Mooie plaat, alleen die combi water + industrie is wat minder.quote:
ehmm..... 1e of 2e? 30 mag ook .....afhankelijk van tijden o enquote:Op zondag 2 november 2008 22:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben nog alle dagen beschikbaar, al houd ik voor 24-29 even een slag om de arm... de 29e kom ik mogelijk wel in het oosten dan trouwens!
Beter?quote:Op zondag 2 november 2008 22:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Mooie plaat, alleen die combi water + industrie is wat minder.
Ik zou voor water + natuur gaan, of juist Industrie, en dan de focus op de industrie.
Oeh. Dat wordt een goede, angezien ik tusssen 22-12 en 4-1 errug vol zitquote:Op zondag 2 november 2008 22:54 schreef Californium het volgende:
[..]
ehmm..... 1e of 2e? 30 mag ook .....afhankelijk van tijden o en@ TT
Dus MPGwanneer gaan wij meeten
quote:
30e is voor mij het handigst, denk ikquote:Op zondag 2 november 2008 22:54 schreef Californium het volgende:
[..]
ehmm..... 1e of 2e? 30 mag ook .....afhankelijk van tijden o en@ TT
Dus MPGwanneer gaan wij meeten
* pakt agenda en schijft DaMart erin voor dec / janquote:Op zondag 2 november 2008 22:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Oeh. Dat wordt een goede, angezien ik tusssen 22-12 en 4-1 errug vol zit. Veel werk (verse producten vooor de food-service markt), veel verjaardagen in Muck dr familie en dan ook nog een feestdagen
.
tofquote:Op zondag 2 november 2008 22:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
30e is voor mij het handigst, denk ik.
Dan ben ik er ook nog steedsquote:Op zondag 2 november 2008 22:59 schreef Californium het volgende:
[..]
* pakt agenda en schijft DaMart erin voor dec / jan
Na Juli ben ik weer in de lage landen?
Ik ook weer, of nog steeds, of even niet...quote:Op zondag 2 november 2008 23:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan ben ik er ook nog steeds.
Of ik moet dan juist 1 of 2 weken in de buurt van Edinburgh zitten, we plannen een vakantie die kant op
.
quote:Op zondag 2 november 2008 23:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Of ik moet dan juist 1 of 2 weken in de buurt van Edinburgh zitten, we plannen een vakantie die kant op
.
Welnee.quote:
HOI ACquote:
quote:
Best welquote:
Haha, inderdaad.quote:Op zondag 2 november 2008 23:06 schreef OA het volgende:
[..]
Welnee.![]()
Soms kan je wel die indruk krijgen hier, als anderen teveel in elkaar opgaan...
Ah. Dat is beter.quote:
quote:
quote:
Not yet, maar alles op z'n tijd ok/quote:Op zondag 2 november 2008 23:10 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Is er nog iets van het koffie plan gekomen dan
De kleur en bestickering is voor mij al eenquote:Op zondag 2 november 2008 23:11 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
En zo is het, McLaren.
Enne vond het model enorm mooi van LEGO.
De 1na laatste vind ik de mooistequote:Op zondag 2 november 2008 23:12 schreef OA het volgende:
En de laatste van vandaag...
[ link | afbeelding ]
Hamilton is top! McLaren:quote:Op zondag 2 november 2008 23:11 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
En zo is het, McLaren.
Enne vond het model enorm mooi van LEGO.
Die vind ik ook wel mooi ja.quote:Op zondag 2 november 2008 23:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De 1na laatste vind ik de mooiste
En ga je dan ook hierheen?quote:Op zondag 2 november 2008 23:03 schreef MPG het volgende:
[..]
.
Ach ja..quote:Op zondag 2 november 2008 23:14 schreef MPG het volgende:
[..]
De kleur en bestickering is voor mij al een.
Daar moet ik nog ergens foto's van hebben, maar die zijn nog vanuit een tijdperk dat ondergetekende geen digitale camera had...quote:Op zondag 2 november 2008 23:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
En ga je dan ook hierheen?
[ afbeelding ]
Dat was november 2004... ook een forummeet (maar dan van eigen forum) in Schotland en ik had net een paar maanden mijn eerste digitale cameraquote:Op zondag 2 november 2008 23:21 schreef OA het volgende:
[..]
Daar moet ik nog ergens foto's van hebben, maar die zijn nog vanuit een tijdperk dat ondergetekende geen digitale camera had...
We zijn nog volop aan het plannen.quote:Op zondag 2 november 2008 23:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
6 november, foto 0139, Olympus. Denk ik.quote:Op zondag 2 november 2008 23:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat was november 2004... ook een forummeet (maar dan van eigen forum) in Schotland en ik had net een paar maanden mijn eerste digitale camera.
quote:Op zondag 2 november 2008 23:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tip:sightseeing van het landschap is ook zeer de moeite waard!quote:Op zondag 2 november 2008 23:24 schreef MPG het volgende:
[..]
We zijn nog volop aan het plannen.
In die plannen komt dit: http://www.discovering-distilleries.com/glenkinchie in ieder geval ook voor![]()
![]()
Tofquote:
Slaap lekker en bis morgenquote:Op zondag 2 november 2008 23:31 schreef OA het volgende:
Ik ga ook slapen.
Morgen om 6.15 begint de dag weer.
A demain.![]()
![]()
Hier een half uur eerder, dus ik ga ook eens richting bedquote:Op zondag 2 november 2008 23:31 schreef OA het volgende:
Ik ga ook slapen.
Morgen om 6.15 begint de dag weer.
A demain.![]()
![]()
waar de fuck is die foto vandaan genomenquote:Op zondag 2 november 2008 23:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Staat je huis nog op deze foto dan toevallig?
[ afbeelding ]
Edinburgh Castle!quote:Op zondag 2 november 2008 23:35 schreef Californium het volgende:
[..]
waar de fuck is die foto vandaan genomen
ow wachtquote:Op zondag 2 november 2008 23:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Staat je huis nog op deze foto dan toevallig?
[ afbeelding ]
O, foto's van die omgeving zoek ik morgenavond wel even opquote:Op zondag 2 november 2008 23:39 schreef Californium het volgende:
[..]
ow wacht
ik woon in old townde andere kant
vvlakbij de royal mile
Weet je het national museum te vinden aan chambersstreet?quote:
Nee, niet meteenquote:Op zondag 2 november 2008 23:40 schreef Californium het volgende:
[..]
Weet je het national museum te vinden aan chambersstreet?
Amen.quote:Op maandag 3 november 2008 06:16 schreef DaMart het volgende:
Van harte welkom op deze nieuwe dag en een goedemorgen allen.
Het is weekend hoorquote:
En morgen viert hij zijn 2 jaar en 2 dagenquote:Op maandag 3 november 2008 08:36 schreef Frutsel het volgende:
Goedemorgen!
OA gefeliciteerd met 2 jaar en 1 dag
Whehe, ja dat was gisteren... niet bij stilgestaan toen...quote:Op maandag 3 november 2008 08:36 schreef Frutsel het volgende:
Goedemorgen!
OA gefeliciteerd met 2 jaar en 1 dag
Dagje vrij genomen en nu naar een spa ?quote:Op maandag 3 november 2008 08:56 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe, ja dat was gisteren... niet bij stilgestaan toen...![]()
Vandaag vieren OAdin en ik ons 8-jarig samenzijn.
dat hopen we maarquote:Op maandag 3 november 2008 08:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
En morgen viert hij zijn 2 jaar en 2 dagen
8 jaarquote:Op maandag 3 november 2008 08:56 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe, ja dat was gisteren... niet bij stilgestaan toen...![]()
Vandaag vieren OAdin en ik ons 8-jarig samenzijn.
Welnee, ik ben gewoon op kantoor.quote:Op maandag 3 november 2008 09:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dagje vrij genomen en nu naar een spa ?
Arme OAdinquote:
Zij is ook op kantoor, wel een andere, in een andere stad....quote:
Dank u!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |