Dat bedacht ik me ookquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:47 schreef Oblivion het volgende:
WAUW!
Gewoonweg WAUW!![]()
![]()
Met z'n tweeen douchen is leuk!![]()
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:49 schreef BBQ-kip het volgende:
Even een waarschuwing, dit is het modernste en strakste in het hele huis, omdat het zo'n kleine ruimte is wilden we geen truttige dingen, dan lijkt het altijd zo'n klerenzooi.
De slaapkamer en trappengat enzo zijn veel truttiger, lekker klassiekig met schrootjeslambrisering en de oude radiatoren die we opgeknapt hebben enzo
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:52 schreef BBQ-kip het volgende:
\
Samen douchen zou kunnen, maar dan pik ik natuurlijk alle waterstralen in met mijn dikke kont
Moet zeggen dat ik heel egocentrisch ben als het om douchen gaat
Klopt ja!quote:
Ik druk mijn vent altijd mee onder de straal..whehehe....quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:52 schreef BBQ-kip het volgende:
Douchekop is heeeeel fijn, echt heel blij mee
Loodgieter was alle pakjes met kranen aan het uitpakken "mooi" "mooi" "mooi" "mooi" "mooi" "mooi" "mooi" "mooi"
Was erg grappig!
Samen douchen zou kunnen, maar dan pik ik natuurlijk alle waterstralen in met mijn dikke kont
Moet zeggen dat ik heel egocentrisch ben als het om douchen gaat
A Dirty mind is a joy forever!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Klopt ja!Bedenk ik me nu pas!
Hoe is jullie bad eigenlijk? Al tijd gehad om ervan te genieten?
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:03 schreef Oblivion het volgende:
[..]
A Dirty mind is a joy forever!![]()
![]()
We gaan nu even samen badderen...
010quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:06 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh ja, ik heb een Avobath badbruisbalding van Lush gekocht voor saampjes, maar meneer zit in een online Pokertournooi![]()
Kip is zielig en wil aandacht![]()
Oh en we zijn vandaag helemaal ingeburgerd in de 010-regio, we hebben een Kapsalon gegeten![]()
Zeer fout en een mega caloriebom, maar stiekem wel lekker
Mijn vriend wilde eigenlijk een bubbelbadachtig ding, maar ik zei dat hij er toch vrijwel nooit in zou zitten, hem kennende. Hij is er 2 x in geweest tot nu toequote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]waarom denk je dat er geen ** meer gedaan wordt bij ons (winterdip ook).
Bevalt ie bij jullie ook?
Is mijn eerste Lush aankoop, heb wel eerder eens Angels on Bare Skin gekregen van mijn zus en die heb ik nu weer gekocht, is erg lekker.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
010je woont gewoon in de buurt
![]()
En lushheb ook nog wel wat liggen maar dat bewaar ik voor een sneue slechtweer zondagmiddag.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |