abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72600928
Painting de past dat kun je overschilderen las ik (zaakje hier op het dorp heeft het dus staat op mijn lijst die staal).
Ieder zijn manier van doen hé
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  donderdag 10 september 2009 @ 02:41:01 #202
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_72604802
quote:
Op woensdag 9 september 2009 22:35 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Beetje eiken vloertje kost al 50 euro de m2, ik vind het dus best meevallen

-edit- maar voor laminaat is het idd wel duur
ik was voor mijn massieve eiken vloer incl leggen en zo'n geluiddempende ondervloer 100 euro de meter kwijt... dus voor die 50 euro zou ik direct tekenen.

overigens zou ik nu met de opgedane ervaring die vloer zelf leggen en op MP een vloerpartij opkopen.
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
  donderdag 10 september 2009 @ 08:27:34 #203
149959 SQ
snelle trees
pi_72605703
quote:
Op donderdag 10 september 2009 02:41 schreef klusfoobje het volgende:

[..]

ik was voor mijn massieve eiken vloer incl leggen en zo'n geluiddempende ondervloer 100 euro de meter kwijt... dus voor die 50 euro zou ik direct tekenen.

overigens zou ik nu met de opgedane ervaring die vloer zelf leggen en op MP een vloerpartij opkopen.
Daar ga je al
wij kopen onbehandelde verse vloerdelen en gaan zelf ondervloer leggen, folietjes en natuurlijk de vloer zelf en daarna zelf olieën, dat scheelt al gauw een paar tientjes
disclaimer
  donderdag 10 september 2009 @ 10:41:55 #204
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_72608165
quote:
Op donderdag 10 september 2009 08:27 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Daar ga je al
wij kopen onbehandelde verse vloerdelen en gaan zelf ondervloer leggen, folietjes en natuurlijk de vloer zelf en daarna zelf olieën, dat scheelt al gauw een paar tientjes
Ja das waar... dat leggen was iets in de richting van 600 euro ofzo... Zijn ze toen de hele dag mee bezig geweest en speciaal voor uit Grun gekomen omdat het een "spoedje" was...

Uiteindelijk heb ik overigens maar 200 hoeven te betalen voor het leggen. Ze knalde met een plank tegen een nieuw gestukte muur die net geverfd was...

Tsja meneer, verf is op, moet ik opnieuw kopen, gat repareren... je mag hetzelf in orde maken...

Dara hadden ze niet zo''n zin in vanuit Grun... toen hebben we het zo afgemaakt.

half uurtje nadat hij weg was was d eschade overigens hesteld
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
pi_72608452
600 euro vanuit Grun, hmm die mag bij ons langs komen.
Wij hebben 900 euro op de lijst staan och ja dat is met plinten enz enz.
pi_72608956
quote:
Op woensdag 9 september 2009 08:22 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

@Glitter wat top joh dat jij s'nachts aan de dialyse kan! Dat is niet erg gebruikelijk of wel??
Maar dan een klushuis enz. dat is bij jullie misschien nog meer moeilijk doen dan?
En idd het huis is er voor jou en jij niet voor het huis (wat dan ook een aanrader is; hardsteen, het wordt alleen maar mooier vh gebruik )
Jawel hoor Buikspoeling heet het dan als je het thuis doet, dat gebeurt best vaak.Maar idd super dat dat kan.

Overigens ben ik al wel 10 jaar ziek maar dialyseren doe ik sinds 1,5 jaar . Enn 5 jaar geleden zijn we met dit klushuis begonnen. We hadden nét de woonkamer en hal klaar, net een houten vloer eringe;legd (zelf) toen ik aan de dialyse ging..Dus nu wordt het lastiger om veel zelf mee te doen, schilderen lukt wel, maar in een laag temo en ik hou het niet lang meer vol...Maar ik vind t zó leuk en ontspannend, dat ik t toch doe en nou ja...dan blijven andere dingen maar even liggen..kwestie van indeling he haha Dus een bepaalde druk moet er niet zijn, want dat gaat idd moeilijk..
Toch willen we weer verhuizen en tja wss wordt dat wel weer een klushuis, en zullen we wel weer veel zelf doen..maar ik dus weinig En vooral het liefste, dat t klaar is als we er intrekken deze keer..

En daarom vind ik t ook zo leuk om teb lezen wat voor vooruitgang iedereen hier boekt en wat voor mooie en leuke ideetjes iedereen hier heeft.

BBQ kip...ik vind het wel heel mooi dat jullie echt op zoek waren naar een jaren 60 huis (als ik t goed begrepen heb) want de meesten willen juist iets uit de jaren 20 en 30.....ik ben echt benieuwd naar het eindresultaat..
succes wederom...
  zaterdag 12 september 2009 @ 02:35:35 #207
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_72665657
@ Glitter: we waren eigenlijk helemaal niet weg van jaren 60-huizen. Zeker van de buitenkant vond (vind..?) ik het maar saaie uitstralingsloze woningen. Maar goed, we zijn stom toevallig hier een bezichtiging gaan doen en werden toen verliefd op het huis en de buurt. Ik moet zeggen dat er gelukkig veel variatie zit in de voorgevels hier in de buurt, door de verbouwingen die afgelopen jaren geweest zijn. Dat oogt wat minder saai en eenheidsworstig.
Nog steeds zou ik het liefst een hans en grietjehuisje net als bijvoorbeeld Oblivion hebben, maar da's hier in de randstad echt een illusie. Bovendien zouden we het onderhoud wat bij een echt oud huis zit ook lastig vinden. We zijn gewoon geen echte klussers in hart en nieren.

Ik zit de hele avond al mijn best te doen op foto's, maar het lukt echt niet... de boel loopt hier iedere keer vast
En ik wil ook graag lekker tukken, dus ik stel mijn update nog even uit
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_72687313
Waar blijft toch die update?

Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  zaterdag 12 september 2009 @ 23:47:48 #209
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_72687704
Ah, kutcomputers hier... ik word er helemaal Gallisch van

Ik zit te dubben of ik het kozijn nog in de tweede laag grondverf ga zetten... ga het toch maar doen denk ik, even afreageren
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  maandag 14 september 2009 @ 08:58:18 #210
149959 SQ
snelle trees
pi_72722111
disclaimer
  maandag 14 september 2009 @ 10:22:34 #211
248562 Rallydame
We klussen nog even verder..
pi_72723677
Ik vind jaren 60 huisjes wel wat hebben!! Mja..In ieder geval wordt jullie huisje prachtig!!
Enne als ik kon kiezen voor een huisje..degene die ik het leukste vind, staan idd op een onmogelijke plaats (voor ons dan).. En..hebben een onmogelijke prijs (voor ons dan )..

Succes weer!!
pi_74528221
De foto's zijn er al, waar blijft nou die update...
55 dagen wachten we al...
  maandag 9 november 2009 @ 10:35:17 #214
248562 Rallydame
pi_74533666
Ik wacht idd al erg lang en al lang niet meer rustig kan ik je zeggen
  maandag 9 november 2009 @ 10:50:03 #215
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_74534003
Vriendlief heeft de foto's ergens op zijn laptop gezet en ik kan ze daar niet op vinden
Daarbij komt dat we het beide erg druk hebben (ik ben vandaag ziek thuis dus vandaag lekker gaar en wazig door de meds) en beide veel overwerken. Hij werkt dan ook de weekenden nog door (nieuwe baan met nu erg veel deadlines) dus blijft weinig tijd over dat we elkaar zien. Moet zeggen dat ik gewoon steeds vergeet te vragen naar die foto's als ik hem eindelijk weer eens zie. Ik ga mijn best doen het vanavond te vragen, maar beloof niks meer, kom het toch steeds niet na
Het is in ieder gevaal allemaal totaal nog niet klaar
pi_74536938
Beterschap!
  maandag 9 november 2009 @ 12:34:42 #217
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_74537100
Dank je

Jij gecondoleerd! Ik las net het nagellaktopic (en ik heb niet eens nagels...). Bah zeg, wat een narigheid. Heel veel sterkte jullie!
  Moderator zondag 21 februari 2010 @ 11:53:32 #218
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_78258241
En toch ben ik nog steeds heel nieuwsgierig hoe dit huis uiteindelijk geworden is
pi_78258826
Me too!
  zondag 21 februari 2010 @ 13:44:07 #220
149959 SQ
snelle trees
pi_78261712
ik denk update, maar nee hoor
disclaimer
  zondag 21 februari 2010 @ 23:42:28 #221
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_78286276
* Update *

Oh nee, toch niet

Nou ja, een mini dan, maar zonder foto's.
Die zijn inmiddels wel genomen, dus komen echt echt echt binnenkort!

De badkamer is officieel helemaal af
We hebben echt ontzettend veel pech met alle leveranciers an alle spullen gehad, maar we hebben dan ook eindelijk onze douchedeurtjes voor de badkamer gekregen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed, het zit en het is mooi

Gisteren en vandaag hebben we eindelijk het laminaat in onze slaapkamer gelegd en vanavond slapen we voor het eerst niet meer op zolder maar in de slaapkamer

Oh ja, en de shutters komen als het goed is ( ) komende vrijdag... en die hebben we dus in augustus besteld

Maar goed, we zijn nog steeds erg blij met het huis en het is nog steeds niet af
pi_78292675
Shutters
Jeetje wat een gedoe met die deuren zeg! Maar je hebt ze en het kan best eens kloppen dat onze buren mooiere maken
Ik zeg "PM stalk voor foto's "
  zaterdag 6 maart 2010 @ 22:43:15 #223
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_78830474
Nou, de shutters hebben we maar geannuleerd, ze waren het pakket kwijt geraakt fucking prutsers.
We willen nu binnen een week de aanbetaling terug, gaan ze bellen dat ze het toch kunnen leveren als het weer gevonden is, ja daaaaaaaaaaaaaaaaaaag
Jammer dat dat soort dingen zoveel energie kosten, maar uiteindelijk niets opleveren. EN het is net of we de bedrijven er op uit kiezen, er gaat echt veel van zulks fout
Dus nu op zoek naar gordijnen in de slaapkamer, vriend wil gewone gordijnen (glasgordijnen en overgordijnen) en ik wil vouwgordijnen
Dus dat wordt nog even bekvechten

Maar goed, tijd voor iets leukers, foto's van de badkamer nu hij heeeeeeelemaal af is
Ok, nog een dingetje in de natte cel om shampoo op te zetten, maar goed, da's echt een miniding
De badkamer is nog niet gepoetst, maar je weet wat ze zeggen:

Goed, dit issie dan, onze badkamer
Het is en blijft een kleine ruimte, maar hij is praktisch en er is echt voldoende ruimte voor ons beide, we kunnen lekker tegelijk tandjes poetsen enzo. Om het niet zo hokkerig te laten lijken hebben we voor glazen douchedeuren gekozen en dit pakt goed uit vinden wij
De natte cel is huge (ongeveer 1 x 1.25 m) en da's wel erg relaxed
Lekker uitgebreid douchen en badderen kunnen we nu, heeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk

Duurt even, maar dan heb je ook wat

Morgen verder laminaat leggen en dan wil ik ook foto's maken van de slaapkamer en die posten
pi_78830599
WAUW!

Gewoonweg WAUW!

Met z'n tweeen douchen is leuk!
pi_78830645
foto's, wat goed joh de badkamer af!
Vind het mooi geworden en van alle gemakken voorzien toch
Die douchekop
pi_78830659
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 22:47 schreef Oblivion het volgende:
WAUW!

Gewoonweg WAUW!

Met z'n tweeen douchen is leuk!
Dat bedacht ik me ook
  zaterdag 6 maart 2010 @ 22:49:46 #227
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_78830665
Even een waarschuwing, dit is het modernste en strakste in het hele huis, omdat het zo'n kleine ruimte is wilden we geen truttige dingen, dan lijkt het altijd zo'n klerenzooi.
De slaapkamer en trappengat enzo zijn veel truttiger, lekker klassiekig met schrootjeslambrisering en de oude radiatoren die we opgeknapt hebben enzo
pi_78830722
Wat maakt het uit?
Het is mooi.
En het is 1 ruimte.

Who cares? I don't!

Het ziet er geweldig uit en je hebt de beste oplossing genomen voor een kleine ruimte!
  zaterdag 6 maart 2010 @ 22:52:07 #229
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_78830751
Douchekop is heeeeel fijn, echt heel blij mee
Loodgieter was alle pakjes met kranen aan het uitpakken "mooi" "mooi" "mooi" "mooi" "mooi" "mooi" "mooi" "mooi"
Was erg grappig!

Samen douchen zou kunnen, maar dan pik ik natuurlijk alle waterstralen in met mijn dikke kont
Moet zeggen dat ik heel egocentrisch ben als het om douchen gaat
pi_78830808
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 22:49 schreef BBQ-kip het volgende:
Even een waarschuwing, dit is het modernste en strakste in het hele huis, omdat het zo'n kleine ruimte is wilden we geen truttige dingen, dan lijkt het altijd zo'n klerenzooi.
De slaapkamer en trappengat enzo zijn veel truttiger, lekker klassiekig met schrootjeslambrisering en de oude radiatoren die we opgeknapt hebben enzo
net als bij ons dus
pi_78830863
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 22:52 schreef BBQ-kip het volgende:
\
Samen douchen zou kunnen, maar dan pik ik natuurlijk alle waterstralen in met mijn dikke kont
me too
  zaterdag 6 maart 2010 @ 22:55:36 #232
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_78830871
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 22:53 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

net als bij ons dus
Klopt ja! Bedenk ik me nu pas!
Hoe is jullie bad eigenlijk? Al tijd gehad om ervan te genieten?
pi_78831010
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 22:52 schreef BBQ-kip het volgende:
Douchekop is heeeeel fijn, echt heel blij mee
Loodgieter was alle pakjes met kranen aan het uitpakken "mooi" "mooi" "mooi" "mooi" "mooi" "mooi" "mooi" "mooi"
Was erg grappig!

Ik druk mijn vent altijd mee onder de straal..whehehe....
Hoe dichterbij elkaar hoe (h) beter...

zaterdag 6 maart 2010 @ 22:59:54 #234
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_78831040
Hehehehe, ransaap
pi_78831159
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 22:59 schreef BBQ-kip het volgende:
Hehehehe, ransaap
A Dirty mind is a joy forever!

We gaan nu even samen badderen...
  zaterdag 6 maart 2010 @ 23:04:24 #236
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_78831212
Have fun!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 23:06:36 #237
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_78831294
Oh ja, ik heb een Avobath badbruisbalding van Lush gekocht voor saampjes, maar meneer zit in een online Pokertournooi

Kip is zielig en wil aandacht

Oh en we zijn vandaag helemaal ingeburgerd in de 010-regio, we hebben een Kapsalon gegeten
Zeer fout en een mega caloriebom, maar stiekem wel lekker
pi_78831300
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 22:55 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Klopt ja! Bedenk ik me nu pas!
Hoe is jullie bad eigenlijk? Al tijd gehad om ervan te genieten?
waarom denk je dat er geen ** meer gedaan wordt bij ons (winterdip ook).
Bevalt ie bij jullie ook?
pi_78831331
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 23:03 schreef Oblivion het volgende:

[..]

A Dirty mind is a joy forever!

We gaan nu even samen badderen...
dat bad van jullie ook
pi_78831386
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 23:06 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh ja, ik heb een Avobath badbruisbalding van Lush gekocht voor saampjes, maar meneer zit in een online Pokertournooi

Kip is zielig en wil aandacht

Oh en we zijn vandaag helemaal ingeburgerd in de 010-regio, we hebben een Kapsalon gegeten
Zeer fout en een mega caloriebom, maar stiekem wel lekker
010 je woont gewoon in de buurt
En lush heb ook nog wel wat liggen maar dat bewaar ik voor een sneue slechtweer zondagmiddag.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 23:10:41 #241
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_78831450
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 23:06 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

waarom denk je dat er geen ** meer gedaan wordt bij ons (winterdip ook).
Bevalt ie bij jullie ook?
Mijn vriend wilde eigenlijk een bubbelbadachtig ding, maar ik zei dat hij er toch vrijwel nooit in zou zitten, hem kennende. Hij is er 2 x in geweest tot nu toe
Ik zit er wel regelmatig in, heeeeerlijk
Lekker weken, scrubben, maskertje op en relaxen.
Het bad is 90 cm breed dus kan er lekker breed in liggen, heb wel zo'n badkussentje voor mijn nek gekocht, nog niet geprobeerd maar ben benieuwd of dat nog lekkerder ligt.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 23:12:24 #242
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_78831502
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 23:08 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

010 je woont gewoon in de buurt
En lush heb ook nog wel wat liggen maar dat bewaar ik voor een sneue slechtweer zondagmiddag.
Is mijn eerste Lush aankoop, heb wel eerder eens Angels on Bare Skin gekregen van mijn zus en die heb ik nu weer gekocht, is erg lekker.
Ik woon inderdaad in de buurt, in Maassluis, dus toch nog wel een eindje rijden van jullie met dat water ertussen
pi_78831758
Er is hier ook een Lush topic hé? Weet niet of je dat al gezien had
Inderdaad nog een stukje rijden
Zo'n badkussentje met zuignapjes hebben wij en dat ligt heerlijk!
  zaterdag 6 maart 2010 @ 23:24:54 #244
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_78832010
Ik ga wel op 1 april met een Brielse collega feest vieren in Brielle dus da's wel iets meer in de buurt dan toch?

Lushtopic ken ik, maar daar zijn ze me net even iets té fanatiek

Even kijken of ik nog foto's kan vinden.... toch nog geen zin om te gaan slapen
pi_78832106
Leuk foto's
Brielle is bijna net zo ver weg
  zaterdag 6 maart 2010 @ 23:31:36 #246
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_78832245
Hehehe, oh, nou ja, dan heb ik mijn topografie gewoon niet meer op orde zeg maar

Zo was de badkamer trouwens eerst:

Erachter lag het balkon, waar nu het bad is gesitueerd (duur bad verdient eend uur woord )
pi_78832688
Zo dat is inderdaad een fikse verbetering zeg!
  zaterdag 6 maart 2010 @ 23:48:40 #248
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_78832795
En doordat we de granitobak en al het beton eruit hebben gesloopt en vanaf nul weer zijn begonnen, hebben we nu als het laminaat ligt een opstapje van 3 cm. ofzo i.p.v. bijna 18 cm.

Ik ga even net gemaakte foto's uploaden, ben nu toch in "the mood"

Foto's van het klussen om tot dit resultaat te komen komen dan nog later, die staan elders opgeslagen.
pi_78834168
Woooow! Wat een mooie badkamer en wat een verschil! Ik wil dat ook!!!
  zondag 7 maart 2010 @ 00:27:58 #250
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_78834283
Beijtje, jouw huis wordt prachtig, gek!
pi_78834656
Haha, thx... Maar waar zijn de foto's die je net postte opeens gebleven?
  zondag 7 maart 2010 @ 00:44:54 #252
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_78834775
hehe ninja-edit
ben nog bezig met uploaden maar klikte op invoer i.p.v. preview
pi_78834925
Dacht al zoiets
Nou dan zie ik het morgen wel!
  zondag 7 maart 2010 @ 00:54:02 #254
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_78835015
Tinyic is een beetje langzaam, maar als je morgen kijkt staat er een hele rits op
  zondag 7 maart 2010 @ 01:46:45 #255
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_78836193
Goed, hier een hele rits aan foto's, omdat jullie zo lang hebben moeten wachten

Het trappengat was zo nadat we erachter kwamen dat er geen behang maar vinyl-achtig spul op de muur zat

Dus alles er maar af gesloopt, stuclaag met lijm eraf gebeiteld en de plank waarop de trapleuning zat sneuvelde ook daarbij. Ah well, lekker overnieuw beginnen met een kale muur.

Nu zit er op het plafond op de overloop, in de scheuren in de muur en op de muur in het trappengat nieuw stucwerk (moet nog in de latex) en hebben we er lambrisering gemaakt (laatste keer afgelakt, helemaal klaar). Nu nog alle steunen monteren (met dank aan Weijntjes), de trapleuning wengé lakken, erop monteren en de traptreden met tapijt laten bekleden. We wilden de trap eerst lakken, maar het maakt toch best veel herrie als je de trap op loopt, dus gaan we voor bekleden. De treden worden donkerbruin tapijt.

Inzoom op de trapleuninghouder van Weijntjes

Radiator in de hal beneden is eindelijk weer terug geplaatst. Alle radiatoren waren een soort van mishandeld door de vorige bewoners. Ze waren allemaal met structuurverf ( ) behandeld... Dus heel netjes uren- en dagenlang geschuurd en daarna laagje voor laagje weer netjes gespoten met lak. Ziet er nu echt lekker strakgelakt uit

Spiegel voor in de hal beneden, komt boven een (dan hopelijk wit geschilderd) buikkastje te hangen:

Trapkastdeur met strak gelakt rek aan de deur, kan superveel in opgeborgen worden, altijd handig

En de slaapkamer, die was zo:

Het balkon wat bij de badkamer is getrokken, waar nu dus feitelijk het bad staat

En tussendoor was de slaapkamer zo:

En is nu bijna klaar. Alleen nog gordijnen (want de shutters zijn dus geannuleerd....), plintjes en plafondlijsten. En het bed moet nog wit geschilderd en nieuwe nachtkastjes. De muren zijn de kleur Forel van Histor, een hele gekke kleur want ik kan het niet echt omschrijven als kleur. Er zit wat grijs, bruin, paars, zandkleur etc. in. Mooie rustige kleur om lekker in te gaan tukken
Zo is de slaapkamer nu:

Ja, het dekbedovertrek ziet er niet uit, da's nog een oud vod uit de studententijd van mijn vriend (fugly ja.... very fugly), daar komt dus t.z.t. een nieuwe op te liggen.

Er zit een bredere vensterbank in, met zelfgemaakte ondersteuning, nuttig en leuk, al zeggen we het zelf

IKEA lampjes op de muur d.m.v. vers aangelegde electrapuntjes aldaar

Er zit geschilderd glasweefselbehang op de muren, omdat deze niet supernetjes waren en we toch een patroontje wilden. Door het patroontje erin lijkt de muur in deze kleur heel mat, poederig zeg maar. Dat maakt het heel rustig.

Inclusief (wederom IKEA) Hemnes ladekast en leuk stoeltje wat niet te zien is door alle kleren die erop liggen

We hebben inmiddels ook bijna overal lampen en gordijnen beneden.
Let niet op de teringbende, opruimen ben ik erg slecht in en al onze bergruimte is nogal stoffig. Als overal laminaat ligt en de kasten boven in elkaar zitten gaat alles wat kan naar boven toe, netjes opgeruimd
De IKEA lamp van papier gaat nog weg, daar komt een staande schemerlamp voor in de plaats, er komt een nieuw salontafeltje (wit), boven het barretje komen 2 lantaartjes denk ik en het blauwe bankstel gaat (ooit) plaats maken voor een bruinig/taupe bankstel.

[ Bericht 0% gewijzigd door BBQ-kip op 07-03-2010 03:37:29 ]
pi_78839931
Stomme tinypic... Ik zie meer dan helft niet
  zondag 7 maart 2010 @ 10:20:09 #257
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_78839965
Ik zie ze wel ...

Mooi geworden kipje!
pi_78841696
Jaaa! Mooi hoor!!! Bijna af dus.. Nu volgende projectje?
pi_78842251
Ah ze zijn te voorschijn gekomen!

Prachtig kip! Echt geweldig!
(Moet het toch zeggen, zonde van de zooi! )
pi_78843506
ja leuk, foto-kick!
ziet er goed uit!
heb je niet ook juist dat als een kamer af is, je het opeens heel erg netjes wil houden?
die grote lichte hanglampen werken erg goed zo in de ruimte, staat heel mooi.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  zondag 7 maart 2010 @ 16:08:00 #261
149959 SQ
snelle trees
pi_78850107
Boh Kip, dat was het wachten wel waard, ik vind echt werkelijk alles mooi! Maar de meeste props gaan naar je trapgat Ge-wel-dig!
disclaimer
pi_78857820
Wow! mooi geworden vind de keukentafel en bankje erg leuk en die gordijnen ook
pi_78914709
Mooi geworden zeg !

Die ventilator in je douchcabine is toch wel 12 volt hé ?
Of is het alleen een ventiel ?
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_78919145
hulde voor de trap-renovatie, wat een metamorfose!
pi_78919323
Erg mooi, ik vind jaren '60 huizen meestal lelijk vanwege de stijl maar zo ziet het er echt goed uit.
  woensdag 10 maart 2010 @ 00:04:17 #266
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_78955278
Thanks iedereen
Leuk om te lezen

We zijn er zelf ook erg blij mee.

Nu in de avonduren zijn we steeds 2 reepjes laminaat per avond aan het leggen... dan is het alweer 9 uur en daarna willen we geen herrie meer maken voor de buren. Schiet niet zo op, maar zaterdag moet dat wel klaar zijn. Erg veel hoekjes en schuine wanden enzo dus da's lekker arbeidsintensief
Dan maar meteen plintjes gaan leggen, anders komt dat er nooit meer van denk ik
Wordt nu wel echt mooi, ons huissie
  woensdag 10 maart 2010 @ 00:05:19 #267
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_78955311
quote:
Op maandag 8 maart 2010 23:21 schreef junkiexp het volgende:
Mooi geworden zeg !

Die ventilator in je douchcabine is toch wel 12 volt hé ?
Of is het alleen een ventiel ?
Ik heb geen idee, heeft de electriciën gekocht en aangesloten.
Kun je er iets meer over uitleggen? (en ik ben een vrouw he, dus niet te ingewikkeld en technisch )
  zaterdag 10 april 2010 @ 14:08:33 #268
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_80158557
Gisteren eindelijk tapijt voor de trap besteld, donkerbruin stevige trappenstofspul met een klein reliëfje erin, lijkt mij prima passen bij de lambrisering.

En ook eindelijk verf voor de muren in het trappengat en de overloop uitgezocht en gekocht.
Eindelijk een keuze gemaakt na meerdere proefvlakjes (drama, dat uitzoeken van neutrale- en wittinten )
De kleur is Stony Ground van Farrow & Ball.

http://www.farrow-ball.com/productdetails.aspx?pid=0211SG&cid=PC&language=en-GB

En die gaan we er zo eens op smeren.

Woning is inmiddels flink opgeruimd en schoongemaakt, want we hadden vorig weekend gezellig paasbezoek

-edit- plaatje gevonden van de kleur:

Moet er ongeveer zo uit zien als het erop gesmeerd is:

[ Bericht 15% gewijzigd door BBQ-kip op 10-04-2010 14:14:29 ]
  zaterdag 10 april 2010 @ 17:37:32 #269
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_80163863
(kwijl)
  Designer zaterdag 10 april 2010 @ 17:39:59 #270
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_80163932
! kip! ik weet waar je woont!
🐙
  zaterdag 10 april 2010 @ 17:58:38 #271
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_80164359
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 17:39 schreef DeZwabber het volgende:
! kip! ik weet waar je woont!
SPOILER
  Designer zaterdag 10 april 2010 @ 18:07:15 #272
266257 crew  DeZwabber
pi_80164558
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 17:58 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
SPOILER
nah, maar ik herken de buurt op de foto's

[ Bericht 2% gewijzigd door DeZwabber op 11-04-2010 00:59:27 ]
🐙
pi_80164612
Hihi ZwabberT behave en ja hij woont in de buurt BBQ-kip.

Mooie kleur zeg! Dat hebben wij ook in het trapgat althans dat of het broertje-zusje, is erg mooi en rustig.
  Designer zaterdag 10 april 2010 @ 18:16:55 #274
266257 crew  DeZwabber
pi_80164789
door deze foto wist ik het, door de flat op de achtergrond

maar ik ben geen rare stalkert hoor, dus no worries
🐙
  Designer zaterdag 10 april 2010 @ 18:21:13 #275
266257 crew  DeZwabber
pi_80164910
*bladert topic door*

leuk huis trouwens

en die tafel

[ Bericht 29% gewijzigd door DeZwabber op 10-04-2010 18:29:46 ]
🐙
  zaterdag 10 april 2010 @ 21:43:04 #276
248562 Rallydame
pi_80171449
Ik zie nu pas alle foto's

De lambrizering van je trap! Wat mooi Dat wil ik oo-hoo-hook!!!
Eeuwig vijfentwintig
  zondag 11 april 2010 @ 01:01:06 #278
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_80176157
Thanks allen!

Het plafond op de overloop en het plafond van het trappengat (hoe noem je zoiets?) zijn af, lekker in een tweede laag latex.
Toen aan de gang gegaan met de Stony Ground op de muren van de overloop, die is af maar het schilderen langs het plafond kostte toch iets meer tijd dan ik had ingeschat, dus het trappengat is niet af.
Die ga ik morgen doen in de ochtend, daarna de hele dag afspraken dus ik probeer morgenavond foto's te uploaden.
De overloop is in ieder geval helemaal naar wens! Hele mooie kleur!

Met dank aan Obli moet ik er even bij zeggen, want die heeft mij de tip gegeven dat F&B verfkleuren ook vanuit de mengmachine bij de bouwmarkt kunnen komen
Scheelde toch weer een hoop centjes en dit zijn veel mooiere kleuren dan Histor- en Flexareeksen.

Net heeeeeeeeeeeerlijk uitgebreid in bad gezeten, blijft zo ontzettend genieten

[ Bericht 0% gewijzigd door BBQ-kip op 11-04-2010 01:09:21 ]
  zondag 11 april 2010 @ 01:02:21 #279
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_80176191
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 18:21 schreef DeZwabber het volgende:
*bladert topic door*

leuk huis trouwens

en die tafel
Thanks

Tafel is echt huge en super om lekker aan te Fokken, eten of lezen ofzo.
En toch lukt het me om hem steeds weer vol met pestzooi te krijgen he, vind ik dan wel weer knap van mezelf
  zondag 11 april 2010 @ 01:08:20 #280
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_80176326
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 22:11 schreef Reese het volgende:
Ik zie nu pas alle foto's

De lambrizering van je trap! Wat mooi Dat wil ik oo-hoo-hook!!!
Het is erg mooi, maar wel een enorrrrrme takkeklus om te maken
Alles moet precies even schuin afgezaagd worden enzo.... nou ja, ben blij dat we toen niet wisten hoeveel werk het zou zijn, maar we zijn er wel erg blij mee
pi_80181634
Dat is idd een hele goede tip van Obli
  zondag 11 april 2010 @ 23:28:39 #282
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_80210206
Jaja, Obli is best wel een beetje geweldig eigenlijk

Het trappengat was precies op tijd klaar zodat ik vanaf 12 uur kon gaan shoppen (kleding voor een te bezoeken bruiloft kopen), maar omdat ik zo laat thuis was (ben net binnen) en morgen weer vroeg op moet, nu geen foto-update

Wel heel blij met de kleur, een aanrader!
Het is niet grijs, het is niet beige, het is.............
een soort greige
  Designer zondag 11 april 2010 @ 23:42:26 #283
266257 crew  DeZwabber
pi_80210815
quote:
Op zondag 11 april 2010 23:28 schreef BBQ-kip het volgende:
Het is niet grijs, het is niet beige, het is.............
grauwe blubber?

🐙
  zondag 11 april 2010 @ 23:44:11 #284
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_80210888
quote:
Op zondag 11 april 2010 23:42 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

grauwe blubber?

Hé, da's ook niet lief!
Zit ik het voor je op te nemen in het haartopic, zit je me gewoon te pesten, caveman
  Designer zondag 11 april 2010 @ 23:45:50 #285
266257 crew  DeZwabber
pi_80210962
misschien een schrale troost, maar ik ben kleurenblind
🐙
  zondag 11 april 2010 @ 23:49:08 #286
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_80211118
Ah, dat verklaart een hoop
pi_80214444
greige die hou ik erin.
Zeg ZwabberT dat kan niet in K&W hé lijkt me trouwens (nogmaals) best lastig kleurenblind zijn, heb me laatst serieus voor het stoplicht afgevraagd hoe doe je dat dan (om het lampje vervolgens wel aan te laten gaan in de zin dat onder en boven enz,. ).
  Designer maandag 12 april 2010 @ 10:59:20 #288
266257 crew  DeZwabber
pi_80218207
ghehehe, ik ben niet volledig kleurenblind gelukkig

maar mijn kleurenbeeld is wel vertekend, gras is oranje

het verschil tussen fel rood en fel groen zie ik wel
🐙
  maandag 12 april 2010 @ 11:01:25 #289
149959 SQ
snelle trees
pi_80218280
ik dacht al, wat gaat het topic van Kip hard ineens
Mooi kleurtje, past er perfect bij!
disclaimer
  maandag 12 april 2010 @ 23:09:38 #290
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_80247337
quote:
Op maandag 12 april 2010 07:53 schreef Ml-etje het volgende:
greige die hou ik erin.
Zeg ZwabberT dat kan niet in K&W hé lijkt me trouwens (nogmaals) best lastig kleurenblind zijn, heb me laatst serieus voor het stoplicht afgevraagd hoe doe je dat dan (om het lampje vervolgens wel aan te laten gaan in de zin dat onder en boven enz,. ).
Lijkt mij ook erg lastig inderdaad, zeker bij de heftigere vormen.
De kleuren van (nieuwere) stoplichten zijn zodanig gemaakt, dat het beter te onderscheiden is door mensen met kleurenblindheid. Collega van mij is ook kleurenblind en doet veel amputatiezorg, wel lastig als je kleuren van wonden/stompen moet beoordelen, daarvoor roept hij altijd zijn arts assistent er even bij
  maandag 12 april 2010 @ 23:13:24 #291
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_80247505
Het was te donker om foto's te maken toen ik thuis kwam en voor morgen heb ik kaartjes voor Mary Poppins gewonnen op werk (hé, 't is gratis hè ) dus dan gaat het 'em ook niet worden.

Maar foto's komen wel snel daarna
  maandag 12 april 2010 @ 23:15:02 #292
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_80247581
quote:
Op maandag 12 april 2010 23:13 schreef BBQ-kip het volgende:
Het was te donker om foto's te maken toen ik thuis kwam en voor morgen heb ik kaartjes voor Mary Poppins gewonnen op werk (hé, 't is gratis hè ) dus dan gaat het 'em ook niet worden.

Die komt oorspronkelijk uit je woonplaats
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  maandag 12 april 2010 @ 23:35:14 #293
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_80248467
quote:
Op maandag 12 april 2010 23:15 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Die komt oorspronkelijk uit je woonplaats
Weet ik

Ik ben niet zo van de musical, maar dit wist ik dan weer toevallig

Ik weet eigenlijk niet of het de Engelse liedjes zijn of dat Simone Kleinsma zich weer uitgeleefd heeft om de songteksten flink te verneuken naar het Nederlands
pi_80251951
quote:
Op maandag 12 april 2010 23:13 schreef BBQ-kip het volgende:

Oeh wat leuk!!!
pi_80251959
quote:
Op maandag 12 april 2010 23:35 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Weet ik

Ik ben niet zo van de musical, maar dit wist ik dan weer toevallig

Ik weet eigenlijk niet of het de Engelse liedjes zijn of dat Simone Kleinsma zich weer uitgeleefd heeft om de songteksten flink te verneuken naar het Nederlands
Het laatste al weet ik niet of Simone dat gedaan heeft
Maar moet zeggen het klonk vrij goed
Tsja londen musical hé
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')