Ja, heb me er eindelijk toe kunnen zetten al die foto's in een topic te gieten.quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:14 schreef Stormqueen het volgende:
KIP! Eindelijk
Tering, jullie hebben nog meer werk dan wij
Dat zeil op het trapkasttrappetje is echt über
Gefeliciteerd en maak er wat moois van
Mijn moeder noemt het "lettertjeslaminaat"quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:25 schreef DonJames het volgende:
Whoehoei!Gefeliciteerd met jullie stulpje! Ik ben zeer benieuwd hoe dat laminaat uitpakt. Apart, maar kan erg leuk worden denk ik
Ik zag het laatst nog in een tijdschrift staan... wijnkistjeslaminaat noemden ze het daarquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mijn moeder noemt het "lettertjeslaminaat"![]()
Ik ben ook erg benieuwd moet ik zeggen
Gamma inderdaad, waar wij het ook vandaan hebbenquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zag het laatst nog in een tijdschrift staan... wijnkistjeslaminaat noemden ze het daar
Doe mij maar n Quattro Staggioni...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:17 schreef Dichterbijer het volgende:
Verdorie... nog een topic om te volgen... en de vraag die mij meerdere mensen denk ik hangt: wat gaat er met die oven gebeuren?
Nope, het staat is Maassluis, heel wat anders dus dan de Haagse regio waar we nu wonen (Rijswijk), maar zeker niet minder leukquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 02:46 schreef Charisma het volgende:
gefeli en tvp
mooie plannen allemaal !is de woning nu ook weer in Den Haag?
Schuur hoort er ook bij, net als het paadje, maar daar is recht van overpad voor een paar buren. Eigenlijk komt er alleen 2 keer per dag een kind op een driewieler lang fietsen, dus geen last van verder.quote:en ...de schuur in de tuin hoort die er ook bij of is het een pad waar iedereen doorloopt ?
Nou, als je goed gelezen had...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:17 schreef Dichterbijer het volgende:
Verdorie... nog een topic om te volgen... en de vraag die mij meerdere mensen denk ik hangt: wat gaat er met die oven gebeuren?
quote:5. De woonkamer mét pizzaoven en grenen vloer. De aluminium boven en onderkant van de oven worden afgetimmerd en we wit gemaakt, eventueel maak ik er nog een "kastje" van als ik er zin in heb.
Ik heb Yask zelf gemaild via hun website om wat meer informatie over de tafel te weten te komen (soort hout, wat voor achtergrond heeft het bedrijf en wat zijn mogelijkheden qua afwerking en maatvoering).quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:34 schreef moi80 het volgende:
Gaaf die tafel, weet je waar in NL Yask een verkooppunt heeft?
Een bouwval van binnen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:50 schreef Syytön het volgende:
Oh my, wat een bouwval, van binnen dan. Van buiten ziet het er wel goed uit.
Alhoewel de keuken niet echt mijn smaak is, heb je wel een heel grote keuken met heel veel opbergruimte.![]()
Vind alleen de raampartij aan de achterzijde, bij de tuin, totaal niet mooi, glas is leuk maar dit is eeen beetje overkill imo.
Ben benieuwd wat jullie ervan gaan maken, kan volgens mij echt een hele mooie woning worden als je het goed afwerkt.
Hoe groot gaat de badkamer worden na verbouwing?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:31 schreef N00N het volgende:
Wat apart zeg die pizzaoven in de kamer. Doet die het nog? En ga je hem gebruiken.
Zeer mooi huis zeg, allles ruim opgezet en lekker veel grote ramen. Je keuken vind ik ook helemaal te gek en te ruim.
Wel foto's plaatsen als jullie al een heel eind zijn he
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:14 schreef athlonkmf het volgende:
JE BLIJFT VAN DIE PIZZA-OVEN AF, HOOR JE ME??!!!!!!!
Ik vond het ook helemaal geweldig en heb gelukkig mijn vent kunnen overhalenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:29 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is onwijs mooi
Zonde om erop te lopen (slijt dan snel weg)
Zo bedoel ik het niet hoor, als in echt bouwvallig.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Een bouwval van binnen?Buiten wat onhandige kleine klusdingen, vreselijke kleuren en wat verouderde dingen van de vorige bewoners is het een prima huis. Bouwkundig onderzoek laten doen en daar kwam uit dat het helemaal prima was. Maar goed, ik weet natuurlijk niet wat jouw referentiekader is verder
De badkamer wordt ongeveer 2,20 x 2,00 meter ná verbouwing.
En dat je de raampartij niets vindt, kan me lekker niets schelen, ik vind hem geweldig
Als je de muur goed voorlijmt kun je over alles heen stucen. Verwijderen hoeft alleen als de ondergrond echt niet hechtquote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:28 schreef BBQ-kip het volgende:
Met het behang (wat een soort linoleumzeil bleek te zijn) op de trapmuur kwam ook de stuclaag er gedeeltelijk af. Op het gedeelte van de stuclaag wat nog vast zit, zit lijm wat er niet af te halen is, het heeft immers dat verdomde zeil ook 46 jaar op zijn plaats gehouden...
Kunnen we daar overheen direct stucen of moet de lijm er per se afgehaald worden???
Daarnaast hebben we dus besloten de grenen vloer te laten schuren en waxen i.p.v. zelf doen, weet iemand nog een leuk figuur die dit kan doen in de buurt van Den Haag/Delft/Rotterdam?
De offertes voor de badkamer hebben we nog steeds niet binnen, als we morgen nog niets hebben gaan we even bellen dan maar...
Verder niet veel gedaan vandaag, morgenavond na werk misschien en anders gewoon lekker het hele weekend
Ja! Zo'n globe bar waarin je alle lekkere whisky's kan bewarenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik vond het ook helemaal geweldig en heb gelukkig mijn vent kunnen overhalen
Komt dus in de nog volledig te realiseren oubollige (in a good way) bibliotheekkamer, in de stijl van een klassieke bieb. Ook de globe en het groene lampje voor op het donkerhouten bureau moeten er in gaan komen vind ik
Kijk, da's goed nieuws! Dan ga ik dit weekend eens lekker over de muur raggen om loszittende stukken te verwijderen. Verder ziet het er erg stevig uit. Nu nog kijken of een vriend die kan stucen tijd (en zin) heeft binnenkort.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je de muur goed voorlijmt kun je over alles heen stucen. Verwijderen hoeft alleen als de ondergrond echt niet hecht
Op de chesterfield na hoeft het eigenlijk allemaal niet voor mij... mijn vent echter ziet het wel zitten zegt hij netquote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:19 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ja! Zo'n globe bar waarin je alle lekkere whisky's kan bewarenEn dan in een dikke chesterfield al pijp sigaar rokend (optioneel) Hemingway lezen
Zoiets?
Hou even rekening met het volgende: Sommige blanke lakken (jachtlak bijvoorbeeld) zijn niet volledig helder van kleur. Als je dat dus opbrengt over iets wat wit is geschilderd, ziet het er vergeeld uit. Ik weet niet of dit met Glitsa ook zo is, als jij het ook niet weet zou ik eerst een klein stukje proberenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:30 schreef BBQ-kip het volgende:
...
- trappenlak van Glitsa, als bovenlaag op de witte verf.
- hoogglans roomwitte verf voor de kozijnen, deurposten, trap en deuren.
...
En dan wel alles goed afplakken waar je geen verf wilt hebben zitten. Als het "platte" radiatoren zijn (zoals het lijkt op de foto zou ik het zeker met een rollertje doen, want echt alles zit dan onder de spuitlak.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:30 schreef BBQ-kip het volgende:
...
- radiatorlak in sprayvorm voor de benedenverdieping.
...
Die ervaring heb ik niet met Glitsa, maar heb het nog nooit op wit toegepast, dus toch maar even uitproberen op een stukje resthout met wat hoogglans wit erop voor we de hele trap gaan doen. Dank je voor de tip!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:36 schreef DonJames het volgende:
[..]
Hou even rekening met het volgende: Sommige blanke lakken (jachtlak bijvoorbeeld) zijn niet volledig helder van kleur. Als je dat dus opbrengt over iets wat wit is geschilderd, ziet het er vergeeld uit. Ik weet niet of dit met Glitsa ook zo is, als jij het ook niet weet zou ik eerst een klein stukje proberen
De platte radiatoren in de woonkamer en keuken zijn nog prima in de verf, dus die worden alleen schoongemaakt. De radiator in de gang is echt nog zo'n jaren '60 oldskool bak, dus daar gaat een mooi plastic zeil en kranten enzo omheen om de rest te beschermen. Ik heb ooit een lesje verf spuiten gehad van ene Sjaak (waren wel rolstoelonderdelen i.p.v. een radiatorquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:42 schreef Onze_Zanie het volgende:
[..]
En dan wel alles goed afplakken waar je geen verf wilt hebben zitten. Als het "platte" radiatoren zijn (zoals het lijkt op de foto zou ik het zeker met een rollertje doen, want echt alles zit dan onder de spuitlak.
Als je weet waar de latten zitten is dat niet zo'n probleem hoor. (mits je geen overdreven zware lampen kiest)quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:23 schreef Syytön het volgende:
Ach ja, stuc op riet. Altijd leuk als je een lamp wilt ophangen.
Was wel lekker om af te reageren hoorquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:11 schreef Dichterbijer het volgende:
Wat een troep zeg van dat plafon...
Hoe lang is jullie planning om te gaan verbouwen?
Ik heb een stukje uitgeprobeerd en dat ging goed, dus maar afwachten hoe dat gaat. Welke Glitsa heb je gebruikt? Wij hebben de trappenlak eiglans voor over de Histor.quote:Op vrijdag 21 november 2008 08:33 schreef R0ADKILL het volgende:
Bij mij ging Glitsa over witte verf helemaal mis.
De Glitsa gaf een gele kleur en pakte niet waardoor het er deels weer afbladderde.
Direct op hout is het superspul, maar niet over verf
Je kan ook betere verf gebruiken.
PU verf is betaalbaar, kras- en slijtvast en het zal ook niet verkleuren.
Zijn die mensen die je helpen trouwens zo crimineel dat je de gezichten moet verbergen ?
Precies! Nu maar hopen dat ik nog een beetje goed kan verven enzo... ik zie nu al op tegen druipers enzo, onzekere muts die ik ook benquote:Op vrijdag 21 november 2008 08:45 schreef Oblivion het volgende:
Goedemorgen! Zo dat schiet op!
Voorwerk is wel leuk, maar niet zo leuk als het afmaak werk...
omg bekend scenarioquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:24 schreef BBQ-kip het volgende:
Fototoestel is gearriveerd, dus even wat klusfoto's, dat maakt het altijd wat interessanter om te lezen
Het behang op de trap wat eigenlijk rotsvast op de muur gelijmd zeil bleek te zijn![]()
Fijn dat de stuclaag ook mee kwam... dus dat moet weer gefixed worden.
[ afbeelding ]
Vriend en zwager beginnen aan het eruit rammen van het plafond in de slaapkamer. Wel met beleid natuurlijk heWe dachten dat het om gipsplaat met behang erover ging, maar het was riet met stucwerk en behang erover. Was wel een verrassing dus!
[ afbeelding ]
Plafond is eruit! Racheltjes laten we zitten, balken lijken er prima uit te zien. We gaan het lekker isoleren, dichtmaken met gipsplaatjes, naden dichtmaken en dan met structuurverf behandelen om het netjes te maken.
[ afbeelding ]
Voetjes van de vriend van BBQ-kip in de rommel. Echt het stof zat na het slopen overal.
[ afbeelding ]
Het lijkt net één groot konijnenhok vind ik, met dat stro
[ afbeelding ]
Onze ministeiger waar we trots op zijn en blij mee zijn. Is erg handig! zeker voor hoogtevreesmutsen als ik is het een uitkomst. Ik durf niet op een ladder te staan klussen, maar deze steiger vind ik geen probleem. En dan het opruimen he... wat een stofzooi en rotzooi, 25 puinzakken vol kunnen weg.
[ afbeelding ]
Vandaag geen foto's gemaakt want ik was boosquote:
Anders ga ik me er aan ergeren en komt het er nooit meer van.quote:Op maandag 24 november 2008 23:09 schreef PiperMaru het volgende:
Goed om te zien dat jullie alles goed en grondig aanpakken![]()
Het wordt vast heul erg mooi
Het gekke is dat ik het na 6 weken nog steeds leuk vind, en dat terwijl er nog niets af is en er alleen nog maar heel veel gesloopt is en dus stoffig en viezig is. Maar het wit van de grondverf is wel al wat me heel blij maakt hoor, scheelt een hoop met wat het was.quote:
Ja, ik ken mezelf, dan doe ik het nooit meer en da's zonde vind ik. Trappenhuis is ook klote als je er al woont zeg... muren doen en trap in de lak zetten en dan lekker met Golfer een weekendje weg gaan. Als je terug komt is het uitgehardquote:Maar gelijk dat je het gelijk doet, hier moet ook nog steeds de rest vh trappenhuis geschilderd worden
quote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:40 schreef BBQ-kip het volgende:
* BBQ-kip belooft ooit weer een update te plaatsen in haar eigen topic, maar heeft het daar nu even te druk voor
Ik vind het het wel chrismassy..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 07:30 schreef Syytön het volgende:
Alleen dat deurtje van die pizzaoven, die kleur, het staat echt vreselijk i.c.m. met dat groen. Kan je die niet nog zwart verven?
Ik sluit me hierbij aan!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
Kneiters, wat een metamorfose! Ziet er geweldig uit, wat en verbetering![]()
Thanks!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
Kneiters, wat een metamorfose! Ziet er geweldig uit, wat en verbetering![]()
Van de achterkant lijk je trouwens wat op mij Kip, ik had je op de een of andere manier graatmager en blond in m'n hoofd zitten![]()
kun je mijn 90E verslaan?quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Thanks!
Ik en graatmager![]()
Van de voorkant lijk ik trouwens ook wel erg op jou, alleen heb ik vast grotere tetten
Oei, ik hoop maar dat de aannemer dan ooit nog zal komen, want volgens mij bestaat 30/2 helemaal nietquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:15 schreef BBQ-kip het volgende:
Eettafel is inmiddels flink in gebruik, ik zal er snel foto's van plaatsen, hij's mooi!
De badkamer heeft eraan moeten geloven. Alle schrootjes zijn van het plafond, douchedeuren, kranen, wasbak, radiator e.d. zijn verwijderd. Alle tegels en de binnenkant van de buitenmuur zijn eruit gebeukt.
Er is een klein begin gemaakt het de granito bak eruit slopen, we hebben er een sloophamer van 11 kg tegenaan gemikt en er is al een stuk af. Morgenavond verder
Bizar idee dat ik dara vrijdag nog stond te douchen zeg!
Wordt vast heel mooi, wel een beetje jammer dat de aannemer een week later pas kan starten, 30/2 i.p.v. 23/2 i.v.m. het weer de afgelopen dagen en klussen van anderen, ZUCHT!
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:02 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
Oei, ik hoop maar dat de aannemer dan ooit nog zal komen, want volgens mij bestaat 30/2 helemaal niet![]()
Verder gaat het zo te horen en te zien de goede kant op!! Ben ook erg benieuwd naar de eettafel!
Je bent vrijwel de enige die dat zegt, de meeste vinden dat we enorm perfectionistisch (als in: té) bezig zijnquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:57 schreef error_404 het volgende:
Het is niet mijn smaak, maar wat een werk hebben jullie verzet, top!
en complimenten voor de keurige afwerking van de details!
Oh ja, hier ook nog even op reagerenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Dank jequote:Op zondag 22 februari 2009 17:35 schreef Razztwizzle het volgende:
Jeetje, wat een metamorfose! Ik vind het een hele mooie kleur groen, en die witte kast springt er echt uit zo, mooi! En jullie tafel, ik wou dat ik daar plek voor had, wat een gaaf ding.
Yep, onze tafel (die pas eind april komtquote:Op zondag 22 februari 2009 19:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dank je![]()
De tafel hebben we via een meubelwinkeltje in Den Haag, de tafel is van het merk Yask en ze maken ook tafels op maat, wij hebben de big-ass versie, maar kleinere zijn zeker ook mogelijk. Hadden jullie nou al een tafel uitgezocht? Ik weet het niet meer hoor, er zijn zoveel klustopics gaande op dit moment
Die van mij is ook van (onbehandeld) teak. En sjiek? Als in opgeruimd? Haha!quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:37 schreef Ml-etje het volgende:
Hmmm na al die goede berichten over dat bankje begin ik te neigen naar een zoektocht.
We hebben zo'n stoere tafel in teak, zal eens een plaatje schieten en de stoelen die we er braaf bijgekocht hebben zitten lekker voo max een uurgrote kans dat die vernieuwen dus
Jeetje TM ziet het er in het echt zo sjiek uit bij jullie?
Wel Maassluis, niet de Vogelbuurtquote:Op maandag 2 maart 2009 19:24 schreef lady-wrb het volgende:
dit is maassluis he?
woon je toevallig in de vogelbuurt?
ze zien er eender uit, maar ik kan ook een namaakmerk hebben, niet zo naar gekekenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:00 schreef BBQ-kip het volgende:
Zijn het precies dezelfde kranen SQ?
Ze kosten namelijk wel een shitload aan geld...
Nou ja, we gaan het zien en anders dhr. Grohe bedreigen
Ssssssstttquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:01 schreef Oblivion het volgende:
* Oblivion stoft het topic af.... [ afbeelding ]
FOTO's! FOTO's!!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Oh ja, nog even een reactie op deze post, dat laminaat is op internet gewoon goed verkrijgbaar, mocht je het willen hebbenquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:29 schreef Jep. het volgende:
TVP ook. Kan niet blijven lurken in K&W.![]()
Ik ben echt jaloers op het gekozen laminaat voor in de bibliotheekkamer.Ziet d'r goed uit!
quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:06 schreef BBQ-kip het volgende:
We waren het allemaal zat en hebben het huis maar weer te koop gezet
Dacht evenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar gelukkig. Ik zag dat er wel dingen gebeurden adhv je posts dus
Uitslapen tsjaaa ik mag blij zijn dater totaal niet van houdt.Ik doe het dubbele
Maar iedere foto is er 1 en het is leuk te showen wat er wel gebeurd is toch?
Dat laminaat is best prijzig ja wij hebben niet heel veel meer voor een houten vloer betaald maar bij ons komt op de bovenverdieping voor het gemak ook laminaat(wel cheap ass van 20 naar 9 euro afgeprijsd, hebben we nu overal liggen en doet het al 5 jr prima, niet met borden gooien dat wel).
Obli's oma en de mijne kunnen elkaar een hand geven. De mijne zou alles meenemen.
@Glitter wat top joh dat jij s'nachts aan de dialyse kan! Dat is niet erg gebruikelijk of wel??
Maar dan een klushuis enz. dat is bij jullie misschien nog meer moeilijk doen dan?
En idd het huis is er voor jou en jij niet voor het huis (wat dan ook een aanrader is; hardsteen, het wordt alleen maar mooier vh gebruik)
[ Bericht 24% gewijzigd door Ml-etje op 09-09-2009 08:30:03 ]Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Beetje eiken vloertje kost al 50 euro de m2, ik vind het dus best meevallenquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:33 schreef Oblivion het volgende:
Oh ik snap het volkomen! is een hartstikke kei leuke vloer...![]()
Maar damn, prijzen variëren van 23 euro tot 27 euro per m2..
Das gvd duur...
ik was voor mijn massieve eiken vloer incl leggen en zo'n geluiddempende ondervloer 100 euro de meter kwijt... dus voor die 50 euro zou ik direct tekenen.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Beetje eiken vloertje kost al 50 euro de m2, ik vind het dus best meevallen
-edit- maar voor laminaat is het idd wel duur
Daar ga je alquote:Op donderdag 10 september 2009 02:41 schreef klusfoobje het volgende:
[..]
ik was voor mijn massieve eiken vloer incl leggen en zo'n geluiddempende ondervloer 100 euro de meter kwijt... dus voor die 50 euro zou ik direct tekenen.
overigens zou ik nu met de opgedane ervaring die vloer zelf leggen en op MP een vloerpartij opkopen.
Ja das waar... dat leggen was iets in de richting van 600 euro ofzo... Zijn ze toen de hele dag mee bezig geweest en speciaal voor uit Grun gekomen omdat het een "spoedje" was...quote:Op donderdag 10 september 2009 08:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daar ga je al
wij kopen onbehandelde verse vloerdelen en gaan zelf ondervloer leggen, folietjes en natuurlijk de vloer zelf en daarna zelf olieën, dat scheelt al gauw een paar tientjes
Jawel hoor Buikspoeling heet het dan als je het thuis doet, dat gebeurt best vaak.Maar idd super dat dat kan.quote:Op woensdag 9 september 2009 08:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
@Glitter wat top joh dat jij s'nachts aan de dialyse kan! Dat is niet erg gebruikelijk of wel??
Maar dan een klushuis enz. dat is bij jullie misschien nog meer moeilijk doen dan?
En idd het huis is er voor jou en jij niet voor het huis (wat dan ook een aanrader is; hardsteen, het wordt alleen maar mooier vh gebruik)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, het zit en het is mooi
Gisteren en vandaag hebben we eindelijk het laminaat in onze slaapkamer gelegd en vanavond slapen we voor het eerst niet meer op zolder maar in de slaapkamer![]()
![]()
![]()
Oh ja, en de shutters komen als het goed is () komende vrijdag... en die hebben we dus in augustus besteld
![]()
![]()
![]()
Maar goed, we zijn nog steeds erg blij met het huis en het is nog steeds niet af
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Dat bedacht ik me ookquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:47 schreef Oblivion het volgende:
WAUW!
Gewoonweg WAUW!![]()
![]()
Met z'n tweeen douchen is leuk!![]()
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:49 schreef BBQ-kip het volgende:
Even een waarschuwing, dit is het modernste en strakste in het hele huis, omdat het zo'n kleine ruimte is wilden we geen truttige dingen, dan lijkt het altijd zo'n klerenzooi.
De slaapkamer en trappengat enzo zijn veel truttiger, lekker klassiekig met schrootjeslambrisering en de oude radiatoren die we opgeknapt hebben enzo
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:52 schreef BBQ-kip het volgende:
\
Samen douchen zou kunnen, maar dan pik ik natuurlijk alle waterstralen in met mijn dikke kont
Moet zeggen dat ik heel egocentrisch ben als het om douchen gaat
Klopt ja!quote:
Ik druk mijn vent altijd mee onder de straal..whehehe....quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:52 schreef BBQ-kip het volgende:
Douchekop is heeeeel fijn, echt heel blij mee
Loodgieter was alle pakjes met kranen aan het uitpakken "mooi" "mooi" "mooi" "mooi" "mooi" "mooi" "mooi" "mooi"
Was erg grappig!
Samen douchen zou kunnen, maar dan pik ik natuurlijk alle waterstralen in met mijn dikke kont
Moet zeggen dat ik heel egocentrisch ben als het om douchen gaat
A Dirty mind is a joy forever!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Klopt ja!Bedenk ik me nu pas!
Hoe is jullie bad eigenlijk? Al tijd gehad om ervan te genieten?
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:03 schreef Oblivion het volgende:
[..]
A Dirty mind is a joy forever!![]()
![]()
We gaan nu even samen badderen...
010quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:06 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh ja, ik heb een Avobath badbruisbalding van Lush gekocht voor saampjes, maar meneer zit in een online Pokertournooi![]()
Kip is zielig en wil aandacht![]()
Oh en we zijn vandaag helemaal ingeburgerd in de 010-regio, we hebben een Kapsalon gegeten![]()
Zeer fout en een mega caloriebom, maar stiekem wel lekker
Mijn vriend wilde eigenlijk een bubbelbadachtig ding, maar ik zei dat hij er toch vrijwel nooit in zou zitten, hem kennende. Hij is er 2 x in geweest tot nu toequote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]waarom denk je dat er geen ** meer gedaan wordt bij ons (winterdip ook).
Bevalt ie bij jullie ook?
Is mijn eerste Lush aankoop, heb wel eerder eens Angels on Bare Skin gekregen van mijn zus en die heb ik nu weer gekocht, is erg lekker.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
010je woont gewoon in de buurt
![]()
En lushheb ook nog wel wat liggen maar dat bewaar ik voor een sneue slechtweer zondagmiddag.
Ik heb geen idee, heeft de electriciën gekocht en aangesloten.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:21 schreef junkiexp het volgende:
Mooi geworden zeg !
Die ventilator in je douchcabine is toch wel 12 volt hé ?
Of is het alleen een ventiel ?
quote:
quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]nah, maar ik herken de buurt op de foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door DeZwabber op 11-04-2010 00:59:27 ]🐙
Thanksquote:Op zaterdag 10 april 2010 18:21 schreef DeZwabber het volgende:
*bladert topic door*
leuk huis trouwens
en die tafel
Het is erg mooi, maar wel een enorrrrrme takkeklus om te makenquote:Op zaterdag 10 april 2010 22:11 schreef Reese het volgende:
Ik zie nu pas alle foto's
De lambrizering van je trap! Wat mooiDat wil ik oo-hoo-hook!!!
grauwe blubber?quote:Op zondag 11 april 2010 23:28 schreef BBQ-kip het volgende:
Het is niet grijs, het is niet beige, het is.............
Hé, da's ook niet lief!quote:
Lijkt mij ook erg lastig inderdaad, zeker bij de heftigere vormen.quote:Op maandag 12 april 2010 07:53 schreef Ml-etje het volgende:greige die hou ik erin.
Zeg ZwabberT dat kan niet in K&W hélijkt me trouwens (nogmaals) best lastig kleurenblind zijn, heb me laatst serieus voor het stoplicht afgevraagd hoe doe je dat dan (om het lampje vervolgens wel aan te laten gaan in de zin dat onder en boven enz,.
).
Die komt oorspronkelijk uit je woonplaatsquote:Op maandag 12 april 2010 23:13 schreef BBQ-kip het volgende:
Het was te donker om foto's te maken toen ik thuis kwam en voor morgen heb ik kaartjes voor Mary Poppins gewonnen op werk (hé, 't is gratis hè) dus dan gaat het 'em ook niet worden.
Maar foto's komen wel snel daarna
Weet ikquote:Op maandag 12 april 2010 23:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die komt oorspronkelijk uit je woonplaats
Oeh wat leuk!!!quote:Op maandag 12 april 2010 23:13 schreef BBQ-kip het volgende:
Het was te donker om foto's te maken toen ik thuis kwam en voor morgen heb ik kaartjes voor Mary Poppins gewonnen op werk (hé, 't is gratis hè) dus dan gaat het 'em ook niet worden.
Maar foto's komen wel snel daarna
Het laatstequote:Op maandag 12 april 2010 23:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Weet ik
Ik ben niet zo van de musical, maar dit wist ik dan weer toevallig
Ik weet eigenlijk niet of het de Engelse liedjes zijn of dat Simone Kleinsma zich weer uitgeleefd heeft om de songteksten flink te verneuken naar het Nederlands
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |