Dan ben ik ook geen spamkoning. Koning ben je de hele weekquote:Op maandag 3 november 2008 16:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
in het weekend ben jij zelden op FOK!. Dus die dagen tellen niet mee.
Immer kwaliteitsposts.quote:Op maandag 3 november 2008 16:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
dan pak ik de cijfers van de rest van het jaar erbij
de lijn tussen zelfvertrouwen en zelfoverschatting is dun, heeeeeeeeeel erg dunquote:
Zolang ik aan de goede kant sta is dat prima.quote:Op maandag 3 november 2008 16:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
de lijn tussen zelfvertrouwen en zelfoverschatting is dun, heeeeeeeeeel erg dun
Ik ben dan net terug uit Japan. Nah, geen zin.quote:Op maandag 3 november 2008 16:10 schreef Klonk het volgende:
21 april, dan kan ik niet...
quote:Op maandag 3 november 2008 16:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Doet Cali eigenlijk ook huisbezoekjes
neeeeeeeeeeeh, niet weggaan, je bent liefquote:Op maandag 3 november 2008 16:14 schreef Pheno het volgende:
Ik ben er weer weg van, mijn aanwezigheid is niet gewaardeerd
quote:Op maandag 3 november 2008 16:22 schreef Californium het volgende:Huisbezoekjes
die mogelijkheid bestaat
Nu weer werkenDruk druk druk druk druk
In het weekend fokken is ook zooooo not RLquote:Op maandag 3 november 2008 16:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan ben ik ook geen spamkoning. Koning ben je de hele week
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 3 november 2008 16:29 schreef BrandX het volgende:
geen zin meer, maar moet nog effies door.
quote:Op maandag 3 november 2008 16:29 schreef Frutsel het volgende:
Trailer Trash vs Stereo Suicide? : ')
Spampinquinking Pheno vs Commentary Klonk
quote:Op maandag 3 november 2008 16:45 schreef Klonk het volgende:
en ik wil helemaal niet vechten, laat staan met pinquins, als verstokt linux gebruiker ben ik juist groot fan van pinquins...
Pfff, ik ga wel star trek kijken. Of beter: Stargate, daar loop ik inmiddels 2,5 seizoenen op achterquote:Op maandag 3 november 2008 16:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
goeie grap![]()
![]()
2,5 seizoenen? Dus je hebt het slot van de oorlog tegen Baal enzo gemist?quote:Op maandag 3 november 2008 16:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
Pfff, ik ga wel star trek kijken. Of beter: Stargate, daar loop ik inmiddels 2,5 seizoenen op achter
Op zich wel... kan me niet herinneren dat er iemand homo is in die serie, maar ja.. of je de flikkers dan mistquote:Op maandag 3 november 2008 16:57 schreef Klonk het volgende:
en dan nog mis je er geen flikker aan...
Hoe ver is NCIS inmiddelsquote:Op maandag 3 november 2008 16:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
Pfff, ik ga wel star trek kijken. Of beter: Stargate, daar loop ik inmiddels 2,5 seizoenen op achter
Ik heb het beginstuk van de Ori meegekregen, een aflevering of 7 - 8 meen ik. Is dat alweer seizoen drie dan? Dan loop ik minder achter dan gedachtquote:Op maandag 3 november 2008 17:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
2,5 seizoenen? Dus je hebt het slot van de oorlog tegen Baal enzo gemist?En je kent de Ori niet?
Damn...2,5 seizoen kijken a 45 minuten per aflevering... moet toch te doen zijn
wow dan loop je een mega eind achter. Seizoen 6 in amerika, seizoen 5 dacht ik nog in NL.quote:Op maandag 3 november 2008 17:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoe ver is NCIS inmiddels. Ik heb net seizoen 2 gekeken
.
Kate.
Heey Esquote:
Hoi KGquote:Op maandag 3 november 2008 17:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Heey Es![]()
Waarom zenuwen? Of heb ik niet goed opgelet
Seizoen 3 staat inmiddels in de kast, de rest gaat ook komenquote:Op maandag 3 november 2008 17:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
wow dan loop je een mega eind achter. Seizoen 6 in amerika, seizoen 5 dacht ik nog in NL.
En de vervanger van Kate is so much cooler
ja, Ziva. The ultimate killerchickquote:Op maandag 3 november 2008 17:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Seizoen 3 staat inmiddels in de kast, de rest gaat ook komen. Heb ik nog wat om me op te verheugen en kan ik kijken wanneer ik wil
.
Cooler dan Kate.
quote:Op maandag 3 november 2008 17:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoi KG.
Ik heb vandaag gesolliciteerd, hoor volgende week of het wat wordt.... Gelukkig heb ik lange nagels, genoeg te knagen dus.
Bij de Ako op A'dam CSquote:Op maandag 3 november 2008 17:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Waar gesolliciteerd en als wat?
![]()
Gewoon niet druk om maken en alvast verder kijken kan nooit kwaadDe werkgever moet op jou wachten, niet andersom
Boekenquote:
quote:Op maandag 3 november 2008 17:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Boeken![]()
* KapiteinGasthof weemoedig terug denkt aan de Bruna afstruinen op zoek naar een nieuw boek
SYTYCD?quote:
Gij snapt.quote:Op maandag 3 november 2008 18:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ow ja So You Think You Can Dance
Ongetwijfeld
Moet het ook dansje voor dansje leren hequote:
* es70 gaat zo naar de fysioquote:Op maandag 3 november 2008 17:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Goed druk hier weer
* KapiteinGasthof zo een dansje maken gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |