Nope, maar er zit wat extra tijd bij, voor de zekerheid. We wandelen gewoon volgens de route richting Hofman en dan kunnen we daar wat drinken en eventueel nog verder praten over doeken/draagmethodes vergelijken etc. Mensen die interesse hebben en zelf nog niet dragen kunnen daar ook bij aanwezig zijn om vragen te stellen..gewoon 1 op 1 dan. Je kunt ook direct na de wandeling weer naar huis als je dat liever doet natuurlijk.quote:
Jaquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:13 schreef Maneki.Neko het volgende:
Heeft iemand hart van nederland al gemaild?
Het is wel handig dat het niet onwijs tijd gebonden is, er zullen wel meerdere mama's/papa's zijn die hun hongerige kindjes moeten voedenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:10 schreef TearSong het volgende:
Nope, maar er zit wat extra tijd bij, voor de zekerheid. We wandelen gewoon volgens de route richting Hofman en dan kunnen we daar wat drinken en eventueel nog verder praten over doeken/draagmethodes vergelijken etc. Mensen die interesse hebben en zelf nog niet dragen kunnen daar ook bij aanwezig zijn om vragen te stellen..gewoon 1 op 1 dan. Je kunt ook direct na de wandeling weer naar huis als je dat liever doet natuurlijk.
De route is echt niet zo lang maar het is zo lastig vooral te schatten hoe alles gaat lopen. Als mensen je aanspreken wil je toch ook even stoppen om terug te kunnen praten
Inderdaad, we willen toch niet met ons hoofd op de campingzender?quote:
Hartstikke handig hoor, dragen op de camping!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:26 schreef beefcake het volgende:
[..]
Inderdaad, we willen toch niet met ons hoofd op de campingzender?![]()
De smokings wel, maar de doeken nietquote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:35 schreef Nijna het volgende:
Wel in een doek passend bij je campingsmoking he...of bestaan die niet meer tegenwoordig?
Ja duh, dragen is toch overal handigquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:45 schreef TearSong het volgende:
[..]
Hartstikke handig hoor, dragen op de camping!
Oké, een ellaroo dus niet. Checkquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:54 schreef p_iglet het volgende:
als je er alles mee wilt kunnen (en geen webkim collectie wilt beginnen) dan zou ik een 4.6m nemen.
stella is al 6 maanden en je wilt er ook mee kunnen rugdragen, dus een hele dunne doek als ellaroo ofzo zou ik niet nemen als 1ste doek, ook voor rugdragen.
Welke kleuren vind je mooi? wil je rustig of juist druk? streepjes of geen streepjes?
want er zijn zoveel soorten, er gewoon 1tje uitzoeken die je mooi vind.
Ik vind een doek charmanter, en heb Stella erg graag op mijn buik. maar ik denk dat het als ze ouder worden makkelijker op de rug draagt, toch?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:59 schreef p_iglet het volgende:
Als je puur voor rugdragen een drager wilt, dan kun je ook kijken naar voorgevormde dragers zoals Yamo, Ergo enz. Die zijn erg makkelijk om te doen op je rug.
Een aantal erg positieve gebruikers van oa de Yamo hier in dit topic.
En wat een toeval, wat staat er zaterdag in de aanbieding bij de Aldi?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:50 schreef Guuzewuus het volgende:
Jezus wat knap Maneki. Nu wil ik ook een naaimachine
.
4.60/4.70 is voldoende voor je. Welke kleuren wil je wel of juist niet? Hoe vind je die Medley Palermo? Of de Girasol chocodingesquote:En, ik weet helemaal niet meer welke doek ik nou van de sint moet vragen. Ik wil kunnen rugdragen, hij moet niet te meisjesachtig zijn (want misschien krijg ik nog ooit een klein jongetje), geen regenboogje, ...tsja. En ik wil eigenlijk die zilvere van Webkim
... Waar moet ik nou zoeken jongens?
En ik ben maatje 38 (soms 40), welke lengte moet ik dan nemen?
Hier is Stella's palmboompje niks bijquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:33 schreef Maneki.Neko het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is um
Niet zo duidelijke foto, ik moest ff snel zijn want ik moest de jongens halen. Was ik ff vergeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |