ik was voor mijn massieve eiken vloer incl leggen en zo'n geluiddempende ondervloer 100 euro de meter kwijt... dus voor die 50 euro zou ik direct tekenen.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Beetje eiken vloertje kost al 50 euro de m2, ik vind het dus best meevallen
-edit- maar voor laminaat is het idd wel duur
Daar ga je alquote:Op donderdag 10 september 2009 02:41 schreef klusfoobje het volgende:
[..]
ik was voor mijn massieve eiken vloer incl leggen en zo'n geluiddempende ondervloer 100 euro de meter kwijt... dus voor die 50 euro zou ik direct tekenen.
overigens zou ik nu met de opgedane ervaring die vloer zelf leggen en op MP een vloerpartij opkopen.
Ja das waar... dat leggen was iets in de richting van 600 euro ofzo... Zijn ze toen de hele dag mee bezig geweest en speciaal voor uit Grun gekomen omdat het een "spoedje" was...quote:Op donderdag 10 september 2009 08:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daar ga je al
wij kopen onbehandelde verse vloerdelen en gaan zelf ondervloer leggen, folietjes en natuurlijk de vloer zelf en daarna zelf olieën, dat scheelt al gauw een paar tientjes
Jawel hoor Buikspoeling heet het dan als je het thuis doet, dat gebeurt best vaak.Maar idd super dat dat kan.quote:Op woensdag 9 september 2009 08:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
@Glitter wat top joh dat jij s'nachts aan de dialyse kan! Dat is niet erg gebruikelijk of wel??
Maar dan een klushuis enz. dat is bij jullie misschien nog meer moeilijk doen dan?
En idd het huis is er voor jou en jij niet voor het huis (wat dan ook een aanrader is; hardsteen, het wordt alleen maar mooier vh gebruik)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, het zit en het is mooi
Gisteren en vandaag hebben we eindelijk het laminaat in onze slaapkamer gelegd en vanavond slapen we voor het eerst niet meer op zolder maar in de slaapkamer![]()
![]()
![]()
Oh ja, en de shutters komen als het goed is () komende vrijdag... en die hebben we dus in augustus besteld
![]()
![]()
![]()
Maar goed, we zijn nog steeds erg blij met het huis en het is nog steeds niet af
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Dat bedacht ik me ookquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:47 schreef Oblivion het volgende:
WAUW!
Gewoonweg WAUW!![]()
![]()
Met z'n tweeen douchen is leuk!![]()
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:49 schreef BBQ-kip het volgende:
Even een waarschuwing, dit is het modernste en strakste in het hele huis, omdat het zo'n kleine ruimte is wilden we geen truttige dingen, dan lijkt het altijd zo'n klerenzooi.
De slaapkamer en trappengat enzo zijn veel truttiger, lekker klassiekig met schrootjeslambrisering en de oude radiatoren die we opgeknapt hebben enzo
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:52 schreef BBQ-kip het volgende:
\
Samen douchen zou kunnen, maar dan pik ik natuurlijk alle waterstralen in met mijn dikke kont
Moet zeggen dat ik heel egocentrisch ben als het om douchen gaat
Klopt ja!quote:
Ik druk mijn vent altijd mee onder de straal..whehehe....quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:52 schreef BBQ-kip het volgende:
Douchekop is heeeeel fijn, echt heel blij mee
Loodgieter was alle pakjes met kranen aan het uitpakken "mooi" "mooi" "mooi" "mooi" "mooi" "mooi" "mooi" "mooi"
Was erg grappig!
Samen douchen zou kunnen, maar dan pik ik natuurlijk alle waterstralen in met mijn dikke kont
Moet zeggen dat ik heel egocentrisch ben als het om douchen gaat
A Dirty mind is a joy forever!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Klopt ja!Bedenk ik me nu pas!
Hoe is jullie bad eigenlijk? Al tijd gehad om ervan te genieten?
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:03 schreef Oblivion het volgende:
[..]
A Dirty mind is a joy forever!![]()
![]()
We gaan nu even samen badderen...
010quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:06 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh ja, ik heb een Avobath badbruisbalding van Lush gekocht voor saampjes, maar meneer zit in een online Pokertournooi![]()
Kip is zielig en wil aandacht![]()
Oh en we zijn vandaag helemaal ingeburgerd in de 010-regio, we hebben een Kapsalon gegeten![]()
Zeer fout en een mega caloriebom, maar stiekem wel lekker
Mijn vriend wilde eigenlijk een bubbelbadachtig ding, maar ik zei dat hij er toch vrijwel nooit in zou zitten, hem kennende. Hij is er 2 x in geweest tot nu toequote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]waarom denk je dat er geen ** meer gedaan wordt bij ons (winterdip ook).
Bevalt ie bij jullie ook?
Is mijn eerste Lush aankoop, heb wel eerder eens Angels on Bare Skin gekregen van mijn zus en die heb ik nu weer gekocht, is erg lekker.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
010je woont gewoon in de buurt
![]()
En lushheb ook nog wel wat liggen maar dat bewaar ik voor een sneue slechtweer zondagmiddag.
Ik heb geen idee, heeft de electriciën gekocht en aangesloten.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:21 schreef junkiexp het volgende:
Mooi geworden zeg !
Die ventilator in je douchcabine is toch wel 12 volt hé ?
Of is het alleen een ventiel ?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]nah, maar ik herken de buurt op de foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door DeZwabber op 11-04-2010 00:59:27 ]🐙
Thanksquote:Op zaterdag 10 april 2010 18:21 schreef DeZwabber het volgende:
*bladert topic door*
leuk huis trouwens
en die tafel
Het is erg mooi, maar wel een enorrrrrme takkeklus om te makenquote:Op zaterdag 10 april 2010 22:11 schreef Reese het volgende:
Ik zie nu pas alle foto's
De lambrizering van je trap! Wat mooiDat wil ik oo-hoo-hook!!!
grauwe blubber?quote:Op zondag 11 april 2010 23:28 schreef BBQ-kip het volgende:
Het is niet grijs, het is niet beige, het is.............
Hé, da's ook niet lief!quote:
Lijkt mij ook erg lastig inderdaad, zeker bij de heftigere vormen.quote:Op maandag 12 april 2010 07:53 schreef Ml-etje het volgende:greige die hou ik erin.
Zeg ZwabberT dat kan niet in K&W hélijkt me trouwens (nogmaals) best lastig kleurenblind zijn, heb me laatst serieus voor het stoplicht afgevraagd hoe doe je dat dan (om het lampje vervolgens wel aan te laten gaan in de zin dat onder en boven enz,.
).
Die komt oorspronkelijk uit je woonplaatsquote:Op maandag 12 april 2010 23:13 schreef BBQ-kip het volgende:
Het was te donker om foto's te maken toen ik thuis kwam en voor morgen heb ik kaartjes voor Mary Poppins gewonnen op werk (hé, 't is gratis hè) dus dan gaat het 'em ook niet worden.
Maar foto's komen wel snel daarna
Weet ikquote:Op maandag 12 april 2010 23:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die komt oorspronkelijk uit je woonplaats
Oeh wat leuk!!!quote:Op maandag 12 april 2010 23:13 schreef BBQ-kip het volgende:
Het was te donker om foto's te maken toen ik thuis kwam en voor morgen heb ik kaartjes voor Mary Poppins gewonnen op werk (hé, 't is gratis hè) dus dan gaat het 'em ook niet worden.
Maar foto's komen wel snel daarna
Het laatstequote:Op maandag 12 april 2010 23:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Weet ik
Ik ben niet zo van de musical, maar dit wist ik dan weer toevallig
Ik weet eigenlijk niet of het de Engelse liedjes zijn of dat Simone Kleinsma zich weer uitgeleefd heeft om de songteksten flink te verneuken naar het Nederlands
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |