Can Dance
Ongetwijfeld
Moet het ook dansje voor dansje leren hequote:
* es70 gaat zo naar de fysioquote:Op maandag 3 november 2008 17:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Goed druk hier weer
* KapiteinGasthof zo een dansje maken gaat
Marcquote:
Dan blijf ik voor je duimenquote:Op maandag 3 november 2008 18:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Marc.
Volgens mij wel okay, ik hoor het volgende week.
Dit is niet de klaagbaakquote:Op maandag 3 november 2008 18:56 schreef BrandX het volgende:
mensen die denken dat boksers alleen maar dommekrachten zijn met tot pulp geslagen hersenen
quote:
ja, hoiquote:Op maandag 3 november 2008 18:56 schreef BrandX het volgende:
mensen die denken dat boksers alleen maar dommekrachten zijn met tot pulp geslagen hersenen
Hij is geen dommekracht met tot pulp geslagen hersenen, maar een (ja heus) intelligente man die hele nare trekjes heeft. En helaas een sport heeft gekozen waarbij hij zijn nare trekjes nog beter kan uitoefenen.quote:Op maandag 3 november 2008 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, hoi
Regilio T is een uitzondering begrijp ik?
Ik heb hem anders ook een keer op TV een testje zien doen waar hij 6 woorden moest onthouden en een minuut later weer oplepelen. Bij de derde ging het al misquote:Op maandag 3 november 2008 19:12 schreef BrandX het volgende:
Hij is geen dommekracht met tot pulp geslagen hersenen, maar een (ja heus) intelligente man
je hebt allerlei soorten intelligentie. Je moet mij bijvoorbeeld niet laten proberen motorrijden, daar ben ik vreselijk dom in, terwijl ik erg goed kan autorijden (als ik mijn mannelijke vrienden mag geloven). Ik meen mij te herinneren dat Tuur een HBO opleiding heeft afgerond.quote:Op maandag 3 november 2008 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb hem anders ook een keer op TV een testje zien doen waar hij 6 woorden moest onthouden en een minuut later weer oplepelen. Bij de derde ging het al mis
Sorry, ik maakte een garpjequote:Op maandag 3 november 2008 19:09 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik weet wel waar ik mod van ben hoor
In KSC mag je je ei ook altijd ff kwijt. En ik hoef geen KLB topic te openen, want ik heb mijn punt al gemaakt in het topic waar het om gaat
BrandX reageerde even wat aangebrand.quote:
Ik weet het niet, ik neem dat aan van jequote:Op maandag 3 november 2008 19:17 schreef BrandX het volgende:
Ik meen mij te herinneren dat Tuur een HBO opleiding heeft afgerond.
Dat dacht ik eerst ook. Maar velen hebben toch HBO en Uni gedaan. Is zelfs nog een heel onderzoek naar geweest.quote:Op maandag 3 november 2008 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Overigens weet ik wel dat er ook echt intelligente boksers bestaan (de Klitschko broeders bijvoorbeeld) maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat die eerder de uitzonderingen dan de regel zijn
quote:
quote:Op maandag 3 november 2008 19:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
BrandX reageerde even wat aangebrand.
Mja, ga dan schakenquote:Op maandag 3 november 2008 19:21 schreef BrandX het volgende:
Daarnaast moet je, als je op een bepaald niveau wil boksen serieus wel kunnen nadenkenerg technisch, gedisciplineerd en vooral strategisch spel. Zonder nadenken kom je (uitzonderingen daar gelaten) niet ver.
naja, dat is nou net de truuk. Verhoudinggewijs is bewezen dat vechtsporters in het dagelijks leven véél minder vaak met geweld te maken hebben of geweldadig zijn. Tis alleen dat wanneer het een vechtsporter betreft, dit vele malen breder wordt uitgemeten. Op zich heel logisch. Ik weet inmiddels ook dat ik met gemak iemand vloer. En ook dat wanneer ik hem (of haar) goed raak zonder handschoenen, dat diegene voorlopig neit opstaat.quote:Op maandag 3 november 2008 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik neem dat aan van jeMaar dat was dan vast voordat hij ging boksen. Want dat KAN gewoon niet goed voor een mens zijn. En om heel eerlijk te zijn ben ik eigenlijk van mening dat alle vechtsporten *eigenlijk* smoesjes zijn voor mensen die geweld wel hip en tof vinden. Ook al noem je het "de kunst der zelfverdediging" of whatever. Maar goed, dat is mijn mening.
Tuur heeft het tegendeel bewezenquote:Op maandag 3 november 2008 19:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook. Maar velen hebben toch HBO en Uni gedaan. Is zelfs nog een heel onderzoek naar geweest.
Daarnaast moet je, als je op een bepaald niveau wil boksen serieus wel kunnen nadenkenerg technisch, gedisciplineerd en vooral strategisch spel. Zonder nadenken kom je (uitzonderingen daar gelaten) niet ver.
Op dat laatste moet ik toch even reagerenquote:Op maandag 3 november 2008 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, ga dan schakenOh nee, dat kunnen vrouwen niet
Nee ik weet wel wat je bedoelt, maar ik vind het gewoon een beetje dierlijk, vechtsporten as a whole. Een strategisch spel kan ook wel zonder dat daar om de haverklap doden bij vallen lijkt me.
Dat is dan ook een van de uitzonderingen. Net zoals dat in voetbal gebeurt, of waar dan ookquote:
PMquote:Op maandag 3 november 2008 19:31 schreef DaMart het volgende:
Van een uur in de wachtkamer van een ziekenhuis wachten word je best gaar.
Lever maar op, die bewijzen.quote:Op maandag 3 november 2008 19:26 schreef BrandX het volgende:
naja, dat is nou net de truuk. Verhoudinggewijs is bewezen dat vechtsporters in het dagelijks leven véél minder vaak met geweld te maken hebben of geweldadig zijn.
Mja goed, het zal vast wel zo zijn dat je makkelijker met dat soort dingen omgaat overdag dan. En misschien is het tegenwoordig ook wel 'nodig' om met zo'n instelling in het leven te staanquote:Tis alleen dat wanneer het een vechtsporter betreft, dit vele malen breder wordt uitgemeten. Op zich heel logisch. Ik weet inmiddels ook dat ik met gemak iemand vloer. En ook dat wanneer ik hem (of haar) goed raak zonder handschoenen, dat diegene voorlopig neit opstaat.
Maar dat is het m nou net. Ik weet dat ik die gasten de baas kan, of ben in ieder geval niet bang van ze. Ik negeer dus ook opgeschoten lui in de straat en loop er gewoon langs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Kom je al klaar ja?quote:Op maandag 3 november 2008 20:14 schreef Californium het volgende:
O en Jort!!! Voeg me toe aan die spamlijst van je!! NUUUU![]()
jah?
quote:
Tja, sommigen komen al klaar van een dagcijferquote:
Nog wat gevonden!quote:
Waar is dat bordje dan?quote:Op maandag 3 november 2008 20:58 schreef DaMart het volgende:
Deze kan Fles vast wel waarderen.
[ afbeelding ]
Toegevoegdquote:Op maandag 3 november 2008 20:14 schreef Californium het volgende:
O en Jort!!! Voeg me toe aan die spamlijst van je!! NUUUU![]()
jah?
Nice..... Die van edinburgh castle is richting princess streetquote:Op maandag 3 november 2008 20:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog wat gevonden!
[ afbeelding ]
Volgens mij was dit zicht vanaf Edinburgh Castle andere kant op dan gisterenavond.
[ afbeelding ]
Deze kan Fles vast wel waarderen.
[ afbeelding ]
Het uitzicht vanaf het kasteel vond ik toen ook indrukwekkend. Het bewijst maar weer waarom ze die dingen zo hoog bouwen... je hebt een prachtig uitzicht over de hele stad!quote:Op maandag 3 november 2008 21:03 schreef Californium het volgende:
[..]
Nice..... Die van edinburgh castle is richting princess streetDie van gister is volgens mij richting Leith
Mooie foto's.... Die eerste toren gaan we nog eens beklimmentenminste...je moet echt ee prachtig uitzicht van boven hebben volgens mensen
wat had ik ookalweer beloofdquote:
quote:Op maandag 3 november 2008 21:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het uitzicht vanaf het kasteel vond ik toen ook indrukwekkend. Het bewijst maar weer waarom ze die dingen zo hoog bouwen... je hebt een prachtig uitzicht over de hele stad!
Zeker de moeite waard om te doen!quote:Op maandag 3 november 2008 21:18 schreef Californium het volgende:
[..]
ben nog niet in het kasteel geweest
gaan we de 30ste doen want dan is het gratis
maar het is 1 van de hoogste plekken in edinburgh en volgens mij is het een prachtig uitzicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |