Feliquote:Op maandag 3 november 2008 08:56 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe, ja dat was gisteren... niet bij stilgestaan toen...![]()
Vandaag vieren OAdin en ik ons 8-jarig samenzijn.
Nou, inderdaad...quote:
Gewoon in bed blijvenquote:
Daar zit ook een kantoor van onsquote:Op maandag 3 november 2008 10:10 schreef Aarti het volgende:
Zit al braaf op mn werk, vanmiddag cursus. bah. in zaltbommel of all places.
"quote:
WPz .quote:
Voor de brugquote:Op maandag 3 november 2008 10:26 schreef Aarti het volgende:
[..]
"
ik wist niet dat er mensen daadwerkelijk naar zaltbommel gingen. ik dacht dat je er alleen stilstond in de file.
"De brug stond open" is ook zo'n uitgekauwd excuus om te laat te komen hèquote:Op maandag 3 november 2008 10:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Voor de brug.
Daarom rij ik nooit over de A2.
Die brug kan niet open, knakworstquote:Op maandag 3 november 2008 11:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
"De brug stond open" is ook zo'n uitgekauwd excuus om te laat te komen hè.
Weinigquote:
Ze hebben een feestdag gehad he, ze moeten nog bijkomen van het verkeersinfarct dat ze Venlo toegebracht hebbenquote:Op maandag 3 november 2008 11:46 schreef Klonk het volgende:
weer terug, de duitsers waren erg aardig vandaag
Ik was te voetquote:Op maandag 3 november 2008 11:49 schreef Klonk het volgende:
is altijd wel grappig, zolang je niet met de auto bent tenmiste
Kun je nagaan wat voor slappe smoes dat dan is!quote:Op maandag 3 november 2008 11:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Die brug kan niet open, knakworst.
Alleen staat er wel altijd file.
quote:Weinig.
Iedereen is blijkbaar echt aan het werk.
[..]
werk.. Ik niet hoorquote:Op maandag 3 november 2008 11:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Die brug kan niet open, knakworst.
Alleen staat er wel altijd file.
[..]
Weinig.
Iedereen is blijkbaar echt aan het werk.
[..]
Ze hebben een feestdag gehad he, ze moeten nog bijkomen van het verkeersinfarct dat ze Venlo toegebracht hebben.
Vooral nu de bouwwerkzaamheden daar begonnen zijn, en de gemeente kennende nog wel 2 jaar gaan durenquote:Op maandag 3 november 2008 11:52 schreef Klonk het volgende:
op de duitse dag gewoon eens 10 minuten bij de rotonde bij het station gaan kijken, straattheater optima forma
Whehequote:Op maandag 3 november 2008 11:52 schreef DaMart het volgende:
Vanochtend was het trouwens wel feest met de trein... een vrachtwagenchauffeur was vergeten zijn banden leeg te laten lopen toen hij een te laag viaduct naderde en kwam klem te zitten, waardoor mijn trein een kwartier vertraging opliep, ik mijn aansluiting miste en dus ruim de tijd had om een lekkere grote beker thee te halen op het perron.
Geniaal jaquote:Op maandag 3 november 2008 11:52 schreef Klonk het volgende:
of die nieuwe rotonde bij de mac daar snappen ze geen ruk van
Whehe. Ik moest noodgedwogen even van huis naar stadscentrum en weer terug.quote:Op maandag 3 november 2008 11:52 schreef nicomart het volgende:
[..]
werk.. Ik niet hoor
Mijn ouders waren afgelopen weekend ook daar in omgeving venlo.. die werden helemaal gek van die duitsers
2100 zei je?quote:Op maandag 3 november 2008 11:54 schreef Klonk het volgende:
2010 moet het idd klaar zijn jaals dat net zo gaat als met de maasboulevard
ik heb medelijdenquote:Op maandag 3 november 2008 11:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe.
[..]
Geniaal ja. Voorsorteren? Hoezo voorsorteren
![]()
![]()
.
[..]
Whehe. Ik moest noodgedwogen even van huis naar stadscentrum en weer terug.
Kwartier valt nog best meequote:Op maandag 3 november 2008 11:52 schreef DaMart het volgende:
Vanochtend was het trouwens wel feest met de trein... een vrachtwagenchauffeur was vergeten zijn banden leeg te laten lopen toen hij een te laag viaduct naderde en kwam klem te zitten, waardoor mijn trein een kwartier vertraging opliep, ik mijn aansluiting miste en dus ruim de tijd had om een lekkere grote beker thee te halen op het perron.
Let op:quote:
Maar door dat kwartier kwam ik half uur later op werk aan!quote:
En nu moet je een half uur langer doorwerken?quote:Op maandag 3 november 2008 12:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar door dat kwartier kwam ik half uur later op werk aan!
Ik was al blij dat ze het treinverkeer niet staakten.
Nee... treinvertraging is voor de baas!quote:Op maandag 3 november 2008 12:18 schreef MPG het volgende:
[..]
En nu moet je een half uur langer doorwerken?
Nou ja, dat is wel te doen toch!quote:Op maandag 3 november 2008 12:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar door dat kwartier kwam ik half uur later op werk aan!
Ik was al blij dat ze het treinverkeer niet staakten.
Dat zeiden ze bij mijn vorige werk ook. Lekker dichtbij een station, dus goed bereikbaar middels OV maar als je te laat komt, dan moet je wel gewoon doorwerken hoorquote:Op maandag 3 november 2008 12:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee... treinvertraging is voor de baas!
Dan moet je ook niet zeiken.quote:Op maandag 3 november 2008 12:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee... treinvertraging is voor de baas!
Jaja, moment...quote:Op maandag 3 november 2008 12:36 schreef MPG het volgende:
Ik sta in de dagcijfers van vrijdag, zaterdag én zondag.
Dit is een hint voor OA
quote:
quote:
quote:
Oh, dus je kon er prima omheen rijdenquote:Op maandag 3 november 2008 12:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Let op:
Rode lijnen zijn files van parkeerplaatszoekende duitsers
Rode A = woonboulevard/hypermarché waar duitsers heen willen (Tref)
Rode B = stadscentrum waar andere duitsers willen winkelen.
Groene stip: Daar woont MPG
Blauwe stip: daar moest MPG heen
[ afbeelding ]
Dat dus.quote:Op maandag 3 november 2008 12:58 schreef Klonk het volgende:
geloof me, daar reed niets meer, behalve de winkelwagentjes bij de 2 broeders...
Niet helemaal, het kaartje houdt geen rekening met eenrichtingsverkeer en werkzaamhedenquote:Op maandag 3 november 2008 12:56 schreef nicomart het volgende:
[..]
Oh, dus je kon er prima omheen rijden
vandaar ook dequote:Op maandag 3 november 2008 13:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat dus.
[..]
Niet helemaal, het kaartje houdt geen rekening met eenrichtingsverkeer en werkzaamheden.
Ik maak er toch ook geen probleem van... ik zeg nog dat het lekker ging vanochtend!quote:Op maandag 3 november 2008 12:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zeiken.
Minder lang werken, grote kop thee, appetijtelijke dames aanschouwen, waar is je probleem?
Preciesquote:Op maandag 3 november 2008 13:35 schreef nicomart het volgende:
[..]
vandaar ook de![]()
Anders had je er natuurlijk niet zo'n probleem van gemaakt
Je loopt ook niet in hequote:
Niet alleen vanochtendquote:Op maandag 3 november 2008 13:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik maak er toch ook geen probleem van... ik zeg nog dat het lekker ging vanochtend!
Luie donderquote:
KGquote:
Hehe, voor mij helemaal. Heel lang geleden zelfs. Daarom dit weekend ook nietquote:Op maandag 3 november 2008 14:04 schreef BrandX het volgende:
Ik sta gewoon in twee van de drie lijstjes.... Dat is lang geleden
Ik weet nixquote:Op maandag 3 november 2008 15:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
wat weet jij van mijn binnenbrand?
tampon met sambalquote:Op maandag 3 november 2008 15:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
wat weet jij van mijn binnenbrand?
quote:
quote:
quote:
quote:
ik ben godverdomme voor het eerst vandaag hier langer dan 5 minuten en dan komt de spamkoning zeurenquote:Op maandag 3 november 2008 16:01 schreef Pheno het volgende:
Het ziet er hier nogal blauw uit. Werken mods niet?
met een stok, nee lijkt me niet fijn neequote:Op maandag 3 november 2008 16:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
Weet je dat een jaartje of 15 geleden in het Kralingse bos in Rotterdam iemand is verkracht met een stok ingesmeerd met tijgerbalsem?Hoe ziek kan je zijn om dat te doen!
Zullen we de cijfers van dit weekend erbij pakken?quote:Op maandag 3 november 2008 16:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ben godverdomme voor het eerst vandaag hier langer dan 5 minuten en dan komt de spamkoning zeuren
Hebben mods een RL dan?quote:Op maandag 3 november 2008 16:01 schreef Pheno het volgende:
Het ziet er hier nogal blauw uit. Werken mods niet?
inderdaad.. beetje gozer met lef had die tijgerbalsem eerst op zijn eigen tokus gesmeerd!quote:Op maandag 3 november 2008 16:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
Weet je dat een jaartje of 15 geleden in het Kralingse bos in Rotterdam iemand is verkracht met een stok ingesmeerd met tijgerbalsem?Hoe ziek kan je zijn om dat te doen!
quote:Op maandag 3 november 2008 16:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zullen we de cijfers van dit weekend erbij pakken?
dan pak ik de cijfers van de rest van het jaar erbijquote:Op maandag 3 november 2008 16:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zullen we de cijfers van dit weekend erbij pakken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |