Doe mij maar n Quattro Staggioni...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:17 schreef Dichterbijer het volgende:
Verdorie... nog een topic om te volgen... en de vraag die mij meerdere mensen denk ik hangt: wat gaat er met die oven gebeuren?
Nope, het staat is Maassluis, heel wat anders dus dan de Haagse regio waar we nu wonen (Rijswijk), maar zeker niet minder leukquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 02:46 schreef Charisma het volgende:
gefeli en tvp
mooie plannen allemaal !is de woning nu ook weer in Den Haag?
Schuur hoort er ook bij, net als het paadje, maar daar is recht van overpad voor een paar buren. Eigenlijk komt er alleen 2 keer per dag een kind op een driewieler lang fietsen, dus geen last van verder.quote:en ...de schuur in de tuin hoort die er ook bij of is het een pad waar iedereen doorloopt ?
Nou, als je goed gelezen had...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:17 schreef Dichterbijer het volgende:
Verdorie... nog een topic om te volgen... en de vraag die mij meerdere mensen denk ik hangt: wat gaat er met die oven gebeuren?
quote:5. De woonkamer mét pizzaoven en grenen vloer. De aluminium boven en onderkant van de oven worden afgetimmerd en we wit gemaakt, eventueel maak ik er nog een "kastje" van als ik er zin in heb.
Ik heb Yask zelf gemaild via hun website om wat meer informatie over de tafel te weten te komen (soort hout, wat voor achtergrond heeft het bedrijf en wat zijn mogelijkheden qua afwerking en maatvoering).quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:34 schreef moi80 het volgende:
Gaaf die tafel, weet je waar in NL Yask een verkooppunt heeft?
Een bouwval van binnen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:50 schreef Syytön het volgende:
Oh my, wat een bouwval, van binnen dan. Van buiten ziet het er wel goed uit.
Alhoewel de keuken niet echt mijn smaak is, heb je wel een heel grote keuken met heel veel opbergruimte.![]()
Vind alleen de raampartij aan de achterzijde, bij de tuin, totaal niet mooi, glas is leuk maar dit is eeen beetje overkill imo.
Ben benieuwd wat jullie ervan gaan maken, kan volgens mij echt een hele mooie woning worden als je het goed afwerkt.
Hoe groot gaat de badkamer worden na verbouwing?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:31 schreef N00N het volgende:
Wat apart zeg die pizzaoven in de kamer. Doet die het nog? En ga je hem gebruiken.
Zeer mooi huis zeg, allles ruim opgezet en lekker veel grote ramen. Je keuken vind ik ook helemaal te gek en te ruim.
Wel foto's plaatsen als jullie al een heel eind zijn he
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:14 schreef athlonkmf het volgende:
JE BLIJFT VAN DIE PIZZA-OVEN AF, HOOR JE ME??!!!!!!!
Ik vond het ook helemaal geweldig en heb gelukkig mijn vent kunnen overhalenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:29 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is onwijs mooi
Zonde om erop te lopen (slijt dan snel weg)
Zo bedoel ik het niet hoor, als in echt bouwvallig.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Een bouwval van binnen?Buiten wat onhandige kleine klusdingen, vreselijke kleuren en wat verouderde dingen van de vorige bewoners is het een prima huis. Bouwkundig onderzoek laten doen en daar kwam uit dat het helemaal prima was. Maar goed, ik weet natuurlijk niet wat jouw referentiekader is verder
De badkamer wordt ongeveer 2,20 x 2,00 meter ná verbouwing.
En dat je de raampartij niets vindt, kan me lekker niets schelen, ik vind hem geweldig
Als je de muur goed voorlijmt kun je over alles heen stucen. Verwijderen hoeft alleen als de ondergrond echt niet hechtquote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:28 schreef BBQ-kip het volgende:
Met het behang (wat een soort linoleumzeil bleek te zijn) op de trapmuur kwam ook de stuclaag er gedeeltelijk af. Op het gedeelte van de stuclaag wat nog vast zit, zit lijm wat er niet af te halen is, het heeft immers dat verdomde zeil ook 46 jaar op zijn plaats gehouden...
Kunnen we daar overheen direct stucen of moet de lijm er per se afgehaald worden???
Daarnaast hebben we dus besloten de grenen vloer te laten schuren en waxen i.p.v. zelf doen, weet iemand nog een leuk figuur die dit kan doen in de buurt van Den Haag/Delft/Rotterdam?
De offertes voor de badkamer hebben we nog steeds niet binnen, als we morgen nog niets hebben gaan we even bellen dan maar...
Verder niet veel gedaan vandaag, morgenavond na werk misschien en anders gewoon lekker het hele weekend
Ja! Zo'n globe bar waarin je alle lekkere whisky's kan bewarenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik vond het ook helemaal geweldig en heb gelukkig mijn vent kunnen overhalen
Komt dus in de nog volledig te realiseren oubollige (in a good way) bibliotheekkamer, in de stijl van een klassieke bieb. Ook de globe en het groene lampje voor op het donkerhouten bureau moeten er in gaan komen vind ik
Kijk, da's goed nieuws! Dan ga ik dit weekend eens lekker over de muur raggen om loszittende stukken te verwijderen. Verder ziet het er erg stevig uit. Nu nog kijken of een vriend die kan stucen tijd (en zin) heeft binnenkort.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je de muur goed voorlijmt kun je over alles heen stucen. Verwijderen hoeft alleen als de ondergrond echt niet hecht
Op de chesterfield na hoeft het eigenlijk allemaal niet voor mij... mijn vent echter ziet het wel zitten zegt hij netquote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:19 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ja! Zo'n globe bar waarin je alle lekkere whisky's kan bewarenEn dan in een dikke chesterfield al pijp sigaar rokend (optioneel) Hemingway lezen
Zoiets?
Hou even rekening met het volgende: Sommige blanke lakken (jachtlak bijvoorbeeld) zijn niet volledig helder van kleur. Als je dat dus opbrengt over iets wat wit is geschilderd, ziet het er vergeeld uit. Ik weet niet of dit met Glitsa ook zo is, als jij het ook niet weet zou ik eerst een klein stukje proberenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:30 schreef BBQ-kip het volgende:
...
- trappenlak van Glitsa, als bovenlaag op de witte verf.
- hoogglans roomwitte verf voor de kozijnen, deurposten, trap en deuren.
...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |