Wel Maassluis, niet de Vogelbuurtquote:Op maandag 2 maart 2009 19:24 schreef lady-wrb het volgende:
dit is maassluis he?
woon je toevallig in de vogelbuurt?
ze zien er eender uit, maar ik kan ook een namaakmerk hebben, niet zo naar gekekenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:00 schreef BBQ-kip het volgende:
Zijn het precies dezelfde kranen SQ?
Ze kosten namelijk wel een shitload aan geld...
Nou ja, we gaan het zien en anders dhr. Grohe bedreigen
Ssssssstttquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:01 schreef Oblivion het volgende:
* Oblivion stoft het topic af.... [ afbeelding ]
FOTO's! FOTO's!!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Oh ja, nog even een reactie op deze post, dat laminaat is op internet gewoon goed verkrijgbaar, mocht je het willen hebbenquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:29 schreef Jep. het volgende:
TVP ook. Kan niet blijven lurken in K&W.![]()
Ik ben echt jaloers op het gekozen laminaat voor in de bibliotheekkamer.Ziet d'r goed uit!
quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:06 schreef BBQ-kip het volgende:
We waren het allemaal zat en hebben het huis maar weer te koop gezet
Dacht evenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar gelukkig. Ik zag dat er wel dingen gebeurden adhv je posts dus
Uitslapen tsjaaa ik mag blij zijn dater totaal niet van houdt.Ik doe het dubbele
Maar iedere foto is er 1 en het is leuk te showen wat er wel gebeurd is toch?
Dat laminaat is best prijzig ja wij hebben niet heel veel meer voor een houten vloer betaald maar bij ons komt op de bovenverdieping voor het gemak ook laminaat(wel cheap ass van 20 naar 9 euro afgeprijsd, hebben we nu overal liggen en doet het al 5 jr prima, niet met borden gooien dat wel).
Obli's oma en de mijne kunnen elkaar een hand geven. De mijne zou alles meenemen.
@Glitter wat top joh dat jij s'nachts aan de dialyse kan! Dat is niet erg gebruikelijk of wel??
Maar dan een klushuis enz. dat is bij jullie misschien nog meer moeilijk doen dan?
En idd het huis is er voor jou en jij niet voor het huis (wat dan ook een aanrader is; hardsteen, het wordt alleen maar mooier vh gebruik)
[ Bericht 24% gewijzigd door Ml-etje op 09-09-2009 08:30:03 ]Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Beetje eiken vloertje kost al 50 euro de m2, ik vind het dus best meevallenquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:33 schreef Oblivion het volgende:
Oh ik snap het volkomen! is een hartstikke kei leuke vloer...![]()
Maar damn, prijzen variëren van 23 euro tot 27 euro per m2..
Das gvd duur...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |