Thanksquote:Op zaterdag 10 april 2010 18:21 schreef DeZwabber het volgende:
*bladert topic door*
leuk huis trouwens
en die tafel
Het is erg mooi, maar wel een enorrrrrme takkeklus om te makenquote:Op zaterdag 10 april 2010 22:11 schreef Reese het volgende:
Ik zie nu pas alle foto's
De lambrizering van je trap! Wat mooiDat wil ik oo-hoo-hook!!!
grauwe blubber?quote:Op zondag 11 april 2010 23:28 schreef BBQ-kip het volgende:
Het is niet grijs, het is niet beige, het is.............
Hé, da's ook niet lief!quote:
Lijkt mij ook erg lastig inderdaad, zeker bij de heftigere vormen.quote:Op maandag 12 april 2010 07:53 schreef Ml-etje het volgende:greige die hou ik erin.
Zeg ZwabberT dat kan niet in K&W hélijkt me trouwens (nogmaals) best lastig kleurenblind zijn, heb me laatst serieus voor het stoplicht afgevraagd hoe doe je dat dan (om het lampje vervolgens wel aan te laten gaan in de zin dat onder en boven enz,.
).
Die komt oorspronkelijk uit je woonplaatsquote:Op maandag 12 april 2010 23:13 schreef BBQ-kip het volgende:
Het was te donker om foto's te maken toen ik thuis kwam en voor morgen heb ik kaartjes voor Mary Poppins gewonnen op werk (hé, 't is gratis hè) dus dan gaat het 'em ook niet worden.
Maar foto's komen wel snel daarna
Weet ikquote:Op maandag 12 april 2010 23:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die komt oorspronkelijk uit je woonplaats
Oeh wat leuk!!!quote:Op maandag 12 april 2010 23:13 schreef BBQ-kip het volgende:
Het was te donker om foto's te maken toen ik thuis kwam en voor morgen heb ik kaartjes voor Mary Poppins gewonnen op werk (hé, 't is gratis hè) dus dan gaat het 'em ook niet worden.
Maar foto's komen wel snel daarna
Het laatstequote:Op maandag 12 april 2010 23:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Weet ik
Ik ben niet zo van de musical, maar dit wist ik dan weer toevallig
Ik weet eigenlijk niet of het de Engelse liedjes zijn of dat Simone Kleinsma zich weer uitgeleefd heeft om de songteksten flink te verneuken naar het Nederlands
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |