SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----------------------------------------
Wie hebben er allemaal welke draagdoek?
Ardenlyn: draagdoek.nl 4.6 / Ellaroo Ysabel 4.6 / Hoppediz Rio 4.6
BE: draagdoek.nl 5.4 / Ellaroo LaRae 5.0 / Storchenwiege Anna
beefcake: Hoppediz Costa Rica 4.6
Bla_Bla_Bla: draagdoek.nl
Cattie: korte doek wereldwinkel, tricotdoek BabyCuddle, draagdoek.nl, mei tai, ringsling, hoppediz Osaka 4.6 / Didymos Millefiori groen/wit / Yamo
Chacama: draagdoek.nl / Hoppediz Rio / Beco Butterfly
DaviniaHR: Girasol Mokka 4.2 m / Medley Satin 4.5
E.T.: TricotSlen / Hoppediz Antigua 5.4 / EllaRoo LaRae 4.6
freecell: Hoppediz Montreal / TricotSlen
Grijs:: grijze TricotSlen / Storchenwiege Ulli 4.6 / Storchenwiege Anna 4.6
lcicle: draagdoek.nl / EllaRoo Kristen 5.0 / RingSling Ditte / Girasol Mojito 4.6 onderweg..
Iksje: TricotSlen / Ringsling (dharitri) / Ergo Carrier
Jelief: Mei Tai, gemaakt door Owlet, indiase doek als snelle sling bij paniek.
Kersjes: draagdoek.nl / Girasol nr.25 / Yamo Mocha
LadyS: Tricot Slen / Oililly mei tai / Amazonas Lollipop
Llewella: Hoppediz Miami 5.4 / Hoppediz Kaapstad 5.4 / Didymos Waves Sequoia 5.2 / 2x Zelfgemaakte Ringslings
LovelyLady: Hoppediz Montreal 4.6 / Amazonas Dyed Milk Chocolate 5.2
Macka: Bara Barn Chili / Bara Barn Lotusblomma / Bara Barn Ocean ringsling / Bebina Regenbogen 4.6 (oude stijl) / Didymos Millefiori Stein 4.7 / Ergo baby carrier NG black-cranberry / Girasol nr. 26 (Tuulipani) 2.6 / Mackagemaakte ringsling / Medley Palermo 4.5 / Medley Satin pink 3.5 / Storchenwiege Johannes I 4.1 / Storchenwiege Albert 5.2 / Storm Op Zolder Oosterse doek / Wonabang zomer podeagi (2x) / Yamo Mocha Streaks / Chimparoo Jazz
mamali: draagdoek.nl petrol / Storchenwiege Inka 4.6
Maneki.Neko: TricotSlen / Ellaroo Maija 5.0 /rood-oranje-gele Perraja / Didymos Indio 4.6
Memmel: Girasol nr. 31 5.2
Noli.: zelfgemaakte Mei Tai / Girasol Lampo 5.2 / Girasol Avalon Rainbow 5.2
Nijna: Néobulle Manon Rouge 4.5, Chimparoo Juliet 4.5
Owlet: storchenwiege Anna 5,20 / hoppediz la paz 4.6 / didymos Olaf 4.2 / Ellaroo LaRae 3,60 / merkloze kleine Podaegi / Babycuddle / tricot draagdoek.nl /zelfgemaakte ringsling / grote manta / kleine manta / slendang / zelfgemaakte mei tai / Ellaroo Podaegi orange sakura / Ergo zwart-cranberry / Lodger shelter
Paradijsvogeltje draagdoek.nl / zelf gemaakte Mei Tai / heupdrager uit het echte Afrika
p_iglet: & t_igger Ellaroo Christiane 4.6 / Hoppediz Rio 4.6 / Girasol Espresso 3.6 / Maneki Mei Tai / Medley Satin Dark Blue 4.5m / Medley Palermo 4.0m / Medley Alpino Design Prague / Didymos Tom 4.2m
PM-girl: Tricotti / Storchenwiege Anna / zelfgemaakte Mei Tai
Reinhilde: Ellaroo Mei Tai / Binana Criquet
sjak: Hoppediz Havana 4.6 / Girasol nr. 20 (Tuli) 5.2 / Zara Earth 5.2 / Didymos Jacob Gr 6 / Rebozo
Tearsong: 2x tricot draagdoek.nl (tijdelijk uit logeren) / didymos indio 'purple haze' (geverfd ) 6 / didymos indio sonne 6 / didymos natural hemp 6 / didymos emerald wellen (geverfd) 6 / Girasol Earthy Rainbow 5.2 / Hoppediz Cape Town 4.6 / Girasol Earthy Rainbow Ringsling / Mr. Mirko MT wraparound sleepy / paars-zwarte mei tai
Ticootje: ringsling / Storchenwiege Vicky 4.6 / Girasol Lampo 4.6 (Op reis)
Troel: Troelgemaakte Tricotslen / Ellaroo Jan 4.6 / Paarsblauwe Afrikaanse lange pagne / Roodblauwe Afrikaanse korte pagne / Troel tai / Medley Monza 5.5
Tucana: Didymos Nora / Didymos LLL shortie / Hoppediz Caïro / oranje Nesthäcken / Ellaroo La Rae / BBslen Blueberry Blue / Girasol Tulipaani / Hoppediz Havana / Vatanai Maruyama / onderweg: Storchenwiege Ulli /GypsyMama Morgaine / Hoppediz Santiago / Hoppediz Lille / Storchenwiege Leo Rouge / Amazonas Lollipop
Vamperotica: Amazonas Laguna
Webkim: Tricot Slen / Girasol Pacifica 4.6 / Girasol Green Tea ringsling / Sleepy Nico / Girasol Cocoa Almond 4.6 / Girasol Polkka 4.2 / Girasol Fuoco 4.6 / Girasol Earthy Rainbow 4.6 / Girasol Blau sling / Didymos Red Tom 4.6 / Storchenwiege Anna / Hoppediz Acapulco / Girasol Chococabana 2.7 /
Didymos Millefiori grun/rot 6 / Didymos Millefiori Stein 6 / Didymos Pink Tom 2 / Didymos Silber Wellen 7 /
Didymos Indio blauw/wit 6 / - Didymos Wellen Lind 6 / Didymos Aare 6 / Hoppediz Florenz - dyed Auqa 6 / Didymos Rote Blatter 6 / Afrikaase Kanga / DIY Podaegi / EllaRoo Podaegi / Pink Silk Millefiori 6 / Hoppediz Rio maxi / Girasol Riemu 3.6 / Didymos Silk/Cashmere Ellipsen 6 / Didymos Indio Seide 6
YPPY storchenwiege Ulli / lange doek wereldwinkel / draagdoek.nl (tijdelijk uitgeleend) / mei tai
Laatste post:quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:28 schreef LovelyLady het volgende:
Hier is het ***weer, ongelofelijk, en aangezien mijn plu stuk is gewaaid ben ik maar met de kinderwagen gegaan en de regenhoes erover heen (erg onhandig hoor) Bij school hebben ze ook maar 1 deur waar je doorheen kan. En kleine kindjes die weten nog niet wat " op hun beurt wachten" betekent.
Hier wacht ik nog steeds op Groene Thee, mijn vriend heeft gisteravond nog even gemailt aangezien hij alleen nog maar een bevestiging had gehad dat het betaalt was en verder niets. (ik ben gewoon erg ongeduldig):D
[ Bericht 1% gewijzigd door Webkim op 03-11-2008 10:55:58 ]
Hoi Freecellquote:Op zondag 26 oktober 2008 11:35 schreef DaviniaHR het volgende:
...
Welke soorten doeken zijn er van het niveau "hangmat", zoals P_iglet dat noemt?
Dus de superstevige, voor kinders die over de 11 kg gaan/zijn
...
Whaha tegek dat beentje er zo overquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:53 schreef owlet het volgende:
Over hangmat gesproken:
[ afbeelding ]
(storch Anna 5.2)
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:29 schreef DaviniaHR het volgende:
Nou is de vraag, wie heeft de TT veranderd van "Draagdoeken Deeltje 22" naar "Draagdoeken 22".
Eigenlijk moet het zijn "Draagdoeken deel 22"
Hoe hou je de modjes van de straat
Eerder 25quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:31 schreef Macka66 het volgende:
Als Webkim het heeft gedaan zou het misschien "22 Draagdoeken" moeten zijn
Over de tafel, boven op het blad geknoopt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:34 schreef YPPY het volgende:
Leuk, die hangmat. Waar hangt de doek aan?
Heb je inmiddels al een lievelingsdoek?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:39 schreef Webkim het volgende:
[..]
Eerder 25. Het is ook helemaal niet meer geloofwaardig als ik beterschap beloof he?
Hier ook nog maar eens mijn decadente asoverzameling:
[ afbeelding ]
Houdt dat dus in dat ik straks nog eens 28.50 meer moet betalen aan mijn al zo dure green tea?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:32 schreef Webkim het volgende:
[..]
Guilty.
En om even ontopic te blijven:
ik moet 28 Euro 50 invoer betalen over een doek die ik heb geruild met iemand uit de VS.
Heb er nog over gebeld met de douane, maar het zal ze worst wezen of het een ruil is of een aankoop. Over alles wat je vanuit de VS toegestuurd krijgt met een hogere waarde dan 22 Euro moet je betalen. Of hoger dan 45 Euro als het een gift is.
*grom*![]()
Dat maakt niet uit.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:36 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Heb je inmiddels al een lievelingsdoek?
En wat die douane betreft, balen! Misschien helpt het een volgende keer als je 'used babycarrier, gift' op het pakje laat zetten...
volgens mij is dat zelfs ¤150,-quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:31 schreef p_iglet het volgende:
Vanaf binnenkort (december ofzo dacht ik) gaat de grens omhoog van 22 naar 120 euro...
Het is een beetje klok klepel, want precies weet ik het ook niet, maar het staat me bij dat je dan voor prive transacties bijna altijd onde rde invoerrechten grens zit.
Wow; dat zou geweldig zijn! Tot nu toe heb ik al heel wat pakketpost vanover de gehele wereld gehad; maar gelukkig nog nooit problemen met de douane gehad *afkloppen*.quote:
Dit idee is ontstaan op het 'andere' forum (DenV, waar veel van jullie ook komen) toen er gesproken werd over de International Babywearing Weekquote:Wisten jullie dat het van 12 - 18 november International Babywearing Week is? Het was Nederland (en Vlaanderen) bijna ontgaan, maar nu we het weten gaan we meedoen!
Op zondag 16 november komt er een grote draagdoekwandeling over de Utrechtse grachten.
Ben jij een draagfan? Wandel dan mee, leer andere dragers en draagfans kennen, en inspireer anderen tot dragen! Neem om het zo kleurrijk mogelijk maken vooral ook je etnische dragers mee. Podeagi's, mei-tai's, rebozo's, amautik's, onbuhimo's, kanga's, manta's, we willen ze allemaal graag zien en laten zien! Na de tocht is het heerlijk uitpuffen en ervaringen uitwisselen in café Hofman.
16 november draagdoekwandeling in Utrecht dus, van 13.00 – 15.00 uur, vertrekpunt is Utrecht CS, eindpunt is Janskerkhof 17a.
Routekaartje en verdere informatie vind je op http://ibw.hexenwerk.nl/
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:07 schreef Macka66 het volgende:
Nou ja, GMTA weer![]()
Maar ik laat de mijne lekker staan, wegens blij blij blij!
Nope, maar er zit wat extra tijd bij, voor de zekerheid. We wandelen gewoon volgens de route richting Hofman en dan kunnen we daar wat drinken en eventueel nog verder praten over doeken/draagmethodes vergelijken etc. Mensen die interesse hebben en zelf nog niet dragen kunnen daar ook bij aanwezig zijn om vragen te stellen..gewoon 1 op 1 dan. Je kunt ook direct na de wandeling weer naar huis als je dat liever doet natuurlijk.quote:
Jaquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:13 schreef Maneki.Neko het volgende:
Heeft iemand hart van nederland al gemaild?
Het is wel handig dat het niet onwijs tijd gebonden is, er zullen wel meerdere mama's/papa's zijn die hun hongerige kindjes moeten voedenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:10 schreef TearSong het volgende:
Nope, maar er zit wat extra tijd bij, voor de zekerheid. We wandelen gewoon volgens de route richting Hofman en dan kunnen we daar wat drinken en eventueel nog verder praten over doeken/draagmethodes vergelijken etc. Mensen die interesse hebben en zelf nog niet dragen kunnen daar ook bij aanwezig zijn om vragen te stellen..gewoon 1 op 1 dan. Je kunt ook direct na de wandeling weer naar huis als je dat liever doet natuurlijk.
De route is echt niet zo lang maar het is zo lastig vooral te schatten hoe alles gaat lopen. Als mensen je aanspreken wil je toch ook even stoppen om terug te kunnen praten
Inderdaad, we willen toch niet met ons hoofd op de campingzender?quote:
Hartstikke handig hoor, dragen op de camping!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:26 schreef beefcake het volgende:
[..]
Inderdaad, we willen toch niet met ons hoofd op de campingzender?![]()
De smokings wel, maar de doeken nietquote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:35 schreef Nijna het volgende:
Wel in een doek passend bij je campingsmoking he...of bestaan die niet meer tegenwoordig?
Ja duh, dragen is toch overal handigquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:45 schreef TearSong het volgende:
[..]
Hartstikke handig hoor, dragen op de camping!
Oké, een ellaroo dus niet. Checkquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:54 schreef p_iglet het volgende:
als je er alles mee wilt kunnen (en geen webkim collectie wilt beginnen) dan zou ik een 4.6m nemen.
stella is al 6 maanden en je wilt er ook mee kunnen rugdragen, dus een hele dunne doek als ellaroo ofzo zou ik niet nemen als 1ste doek, ook voor rugdragen.
Welke kleuren vind je mooi? wil je rustig of juist druk? streepjes of geen streepjes?
want er zijn zoveel soorten, er gewoon 1tje uitzoeken die je mooi vind.
Ik vind een doek charmanter, en heb Stella erg graag op mijn buik. maar ik denk dat het als ze ouder worden makkelijker op de rug draagt, toch?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:59 schreef p_iglet het volgende:
Als je puur voor rugdragen een drager wilt, dan kun je ook kijken naar voorgevormde dragers zoals Yamo, Ergo enz. Die zijn erg makkelijk om te doen op je rug.
Een aantal erg positieve gebruikers van oa de Yamo hier in dit topic.
En wat een toeval, wat staat er zaterdag in de aanbieding bij de Aldi?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:50 schreef Guuzewuus het volgende:
Jezus wat knap Maneki. Nu wil ik ook een naaimachine
.
4.60/4.70 is voldoende voor je. Welke kleuren wil je wel of juist niet? Hoe vind je die Medley Palermo? Of de Girasol chocodingesquote:En, ik weet helemaal niet meer welke doek ik nou van de sint moet vragen. Ik wil kunnen rugdragen, hij moet niet te meisjesachtig zijn (want misschien krijg ik nog ooit een klein jongetje), geen regenboogje, ...tsja. En ik wil eigenlijk die zilvere van Webkim
... Waar moet ik nou zoeken jongens?
En ik ben maatje 38 (soms 40), welke lengte moet ik dan nemen?
Hier is Stella's palmboompje niks bijquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:33 schreef Maneki.Neko het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is um
Niet zo duidelijke foto, ik moest ff snel zijn want ik moest de jongens halen. Was ik ff vergeten
De eerste keer dat ik een Storchenwiege Ulli in het echt zag zat er een prachtig blond jongetje in met blauwe ogen. En dat was helemaal geen gek gezicht!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:11 schreef Guuzewuus het volgende:
Dan vind ik zoiets wel mooi http://www.flickoramio.co(...)%20op%20vakantie.jpg
Maar ehm, daar kan geen jongen in eventueel later. Kan je zoiets gewoon blauw verven bijvoorbeeld, of groen?
Oh, dus Medley palermo en Zara kan ook? Ik vind het echt moeilijk. Wat een heerlijke foto's Sjak, en wat een overheerlijk koppie in dat mutsje
![]()
![]()
![]()
En zo'n medley palermo, is die er ook in allerlei kleuren?
Ik heet dan wel geen Macka maar:quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:41 schreef LovelyLady het volgende:
Macka dit weet jij vast wel....waar kan je een Neobulle mee vergelijken?
oh kijk Derek! Erm wacht...leuke foto van julliequote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:52 schreef lcicle het volgende:
Vandaag lekker lopen pronken met Baby in de draagdoek op de Jonge Gezinnen BeursWas leuk!
Is de neobulle dan ook niveau hangmat?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:47 schreef Webkim het volgende:
[..]
Ik heet dan wel geen Macka maar:
qua stevigheid vind ik de Neobulle Manon Rouge die ik te logeren had vergelijkbaar met m'n Storch Anna, alleen was Manon een stuk zachter. Heerlijke doek, ik ben nog steeds een beetje verliefd.
Ik vind hem voorop wel lekker dragen eigenlijk, op m`n rug vind ik het uienquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:49 schreef Webkim het volgende:
Mar weet je wat het stomme is? Ik vind MT's eigenlijk heul niet fijn.Doe mij maar een doek. Maarja, ik kan niet weven.
Dat heb ik dus ook; was helemaal enthousiast met het maken van de MT; maar qua dragen vind ik het gewoon niet fijn; een doek vind ik veel fijner!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:49 schreef Webkim het volgende:
Mar weet je wat het stomme is? Ik vind MT's eigenlijk heul niet fijn.Doe mij maar een doek. Maarja, ik kan niet weven.
MT's met brede banden (wrapstyle) vind ik wel fijn..met wat dunnere banden nietquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:49 schreef Webkim het volgende:
wat is daar inconsequent aanquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:14 schreef Brighteyes het volgende:
Waarom mag de speen alleen in de doek? En niet lopend? Is dat niet een beetje inconsequent?
Rare keuze en het komt een beetje raar dwingend over.
Jaaa! Ziet er goed uit BE!quote:
Dan was ik te snel met mijn conclusie. Zoals het er hier staat klinkt het heel anders.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:50 schreef chacama het volgende:
Bij ons thuis geldt inderdaad de regel niet lopen/spelen met je speen in je mond. En aangezien Maud nu met d'r speen in de mond naar buiten liep, gaf ik ze de kans om met speen in de doek te komen en anders d'r speen in te leveren. Ze koss dus voor het inleveren.
Dewas meer voor mijn eigen gevoel. Ik vond het jammer dat ze het niet wilde. Ze was al hangerig en pieperig, dus ik hoopte dat ze rustig bij me wilde hangen. Resultaat was dus uiteindelijk dat ze tot aan het tuinhek heeft gelopen en daarna op mijn tas heeft gezeten naar school en van school naar de oppas. En dat deed ze dus al een paar dagen, ik hoopte haar en mij dat ongemak te besparen...
Scherm te lang open: mooie Mei-tai. Is ie zelf gemaakt of is het een bepaald merk?
Dat biedt mogelijkheden, en welke soort heb jij allemaal om te passenquote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:00 schreef lcicle het volgende:
Ik heb voor alsnog alleen de EllaRoo (welke ík niet afraad), die aan jouw vraag zou kunnen voldoenOver een paar weken heb ik nog een Girasol.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:02 schreef Webkim het volgende:
Hier in Den Bosch is de deur ook open voor voelen en testen.
Nou, de prijzen van een zara liggen rond de 107,50 voor sommige kleuren en 117,50 voor de nieuwe zara's (die zijn 10 cm breder en dat is wel erg fijn!) Dus ik denk dat als je didymos aan de dure kant vindt, dat misschien ook zo is voor de zara's.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:43 schreef Guuzewuus het volgende:
Een Zara, is dat een aanrader? Daar zag ik een mooie wit-zilver-grijze (die misschien heel in de verste verte wat leek op de echte zilvere van Webkim)
. Voldoet die? Is die sterk? Is die zacht? Is die mooi? Is die fijn? Oh, moet nog even daarvan de prijzen gaan checken, gisteren vergeten.
Ooooohquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:48 schreef Macka66 het volgende:
Guuzewuus, ik heb nog een doekentip voor je Sint: de Merry Carry Jade.
De hele dag met 2 madonna-toeters op je tietenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:59 schreef bixister het volgende:
fulltime kolven?ik moet er niet aan denken!
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:18 schreef LovelyLady het volgende:
Komt er op zaterdag ook pakketpost... *kijkt met schuin oog naar Webkim*
Shit,quote:
Je gaf genoeg aanknopingspuntenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:09 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Oooooh, die vind ik echt prachtig, hoe wist je dat
.
Derdequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:03 schreef owlet het volgende:
Wat leuk Guuzewuus! En weet je, een doek kan kwalitatief nog zo goed zijn, als hij je net niet helemaal aanspreekt qua kleur dan zal hij misschien nooit zo goed bevallen.
En als je op een gegeven moment een tijdje draagt dan merk je wat je eventueel anders zou willen en dan is de stap naar een tweede doek niet groot![]()
Oh en volgens mij is Macka een van de meest stevigheid-minded personen hier, als zij van mening is dat iets stevig is dan zou ik er blind op vertrouwen
oooh, dat is lief!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:10 schreef Maneki.Neko het volgende:
Mijn middelste wil ook graag mee naar de draagdoekwandeling, maar alleen als hij z`n teddybeer mee mag nemen op z`n rug![]()
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:10 schreef Maneki.Neko het volgende:
Wat leuk Maud zo
Mijn middelste wil ook graag mee naar de draagdoekwandeling, maar alleen als hij z`n teddybeer mee mag nemen op z`n rug![]()
Ik ken datquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:03 schreef chacama het volgende:
Zie je maar weer dat iets op schrijven en zeggen wat je bedoelt mij niet altijd even makkelijk af gaat.
Oh, ik ben jaloers!quote:Op zaterdag 1 november 2008 11:11 schreef chacama het volgende:
*gaat volgende week naar de wereldwinkel*
En mijn papa gaat in Suriname (daar vertrekt hij volgende week heen) voor een surinaamse draagdoek kijken.
Is ook zo, maar omdat ik het verhaal ken, is het moeilijk los van de foto te zien...quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:23 schreef Macka66 het volgende:
Schiet mij maar in de feestverlichting (zoals ze hier in Den Haag zeggen), maar ik zie helemaal niets schrijnends aan die foto. Zonder achtergrondverhaal lijkt het net een plaatje uit het dagelijks leven in een Afrikaans land.
LL, heb je de aanschaf opgebiecht of het pakje weggesneaked?
Chaca, allebei
Heb het even in de trapkast achter de strijkplank gezetquote:Op zaterdag 1 november 2008 15:23 schreef Macka66 het volgende:
LL, heb je de aanschaf opgebiecht of het pakje weggesneaked?
Jawel. Maar Hopps zijn ook onwijs wasbaarquote:Op zaterdag 1 november 2008 18:18 schreef DaviniaHR het volgende:
nu is alleen de vraag, is lima niet onwijs besmettelijk???
Tis een indio die in een verfbad gestopt is. De kleur is 'purple haze' maar ik vind hem op z'n nederlands gewoon heidepaarsquote:Op zaterdag 1 november 2008 18:18 schreef DaviniaHR het volgende:
Terasong, mooie doek! wat voor 1 is dat?
Ik denk dat het een oud design is dat Hopp niet meer voertquote:Op zondag 2 november 2008 14:16 schreef freecell het volgende:
Oeh Webkim!
Maar ik vind mijn Hoppediz al aan de korte kant voor sommige knopen, het kan allemaal maar net, dus ik zou er wrs ook niets mee doen.
Dankzij LL weet ik nu trouwens dat mijn Hop een Hoppediz Luzern isDus dat kan veranderd in de OP
edit: toch niet, die van mij heeft meer strepen
die van mij heeft meer strepenquote:Op zondag 2 november 2008 16:05 schreef Macka66 het volgende:
Edit: ik denk inmiddels dat het een blau-hellblau uit 2002 is.
laat maar komen Webkim. Lijkt me een ideale doek om mee te heupdragen met schuifknoop. En aangezien dat met mijn hopp wel kan, maar niet als er geen kind in hangt, zou ik hier erg gelukkig van worden en Maud hopelijk ook...quote:Op zondag 2 november 2008 13:15 schreef Webkim het volgende:
Ter adoptie aangeboden:
[ afbeelding ]
Girasol Riemu / Old Rainbow.
Hij is heel heel heel lekker zacht en 3.2 m. lang. Omdat het een Girasol was dacht ik: "Mine!" En dan verzin ik wel een knoop bij de lengte.
Maar ik blijf toch naar mijn 6' en grijpen. Dus Riemu mag verhuizen naar iemand die -em niet zal verwaarlozen (en wie weet loop ik ooit tegen zijn langere broer aan...).
Riemu is een Girasol 'oude weving': de achterkant is anders.
Ik heb 25 Euro betaald ex. verzenden, en voor dat bedrag kan -ie bij jou komen wonen.
Sorry Chaca, ik heb -em gisteravond verkocht aan iemand van het draagforum.quote:Op zondag 2 november 2008 22:45 schreef chacama het volgende:
[..]
laat maar komen Webkim. Lijkt me een ideale doek om mee te heupdragen met schuifknoop. En aangezien dat met mijn hopp wel kan, maar niet als er geen kind in hangt, zou ik hier erg gelukkig van worden en Maud hopelijk ook...
quote:Op maandag 3 november 2008 09:16 schreef Webkim het volgende:
[..]
Sorry Chaca, ik heb -em gisteravond verkocht aan iemand van het draagforum.
Ik wel, daar zitten m'n draagdoeken inquote:Op maandag 3 november 2008 13:51 schreef Brighteyes het volgende:
En ik heb niet zo'n ouwe-wijven-karretje op wieltjes ofzo.![]()
quote:Op maandag 3 november 2008 21:08 schreef Macka66 het volgende:
Die Maud, ik weet nog toen ze in Zaltbommel in haar persoonljke doek hing, lief klein popje![]()
Fijn dat ze weer wil.
Hiero!quote:Op maandag 3 november 2008 21:24 schreef Nijna het volgende:
Heeft iemand nog dat linkje of de linkjes bij de hand van hoe je zelf van die beenwarmertjes kan maken van sokken? Of weet iemand nog in welk deel dat staat.
Die vind ik saai, kweenie, niet zo mooi als de anderen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:34 schreef LovelyLady het volgende:
Davinia, als de Lima te licht is waarom niet denkend aan een Osaka of een Panama of een Havana, en anders misschien wel een Delhi?
Kleur is natuurlijk heel persoonlijk, ik denk ook alleen maar mee
Hoppediz heeft veel mooie kleurtjes vind ik, en het is echt een stevige doek
Klik! En dan echarpe de portage.quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:35 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Die vind ik saai, kweenie, niet zo mooi als de anderen.
Meedenken is lief
Hmmm, ff zoeken naar lillibulle
Zitten leuke doeken tussenquote:Op dinsdag 4 november 2008 14:05 schreef LovelyLady het volgende:
Misschien zit hier nog wat voor je tussen. Ik weet alleen niet of dat Eli-bestendige doeken zijn
Ik dacht even, dat is webkims stapelquote:Op dinsdag 4 november 2008 14:05 schreef LovelyLady het volgende:
Misschien zit hier nog wat voor je tussen. Ik weet alleen niet of dat Eli-bestendige doeken zijn
Een mailtje sturen is natuurijk zo gebeurtquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:19 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik dacht even, dat is webkims stapel
Er staat idd niet bij of ze ook geschikt zijn voor grotere kinders...
Waarom is de BB-slen niet handig?quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:57 schreef DaviniaHR het volgende:
Uh-oh.... ze hebben in polen ook nog een andere didy... didymos simon
http://chusty24.pl/320,simon-chusta-wiazana-tkana.html
En de BB-slen Green paprika is ook al zo mooi. Maar die is niet handig, vind ik dan maar
Hmmm, dan wordt het hopp antigua of die didymos simon...
Of je leest de faqquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een mailtje sturen is natuurijk zo gebeurt
Ohjaquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:46 schreef Macka66 het volgende:
Of je leest de faq
"Since which age can you carry in the baby sling?
The baby wrap can be used from your child's birth to 3 years. The baby sling is the only way to carry your child during such a long period. It is even recommended to use the baby wrap to carry premature babies. Thus it is used by numerous neonatology centres. Actually, the baby sling promotes the parent-child (or skin-to-skin) contact from the earliest age."
Nou, gewoon, omdat er dan minder keuzes zijnquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:44 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Waarom is de BB-slen niet handig?
En Didymos Simon is naar ik wel vaker gehoord heb niet zo stevig als een Hopp.
(Ik ben nog steeds voor Lima)
Petra doet het prima hoor, dat verkopen van Hopp'squote:Op dinsdag 4 november 2008 17:49 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Nou, gewoon, omdat er dan minder keuzes zijn
Owh, is Simon minder stevig? Hmm, ik was wel een beetje verliefd aan het worden. Hij is zo lekker fel
Maar ik wil nu echt een superstevige hebben...
Hmmm, dan toch een Hopp?
Die antigua is ook wel erg mooi. Lima ook, maar die vind ik toch een beetje engig...
Macka, kan jij niet ook hopps gaan verkopen? (dan moet je er eentje voor jezelf hebben, om uit ervaring mensen te kunnen adviseren)
Zara, Millefiori, Indio, Florenz, Pfau... Webkim, je hield toch niet van theedoeken?quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:56 schreef Webkim het volgende:
Op TBW wordt als 'mos supportive toddler wrap' massaal gestemd op de Didymos Hemp Indio, gevolgd door de Linnen Indio, de Hoppedizen en ook de Didy Pfau staat er bekend om zijn stevigheid bij het dragen van peuters.
Voordeel van de Indio's en de Pfau is dat je die in elke door jou gewenste kleur van verven. Mijn Pfau is paars.
Ik was even vergeten dat ik in het doekentopic lasquote:Op dinsdag 4 november 2008 17:49 schreef DaviniaHR het volgende:
Owh, is Simon minder stevig? Hmm, ik was wel een beetje verliefd aan het worden. Hij is zo lekker fel
En dan is er ook nog Medley Simonquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:15 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ik was even vergeten dat ik in het doekentopic lasen kon deze zin niet goed plaatsen.
Minder stevig, dat klopt wel, lekker fel ook![]()
Ik vind trouwens de Didymos Simon mooier dan de Neobulle Simon.
Hoppediz Katmandu, lekker felquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:24 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik wil wel een beetje stoere kleur, zeg maar, beetje knal.
De hemp indio vind ik net saai.
doe mij maar gewoon streepjes in een beetje leuk motief, als die blokjes, hokjes, frunnikjes en dingen hoeven niet. (Al is die ene met de bloemen erin (milliefiirori) wel erg mooi, maar niet voor mij / eli weggelegd (al is het maar om de meerprijs...). dan vind ik toch dat je er wat subtieler mee om moet gaan, de mijne worden ernstig mishandeld. (is mn girasol wel lekker zacht van geworden)
Zelf verven, als het gewoon is potje verf + doek in wasmachine, dan kan ik dat.
anders, geen goed idee ;
maar ik vind het wel leuk dat er zo wordt meegedacht, waarvoor mijn dank!
quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:20 schreef Macka66 het volgende:
[..]
En dan is er ook nog Medley Simon![]()
[ afbeelding ]
veel te stevig, verre van fel
Gezellig!quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:33 schreef Webkim het volgende:
Owwww ja BB Slen Green Paprika. Als je die neemt ga ik je stalken.
Bij een nieuwe doek zouden vaak wel een stijlvollle nieuwe bril en kapsel passenquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:59 schreef LovelyLady het volgende:
Dat vind ik nou echt géén mooie doek, die Katmandu (ontwerp ala Dame Edna)
Gefeliciteerd, die is stoerquote:Op woensdag 5 november 2008 12:36 schreef sjak het volgende:
Het is ook zo'n geweldig mooie foto!
Nah, Katmandu gaat het voor mij ook niet worden. Wat een kleurenexplosie zeg. Ik heb deze week mijn eerste duitse doek "gewonnen". Een oude hopp blau/hellblauEen stukje rustiger dan de katmandu
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |