De eerste keer dat ik een Storchenwiege Ulli in het echt zag zat er een prachtig blond jongetje in met blauwe ogen. En dat was helemaal geen gek gezicht!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:11 schreef Guuzewuus het volgende:
Dan vind ik zoiets wel mooi http://www.flickoramio.co(...)%20op%20vakantie.jpg
Maar ehm, daar kan geen jongen in eventueel later. Kan je zoiets gewoon blauw verven bijvoorbeeld, of groen?
Oh, dus Medley palermo en Zara kan ook? Ik vind het echt moeilijk. Wat een heerlijke foto's Sjak, en wat een overheerlijk koppie in dat mutsje
![]()
![]()
![]()
En zo'n medley palermo, is die er ook in allerlei kleuren?
Ik heet dan wel geen Macka maar:quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:41 schreef LovelyLady het volgende:
Macka dit weet jij vast wel....waar kan je een Neobulle mee vergelijken?
oh kijk Derek! Erm wacht...leuke foto van julliequote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:52 schreef lcicle het volgende:
Vandaag lekker lopen pronken met Baby in de draagdoek op de Jonge Gezinnen BeursWas leuk!
Is de neobulle dan ook niveau hangmat?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:47 schreef Webkim het volgende:
[..]
Ik heet dan wel geen Macka maar:
qua stevigheid vind ik de Neobulle Manon Rouge die ik te logeren had vergelijkbaar met m'n Storch Anna, alleen was Manon een stuk zachter. Heerlijke doek, ik ben nog steeds een beetje verliefd.
Ik vind hem voorop wel lekker dragen eigenlijk, op m`n rug vind ik het uienquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:49 schreef Webkim het volgende:
Mar weet je wat het stomme is? Ik vind MT's eigenlijk heul niet fijn.Doe mij maar een doek. Maarja, ik kan niet weven.
Dat heb ik dus ook; was helemaal enthousiast met het maken van de MT; maar qua dragen vind ik het gewoon niet fijn; een doek vind ik veel fijner!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:49 schreef Webkim het volgende:
Mar weet je wat het stomme is? Ik vind MT's eigenlijk heul niet fijn.Doe mij maar een doek. Maarja, ik kan niet weven.
MT's met brede banden (wrapstyle) vind ik wel fijn..met wat dunnere banden nietquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:49 schreef Webkim het volgende:
wat is daar inconsequent aanquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:14 schreef Brighteyes het volgende:
Waarom mag de speen alleen in de doek? En niet lopend? Is dat niet een beetje inconsequent?
Rare keuze en het komt een beetje raar dwingend over.
Jaaa! Ziet er goed uit BE!quote:
Dan was ik te snel met mijn conclusie. Zoals het er hier staat klinkt het heel anders.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:50 schreef chacama het volgende:
Bij ons thuis geldt inderdaad de regel niet lopen/spelen met je speen in je mond. En aangezien Maud nu met d'r speen in de mond naar buiten liep, gaf ik ze de kans om met speen in de doek te komen en anders d'r speen in te leveren. Ze koss dus voor het inleveren.
Dewas meer voor mijn eigen gevoel. Ik vond het jammer dat ze het niet wilde. Ze was al hangerig en pieperig, dus ik hoopte dat ze rustig bij me wilde hangen. Resultaat was dus uiteindelijk dat ze tot aan het tuinhek heeft gelopen en daarna op mijn tas heeft gezeten naar school en van school naar de oppas. En dat deed ze dus al een paar dagen, ik hoopte haar en mij dat ongemak te besparen...
Scherm te lang open: mooie Mei-tai. Is ie zelf gemaakt of is het een bepaald merk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |