Ik had ook oranje in huis, 1 muur in de studeerkamer. Ik vond het een heerlijke energieke kleur. Maar het is wel heel lastig om de juiste tint te kiezen. Je hebt nu zoveel ideeën, ik zou proberen het te beperken tot 3 kleuren. Olijfgroen heb je al, je donkere laminaat en je voorkeur voor een donkere bank.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:29 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Wat me ook wel mooi lijkt, is gordijnen in de kleur van die bank en de bank dan in het oranje...
M'n probleem is eigenlijk, ik denk dat oranje wel mooi is, maar zoals hierboven al gezegd, ik weet niet of ik het aandurf...
Grijs of Taupe zou ik doenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:40 schreef BBQ-kip het volgende:
Heb je een fotootje van je olijfgroene trap?
Ik heb hetzelfde "probleem" van het kiezen van gordijnen maar dan met een olijfgroene muur, het deurtje van de open haard/oven in het midden van deze muur is al oranje/rood... lastig!
* BBQ-kip belooft ooit weer een update te plaatsen in haar eigen topic, maar heeft het daar nu even te druk voor
Ik ook indd, en dan iets van canvas, kaasdoek, of hoe heet dat ook alweer?quote:
Linnen of Jute?quote:Op zondag 18 januari 2009 04:37 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik ook indd, en dan iets van canvas, kaasdoek, of hoe heet dat ook alweer?
Nee naar een nacht slapen ben ik nog steeds niet op de naam, Maar die dingen die jij zegt, kunnen ook goedquote:
Nou ben ik een voorstander van gordijnen over de hele breedte, dus ook links en rechts van het kozijn en ook tot aan de grond.quote:Op maandag 2 februari 2009 12:33 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Even een kick, kleur en stof ben ik uit, maar mbt de breedte van de gordijnen (en de rails) heb ik nog wat ideeen nodig. Mijn raam is op 70cm aan beide zijden (per zijde dus 70 cm) na even breed als de kamer. Is het dan het mooist om de gordijnen over de gehele breedte te laten lopen, of is die 70cm aan weerszijde te veel?
dat dusquote:Op maandag 2 februari 2009 13:05 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nou ben ik een voorstander van gordijnen over de hele breedte, dus ook links en rechts van het kozijn en ook tot aan de grond.
Gordijnen horen theatraal - dramatisch - ruim en royaal te hangen.
Anders zijn het maar armoeiige lappen: ik moest wat en ik deed wat...
my 2cents.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |