Oké, een ellaroo dus niet. Checkquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:54 schreef p_iglet het volgende:
als je er alles mee wilt kunnen (en geen webkim collectie wilt beginnen) dan zou ik een 4.6m nemen.
stella is al 6 maanden en je wilt er ook mee kunnen rugdragen, dus een hele dunne doek als ellaroo ofzo zou ik niet nemen als 1ste doek, ook voor rugdragen.
Welke kleuren vind je mooi? wil je rustig of juist druk? streepjes of geen streepjes?
want er zijn zoveel soorten, er gewoon 1tje uitzoeken die je mooi vind.
Ik vind een doek charmanter, en heb Stella erg graag op mijn buik. maar ik denk dat het als ze ouder worden makkelijker op de rug draagt, toch?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:59 schreef p_iglet het volgende:
Als je puur voor rugdragen een drager wilt, dan kun je ook kijken naar voorgevormde dragers zoals Yamo, Ergo enz. Die zijn erg makkelijk om te doen op je rug.
Een aantal erg positieve gebruikers van oa de Yamo hier in dit topic.
En wat een toeval, wat staat er zaterdag in de aanbieding bij de Aldi?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:50 schreef Guuzewuus het volgende:
Jezus wat knap Maneki. Nu wil ik ook een naaimachine
.
4.60/4.70 is voldoende voor je. Welke kleuren wil je wel of juist niet? Hoe vind je die Medley Palermo? Of de Girasol chocodingesquote:En, ik weet helemaal niet meer welke doek ik nou van de sint moet vragen. Ik wil kunnen rugdragen, hij moet niet te meisjesachtig zijn (want misschien krijg ik nog ooit een klein jongetje), geen regenboogje, ...tsja. En ik wil eigenlijk die zilvere van Webkim
... Waar moet ik nou zoeken jongens?
En ik ben maatje 38 (soms 40), welke lengte moet ik dan nemen?
Hier is Stella's palmboompje niks bijquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:33 schreef Maneki.Neko het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is um
Niet zo duidelijke foto, ik moest ff snel zijn want ik moest de jongens halen. Was ik ff vergeten
De eerste keer dat ik een Storchenwiege Ulli in het echt zag zat er een prachtig blond jongetje in met blauwe ogen. En dat was helemaal geen gek gezicht!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:11 schreef Guuzewuus het volgende:
Dan vind ik zoiets wel mooi http://www.flickoramio.co(...)%20op%20vakantie.jpg
Maar ehm, daar kan geen jongen in eventueel later. Kan je zoiets gewoon blauw verven bijvoorbeeld, of groen?
Oh, dus Medley palermo en Zara kan ook? Ik vind het echt moeilijk. Wat een heerlijke foto's Sjak, en wat een overheerlijk koppie in dat mutsje
![]()
![]()
![]()
En zo'n medley palermo, is die er ook in allerlei kleuren?
Ik heet dan wel geen Macka maar:quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:41 schreef LovelyLady het volgende:
Macka dit weet jij vast wel....waar kan je een Neobulle mee vergelijken?
oh kijk Derek! Erm wacht...leuke foto van julliequote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:52 schreef lcicle het volgende:
Vandaag lekker lopen pronken met Baby in de draagdoek op de Jonge Gezinnen BeursWas leuk!
Is de neobulle dan ook niveau hangmat?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:47 schreef Webkim het volgende:
[..]
Ik heet dan wel geen Macka maar:
qua stevigheid vind ik de Neobulle Manon Rouge die ik te logeren had vergelijkbaar met m'n Storch Anna, alleen was Manon een stuk zachter. Heerlijke doek, ik ben nog steeds een beetje verliefd.
Ik vind hem voorop wel lekker dragen eigenlijk, op m`n rug vind ik het uienquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:49 schreef Webkim het volgende:
Mar weet je wat het stomme is? Ik vind MT's eigenlijk heul niet fijn.Doe mij maar een doek. Maarja, ik kan niet weven.
Dat heb ik dus ook; was helemaal enthousiast met het maken van de MT; maar qua dragen vind ik het gewoon niet fijn; een doek vind ik veel fijner!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:49 schreef Webkim het volgende:
Mar weet je wat het stomme is? Ik vind MT's eigenlijk heul niet fijn.Doe mij maar een doek. Maarja, ik kan niet weven.
MT's met brede banden (wrapstyle) vind ik wel fijn..met wat dunnere banden nietquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:49 schreef Webkim het volgende:
wat is daar inconsequent aanquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:14 schreef Brighteyes het volgende:
Waarom mag de speen alleen in de doek? En niet lopend? Is dat niet een beetje inconsequent?
Rare keuze en het komt een beetje raar dwingend over.
Jaaa! Ziet er goed uit BE!quote:
Dan was ik te snel met mijn conclusie. Zoals het er hier staat klinkt het heel anders.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:50 schreef chacama het volgende:
Bij ons thuis geldt inderdaad de regel niet lopen/spelen met je speen in je mond. En aangezien Maud nu met d'r speen in de mond naar buiten liep, gaf ik ze de kans om met speen in de doek te komen en anders d'r speen in te leveren. Ze koss dus voor het inleveren.
Dewas meer voor mijn eigen gevoel. Ik vond het jammer dat ze het niet wilde. Ze was al hangerig en pieperig, dus ik hoopte dat ze rustig bij me wilde hangen. Resultaat was dus uiteindelijk dat ze tot aan het tuinhek heeft gelopen en daarna op mijn tas heeft gezeten naar school en van school naar de oppas. En dat deed ze dus al een paar dagen, ik hoopte haar en mij dat ongemak te besparen...
Scherm te lang open: mooie Mei-tai. Is ie zelf gemaakt of is het een bepaald merk?
Dat biedt mogelijkheden, en welke soort heb jij allemaal om te passenquote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:00 schreef lcicle het volgende:
Ik heb voor alsnog alleen de EllaRoo (welke ík niet afraad), die aan jouw vraag zou kunnen voldoenOver een paar weken heb ik nog een Girasol.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:02 schreef Webkim het volgende:
Hier in Den Bosch is de deur ook open voor voelen en testen.
Nou, de prijzen van een zara liggen rond de 107,50 voor sommige kleuren en 117,50 voor de nieuwe zara's (die zijn 10 cm breder en dat is wel erg fijn!) Dus ik denk dat als je didymos aan de dure kant vindt, dat misschien ook zo is voor de zara's.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:43 schreef Guuzewuus het volgende:
Een Zara, is dat een aanrader? Daar zag ik een mooie wit-zilver-grijze (die misschien heel in de verste verte wat leek op de echte zilvere van Webkim)
. Voldoet die? Is die sterk? Is die zacht? Is die mooi? Is die fijn? Oh, moet nog even daarvan de prijzen gaan checken, gisteren vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |