abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65835885
Ja maar ze zegt 'ooit'
pi_65835983
Eigenwijs ding ook die kip...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  zondag 8 februari 2009 @ 01:35:58 #103
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_65840721
Ik bedacht 3 weken geleden dat het slim was vooral erg vage toezeggingen te doen gezien het feit ik steeds in slaap donder als ik niet op werk ben of bezig in huis
Nog geen foto's nu, die komen nog wel maar daar moet ik echt eventjes voor gaan zitten, want ik ben niet zo snel met tinypic en zulks helaas.

De stand tot nu toe is dat er een hoop af is en een hoop nog niet af. In ieder geval gaan we 21 februari verhuizen, dus we zijn dit weekend en komende week druk aan het inpakken in ons ouwe hutje. Wat een hoop zooi hebben we zeg... alleen de keuken en kookspullen zijn denk ik al zo'n 10 dozen
We hebben deze week de bouwvergunning binnen gekregen die we uiteindelijk toch nodig hadden voor de badkamer (het inpandige balkon aan de voorzijde van de woning gaat de uitbreiding van de badkamer worden). Helaas ook nog tekeningen voor moeten laten maken etc. en natuurlijk de duurste spullen uitgezocht om te badkamer mee in te richten dus dat wordt straks echt prijzig badderen, maar dan heb je ook wat
Ik hoop dat de aannemer snel kan gaan beginnen met de badkameruitbreiding maken, de oude badkamer slopen en de nieuwe badkamer inrichten + tegelen gaan we zelf (met hulp van een vriend) doen, ben benieuwd
Binnenkort dus foto's, wel kan ik alvast verklappen dat er 10 liter olijfgroene verf op de muur zit en dat we daar helemaal blij mee zijn

En wat er met de pizzaoven is gebeurd....

****** Volgende keer in kippies-huis-topic *********

[ Bericht 4% gewijzigd door BBQ-kip op 08-02-2009 02:30:46 ]
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_65844745
Tinypic? Mens, neem photobucket! ( www.photobucket.com )
Worden ze gelijk voor je verkleind etc etc...

Ben gewoon vreselijk nieuwsgierig!
Opschieten dus!

Olijf groen...
  dinsdag 10 februari 2009 @ 00:28:26 #105
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_65900831
Hier dan de (mega)update

Van afgebladderde verflagen op de kozijnen en kuilen in de vensterbank naar een strakke verflaag in de kleur roomwit (zoals inmiddels vrijwel al het houtwerk ).
Met dank aan de Dremel, uren werk, houtvuller, 3M schuurpapier en Histor

Van vol-met-druipers-zittende-radiatoren naar kaalgeschuurde radiatoren naar strak gespoten radiatoren

Klustroep...

WC en doorgang gang-woonkamer in de grondverf (I curse you out, you ugly blue paint!!!)

Toch een beetje kerst in huize BBQ-kip

Binnenkant voordeur (die we toch maar houden voorlopig) geschilderd. Moet nog een keer in het voorjaar omdat het nu eigenlijk te koud was om te schilderen. Verf is dus niet mooi strak gehard maar streperig.

Eerste stukje behang zit erop in de bibliotheekkamer! Woohoo!

Dan maar eens me wagen aan het patroonbehang in het kleine kamertje. Waar eerst die enorme zon en zee op geschilderd waren, hebben we er voor de zekerheid een paar lagen powerdek op gemikt zodat het gore blauw niet door het behang heen zou komen.

Patroonbehang is af!

Lastig hoekje met vensterbank, leidingen die de muur in gingen en een scheve muur, erg trots op

Dan het rode behangetje in de bibliotheekkamer erop mikken, hier komt over de hele breedte van deze muur en dan links de hoek om onze bruine Billy boekenkast te staan. Het wordt dus geen hoerenkast zoals vast sommige buren zullen hebben gedacht bij de aanblik van al dit roods

Doorkijkje vanaf respectievelijk het toilet en vanaf de trap genomen

Laminaat in bibliotheekkamer, alleen de dorpel is in bestelling dus we kunnen het nog niet helemaal afmaken.

Plafond eerste keer witten (rotklus en moest ook nog twee keer, een week last van mijn schouders gehad...)

Hey, een plas water op de grond... Bleek na een zoektocht de knelfitting te lekken, probleem opgezocht, spullen gekocht en loodgieter uitgehangen met zijn tweetjes. En precies toen de bouwmarkten allemaal dicht waren bleek het oude koperen buisje te kort om te monteren...

Volgende dag probleem weer opgelost

Deurposten in de gang beneden klaar, rest moet nog gedaan worden op deze foto

Achter de radiator in de gang beneden bleek nog zeil op de muur te zitten, dat er dus met moeite af gesloopt en mijn eerste ervaring met sierpleister opgedaan

Sierpleister klaar en geschilderd (Zeepaardje van Histor) en de CV- en radiatorbuizen geschuurd en lekker wit gespoten

In de woonkamer is de pizzaoven opgepimpt door de aluminium koof boven en onder in te smeren met voorstrijk en daarna heeft een vriend van ons deze gesierpleisterd. Toen dit klaar was kon het kleurenfeest beginnen

Olijfgroennnnnnn

Uitproberen van de pizzaoven, klein fikkie gemaakt (helaas nog geen pizza's, daar hadden we geen tijd voor)

CV- en radiatorbuizen netjes geschuurd en wit gespoten

Afwerking pizzaoven met een sierlijst, deze wordt nog netjes afgewerkt met vulspul in de kieren en gelatext.

De vloer vóór het opknappen

De vloer tijdens het schuren

En na het schuren, beitsen en in de hardwax zetten (hebben we laten doen hoor, dus geen credits voor ons ) Het geheel wordt nog afgewerkt met dunne grenen afdeklijsten in dezelfde afwerking en kleur als de vloer op de punten waar dat moet. Overal waar kan nemen we echter hoge witte plinten, vandaar dat het groen niet tot de grond toen is geverfd

Impressie van de woonkamer nu met het olijfgroen en de opgeknapte vloer

Tadaa, update genoeg?
Er is dus nog voldoende te doen voor komende tijd, maar er zijn nu gelukkig ook wat dingetjes (bijna) af.
Ik hoorde vanmiddag dat de aannemer 23 februari komt om te beginnen aan de badkameruitbreiding, dus tot die tijd nog tijd om (een groot gedelete) te slopen.
Weer overal stof, hoezee
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  dinsdag 10 februari 2009 @ 00:34:24 #106
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_65900929
Die vloer
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_65901015
Prachtig kip!
Ouwe krullebol! Zie je nou wel dat je het kan!
  dinsdag 10 februari 2009 @ 00:40:40 #108
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_65901053
Whehehe, en nu ga ik snel slapen, morgen weer om half 8 op mijn werk rond hobbelen.

Commentaar gaarne in dit topic deponeren, wellicht nemen we uw feedback in overweging en passen we er onze plannen op aan, mits nuttige feedback

Trusten!
pi_65903036
Ik hou niet echt van grenen maar die vloer ziet er wel mooi uit!
Ziet er al een stuk meer opgeknapt uit alles, lekker strak in de verf en fris!

Alleen dat deurtje van die pizzaoven, die kleur, het staat echt vreselijk i.c.m. met dat groen. Kan je die niet nog zwart verven?
pi_65903400
Dat groen... zeer gewaagd, moet dit denk ik even met meubels en al zien
pi_65903417
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 07:30 schreef Syytön het volgende:

Alleen dat deurtje van die pizzaoven, die kleur, het staat echt vreselijk i.c.m. met dat groen. Kan je die niet nog zwart verven?
Ik vind het het wel chrismassy..
  dinsdag 10 februari 2009 @ 11:20:40 #112
149959 SQ
snelle trees
pi_65907128
Kneiters, wat een metamorfose! Ziet er geweldig uit, wat en verbetering

Van de achterkant lijk je trouwens wat op mij Kip, ik had je op de een of andere manier graatmager en blond in m'n hoofd zitten
disclaimer
pi_65910373
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 11:20 schreef Stormqueen het volgende:

Ik sluit me hierbij aan!
pi_65939865
heel mooi zeg !!! dat groen is leuk alleen had ik het niet over de hele lengte van de muur gedaan en ergens een witte muur tussenin gelaten, zo oogt het vrij lang
de vloer is mooi hoor !
pi_65942367
Wow, jullie woonkamer is echt mooi aan het worden .
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  woensdag 11 februari 2009 @ 11:49:58 #116
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_65943781
Leuk huis!

Vloer is mooi! Beetje retro
Alleen dat groen en die "open haard" vind ik afschuwelijk maar goed ieder z'n smaak
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  woensdag 11 februari 2009 @ 21:33:07 #117
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_65964532
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 11:20 schreef Stormqueen het volgende:

Van de achterkant lijk je trouwens wat op mij Kip, ik had je op de een of andere manier graatmager en blond in m'n hoofd zitten
Thanks!

Ik en graatmager
Van de voorkant lijk ik trouwens ook wel erg op jou, alleen heb ik vast grotere tetten
  woensdag 11 februari 2009 @ 21:41:38 #118
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_65964935
Het rode deurtje vinden we wel leuk staan, de bedoeling is om rode kussentjes op de nog te kopen banken (waarschijnlijk bruin of donkerbruin) te leggen om het bij elkaar te trekken. Vinden we het op termijn stom, dan spuiten we hem gewoon een ander kleurtje.

We hebben van tevoren 3D-schetsen gemaakt op de computer om een beeld te hebben van de groene muur. We dachten er ook eerst aan om een deel groen te doen en een deel gebroken wit of zandkleurig. Ook de pizza-oven zou eerst wit blijven, maar na wat schetsen vonden we dit het rustigste resultaat geven.

Ik vind het zelf erg leuk dat het woonkamerstuk en eetkamer/keuken bij elkaar getrokken worden doordat de groene muur door loopt. We hebben wel een flinke spierwitte servieskast die tegen de muur komt en nog andere witte of lichte meubels en schilderijen die ertegenaan komen, zodat je niet meer één groot groen vlak ziet. het groen verdwijnt met inrichting erbij iets meer naar de achtergrond heb ik het idee, maar ben wel benieuwd of het de uitwerking heeft die ik in mijn hoofd heb.

Veel dingen hebben we lekker oubollig/retro of hoe je het ook noemt gedaan, ik ben wel een beetje een nostalgische doos

Dit weekend gaan we de badkamer slopen, ben benieuwd of de granito bak gaat meewerken...

En niet te vergeten, komende vrijdag (de 13e.... ) komt onze superstoere eettafel Ikzelf heb dan een congres dus ik moet tot 's avonds wachten tot ik hem kan zien. Zodra het kan post ik een foto want die tafel is stoerrr!
  dinsdag 17 februari 2009 @ 23:15:45 #119
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_66180457
Eettafel is inmiddels flink in gebruik, ik zal er snel foto's van plaatsen, hij's mooi!

De badkamer heeft eraan moeten geloven. Alle schrootjes zijn van het plafond, douchedeuren, kranen, wasbak, radiator e.d. zijn verwijderd. Alle tegels en de binnenkant van de buitenmuur zijn eruit gebeukt.
Er is een klein begin gemaakt het de granito bak eruit slopen, we hebben er een sloophamer van 11 kg tegenaan gemikt en er is al een stuk af. Morgenavond verder

Bizar idee dat ik dara vrijdag nog stond te douchen zeg!
Wordt vast heel mooi, wel een beetje jammer dat de aannemer een week later pas kan starten, 30/2 i.p.v. 23/2 i.v.m. het weer de afgelopen dagen en klussen van anderen, ZUCHT!

[ Bericht 0% gewijzigd door BBQ-kip op 18-02-2009 06:42:28 (typo) ]
pi_66182662
Harde werkers Benieuwd naar de foto's!
  woensdag 18 februari 2009 @ 07:33:35 #121
149959 SQ
snelle trees
pi_66186328
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 21:33 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Thanks!

Ik en graatmager
Van de voorkant lijk ik trouwens ook wel erg op jou, alleen heb ik vast grotere tetten
kun je mijn 90E verslaan?
disclaimer
pi_66187105
Vallen tetten nu ook onder klusobjecten?
  vrijdag 20 februari 2009 @ 10:34:41 #123
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_66268485
ff voor de beeldvorming... blijft die pizzaoven HELEMAAL GROEN ?? op dat deurtje na?

mozeskriebel, das wel een heel grote groene dan...
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
pi_66273922
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 23:15 schreef BBQ-kip het volgende:
Eettafel is inmiddels flink in gebruik, ik zal er snel foto's van plaatsen, hij's mooi!

De badkamer heeft eraan moeten geloven. Alle schrootjes zijn van het plafond, douchedeuren, kranen, wasbak, radiator e.d. zijn verwijderd. Alle tegels en de binnenkant van de buitenmuur zijn eruit gebeukt.
Er is een klein begin gemaakt het de granito bak eruit slopen, we hebben er een sloophamer van 11 kg tegenaan gemikt en er is al een stuk af. Morgenavond verder

Bizar idee dat ik dara vrijdag nog stond te douchen zeg!
Wordt vast heel mooi, wel een beetje jammer dat de aannemer een week later pas kan starten, 30/2 i.p.v. 23/2 i.v.m. het weer de afgelopen dagen en klussen van anderen, ZUCHT!
Oei, ik hoop maar dat de aannemer dan ooit nog zal komen, want volgens mij bestaat 30/2 helemaal niet

Verder gaat het zo te horen en te zien de goede kant op!! Ben ook erg benieuwd naar de eettafel!
  vrijdag 20 februari 2009 @ 13:57:56 #125
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_66275867
Het is niet mijn smaak, maar wat een werk hebben jullie verzet, top!
en complimenten voor de keurige afwerking van de details!
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_66292062
Ziet er goed uit. OOk niet mijn smaken maar gelukkig smaken verschillen (het zou hier maar saai worden).
Behang is wel erg mooi. Het groene moet ws met rest kamer gezien worden dan is het vast minder prominent.
Erg benieuwd naar de rest!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  zaterdag 21 februari 2009 @ 23:44:41 #127
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_66328868
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 13:02 schreef bl0emetjE het volgende:

[..]

Oei, ik hoop maar dat de aannemer dan ooit nog zal komen, want volgens mij bestaat 30/2 helemaal niet

Verder gaat het zo te horen en te zien de goede kant op!! Ben ook erg benieuwd naar de eettafel!
nou inderdaad... wat vermoeidheid met je kan doen he Toch opvallend dat je de eerste bent die het is opgevallen

De groene muur blijft helemaal groen, inclusief de pizzaoven.

We zijn vandaag verhuisd, de mensen zijn net na een drankje, hapje en wat nababbelen weg. wat een verschrikkelijke dag... Nooit gedacht dat er zoveel spullen uit zo'n klein huisje konden komen. Maar alles is over en dat gedeelte zit erop, we wonen nu officieel in Maassluis
We hebben nu onze oude blauwe bank en fauteuils staan, wat dus heerlijk vloekt met de groene muur en rode deurtje maar daar komen nog nieuwe voor. Ik vond het risico alleen te groot om de maten verkeerd in te schatten dat we die nog niet eerder gekocht hebben.
En ik wil graag 2 2-zits bankjes van stof en mijn vriend van leer, dus daar moeten we het ook nog eens over hebben
Wel zijn we langzamerhand allebei echt kapot, de afgelopen maanden hebben er goed ingehakt. Het meeste doen we met zijn tweetjes en na het werk dus da's gewoon bikkelen. Het wordt wel mooi en naar onze zin, maar het is een pittige lange weg.
Ik kwam woensdag met koorts uit mijn werk en de gedachte om zaterdag te verhuizen was dus niet echt een fijne. Gelukkig met de verhuizing heel veel hulp gehad van familie, dus die krijgen een mooi cadeau en een lekker dinertje

Morgen lekker uitslapen en uitrusten en misschien weer wat foto's online gooien van de eettafel en de puin-badkamer.
En wellicht eens praten met dhr. BBQ-kip of zijn immens grote (zwarte !!!) speakers niet een andere plek dan de woonkamer kunnen krijgen Wish me luck.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 23:47:25 #128
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_66328933
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 13:57 schreef error_404 het volgende:
Het is niet mijn smaak, maar wat een werk hebben jullie verzet, top!
en complimenten voor de keurige afwerking van de details!
Je bent vrijwel de enige die dat zegt, de meeste vinden dat we enorm perfectionistisch (als in: té) bezig zijn
Gelukkig zitten we samen helemaal op 1 lijn (behalve de speakers en de stoffen bank), dus dat scheelt.

En nu heerlijk mijn bedje in.

Slaaaaapppppeeeeeeeennnnn
  zondag 22 februari 2009 @ 00:19:50 #129
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_66329747
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 07:33 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

kun je mijn 90E verslaan?
Oh ja, hier ook nog even op reageren
Nee, ik kan je helaas niet verslaan met mijn 85D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_66334433
En heeerlijk geslapen?
Moest wel lachen om je banken discussie en je achteraf kopen.
Ik word hier nl ook voorgek verklaard (maar dan wil ik ook naar stof en onze 2 en 3 zits niet eens mee verhuizen )
  zondag 22 februari 2009 @ 13:22:19 #131
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_66337982
We slapen al sinds 30 december in ons huis, omdat dat qua klussen gewoon handiger uit kwam. Maar vannacht sliep toch wel anders hoor
Het was ook fijn om net beneden te komen en een bankstel en kasten te zien staan. Ookal is het nog niet hoe het moet worden, het is wel fijn om alle spullen weer te zien en om me heen te hebben.
Verder nog steeds ziek dus we maken er een rustig dagje van. Vanavond gaan we lekker filmpje kijken

Heb je nu leren banken MI-etje?
  zondag 22 februari 2009 @ 13:24:10 #132
149959 SQ
snelle trees
pi_66338043
je bent over! Ja, dat voelt echt heel anders, had ik ook. En dan idd nog met allerhande spullen in je woonkamer die hun plek nog moeten vinden of vervangen moeten worden... vreselijk
Maar gefeliciteerd!
disclaimer
  zondag 22 februari 2009 @ 13:37:09 #133
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_66338473
Dank je
pi_66338986
Alles in 1 keer kopen lijkt me dan zo'n dood einde maarja das mijn mening
Toch is echt daar slapen en niet meer naar je andere huis kunnen/hoeven anders dan klusslapen dat is meer chaotisch.
Jep nu lederen banken en een hell voor mijn rug, liggen ook lieve fleeceplaidjes op omdat ik anders bevries
  zondag 22 februari 2009 @ 14:12:37 #135
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_66339570
Dat zijn precies de nadelen die ik ervaar van leer... maar goed, we gaan er nog eens een flinke discussie over hebben hier in huize BBQ-kip

Ik wil trouwens wel nieuwe banken kopen, maar de rest wil ik eigenlijk zelf maken of opknappen. Anders voelt het voor mij net of we in de woonwinkel wonen. Ik vind het fijn om dingen te hebben die geschiedenis hebben of waar ik feeling mee heb, bijvoorbeeld door het zelf op te knappen.
Wilde ik altijd al graag doen met spullen, maar we hadden nooit de ruimte om ergens te zagen en schilderen enzo. Ik ben toch eigenlijk wel een beetje een stiekeme knutselmiep
Dus de banken kopen we en salontafeltje, tv-meubel en andere kastjes wil ik of zelf maken of opknappen
En dat zijn nou leuke dingen, waar ik heel blij van word

Even foto's uploaden hoor
  zondag 22 februari 2009 @ 14:17:18 #136
141482 Q.
JurassiQ
pi_66339710
Nog even een TVPtje.
For great justice!
pi_66339840
fotooo's
Ja hier hetzelfde, bank en stoelen koop ik rest wordt met hulp zelfmaak.
Vriendlief is erg blij met me kasten zijn zooo leuk om te maken
Overigens nemen we ben ik bang alleen de eet- en salon-tafel mee.
Plus het bed, rest gaat MP op voel me toch wel slecht na maar 4 jaar
  zondag 22 februari 2009 @ 14:49:55 #138
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_66340641
Onze eettafel met bankje
Ben er helemaal verliefd op

De badkamer ging er ondertussen ook aan

Inmiddels zijn we overigens al aan de 2e puinzak bezig.
De badkamer en de buitenmuur van de badkamer gaan we van de week verder slopen, de sloophamer van 11 kg doet zijn werk goed in combi met dhr. BBQ-kip
2 maart begint dan de aannemer die de boel weer gaat opbouwen tot een casco ruimte, waarna we met een vriend samen de badkamer gaan afwerken.
Dat wordt dus nog wel even bij familie en vrienden douchen ben ik bang

Minigedeelte dozen e.d. voor de verhuizing

Na de verhuizing al klein beetje ingericht, inclusief prachtige grenen kastjes, spaanplaat salontafeltje en natuurlijk ons blauwe bankstel

Rechts van die witte kast, op de muur die nog iets uit steekt, komt nog een schilderij te hangen met een witte lijst.
Omdat de muur zo groen is nemen we witte meubels daar tegenaan, op de bank na. Vind ik wel een leuk contrast

Zo, and that's it until now
pi_66340764
Die tafel is errug mooi!
Hoe zit het bankje in combi met de tafel?
Horen die stoelen er overigens bij?

Maaruh dat wordt cadeaubonnen enz uitdelen voor het douchen straks
  zondag 22 februari 2009 @ 15:01:11 #140
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_66340979
Bankje zit prima, zeker in combi met de hoogte van de tafel. Ik werk veel met ergonomie op mijn werk, dus dat had ik van tevoren flink uitgetest in de winkel
De stoelen zijn nog van onze oude eettafel, even ok voor nu, maar er komen nieuwe. We weten alleen nog niet wat voor, maar het moeten lekker zittende natafelstoelen worden Op een bankje zitten is leuk, maar een 7-gangen diner hou je er niet op uit

Ja, we gaan leuke dingen verzinnen om mensen te bedanken straks denk ik
pi_66341203
Oehh dacht even wat jammer die stoelen
Gelukkig voor eettafelstoelen is leder helemaaal niet vervelend (heb je meteen een compromis)
Lekker makkelijk schoon te maken ook.

Als je nog klusdrang over hebt is cadeau's verzinnen een eitje
pi_66346279
Jeetje, wat een metamorfose! Ik vind het een hele mooie kleur groen, en die witte kast springt er echt uit zo, mooi! En jullie tafel , ik wou dat ik daar plek voor had, wat een gaaf ding.
  zondag 22 februari 2009 @ 19:12:36 #143
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_66349215
quote:
Op zondag 22 februari 2009 17:35 schreef Razztwizzle het volgende:
Jeetje, wat een metamorfose! Ik vind het een hele mooie kleur groen, en die witte kast springt er echt uit zo, mooi! En jullie tafel , ik wou dat ik daar plek voor had, wat een gaaf ding.
Dank je

De tafel hebben we via een meubelwinkeltje in Den Haag, de tafel is van het merk Yask en ze maken ook tafels op maat, wij hebben de big-ass versie, maar kleinere zijn zeker ook mogelijk. Hadden jullie nou al een tafel uitgezocht? Ik weet het niet meer hoor, er zijn zoveel klustopics gaande op dit moment
pi_66427390
quote:
Op zondag 22 februari 2009 19:12 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Dank je

De tafel hebben we via een meubelwinkeltje in Den Haag, de tafel is van het merk Yask en ze maken ook tafels op maat, wij hebben de big-ass versie, maar kleinere zijn zeker ook mogelijk. Hadden jullie nou al een tafel uitgezocht? Ik weet het niet meer hoor, er zijn zoveel klustopics gaande op dit moment
Yep, onze tafel (die pas eind april komt ) is van notenhout. Maar ik vind die van julile ook echt superstoer! Dat ruwe is heel mooi.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 23:46:39 #145
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_66428452
mooi mooi mooi, ik ben echt dol op hout
Is jullie tafel verlaat of ook afgefikt met het werkblad?
pi_66428670
Wow die eettafel is gaaf met dat bankje erbij!!

En echt complimenten voor de bergen werk die jullie hebben verzet!
Het wordt tijd om eens een beetje te gaan genieten van de resultaten die al behaald zijn
  woensdag 25 februari 2009 @ 00:00:17 #147
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_66428918
Om binnen te komen moet ik eerst langs een trap waarvan het trapgat afgeplakt is met plastic, over wat puin/gruis heen stappen en dan is het zeker genieten
Er moet nog een hoop gebeuren, maar dat komt wel goed met de tijd.

Het irritante is de badkamer, we hopen dat het stuk wat de aannemer moet doen goed gaat, ik vertrouw inmiddels vrijwel niemand meer ne wil het het liefst samen met mijn vent doen, maar dat kan helaas niet. Als dat erop zit kunnen we de badkamer gaan opbouwen, ook een hele klus maar dan kunnen we tenminste weer een stap maken.
En als de badkamer klaar is, gaan er echt een paar flessen champagne open

Daarna begint dan het opknappen van de gang op de eerste verdieping, de slaapkamer en de trap. Maar dat lukt wel. Die badkamer zit ons nu gewoon het meest dwars omdat we daar dingen uit handen moeten geven en geen controle over hebben. En het feit dat hij al 2 keer heeft uitgesteld, maakt niet dat ik er geruster op word...

Maar goed, mijn vriend is nu ook ziek geworden, dus het gaat even lekker... Als voor maandag de buitenmuur er maar uit is, en dat gaat lukken
  woensdag 25 februari 2009 @ 09:04:57 #148
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_66434239
Mooi die witte kast tegen de groene muur! Mooi contrast.

Wij hebben ook een eettafel met bankje en ik zit/hang echt bijna altijd daarop ipv in een van de stoelen.

Good luck met de rest van de verbouwing!
pi_66434836
Hmmm na al die goede berichten over dat bankje begin ik te neigen naar een zoektocht.
We hebben zo'n stoere tafel in teak, zal eens een plaatje schieten en de stoelen die we er braaf bijgekocht hebben zitten lekker voo max een uur grote kans dat die vernieuwen dus
Jeetje TM ziet het er in het echt zo sjiek uit bij jullie?
  woensdag 25 februari 2009 @ 10:16:29 #150
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_66435763
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 09:37 schreef Ml-etje het volgende:
Hmmm na al die goede berichten over dat bankje begin ik te neigen naar een zoektocht.
We hebben zo'n stoere tafel in teak, zal eens een plaatje schieten en de stoelen die we er braaf bijgekocht hebben zitten lekker voo max een uur grote kans dat die vernieuwen dus
Jeetje TM ziet het er in het echt zo sjiek uit bij jullie?
Die van mij is ook van (onbehandeld) teak. En sjiek? Als in opgeruimd? Haha!

Maar laten we het er bij jou of mij over hebben, anders kapen we BBQK's topique .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')