Ik weet nixquote:Op maandag 3 november 2008 15:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
wat weet jij van mijn binnenbrand?
tampon met sambalquote:Op maandag 3 november 2008 15:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
wat weet jij van mijn binnenbrand?
quote:
quote:
quote:
quote:
ik ben godverdomme voor het eerst vandaag hier langer dan 5 minuten en dan komt de spamkoning zeurenquote:Op maandag 3 november 2008 16:01 schreef Pheno het volgende:
Het ziet er hier nogal blauw uit. Werken mods niet?
met een stok, nee lijkt me niet fijn neequote:Op maandag 3 november 2008 16:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
Weet je dat een jaartje of 15 geleden in het Kralingse bos in Rotterdam iemand is verkracht met een stok ingesmeerd met tijgerbalsem?Hoe ziek kan je zijn om dat te doen!
Zullen we de cijfers van dit weekend erbij pakken?quote:Op maandag 3 november 2008 16:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ben godverdomme voor het eerst vandaag hier langer dan 5 minuten en dan komt de spamkoning zeuren
Hebben mods een RL dan?quote:Op maandag 3 november 2008 16:01 schreef Pheno het volgende:
Het ziet er hier nogal blauw uit. Werken mods niet?
inderdaad.. beetje gozer met lef had die tijgerbalsem eerst op zijn eigen tokus gesmeerd!quote:Op maandag 3 november 2008 16:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
Weet je dat een jaartje of 15 geleden in het Kralingse bos in Rotterdam iemand is verkracht met een stok ingesmeerd met tijgerbalsem?Hoe ziek kan je zijn om dat te doen!
quote:Op maandag 3 november 2008 16:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zullen we de cijfers van dit weekend erbij pakken?
dan pak ik de cijfers van de rest van het jaar erbijquote:Op maandag 3 november 2008 16:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zullen we de cijfers van dit weekend erbij pakken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |