Owja, die kwam na Pheño.quote:
Betaal jij?quote:
quote:
En jij geen cola geserveerd kreegquote:Op zondag 2 november 2008 22:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, toen we een halve kroeg nodig hadden voor jullie tassen.
Ja, goed hequote:
Op zondag zelfs. Maar dat komt omdat de persoon in kwestie katholiek is en na de crematie vanuit de urn nog even de mis wil bijwonen en gezegend wil worden door mijnheer pastoorquote:Op zondag 2 november 2008 22:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, goed he.
Alleen Mart kan niet, want die heeft in mei een crematie.
Dan zou ik een leukere plek uitzoekenquote:
Maar goed, dat is pas in mei. Jij hebt dus een moord gepland in die maand?quote:Op zondag 2 november 2008 22:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op zondag zelfs. Maar dat komt omdat de persoon in kwestie katholiek is en na de crematie vanuit de urn nog even de mis wil bijwonen en gezegend wil worden door mijnheer pastoor.
Ssssst!quote:Op zondag 2 november 2008 22:23 schreef OA het volgende:
[..]
Maar goed, dat is pas in mei. Jij hebt dus een moord gepland in die maand?
quote:Op zondag 2 november 2008 22:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op zondag zelfs. Maar dat komt omdat de persoon in kwestie katholiek is en na de crematie vanuit de urn nog even de mis wil bijwonen en gezegend wil worden door mijnheer pastoor.
kwartetquote:Op zondag 2 november 2008 22:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zullen we een lotgenotenmeet organiseren? Neem ik het kwartetspel mee!
PWN. Had je ook koffie moeten bestellenquote:Op zondag 2 november 2008 22:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, kreeg ik Pepsi toen ik om cola vroeg.
En zo is het!quote:Op zondag 2 november 2008 22:28 schreef MPG het volgende:
[..]
PWN. Had je ook koffie moeten bestellen.
Monopolyquote:Op zondag 2 november 2008 22:28 schreef Californium het volgende:
[..]
kwartet
Monopoly? dat heb ik wel
Dan was jouw dorst gelest, niet die van mijquote:Op zondag 2 november 2008 22:28 schreef MPG het volgende:
[..]
PWN. Had je ook koffie moeten bestellen.
maakt niet uit.... en zodra ik in NL ben ?quote:Op zondag 2 november 2008 22:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Monopoly![]()
.
Waar en wanneer wilde je meeten?
Je moet ook niet met Ijslands geld spelenquote:Op zondag 2 november 2008 22:31 schreef MPG het volgende:
Monopoly is leuk, totdat de bank failliet blijkt te zijn
quote:Op zondag 2 november 2008 22:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je moet ook niet met Ijslands geld spelen.
Dealquote:Op zondag 2 november 2008 22:32 schreef Californium het volgende:
[..]
maakt niet uit.... en zodra ik in NL ben ?
quote:Op zondag 2 november 2008 22:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zo. Vanavond bij m'n schoonouders gegeten. M'n meisje zit bij haar oma te studeren: twee tentamens morgen, waarvan een om 08.30 uur![]()
Nu lekker met een biertje op de bank
He bah. Wens dr maar succesquote:Op zondag 2 november 2008 22:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zo. Vanavond bij m'n schoonouders gegeten. M'n meisje zit bij haar oma te studeren: twee tentamens morgen, waarvan een om 08.30 uur![]()
quote:Nu lekker met een biertje op de bank
Schrijf je het in je agenda Cali... Jij hebt aardig wat meets en afspraken af te lopen zodra je in Nederland bent, geloof ik...quote:
quote:Op zondag 2 november 2008 22:31 schreef MPG het volgende:
Monopoly is leuk, totdat de bank failliet blijkt te zijn
De betreffende bankier heeft sindsdien ook nooit meer de bank mogen beherenquote:
Goed plan! Wanneer ben je weer in Nederland? Maak ik ook een aantekening in mijn agenda!quote:Op zondag 2 november 2008 22:36 schreef OA het volgende:
[..]
Schrijf je het in je agenda Cali... Jij hebt aardig wat meets en afspraken af te lopen zodra je in Nederland bent, geloof ik...
- een date met Nicoquote:Op zondag 2 november 2008 22:36 schreef OA het volgende:
[..]
Schrijf je het in je agenda Cali... Jij hebt aardig wat meets en afspraken af te lopen zodra je in Nederland bent, geloof ik...
24 dec tot 4 jan en daarna de 1 volgende keer ergens in feb? en daarna in juniquote:Op zondag 2 november 2008 22:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed plan! Wanneer ben je weer in Nederland? Maak ik ook een aantekening in mijn agenda!![]()
Tussen 24 december en 4 januari ben ik ook wat dagen vrij... komt goed uit dus!quote:Op zondag 2 november 2008 22:43 schreef Californium het volgende:
[..]
24 dec tot 4 jan en daarna de 1 volgende keer ergens in feb? en daarna in juni![]()
quote:Op zondag 2 november 2008 22:41 schreef OA het volgende:
De prachtige industrie van Moerdijk...![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 2 november 2008 22:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tussen 24 december en 4 januari ben ik ook wat dagen vrij... komt goed uit dus!
Whehe. Maar Mart is tof. Dus daar "moet" je toch een plekje voor in je agenda inruimen hoorquote:Op zondag 2 november 2008 22:47 schreef Californium het volgende:
[..]
wordt alleen even passen met mijn vrije dagenveeeeeel vrienden die aan me trekken
![]()
Ik ben nog alle dagen beschikbaar, al houd ik voor 24-29 even een slag om de arm... de 29e kom ik mogelijk wel in het oosten dan trouwens!quote:Op zondag 2 november 2008 22:47 schreef Californium het volgende:
[..]
wordt alleen even passen met mijn vrije dagenveeeeeel vrienden die aan me trekken
![]()
quote:
Oke dat kan dan wel danquote:Op zondag 2 november 2008 22:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe. Maar Mart is tof. Dus daar "moet" je toch een plekje voor in je agenda inruimen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |