Welnee.quote:
HOI ACquote:
quote:
Best welquote:
Haha, inderdaad.quote:Op zondag 2 november 2008 23:06 schreef OA het volgende:
[..]
Welnee.![]()
Soms kan je wel die indruk krijgen hier, als anderen teveel in elkaar opgaan...
Ah. Dat is beter.quote:
quote:
quote:
Not yet, maar alles op z'n tijd ok/quote:Op zondag 2 november 2008 23:10 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Is er nog iets van het koffie plan gekomen dan
De kleur en bestickering is voor mij al eenquote:Op zondag 2 november 2008 23:11 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
En zo is het, McLaren.
Enne vond het model enorm mooi van LEGO.
De 1na laatste vind ik de mooistequote:Op zondag 2 november 2008 23:12 schreef OA het volgende:
En de laatste van vandaag...
[ link | afbeelding ]
Hamilton is top! McLaren:quote:Op zondag 2 november 2008 23:11 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
En zo is het, McLaren.
Enne vond het model enorm mooi van LEGO.
Die vind ik ook wel mooi ja.quote:Op zondag 2 november 2008 23:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De 1na laatste vind ik de mooiste
En ga je dan ook hierheen?quote:Op zondag 2 november 2008 23:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan ben ik er ook nog steeds.
Of ik moet dan juist 1 of 2 weken in de buurt van Edinburgh zitten, we plannen een vakantie die kant op
.
Ach ja..quote:Op zondag 2 november 2008 23:14 schreef MPG het volgende:
[..]
De kleur en bestickering is voor mij al een.
Daar moet ik nog ergens foto's van hebben, maar die zijn nog vanuit een tijdperk dat ondergetekende geen digitale camera had...quote:Op zondag 2 november 2008 23:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
En ga je dan ook hierheen?
[ afbeelding ]
Dat was november 2004... ook een forummeet (maar dan van eigen forum) in Schotland en ik had net een paar maanden mijn eerste digitale cameraquote:Op zondag 2 november 2008 23:21 schreef OA het volgende:
[..]
Daar moet ik nog ergens foto's van hebben, maar die zijn nog vanuit een tijdperk dat ondergetekende geen digitale camera had...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |