Zover was ikquote:
Ow ja appelstroedelquote:Op zondag 2 november 2008 19:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Zover was ikMaar Waarom Hinterthal??
Leerplichtquote:Op zondag 2 november 2008 19:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Als ze te vervelend is stuur je dr maar een weekje naar mij
Nogal ja. Mams heeft gestofzuigd, paps heeft meegeholpen.quote:Op zondag 2 november 2008 19:10 schreef BrandX het volgende:
Thanks allen!
@ KG ff kijken strakkies of ik het kabeltje heb meegenomen, dan kan ik het uploaden vanaf mijn telefoon
@Sjow: netjes! kloteklusje is dat
@ eM: lekker whiskey wel
Dat dus!quote:Op zondag 2 november 2008 19:30 schreef MPG het volgende:
Omdat Mart het daar heel tof vindt, en Apfelstrudel krijgt van de hotelmeneer.
Whiskeyquote:Op zondag 2 november 2008 19:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Aardrijkskunde op KSC
![]()
Waar hadden we het eigenlijk over
Met kerst en oud&nieuw dan maarquote:Op zondag 2 november 2008 19:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Leerplicht. En haar vader zal het daar vast ook niet mee eens zijn
.
quote:
kom maar wanneer je tijd en zin hebt hoor, de boksschool zit letterlijk om de hoek, dus kan ik je gelijk ringles gevenquote:Op zondag 2 november 2008 19:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ow ja housewarming.. wanneer?
quote:
Ook salsa in de buurt? Kunnen we dat mooi combinerenquote:Op zondag 2 november 2008 19:39 schreef BrandX het volgende:
[..]
kom maar wanneer je tijd en zin hebt hoor, de boksschool zit letterlijk om de hoek, dus kan ik je gelijk ringles geven
* KapiteinGasthof opeens dorst heeftquote:
quote:Op zondag 2 november 2008 19:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ook salsa in de buurt? Kunnen we dat mooi combineren
Als je nou op een goede datum een KSC housewarming/meet geeft kunnen we allebei workshops geven
En als we ver in tevoren plannen? Voor mei 2009 zeg maarquote:Op zondag 2 november 2008 19:42 schreef BrandX het volgende:
[..]ik heb al zo vaak een datum voorgesteld, elke keer was het drama. Sindsdien heb ik alleen nog maar miniKSCmeets. Reeds 2 keer gelukt, keertje met buzzer, MPG en Muck, keertje met DaMart. Binnenkort zal papier daar aan toegevoegd worden, want dan neem ik een pc van hem over
Kloptquote:Op zondag 2 november 2008 19:42 schreef BrandX het volgende:
[..]ik heb al zo vaak een datum voorgesteld, elke keer was het drama. Sindsdien heb ik alleen nog maar miniKSCmeets. Reeds 2 keer gelukt, keertje met buzzer, MPG en Muck, keertje met DaMart. Binnenkort zal papier daar aan toegevoegd worden, want dan neem ik een pc van hem over
Ook dat hebben we al eens geprobeerdquote:Op zondag 2 november 2008 19:45 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
En als we ver in tevoren plannen? Voor mei 2009 zeg maar![]()
Duurt even voor ze weer zo lang heeft dan hoorquote:Op zondag 2 november 2008 19:50 schreef es70 het volgende:
[ afbeelding ]Toch maar niet millimeteren
.
Daar weet ik alles vanquote:Op zondag 2 november 2008 19:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Duurt even voor ze weer zo lang heeft dan hoor
quote:Op zondag 2 november 2008 20:08 schreef Klonk het volgende:
ik wil ook meeten...
quote:
Ik ben bijna elke zaterdag in belfeldquote:
doe maar niet nee!quote:Op zondag 2 november 2008 19:50 schreef es70 het volgende:
[ afbeelding ]Toch maar niet millimeteren
.
alleen als je Muck meeneemt want volgens mij ken ik muck al langer dan jijquote:Op zondag 2 november 2008 20:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben bijna elke zaterdag in belfeld.
En ook aanstaande donderdag.
Ze is er aankomend weekend, alleen dan hebben we weer net geen tijd om in Belfeldte zijnquote:Op zondag 2 november 2008 20:31 schreef Klonk het volgende:
[..]
alleen als je Muck meeneemt want volgens mij ken ik muck al langer dan jij
* KapiteinGasthof meeblaast met Caliquote:
Ik ben niet bepaald aan het winnen met pokerenquote:Op zondag 2 november 2008 21:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
* KapiteinGasthof meeblaast met Cali
![]()
Heb jij nog wat leuks te vertellen dan?
Je vergeet nog een Mar3-meet!quote:Op zondag 2 november 2008 19:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Klopt.
Minimeets werken wel.
Buzzer en BrandX, met Muck.
Damart en Memento-Mori, met Muck.
Nogmaals DaMart, met Muck.
Pheno.
Gaan we kaartje blazen?quote:Op zondag 2 november 2008 21:28 schreef Californium het volgende:
ga je meeblazen ?
quote:
das ook leukquote:
Dan heb ik al een crematiequote:Op zondag 2 november 2008 22:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Zondag 17 mei in de Havana in Utrecht
jahquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |