Ooooohquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:48 schreef Macka66 het volgende:
Guuzewuus, ik heb nog een doekentip voor je Sint: de Merry Carry Jade.
De hele dag met 2 madonna-toeters op je tietenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:59 schreef bixister het volgende:
fulltime kolven?ik moet er niet aan denken!
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:18 schreef LovelyLady het volgende:
Komt er op zaterdag ook pakketpost... *kijkt met schuin oog naar Webkim*
Shit,quote:
Je gaf genoeg aanknopingspuntenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:09 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Oooooh, die vind ik echt prachtig, hoe wist je dat
.
Derdequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:03 schreef owlet het volgende:
Wat leuk Guuzewuus! En weet je, een doek kan kwalitatief nog zo goed zijn, als hij je net niet helemaal aanspreekt qua kleur dan zal hij misschien nooit zo goed bevallen.
En als je op een gegeven moment een tijdje draagt dan merk je wat je eventueel anders zou willen en dan is de stap naar een tweede doek niet groot![]()
Oh en volgens mij is Macka een van de meest stevigheid-minded personen hier, als zij van mening is dat iets stevig is dan zou ik er blind op vertrouwen
oooh, dat is lief!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:10 schreef Maneki.Neko het volgende:
Mijn middelste wil ook graag mee naar de draagdoekwandeling, maar alleen als hij z`n teddybeer mee mag nemen op z`n rug![]()
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:10 schreef Maneki.Neko het volgende:
Wat leuk Maud zo
Mijn middelste wil ook graag mee naar de draagdoekwandeling, maar alleen als hij z`n teddybeer mee mag nemen op z`n rug![]()
Ik ken datquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:03 schreef chacama het volgende:
Zie je maar weer dat iets op schrijven en zeggen wat je bedoelt mij niet altijd even makkelijk af gaat.
Oh, ik ben jaloers!quote:Op zaterdag 1 november 2008 11:11 schreef chacama het volgende:
*gaat volgende week naar de wereldwinkel*
En mijn papa gaat in Suriname (daar vertrekt hij volgende week heen) voor een surinaamse draagdoek kijken.
Is ook zo, maar omdat ik het verhaal ken, is het moeilijk los van de foto te zien...quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:23 schreef Macka66 het volgende:
Schiet mij maar in de feestverlichting (zoals ze hier in Den Haag zeggen), maar ik zie helemaal niets schrijnends aan die foto. Zonder achtergrondverhaal lijkt het net een plaatje uit het dagelijks leven in een Afrikaans land.
LL, heb je de aanschaf opgebiecht of het pakje weggesneaked?
Chaca, allebei
Heb het even in de trapkast achter de strijkplank gezetquote:Op zaterdag 1 november 2008 15:23 schreef Macka66 het volgende:
LL, heb je de aanschaf opgebiecht of het pakje weggesneaked?
Jawel. Maar Hopps zijn ook onwijs wasbaarquote:Op zaterdag 1 november 2008 18:18 schreef DaviniaHR het volgende:
nu is alleen de vraag, is lima niet onwijs besmettelijk???
Tis een indio die in een verfbad gestopt is. De kleur is 'purple haze' maar ik vind hem op z'n nederlands gewoon heidepaarsquote:Op zaterdag 1 november 2008 18:18 schreef DaviniaHR het volgende:
Terasong, mooie doek! wat voor 1 is dat?
Ik denk dat het een oud design is dat Hopp niet meer voertquote:Op zondag 2 november 2008 14:16 schreef freecell het volgende:
Oeh Webkim!
Maar ik vind mijn Hoppediz al aan de korte kant voor sommige knopen, het kan allemaal maar net, dus ik zou er wrs ook niets mee doen.
Dankzij LL weet ik nu trouwens dat mijn Hop een Hoppediz Luzern isDus dat kan veranderd in de OP
edit: toch niet, die van mij heeft meer strepen
die van mij heeft meer strepenquote:Op zondag 2 november 2008 16:05 schreef Macka66 het volgende:
Edit: ik denk inmiddels dat het een blau-hellblau uit 2002 is.
laat maar komen Webkim. Lijkt me een ideale doek om mee te heupdragen met schuifknoop. En aangezien dat met mijn hopp wel kan, maar niet als er geen kind in hangt, zou ik hier erg gelukkig van worden en Maud hopelijk ook...quote:Op zondag 2 november 2008 13:15 schreef Webkim het volgende:
Ter adoptie aangeboden:
[ afbeelding ]
Girasol Riemu / Old Rainbow.
Hij is heel heel heel lekker zacht en 3.2 m. lang. Omdat het een Girasol was dacht ik: "Mine!" En dan verzin ik wel een knoop bij de lengte.
Maar ik blijf toch naar mijn 6' en grijpen. Dus Riemu mag verhuizen naar iemand die -em niet zal verwaarlozen (en wie weet loop ik ooit tegen zijn langere broer aan...).
Riemu is een Girasol 'oude weving': de achterkant is anders.
Ik heb 25 Euro betaald ex. verzenden, en voor dat bedrag kan -ie bij jou komen wonen.
Sorry Chaca, ik heb -em gisteravond verkocht aan iemand van het draagforum.quote:Op zondag 2 november 2008 22:45 schreef chacama het volgende:
[..]
laat maar komen Webkim. Lijkt me een ideale doek om mee te heupdragen met schuifknoop. En aangezien dat met mijn hopp wel kan, maar niet als er geen kind in hangt, zou ik hier erg gelukkig van worden en Maud hopelijk ook...
quote:Op maandag 3 november 2008 09:16 schreef Webkim het volgende:
[..]
Sorry Chaca, ik heb -em gisteravond verkocht aan iemand van het draagforum.
Ik wel, daar zitten m'n draagdoeken inquote:Op maandag 3 november 2008 13:51 schreef Brighteyes het volgende:
En ik heb niet zo'n ouwe-wijven-karretje op wieltjes ofzo.![]()
quote:Op maandag 3 november 2008 21:08 schreef Macka66 het volgende:
Die Maud, ik weet nog toen ze in Zaltbommel in haar persoonljke doek hing, lief klein popje![]()
Fijn dat ze weer wil.
Hiero!quote:Op maandag 3 november 2008 21:24 schreef Nijna het volgende:
Heeft iemand nog dat linkje of de linkjes bij de hand van hoe je zelf van die beenwarmertjes kan maken van sokken? Of weet iemand nog in welk deel dat staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |