abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72600928
Painting de past dat kun je overschilderen las ik (zaakje hier op het dorp heeft het dus staat op mijn lijst die staal).
Ieder zijn manier van doen hé
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  donderdag 10 september 2009 @ 02:41:01 #202
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_72604802
quote:
Op woensdag 9 september 2009 22:35 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Beetje eiken vloertje kost al 50 euro de m2, ik vind het dus best meevallen

-edit- maar voor laminaat is het idd wel duur
ik was voor mijn massieve eiken vloer incl leggen en zo'n geluiddempende ondervloer 100 euro de meter kwijt... dus voor die 50 euro zou ik direct tekenen.

overigens zou ik nu met de opgedane ervaring die vloer zelf leggen en op MP een vloerpartij opkopen.
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
  donderdag 10 september 2009 @ 08:27:34 #203
149959 SQ
snelle trees
pi_72605703
quote:
Op donderdag 10 september 2009 02:41 schreef klusfoobje het volgende:

[..]

ik was voor mijn massieve eiken vloer incl leggen en zo'n geluiddempende ondervloer 100 euro de meter kwijt... dus voor die 50 euro zou ik direct tekenen.

overigens zou ik nu met de opgedane ervaring die vloer zelf leggen en op MP een vloerpartij opkopen.
Daar ga je al
wij kopen onbehandelde verse vloerdelen en gaan zelf ondervloer leggen, folietjes en natuurlijk de vloer zelf en daarna zelf olieën, dat scheelt al gauw een paar tientjes
disclaimer
  donderdag 10 september 2009 @ 10:41:55 #204
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_72608165
quote:
Op donderdag 10 september 2009 08:27 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Daar ga je al
wij kopen onbehandelde verse vloerdelen en gaan zelf ondervloer leggen, folietjes en natuurlijk de vloer zelf en daarna zelf olieën, dat scheelt al gauw een paar tientjes
Ja das waar... dat leggen was iets in de richting van 600 euro ofzo... Zijn ze toen de hele dag mee bezig geweest en speciaal voor uit Grun gekomen omdat het een "spoedje" was...

Uiteindelijk heb ik overigens maar 200 hoeven te betalen voor het leggen. Ze knalde met een plank tegen een nieuw gestukte muur die net geverfd was...

Tsja meneer, verf is op, moet ik opnieuw kopen, gat repareren... je mag hetzelf in orde maken...

Dara hadden ze niet zo''n zin in vanuit Grun... toen hebben we het zo afgemaakt.

half uurtje nadat hij weg was was d eschade overigens hesteld
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
pi_72608452
600 euro vanuit Grun, hmm die mag bij ons langs komen.
Wij hebben 900 euro op de lijst staan och ja dat is met plinten enz enz.
pi_72608956
quote:
Op woensdag 9 september 2009 08:22 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

@Glitter wat top joh dat jij s'nachts aan de dialyse kan! Dat is niet erg gebruikelijk of wel??
Maar dan een klushuis enz. dat is bij jullie misschien nog meer moeilijk doen dan?
En idd het huis is er voor jou en jij niet voor het huis (wat dan ook een aanrader is; hardsteen, het wordt alleen maar mooier vh gebruik )
Jawel hoor Buikspoeling heet het dan als je het thuis doet, dat gebeurt best vaak.Maar idd super dat dat kan.

Overigens ben ik al wel 10 jaar ziek maar dialyseren doe ik sinds 1,5 jaar . Enn 5 jaar geleden zijn we met dit klushuis begonnen. We hadden nét de woonkamer en hal klaar, net een houten vloer eringe;legd (zelf) toen ik aan de dialyse ging..Dus nu wordt het lastiger om veel zelf mee te doen, schilderen lukt wel, maar in een laag temo en ik hou het niet lang meer vol...Maar ik vind t zó leuk en ontspannend, dat ik t toch doe en nou ja...dan blijven andere dingen maar even liggen..kwestie van indeling he haha Dus een bepaalde druk moet er niet zijn, want dat gaat idd moeilijk..
Toch willen we weer verhuizen en tja wss wordt dat wel weer een klushuis, en zullen we wel weer veel zelf doen..maar ik dus weinig En vooral het liefste, dat t klaar is als we er intrekken deze keer..

En daarom vind ik t ook zo leuk om teb lezen wat voor vooruitgang iedereen hier boekt en wat voor mooie en leuke ideetjes iedereen hier heeft.

BBQ kip...ik vind het wel heel mooi dat jullie echt op zoek waren naar een jaren 60 huis (als ik t goed begrepen heb) want de meesten willen juist iets uit de jaren 20 en 30.....ik ben echt benieuwd naar het eindresultaat..
succes wederom...
  zaterdag 12 september 2009 @ 02:35:35 #207
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_72665657
@ Glitter: we waren eigenlijk helemaal niet weg van jaren 60-huizen. Zeker van de buitenkant vond (vind..?) ik het maar saaie uitstralingsloze woningen. Maar goed, we zijn stom toevallig hier een bezichtiging gaan doen en werden toen verliefd op het huis en de buurt. Ik moet zeggen dat er gelukkig veel variatie zit in de voorgevels hier in de buurt, door de verbouwingen die afgelopen jaren geweest zijn. Dat oogt wat minder saai en eenheidsworstig.
Nog steeds zou ik het liefst een hans en grietjehuisje net als bijvoorbeeld Oblivion hebben, maar da's hier in de randstad echt een illusie. Bovendien zouden we het onderhoud wat bij een echt oud huis zit ook lastig vinden. We zijn gewoon geen echte klussers in hart en nieren.

Ik zit de hele avond al mijn best te doen op foto's, maar het lukt echt niet... de boel loopt hier iedere keer vast
En ik wil ook graag lekker tukken, dus ik stel mijn update nog even uit
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_72687313
Waar blijft toch die update?

Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  zaterdag 12 september 2009 @ 23:47:48 #209
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_72687704
Ah, kutcomputers hier... ik word er helemaal Gallisch van

Ik zit te dubben of ik het kozijn nog in de tweede laag grondverf ga zetten... ga het toch maar doen denk ik, even afreageren
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  maandag 14 september 2009 @ 08:58:18 #210
149959 SQ
snelle trees
pi_72722111
disclaimer
  maandag 14 september 2009 @ 10:22:34 #211
248562 Rallydame
We klussen nog even verder..
pi_72723677
Ik vind jaren 60 huisjes wel wat hebben!! Mja..In ieder geval wordt jullie huisje prachtig!!
Enne als ik kon kiezen voor een huisje..degene die ik het leukste vind, staan idd op een onmogelijke plaats (voor ons dan).. En..hebben een onmogelijke prijs (voor ons dan )..

Succes weer!!
pi_74528221
De foto's zijn er al, waar blijft nou die update...
55 dagen wachten we al...
  maandag 9 november 2009 @ 10:35:17 #214
248562 Rallydame
We klussen nog even verder..
pi_74533666
Ik wacht idd al erg lang en al lang niet meer rustig kan ik je zeggen
  maandag 9 november 2009 @ 10:50:03 #215
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_74534003
Vriendlief heeft de foto's ergens op zijn laptop gezet en ik kan ze daar niet op vinden
Daarbij komt dat we het beide erg druk hebben (ik ben vandaag ziek thuis dus vandaag lekker gaar en wazig door de meds) en beide veel overwerken. Hij werkt dan ook de weekenden nog door (nieuwe baan met nu erg veel deadlines) dus blijft weinig tijd over dat we elkaar zien. Moet zeggen dat ik gewoon steeds vergeet te vragen naar die foto's als ik hem eindelijk weer eens zie. Ik ga mijn best doen het vanavond te vragen, maar beloof niks meer, kom het toch steeds niet na
Het is in ieder gevaal allemaal totaal nog niet klaar
pi_74536938
Beterschap!
  maandag 9 november 2009 @ 12:34:42 #217
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_74537100
Dank je

Jij gecondoleerd! Ik las net het nagellaktopic (en ik heb niet eens nagels...). Bah zeg, wat een narigheid. Heel veel sterkte jullie!
  Moderator zondag 21 februari 2010 @ 11:53:32 #218
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_78258241
En toch ben ik nog steeds heel nieuwsgierig hoe dit huis uiteindelijk geworden is
pi_78258826
Me too!
  zondag 21 februari 2010 @ 13:44:07 #220
149959 SQ
snelle trees
pi_78261712
ik denk update, maar nee hoor
disclaimer
  zondag 21 februari 2010 @ 23:42:28 #221
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_78286276
* Update *

Oh nee, toch niet

Nou ja, een mini dan, maar zonder foto's.
Die zijn inmiddels wel genomen, dus komen echt echt echt binnenkort!

De badkamer is officieel helemaal af
We hebben echt ontzettend veel pech met alle leveranciers an alle spullen gehad, maar we hebben dan ook eindelijk onze douchedeurtjes voor de badkamer gekregen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed, het zit en het is mooi

Gisteren en vandaag hebben we eindelijk het laminaat in onze slaapkamer gelegd en vanavond slapen we voor het eerst niet meer op zolder maar in de slaapkamer

Oh ja, en de shutters komen als het goed is ( ) komende vrijdag... en die hebben we dus in augustus besteld

Maar goed, we zijn nog steeds erg blij met het huis en het is nog steeds niet af
pi_78292675
Shutters
Jeetje wat een gedoe met die deuren zeg! Maar je hebt ze en het kan best eens kloppen dat onze buren mooiere maken
Ik zeg "PM stalk voor foto's "
  zaterdag 6 maart 2010 @ 22:43:15 #223
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_78830474
Nou, de shutters hebben we maar geannuleerd, ze waren het pakket kwijt geraakt fucking prutsers.
We willen nu binnen een week de aanbetaling terug, gaan ze bellen dat ze het toch kunnen leveren als het weer gevonden is, ja daaaaaaaaaaaaaaaaaaag
Jammer dat dat soort dingen zoveel energie kosten, maar uiteindelijk niets opleveren. EN het is net of we de bedrijven er op uit kiezen, er gaat echt veel van zulks fout
Dus nu op zoek naar gordijnen in de slaapkamer, vriend wil gewone gordijnen (glasgordijnen en overgordijnen) en ik wil vouwgordijnen
Dus dat wordt nog even bekvechten

Maar goed, tijd voor iets leukers, foto's van de badkamer nu hij heeeeeeelemaal af is
Ok, nog een dingetje in de natte cel om shampoo op te zetten, maar goed, da's echt een miniding
De badkamer is nog niet gepoetst, maar je weet wat ze zeggen:

Goed, dit issie dan, onze badkamer
Het is en blijft een kleine ruimte, maar hij is praktisch en er is echt voldoende ruimte voor ons beide, we kunnen lekker tegelijk tandjes poetsen enzo. Om het niet zo hokkerig te laten lijken hebben we voor glazen douchedeuren gekozen en dit pakt goed uit vinden wij
De natte cel is huge (ongeveer 1 x 1.25 m) en da's wel erg relaxed
Lekker uitgebreid douchen en badderen kunnen we nu, heeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk

Duurt even, maar dan heb je ook wat

Morgen verder laminaat leggen en dan wil ik ook foto's maken van de slaapkamer en die posten
pi_78830599
WAUW!

Gewoonweg WAUW!

Met z'n tweeen douchen is leuk!
pi_78830645
foto's, wat goed joh de badkamer af!
Vind het mooi geworden en van alle gemakken voorzien toch
Die douchekop
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')