Die vind ik saai, kweenie, niet zo mooi als de anderen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:34 schreef LovelyLady het volgende:
Davinia, als de Lima te licht is waarom niet denkend aan een Osaka of een Panama of een Havana, en anders misschien wel een Delhi?
Kleur is natuurlijk heel persoonlijk, ik denk ook alleen maar mee
Hoppediz heeft veel mooie kleurtjes vind ik, en het is echt een stevige doek
Klik! En dan echarpe de portage.quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:35 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Die vind ik saai, kweenie, niet zo mooi als de anderen.
Meedenken is lief
Hmmm, ff zoeken naar lillibulle
Zitten leuke doeken tussenquote:Op dinsdag 4 november 2008 14:05 schreef LovelyLady het volgende:
Misschien zit hier nog wat voor je tussen. Ik weet alleen niet of dat Eli-bestendige doeken zijn
Ik dacht even, dat is webkims stapelquote:Op dinsdag 4 november 2008 14:05 schreef LovelyLady het volgende:
Misschien zit hier nog wat voor je tussen. Ik weet alleen niet of dat Eli-bestendige doeken zijn
Een mailtje sturen is natuurijk zo gebeurtquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:19 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik dacht even, dat is webkims stapel
Er staat idd niet bij of ze ook geschikt zijn voor grotere kinders...
Waarom is de BB-slen niet handig?quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:57 schreef DaviniaHR het volgende:
Uh-oh.... ze hebben in polen ook nog een andere didy... didymos simon
http://chusty24.pl/320,simon-chusta-wiazana-tkana.html
En de BB-slen Green paprika is ook al zo mooi. Maar die is niet handig, vind ik dan maar
Hmmm, dan wordt het hopp antigua of die didymos simon...
Of je leest de faqquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een mailtje sturen is natuurijk zo gebeurt
Ohjaquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:46 schreef Macka66 het volgende:
Of je leest de faq
"Since which age can you carry in the baby sling?
The baby wrap can be used from your child's birth to 3 years. The baby sling is the only way to carry your child during such a long period. It is even recommended to use the baby wrap to carry premature babies. Thus it is used by numerous neonatology centres. Actually, the baby sling promotes the parent-child (or skin-to-skin) contact from the earliest age."
Nou, gewoon, omdat er dan minder keuzes zijnquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:44 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Waarom is de BB-slen niet handig?
En Didymos Simon is naar ik wel vaker gehoord heb niet zo stevig als een Hopp.
(Ik ben nog steeds voor Lima)
Petra doet het prima hoor, dat verkopen van Hopp'squote:Op dinsdag 4 november 2008 17:49 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Nou, gewoon, omdat er dan minder keuzes zijn
Owh, is Simon minder stevig? Hmm, ik was wel een beetje verliefd aan het worden. Hij is zo lekker fel
Maar ik wil nu echt een superstevige hebben...
Hmmm, dan toch een Hopp?
Die antigua is ook wel erg mooi. Lima ook, maar die vind ik toch een beetje engig...
Macka, kan jij niet ook hopps gaan verkopen? (dan moet je er eentje voor jezelf hebben, om uit ervaring mensen te kunnen adviseren)
Zara, Millefiori, Indio, Florenz, Pfau... Webkim, je hield toch niet van theedoeken?quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:56 schreef Webkim het volgende:
Op TBW wordt als 'mos supportive toddler wrap' massaal gestemd op de Didymos Hemp Indio, gevolgd door de Linnen Indio, de Hoppedizen en ook de Didy Pfau staat er bekend om zijn stevigheid bij het dragen van peuters.
Voordeel van de Indio's en de Pfau is dat je die in elke door jou gewenste kleur van verven. Mijn Pfau is paars.
Ik was even vergeten dat ik in het doekentopic lasquote:Op dinsdag 4 november 2008 17:49 schreef DaviniaHR het volgende:
Owh, is Simon minder stevig? Hmm, ik was wel een beetje verliefd aan het worden. Hij is zo lekker fel
En dan is er ook nog Medley Simonquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:15 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ik was even vergeten dat ik in het doekentopic lasen kon deze zin niet goed plaatsen.
Minder stevig, dat klopt wel, lekker fel ook![]()
Ik vind trouwens de Didymos Simon mooier dan de Neobulle Simon.
Hoppediz Katmandu, lekker felquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:24 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik wil wel een beetje stoere kleur, zeg maar, beetje knal.
De hemp indio vind ik net saai.
doe mij maar gewoon streepjes in een beetje leuk motief, als die blokjes, hokjes, frunnikjes en dingen hoeven niet. (Al is die ene met de bloemen erin (milliefiirori) wel erg mooi, maar niet voor mij / eli weggelegd (al is het maar om de meerprijs...). dan vind ik toch dat je er wat subtieler mee om moet gaan, de mijne worden ernstig mishandeld. (is mn girasol wel lekker zacht van geworden)
Zelf verven, als het gewoon is potje verf + doek in wasmachine, dan kan ik dat.
anders, geen goed idee ;
maar ik vind het wel leuk dat er zo wordt meegedacht, waarvoor mijn dank!
quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:20 schreef Macka66 het volgende:
[..]
En dan is er ook nog Medley Simon![]()
[ afbeelding ]
veel te stevig, verre van fel
Gezellig!quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:33 schreef Webkim het volgende:
Owwww ja BB Slen Green Paprika. Als je die neemt ga ik je stalken.
Bij een nieuwe doek zouden vaak wel een stijlvollle nieuwe bril en kapsel passenquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:59 schreef LovelyLady het volgende:
Dat vind ik nou echt géén mooie doek, die Katmandu (ontwerp ala Dame Edna)
Gefeliciteerd, die is stoerquote:Op woensdag 5 november 2008 12:36 schreef sjak het volgende:
Het is ook zo'n geweldig mooie foto!
Nah, Katmandu gaat het voor mij ook niet worden. Wat een kleurenexplosie zeg. Ik heb deze week mijn eerste duitse doek "gewonnen". Een oude hopp blau/hellblauEen stukje rustiger dan de katmandu
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |