Omdat je hem eerst 'hoort' te wassenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:58 schreef LovelyLady het volgende:
Waarom zou je hem dan wassen als hij niet echt "vies" ruikt. Lekker zo laten joh...
Ik ben bang dat ik nog wel even moet wachten op mijn doek.....
Jaaaaaaaaquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:01 schreef lcicle het volgende:
[..]
SlingoMama houdt mij heel trouw op de hoogte van de vorderingenZe schreef dat de Mojito volgende week klaar zal zijn en dan binnen 3-4 weken in Nederland arriveert.
Drogen duurt hier in de kamer (ik heb geen zolderquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:24 schreef Grijs het volgende:
Maar zolang duurt het drogen toch niet? Mijn doeken zijn in een halve dag wel droog als ik ze op zolder hang.
't Is een limited edition van Didymos, die voortijdig was uitgelekt, omdat een Nederlandse via de seach op de site Seide had ingevoerd en toen de half-affe bestelpagina te zien kreeg, die nog niet online had gemogen. En toen waren ze binnen een paar uur uitverkocht.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 10:00 schreef Guuzewuus het volgende:
Webkim, ik wil ook die mooie, die lichte, die dunne, die zilvere, die zijde, die allesallesalles!!!
Hoe kom je daaraan?
Hebbehebbehebbe![]()
Ohquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 10:04 schreef Webkim het volgende:
[..]
't Is een limited edition van Didymos, die voortijdig was uitgelekt, omdat een Nederlandse via de seach op de site Seide had ingevoerd en toen de half-affe bestelpagina te zien kreeg, die nog niet online had gemogen. En toen waren ze binnen een paar uur uitverkocht.
Een mooie en een minder mooie kant.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 10:48 schreef freecell het volgende:
Mooi LLewella!
Kan je die dingen verkeerd om knopen?
Ho, dit klinkt interessant!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:20 schreef Macka66 het volgende:
freecell, als de staart van je ringsling te lang blijft kun je 'm misschien een stuk terugvouwen en dat vastzetten. Kun je er meteen zakken in maken. Of zitten die er al in?
Het gaat ook best primaquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:17 schreef Maneki.Neko het volgende:
freecell, lekker blijven dragen hoor, klinkt alsof het helemaal goed gaat bij jullie daar
Lijkt me vervelend hoor, nix moet toch? Bovendien begint het nu veel leuker te worden want Leander zit nu toch ook in het wippertje en ligt in de box. Zeker als je bv is het toch juist goed dat ze lekker bij mammie kunnen hangen? En ja als je dan ook nog een beetje wat wilt doen in het huishouden is een draagdoek ideaal.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:02 schreef freecell het volgende:
Het gaat ook best prima![]()
Alleen ik trek me soms wel wat aan van mensen de vinden dat het onze eigen schuld is dat we hem de hele dag om de nek moeten hebben
quote:Op zondag 26 oktober 2008 09:23 schreef owlet het volgende:
[..]
Nou!![]()
En dat middenlabel valt echt reuze mee!
Hoe kan ik deze advertenties vinden op MP?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:21 schreef Macka66 het volgende:
Ik heb weer eens Marktplaats doorgevlooid. Tussen alle zgan mooie babydragersstond gelukkig ook wat echt goeds. Dusch, mocht je nog op zoek zijn naar iets anders dan de Amazonas 5.1
Categorie voorgevormde zachte dragers:
Patapum toddler drager - Advertentienr.:200939064
Hipper heupzit - Advertentienr.:176814990
Categorie ringsling:
BB Sling - Advertentienr.:197518731
Categorie geweven knoopdoeken:
Hoppediz Osaka 4.6 - Advertentienr.:203019976
Hoppediz Tunis 4.6 - Advertentienr.:202239681
Didymos Lena 3.17 (= mt 3) - Advertentienr.:202357130
(en de Hoppediz Antigua 4.6 van Webkim stond er ook nog tussen)
Buiten categorie: een mij intrigerende tricot doek - Advertentienr.:196351725
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |