abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 oktober 2008 @ 23:07:27 #1
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_62542514
BBQ-kippies jaren '60 huis

Na een aantal jaar schelden op ons huidige appartementje en vele keren rondstruinen op Funda, was het afgelopen juni zover: we spotten een huis wat aan vrijwel al onze wensen voldeed en dan ook eindelijk financieel haalbaar was.
Veel nadenken, onderzoeken, onderhandelen, hypotheekgedoe e.d. verder was het afgelopen woensdag dan eindelijk zover, we gingen passeren bij de notaris en kregen de sleutel

Hieronder even een foto-impressie:
1. De entree van ons huissie We willen een nieuwe voordeur maar dat heeft niet zo heel veel haast dus dat komt als we er wonen pas. Wat wel meteen gaat gebeuren is het blauw wegpoetsen, al het blauw gaat afgeschuurd, gegrond en wit geverfd worden. Zullen dus wel een paar litertjes witte verf doorheen gaan denk ik zie de rest van de foto's hieronder... overal blauw! De trap wordt wit geverfd en dan voorzien van een soort aluminium randjes om lekerder te kunnen trapstampen
2. De Vonkenboer-kast, is uit 2002 dus prima.
3. De überstoere trapkast De kast wordt schoongemaakt, gewit en voorzien van nieuwe planken. Het zeil laten we liggen want dat vinden we wel stoer en bij het huis horen
4. Het oubollige toilet op de begane grond, functioneert nu prima maar vinden we erg lelijk. We verven nu de deurposten en gaat over een tijdje zelf het toilet vernieuwen.
5. De woonkamer mét pizzaoven en grenen vloer. De aluminium boven en onderkant van de oven worden afgetimmerd en we wit gemaakt, eventueel maak ik er nog een "kastje" van als ik er zin in heb. De vloer laten we schuren en met hardwax behandelen om het gelige weg te krijgen en hem iets bruiniger te maken. De kozijnen worden allemaal lekker in de witte verf gezet, de muren worden zandkleurig en er komen hoge witte plinten.
6. De woonkamer van de andere kant gezien, richting gang.
7. De achterkamer/eetkamer, gaat een likje verf over de kozijnen heen om deze lekker op te frissen. De linkermuur waar de ladder tegen staat wordt waarschijnlijk mos/olijfgroen, als ik mijn vent definitief kan overhalen
8. De keuken, helemaal verliefd op de keuken en de enorme ruimte en tevens ben ik gek op de vaatwasser die er in zit, heb ik de afgelopen 6 jaar om lopen zeuren namelijk maar in ons huidige appartement paste het niet. Het barretje/muurtje herbergt nog 2 grote kasten en lades dus plek zat. De voorkant van het muurtje wil ik wit maken met ene leuke decoratie erop, een silhouette van een huismus ofzo
9. Achterkant van het huis, mét openslaande deuren Zo heerlijk, lekker zo de tuin instappen.
10. De tuin, helemaal prima nu. Door de tijd moet er natuurlijk wel de mogelijkheid komen kruiden te kweken, maar dat heeft allemaal nu niet zo'n haast.
11. Toilet op de eerste verdieping, mét een eigen zeilboot erop We willen deze gaan vervangen, of laten doen of zelf doen. Geen prioriteit, maar wel fijn als het gedaan is.
12. Slaapkamer waar wij lekker gaan slapen. Op moment van schrijven is het behang er al af en de vloer er uit. Het plafond is lelijk afgewerkt dus dat gaat eruit en vervangen worden door gipsplaten. Je kunt het hier niet zien maar het is een hele ruimte kamer met 2 inbouwkasten, super!
13. Zelfde slaapkamer aan de voorzijde van het huis. Kamer wordt nog gedaan want i.v.m. uitbreiding van de badkamer gaat het balkon weg en de muur wordt veranderd (de balkondeur gaat weg). Dus moeten we nog even mee wachten. Op de muren komt behang en op de vloer laminaat, niks geks, gewoon lekker een slaaphokkie.
14. Badkamer (lees: douchehokkie). Links is alleen een douche en that's it. Hierachter is het balkon, wat dus opgeofferd wordt om de badkamer te voorzien van up to date spullen en tegels en een erg graag door mij gewenst ligbad
15. Aan de achterzijde is een slaapkamer met twee inbouwkasten waar wij een zogeheten "bibliotheekkamer" van gaan maken, inclusief een behangetje, een donkere boekenkast (gevuld met ontzettend veel boeken) met trappetje, bureau, groen bieblampje en een leuk laminaatje om het af te maken Liefst komt er ook nog een Chesterfield in, wie weet!
16. Deze trap heeft nog het originele zeil uit 1960... Is weinig mee gedaan omdat het de trap naar zolder betreft. Wij gaan er nu niets mee doen, we hopen dat te gaan doen als we er wonen.
17. Zolder met dakkapel en erg hoog opgehangen wastafel Gaan we dus weinig aan doen, alleen nu erg veel rotzooi opslaan.
18. Scheef opgehangen electradoosjes-dingetjes, ben ik al zooo vaak tegen gekomen in het huis, hehe. Nou ja, hebben we wat te doen zeg maar!
19. Onlogische en lelijke kast, maar voorlopig handig als opbergzooi-ding.
"
Een stukje van de voortgang:
20.
21.

Het laminaat voor in de "bibliotheekkamer" Helemaal weg van!

Tafel die we hebben gekocht, alleen groter, zonder dunne bakjes tussendoor en met dikker bovenblad, helemaal ons ding!
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  maandag 20 oktober 2008 @ 23:14:26 #2
149959 SQ
snelle trees
pi_62542680
KIP! Eindelijk

Tering, jullie hebben nog meer werk dan wij
Dat zeil op het trapkasttrappetje is echt über

Gefeliciteerd en maak er wat moois van
disclaimer
  maandag 20 oktober 2008 @ 23:14:49 #3
123497 Darkhelmet76
Strik je veter...
pi_62542696
ziet er goed uit!
Ruim appartement met garage in centrum van Sittard te koop! PM voor meer info!
www.botergeel.nl
  maandag 20 oktober 2008 @ 23:16:50 #4
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_62542754
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 23:14 schreef Stormqueen het volgende:
KIP! Eindelijk

Tering, jullie hebben nog meer werk dan wij
Dat zeil op het trapkasttrappetje is echt über

Gefeliciteerd en maak er wat moois van
Ja, heb me er eindelijk toe kunnen zetten al die foto's in een topic te gieten.
Gaat aardig wat werk in zitten inderdaad, maar we vinden het 't helemaal waard
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_62542808
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH!

Daar issie dan!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_62543001
Whoehoei! Gefeliciteerd met jullie stulpje! Ik ben zeer benieuwd hoe dat laminaat uitpakt. Apart, maar kan erg leuk worden denk ik
pi_62543004
wat hebben jullie nog veel te doen de komende jaren , dat word klussmullen
  maandag 20 oktober 2008 @ 23:30:11 #8
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_62543147
Ik heb vanaf volgende week 4 weken vrij en probeer er nog 2 aan vast te plakken, zodat ik lekker aan de slag kan. Vriendlief gaat ook vrij nemen en familie en vrienden komen ook gezellig meehelpen. Zitten een paar handige amateurklussers bij dus gaat helemaal goed komen. De komende 2 jaar hoeven we ons in ieder geval niet te vervelen, maar dat is tot nu toe ook geen straf want het knapt er enorm van op.
De constructie van het huis en alle bouwkundige dingen zijn prima, de badkamer laten we doen en verder lukt het ons zelf
  maandag 20 oktober 2008 @ 23:32:01 #9
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_62543184
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 23:25 schreef DonJames het volgende:
Whoehoei! Gefeliciteerd met jullie stulpje! Ik ben zeer benieuwd hoe dat laminaat uitpakt. Apart, maar kan erg leuk worden denk ik
Mijn moeder noemt het "lettertjeslaminaat"
Ik ben ook erg benieuwd moet ik zeggen
  maandag 20 oktober 2008 @ 23:33:08 #10
149959 SQ
snelle trees
pi_62543207
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 23:32 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Mijn moeder noemt het "lettertjeslaminaat"
Ik ben ook erg benieuwd moet ik zeggen
Ik zag het laatst nog in een tijdschrift staan... wijnkistjeslaminaat noemden ze het daar
disclaimer
  maandag 20 oktober 2008 @ 23:38:49 #11
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_62543347
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 23:33 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik zag het laatst nog in een tijdschrift staan... wijnkistjeslaminaat noemden ze het daar
Gamma inderdaad, waar wij het ook vandaan hebben
pi_62543536
Die OvenHaard is wel uniek
Mooi huis verder, lekker licht ook en dat laminaat is leuk!
pi_62545663
gefeli en tvp
mooie plannen allemaal ! is de woning nu ook weer in Den Haag?

en ...de schuur in de tuin hoort die er ook bij of is het een pad waar iedereen doorloopt ?

[ Bericht 5% gewijzigd door Charisma op 21-10-2008 03:15:20 ]
pi_62546789
Feli Superleuk en grote plannen!
De achterkamer is heerlijk licht zeg!
En het zeiltje is briljant
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 09:23:26 #15
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_62547228
tvptje, erg leuk hoor en heel veel potentie!
pi_62547429
Gaaf die tafel, weet je waar in NL Yask een verkooppunt heeft?
pi_62547461
Mooi groot huis met een hoop werk, maar volgens mij is het zeer haalbaar om hier een prachtige woning van te maken!

Succes!
pi_62548214
Ik vind het 'uitzicht' op de tuin echt heel mooi, zeker met van die fijne tuindeuren!
Veel plezier en succes met klussen.
pi_62548940
Oh my, wat een bouwval, van binnen dan. Van buiten ziet het er wel goed uit.
Alhoewel de keuken niet echt mijn smaak is, heb je wel een heel grote keuken met heel veel opbergruimte.
Vind alleen de raampartij aan de achterzijde, bij de tuin, totaal niet mooi, glas is leuk maar dit is eeen beetje overkill imo.
Ben benieuwd wat jullie ervan gaan maken, kan volgens mij echt een hele mooie woning worden als je het goed afwerkt.
Hoe groot gaat de badkamer worden na verbouwing?
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:08:58 #20
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_62549298
foto van de buitenkant?
locatie?

gefeliciteerd en veel succes
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_62549478
Gefeliciteerd!

Wat jammer van die afzichtelijke blauwe trap, gelukkig grootse plannen om al het blauwe uit te bannen
En mosgroen! Helemaal goed!

Veel succes met klussen!
pi_62550446
Leuk huis, Kippie! Veel succes met klussen, het wordt vast erg mooi
It ain't over 'till the fat lady sings
La prudencia es la madre de la ciencia.
pi_62553408
Feli!
Ben benieuwd hoe het er uiteindelijk uit gaat zien

De achterzijde beneden is heerlijk licht door al die ramen en deuren! Super!!!!
#geen
pi_62554155
JE BLIJFT VAN DIE PIZZA-OVEN AF, HOOR JE ME??!!!!!!!
pi_62555873
Leuk huis, gefeliciteerd! Ben erg benieuwd naar het eindresultaat!
pi_62556100
Kip, super
Wat een leuk laminaat Nog nooit gezien. En je tafel ben ik flieft op
pi_62556808
Erg mooi huis met genoeg mogelijkheden!
Ik ben net als moi80 wel benieuwd naar verkooppunten van die tafel in NL? Als ik je profiel moet geloven, kom je uit de buurt
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 15:59:51 #28
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_62556898
Ik vind het echt een heel leuk huis
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_62563118
Verdorie... nog een topic om te volgen... en de vraag die mij meerdere mensen denk ik hangt: wat gaat er met die oven gebeuren?
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 22:07:00 #30
123497 Darkhelmet76
Strik je veter...
pi_62566981
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 20:17 schreef Dichterbijer het volgende:
Verdorie... nog een topic om te volgen... en de vraag die mij meerdere mensen denk ik hangt: wat gaat er met die oven gebeuren?
Doe mij maar n Quattro Staggioni...
Ruim appartement met garage in centrum van Sittard te koop! PM voor meer info!
www.botergeel.nl
pi_62567653
Genoeg te doen, voorlopig; maar gefeliciteerd met je huis!!!!
pi_62567793

Dat is onwijs mooi
Zonde om erop te lopen (slijt dan snel weg)
pi_62567886
Wat apart zeg die pizzaoven in de kamer. Doet die het nog? En ga je hem gebruiken.
Zeer mooi huis zeg, allles ruim opgezet en lekker veel grote ramen. Je keuken vind ik ook helemaal te gek en te ruim.
Wel foto's plaatsen als jullie al een heel eind zijn he
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 22:58:25 #34
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_62568855
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 02:46 schreef Charisma het volgende:
gefeli en tvp
mooie plannen allemaal ! is de woning nu ook weer in Den Haag?
Nope, het staat is Maassluis, heel wat anders dus dan de Haagse regio waar we nu wonen (Rijswijk), maar zeker niet minder leuk
quote:
en ...de schuur in de tuin hoort die er ook bij of is het een pad waar iedereen doorloopt ?
Schuur hoort er ook bij, net als het paadje, maar daar is recht van overpad voor een paar buren. Eigenlijk komt er alleen 2 keer per dag een kind op een driewieler lang fietsen, dus geen last van verder.

[ Bericht 1% gewijzigd door BBQ-kip op 21-10-2008 23:09:14 ]
pi_62568905
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 20:17 schreef Dichterbijer het volgende:
Nou, als je goed gelezen had...
quote:
5. De woonkamer mét pizzaoven en grenen vloer. De aluminium boven en onderkant van de oven worden afgetimmerd en we wit gemaakt, eventueel maak ik er nog een "kastje" van als ik er zin in heb.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 23:01:35 #36
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_62568958
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 09:34 schreef moi80 het volgende:
Gaaf die tafel, weet je waar in NL Yask een verkooppunt heeft?
Ik heb Yask zelf gemaild via hun website om wat meer informatie over de tafel te weten te komen (soort hout, wat voor achtergrond heeft het bedrijf en wat zijn mogelijkheden qua afwerking en maatvoering).
Heb netjes antwoord gekregen toen. Wij zelf hebben de tafel gekocht bij StarStijl meubelen Van Rees in Den Haag naast pretpark Drievliet.
Yask heeft trouwens heeeele mooie producten als je van robuust hout houdt, via de website of als je ze mailt kun je denk ik wel achter verkooppunten komen.

[ Bericht 6% gewijzigd door BBQ-kip op 21-10-2008 23:16:12 ]
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 23:07:08 #37
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_62569115
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 10:50 schreef Syytön het volgende:
Oh my, wat een bouwval, van binnen dan. Van buiten ziet het er wel goed uit.
Alhoewel de keuken niet echt mijn smaak is, heb je wel een heel grote keuken met heel veel opbergruimte.
Vind alleen de raampartij aan de achterzijde, bij de tuin, totaal niet mooi, glas is leuk maar dit is eeen beetje overkill imo.
Ben benieuwd wat jullie ervan gaan maken, kan volgens mij echt een hele mooie woning worden als je het goed afwerkt.
Hoe groot gaat de badkamer worden na verbouwing?
Een bouwval van binnen? Buiten wat onhandige kleine klusdingen, vreselijke kleuren en wat verouderde dingen van de vorige bewoners is het een prima huis. Bouwkundig onderzoek laten doen en daar kwam uit dat het helemaal prima was. Maar goed, ik weet natuurlijk niet wat jouw referentiekader is verder
De badkamer wordt ongeveer 2,20 x 2,00 meter ná verbouwing.
En dat je de raampartij niets vindt, kan me lekker niets schelen, ik vind hem geweldig
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 23:08:01 #38
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_62569150
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 22:31 schreef N00N het volgende:
Wat apart zeg die pizzaoven in de kamer. Doet die het nog? En ga je hem gebruiken.
Zeer mooi huis zeg, allles ruim opgezet en lekker veel grote ramen. Je keuken vind ik ook helemaal te gek en te ruim.
Wel foto's plaatsen als jullie al een heel eind zijn he
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 14:14 schreef athlonkmf het volgende:
JE BLIJFT VAN DIE PIZZA-OVEN AF, HOOR JE ME??!!!!!!!

Hahaha, we gaan alleen het aluminiumgebeuren aanpakken, de oven blijft absoluut! En hij gaat gebruikt worden ook, zowel voor pizza's als gewoon als open haard.

En ik beloof regelmatig foto's te plaatsen

[ Bericht 39% gewijzigd door BBQ-kip op 21-10-2008 23:14:20 ]
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 23:13:09 #39
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_62569305
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 22:29 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is onwijs mooi
Zonde om erop te lopen (slijt dan snel weg)
Ik vond het ook helemaal geweldig en heb gelukkig mijn vent kunnen overhalen
Komt dus in de nog volledig te realiseren oubollige (in a good way) bibliotheekkamer, in de stijl van een klassieke bieb. Ook de globe en het groene lampje voor op het donkerhouten bureau moeten er in gaan komen vind ik
pi_62573344
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 23:07 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Een bouwval van binnen? Buiten wat onhandige kleine klusdingen, vreselijke kleuren en wat verouderde dingen van de vorige bewoners is het een prima huis. Bouwkundig onderzoek laten doen en daar kwam uit dat het helemaal prima was. Maar goed, ik weet natuurlijk niet wat jouw referentiekader is verder
De badkamer wordt ongeveer 2,20 x 2,00 meter ná verbouwing.
En dat je de raampartij niets vindt, kan me lekker niets schelen, ik vind hem geweldig
Zo bedoel ik het niet hoor, als in echt bouwvallig. gaat voornamelijk om boven, wat je inderdaad opnoemt, verouderd sanitair, kleuren en vloerbedekking, etc. Ik bedoel, daar ben je wel even mee bezig om dat netjes te krijgen. Ik heb zelf ook wat ik noem een bouwval. Niet dat het in elkaar stort, maar het ziet er niet uit van binnen (werk in uitvoering).
Maargoed ik weet ook niet wat voor eisen jij stelt, je kijkt misschien ergens doorheen waar ik mij aan zou ergeren.
En ja, smaken verschillen wat betreft ramen. Gelukkig dat je je niet drukt maakt om mijn mening, dat zou wat zijn.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 22:28:14 #41
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_62597538
Met het behang (wat een soort linoleumzeil bleek te zijn) op de trapmuur kwam ook de stuclaag er gedeeltelijk af. Op het gedeelte van de stuclaag wat nog vast zit, zit lijm wat er niet af te halen is, het heeft immers dat verdomde zeil ook 46 jaar op zijn plaats gehouden...
Kunnen we daar overheen direct stucen of moet de lijm er per se afgehaald worden???

Daarnaast hebben we dus besloten de grenen vloer te laten schuren en waxen i.p.v. zelf doen, weet iemand nog een leuk figuur die dit kan doen in de buurt van Den Haag/Delft/Rotterdam?

De offertes voor de badkamer hebben we nog steeds niet binnen, als we morgen nog niets hebben gaan we even bellen dan maar...
Verder niet veel gedaan vandaag, morgenavond na werk misschien en anders gewoon lekker het hele weekend
  woensdag 22 oktober 2008 @ 23:16:06 #42
149959 SQ
snelle trees
pi_62599249
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 22:28 schreef BBQ-kip het volgende:
Met het behang (wat een soort linoleumzeil bleek te zijn) op de trapmuur kwam ook de stuclaag er gedeeltelijk af. Op het gedeelte van de stuclaag wat nog vast zit, zit lijm wat er niet af te halen is, het heeft immers dat verdomde zeil ook 46 jaar op zijn plaats gehouden...
Kunnen we daar overheen direct stucen of moet de lijm er per se afgehaald worden???

Daarnaast hebben we dus besloten de grenen vloer te laten schuren en waxen i.p.v. zelf doen, weet iemand nog een leuk figuur die dit kan doen in de buurt van Den Haag/Delft/Rotterdam?

De offertes voor de badkamer hebben we nog steeds niet binnen, als we morgen nog niets hebben gaan we even bellen dan maar...
Verder niet veel gedaan vandaag, morgenavond na werk misschien en anders gewoon lekker het hele weekend
Als je de muur goed voorlijmt kun je over alles heen stucen. Verwijderen hoeft alleen als de ondergrond echt niet hecht
disclaimer
pi_62599335
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 23:13 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Ik vond het ook helemaal geweldig en heb gelukkig mijn vent kunnen overhalen
Komt dus in de nog volledig te realiseren oubollige (in a good way) bibliotheekkamer, in de stijl van een klassieke bieb. Ook de globe en het groene lampje voor op het donkerhouten bureau moeten er in gaan komen vind ik
Ja! Zo'n globe bar waarin je alle lekkere whisky's kan bewaren En dan in een dikke chesterfield al pijp rokend (optioneel) Hemingway lezen Zoiets?
  woensdag 22 oktober 2008 @ 23:25:57 #44
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_62599546
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 23:16 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Als je de muur goed voorlijmt kun je over alles heen stucen. Verwijderen hoeft alleen als de ondergrond echt niet hecht
Kijk, da's goed nieuws! Dan ga ik dit weekend eens lekker over de muur raggen om loszittende stukken te verwijderen. Verder ziet het er erg stevig uit. Nu nog kijken of een vriend die kan stucen tijd (en zin) heeft binnenkort.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 23:37:22 #45
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_62599884
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 23:19 schreef DonJames het volgende:

[..]

Ja! Zo'n globe bar waarin je alle lekkere whisky's kan bewaren En dan in een dikke chesterfield al pijp sigaar rokend (optioneel) Hemingway lezen Zoiets?
Op de chesterfield na hoeft het eigenlijk allemaal niet voor mij... mijn vent echter ziet het wel zitten zegt hij net
Ik ben meer van de wijn en muffige studieboeken of medische vakliteratuur Heerlijk

Ik zie mezelf al zitten in een situatie als deze (zonder dat enge dierenvel overigens):

woensdag 22 oktober 2008 @ 23:42:30 #46
149959 SQ
snelle trees
pi_62600016
Sinds ik in de bibliotheek van New York geweest ben heb ik ook die droom nog ooit

disclaimer
  woensdag 22 oktober 2008 @ 23:43:11 #47
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_62600038
Precies, jij snapt me
  woensdag 22 oktober 2008 @ 23:49:13 #48
3185 Adelante
To let it go now
pi_62600165
Moet wel een goede stoel of bank ik die "bibliotheek" komen hoor, net zo belangrijk als de aankleding is dat je er relaxt kunt lezen. Succes met klussen
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 23:30:28 #49
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_62656674
Nou, vandaag 500 euro aan de Gamma gedoneerd, dit weekend weer lekker verder met klussen. Mijn handen jeuken de hele tijd om wat te doen door de weeks maar om na mijn werk daarheen te gaan en te gaan klussen is niet echt goed vol te houden.
Volgende week een halve week vrij van werk, daarna waarschijnlijk meer, dan kan ik er écht lekker tegenaan!
De vangst bij de Gamma is trouwens:
- hoekprofielen met ribbels (for pleasure ) voor de trap.
- trappenlak van Glitsa, als bovenlaag op de witte verf.
- hoogglans roomwitte verf voor de kozijnen, deurposten, trap en deuren.
- grondverf voor de kozijnen, deurposten, trap en deuren.
- radiatorlak in sprayvorm voor de benedenverdieping.
- geluidsdempende ondervloer voor het laminaat op de eerste verdieping.
- deurbeslag voor vrijwel alle deuren (waren erg lelijk en beschadigd).

We wilden ook muurverf meenemen (Histor Shades, kleur Pirouette en kleur Februari), maar omdat Shades een nieuw product is stond het nog niet in de mengcomputer dus kon het nog niet gemaakt worden... dus dat komt nog later. Heftige kleurtjes zijn het, maar lijkt me zó mooi met de lichte meubels en witte hoge plinten
pi_62662720
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 23:30 schreef BBQ-kip het volgende:
...
- trappenlak van Glitsa, als bovenlaag op de witte verf.
- hoogglans roomwitte verf voor de kozijnen, deurposten, trap en deuren.
...
Hou even rekening met het volgende: Sommige blanke lakken (jachtlak bijvoorbeeld) zijn niet volledig helder van kleur. Als je dat dus opbrengt over iets wat wit is geschilderd, ziet het er vergeeld uit. Ik weet niet of dit met Glitsa ook zo is, als jij het ook niet weet zou ik eerst een klein stukje proberen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')