Dit is niet de klaagbaakquote:Op maandag 3 november 2008 18:56 schreef BrandX het volgende:
mensen die denken dat boksers alleen maar dommekrachten zijn met tot pulp geslagen hersenen
quote:
ja, hoiquote:Op maandag 3 november 2008 18:56 schreef BrandX het volgende:
mensen die denken dat boksers alleen maar dommekrachten zijn met tot pulp geslagen hersenen
Hij is geen dommekracht met tot pulp geslagen hersenen, maar een (ja heus) intelligente man die hele nare trekjes heeft. En helaas een sport heeft gekozen waarbij hij zijn nare trekjes nog beter kan uitoefenen.quote:Op maandag 3 november 2008 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, hoi
Regilio T is een uitzondering begrijp ik?
Ik heb hem anders ook een keer op TV een testje zien doen waar hij 6 woorden moest onthouden en een minuut later weer oplepelen. Bij de derde ging het al misquote:Op maandag 3 november 2008 19:12 schreef BrandX het volgende:
Hij is geen dommekracht met tot pulp geslagen hersenen, maar een (ja heus) intelligente man
je hebt allerlei soorten intelligentie. Je moet mij bijvoorbeeld niet laten proberen motorrijden, daar ben ik vreselijk dom in, terwijl ik erg goed kan autorijden (als ik mijn mannelijke vrienden mag geloven). Ik meen mij te herinneren dat Tuur een HBO opleiding heeft afgerond.quote:Op maandag 3 november 2008 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb hem anders ook een keer op TV een testje zien doen waar hij 6 woorden moest onthouden en een minuut later weer oplepelen. Bij de derde ging het al mis
Sorry, ik maakte een garpjequote:Op maandag 3 november 2008 19:09 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik weet wel waar ik mod van ben hoor
In KSC mag je je ei ook altijd ff kwijt. En ik hoef geen KLB topic te openen, want ik heb mijn punt al gemaakt in het topic waar het om gaat
BrandX reageerde even wat aangebrand.quote:
Ik weet het niet, ik neem dat aan van jequote:Op maandag 3 november 2008 19:17 schreef BrandX het volgende:
Ik meen mij te herinneren dat Tuur een HBO opleiding heeft afgerond.
Dat dacht ik eerst ook. Maar velen hebben toch HBO en Uni gedaan. Is zelfs nog een heel onderzoek naar geweest.quote:Op maandag 3 november 2008 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Overigens weet ik wel dat er ook echt intelligente boksers bestaan (de Klitschko broeders bijvoorbeeld) maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat die eerder de uitzonderingen dan de regel zijn
quote:
quote:Op maandag 3 november 2008 19:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
BrandX reageerde even wat aangebrand.
Mja, ga dan schakenquote:Op maandag 3 november 2008 19:21 schreef BrandX het volgende:
Daarnaast moet je, als je op een bepaald niveau wil boksen serieus wel kunnen nadenkenerg technisch, gedisciplineerd en vooral strategisch spel. Zonder nadenken kom je (uitzonderingen daar gelaten) niet ver.
naja, dat is nou net de truuk. Verhoudinggewijs is bewezen dat vechtsporters in het dagelijks leven véél minder vaak met geweld te maken hebben of geweldadig zijn. Tis alleen dat wanneer het een vechtsporter betreft, dit vele malen breder wordt uitgemeten. Op zich heel logisch. Ik weet inmiddels ook dat ik met gemak iemand vloer. En ook dat wanneer ik hem (of haar) goed raak zonder handschoenen, dat diegene voorlopig neit opstaat.quote:Op maandag 3 november 2008 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik neem dat aan van jeMaar dat was dan vast voordat hij ging boksen. Want dat KAN gewoon niet goed voor een mens zijn. En om heel eerlijk te zijn ben ik eigenlijk van mening dat alle vechtsporten *eigenlijk* smoesjes zijn voor mensen die geweld wel hip en tof vinden. Ook al noem je het "de kunst der zelfverdediging" of whatever. Maar goed, dat is mijn mening.
Tuur heeft het tegendeel bewezenquote:Op maandag 3 november 2008 19:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook. Maar velen hebben toch HBO en Uni gedaan. Is zelfs nog een heel onderzoek naar geweest.
Daarnaast moet je, als je op een bepaald niveau wil boksen serieus wel kunnen nadenkenerg technisch, gedisciplineerd en vooral strategisch spel. Zonder nadenken kom je (uitzonderingen daar gelaten) niet ver.
Op dat laatste moet ik toch even reagerenquote:Op maandag 3 november 2008 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, ga dan schakenOh nee, dat kunnen vrouwen niet
Nee ik weet wel wat je bedoelt, maar ik vind het gewoon een beetje dierlijk, vechtsporten as a whole. Een strategisch spel kan ook wel zonder dat daar om de haverklap doden bij vallen lijkt me.
Dat is dan ook een van de uitzonderingen. Net zoals dat in voetbal gebeurt, of waar dan ookquote:
PMquote:Op maandag 3 november 2008 19:31 schreef DaMart het volgende:
Van een uur in de wachtkamer van een ziekenhuis wachten word je best gaar.
Lever maar op, die bewijzen.quote:Op maandag 3 november 2008 19:26 schreef BrandX het volgende:
naja, dat is nou net de truuk. Verhoudinggewijs is bewezen dat vechtsporters in het dagelijks leven véél minder vaak met geweld te maken hebben of geweldadig zijn.
Mja goed, het zal vast wel zo zijn dat je makkelijker met dat soort dingen omgaat overdag dan. En misschien is het tegenwoordig ook wel 'nodig' om met zo'n instelling in het leven te staanquote:Tis alleen dat wanneer het een vechtsporter betreft, dit vele malen breder wordt uitgemeten. Op zich heel logisch. Ik weet inmiddels ook dat ik met gemak iemand vloer. En ook dat wanneer ik hem (of haar) goed raak zonder handschoenen, dat diegene voorlopig neit opstaat.
Maar dat is het m nou net. Ik weet dat ik die gasten de baas kan, of ben in ieder geval niet bang van ze. Ik negeer dus ook opgeschoten lui in de straat en loop er gewoon langs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Kom je al klaar ja?quote:Op maandag 3 november 2008 20:14 schreef Californium het volgende:
O en Jort!!! Voeg me toe aan die spamlijst van je!! NUUUU![]()
jah?
quote:
Tja, sommigen komen al klaar van een dagcijferquote:
Nog wat gevonden!quote:
Waar is dat bordje dan?quote:Op maandag 3 november 2008 20:58 schreef DaMart het volgende:
Deze kan Fles vast wel waarderen.
[ afbeelding ]
Toegevoegdquote:Op maandag 3 november 2008 20:14 schreef Californium het volgende:
O en Jort!!! Voeg me toe aan die spamlijst van je!! NUUUU![]()
jah?
Nice..... Die van edinburgh castle is richting princess streetquote:Op maandag 3 november 2008 20:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog wat gevonden!
[ afbeelding ]
Volgens mij was dit zicht vanaf Edinburgh Castle andere kant op dan gisterenavond.
[ afbeelding ]
Deze kan Fles vast wel waarderen.
[ afbeelding ]
Het uitzicht vanaf het kasteel vond ik toen ook indrukwekkend. Het bewijst maar weer waarom ze die dingen zo hoog bouwen... je hebt een prachtig uitzicht over de hele stad!quote:Op maandag 3 november 2008 21:03 schreef Californium het volgende:
[..]
Nice..... Die van edinburgh castle is richting princess streetDie van gister is volgens mij richting Leith
Mooie foto's.... Die eerste toren gaan we nog eens beklimmentenminste...je moet echt ee prachtig uitzicht van boven hebben volgens mensen
wat had ik ookalweer beloofdquote:
quote:Op maandag 3 november 2008 21:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het uitzicht vanaf het kasteel vond ik toen ook indrukwekkend. Het bewijst maar weer waarom ze die dingen zo hoog bouwen... je hebt een prachtig uitzicht over de hele stad!
Zeker de moeite waard om te doen!quote:Op maandag 3 november 2008 21:18 schreef Californium het volgende:
[..]
ben nog niet in het kasteel geweest
gaan we de 30ste doen want dan is het gratis
maar het is 1 van de hoogste plekken in edinburgh en volgens mij is het een prachtig uitzicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |