Ik heb zelf godzijdank geen dieet nodig maar las dat ergens en moest er aan terugdenken , hoezo slechte vetten in margarine dan?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:29 schreef mspoez het volgende:
super: als je dan toch vet moet dan GOED vet
Waarom frituren we dan tegenwoordig bijna allemaal in plantaardige olieen en word het ossewit zoals we dat vroeger kende niet of nauwelijks meer verkocht?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:30 schreef kwakveense het volgende:
iets met transvetten in margarine die slechter zijn dan dierlijke vettern/gewone verzadigde vetten in roomboter....gok ik...
Ja dan mioet je op SHE wachten , de goeroe herself...quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:31 schreef Superfast het volgende:
[..]
Ik heb zelf godzijdank geen dieet nodig maar las dat ergens en moest er aan terugdenken , hoezo slechte vetten in margarine dan?
Een bron zou leuk zijn
omdat plantaardige olie iets anders is dan chemische margarine op basis van plantaardige vetten....quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:32 schreef Superfast het volgende:
[..]
Waarom frituren we dan tegenwoordig bijna allemaal in plantaardige olieen en word het ossewit zoals we dat vroeger kende niet of nauwelijks meer verkocht?
I trust cows more than I trust chemists.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:27 schreef Superfast het volgende:
En ik vraag me af waarom SHE roomboter prefereert boven halvarine of margarine.
Ben even gaan kijken in de koelkast , maar mijn kuipje halvarine (LIDL eigen merkquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:39 schreef kwakveense het volgende:
[..]
omdat plantaardige olie iets anders is dan chemische margarine op basis van plantaardige vetten....
vloeibaar plantaardig vet is t beste, maar we gaan niet allemaal olie op ons brood smeren of vloeibare dieetmargarine.
verder weet ik er weinig vanaf en gebruik ik niks op brood, dus ik laat t verder leker aan SHE over (weet wel dat de gehaltes transvetten in margarines lang niet zo hoog meer zijn als ze vroegah waren (van 50% naar 2%))
Bij jou gaan er geen belletjes rinkelen bij het woord 'gemodificeerd'?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:48 schreef Superfast het volgende:
[..]
Ben even gaan kijken in de koelkast , maar mijn kuipje halvarine (LIDL eigen merk) zitten geen rare dingen in enigste wat ik lees zijn plantaardige vetten , wel raar "gemodificeerd aardappelzetmeel
" Dan zal dat het wel zijn dat slecht is?
geen suikers zitten erinoverigens
Bovendien staat er dat het in een cholestrol verlagend dieet en glutenvrij dieet past en dat zie ik op mijn pakje botergoud nu niet direct staan![]()
Enfin wacht wel op SHE met uitleg.
Vind de menu's die zij aanraadt ook niet echt verantwoord , de hoeveelheid olijfolie die daar dagelijks gebruikt word gaat ver over wat men als verantwoordelijk ziet.
Je poept vast wel lekker enzo maar je verstoort ook je natuurlijke darmflora door het gebruik van dergelijke (laxerende) producten
Je slaat er zeker niet groen van uit, maar gezond is het allerminst.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:07 schreef loveli het volgende:
Wat betreft zetmeel is gemodificeerd meestal een vrij onschuldig woord. Vaak is er door een zuur iets veranderd aan het zetmeel waardoor het stabielere eigenschappen krijgt wat betreft vocht vasthouden. Zonder het zetmeel zouden er waarschijnlijk waterdruppels op de halvarine liggen.
Mensen die te sterk overtuigt zijn van zichzelf heb ik sowieso al mijn twijfels bijquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:58 schreef SHE het volgende:
[..]
Bij jou gaan er geen belletjes rinkelen bij het woord 'gemodificeerd'?
Aardappelzetmeel is overigens een waardeloze toevoeging.
Daarbij ben ik benieuwd hoe je erbij komt dat olijfolie laxerend is? en dat er uberhuapt zoiets is als een 'verantwoorde' dosering.
En je darmflora in de war? Door wat precies?
Mijn schema is foolproof, scienceproof en natureproof. Geen speld tussen te krijgen, trust me.
Margarine is beter hoor , helemaal producten van Becel .quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:47 schreef MissBliss het volgende:
Mspoez
Ik dacht juist het goed te kiezen door margarine te nemen met goede vetten enzo, maar dat is dus niet waar?
Tuurlijk. Jarenlang was bekend dat Becel misschien wel cholesterolverlagend was, maar veel transvet bevatte en daardoor ook kankerverwekkend was. Toch bleef Unilever het door de strot van mensen duwen. Inmiddels is het aandeel transvet drastisch afgenomen vergeleken met vroeger, maar het is nog steeds niet vrij van transvet.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 02:46 schreef Superfast het volgende:
[..]
Margarine is beter hoor , helemaal producten van Becel .
Denk je dat zorgverzekaars zomaar geld uitcashen om mensen dergelijke producten te laten gebruiken
Wat denk jij dat She gelijk heeft en de rest van de medische wereld er geen reet van begrepen heeft ?![]()
Gewoon logisch blijven nadenken , je hebt vast dat gezegde van als een ander de sloot in fietst........wel eens gehoord
Unilever!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 02:41 schreef Superfast het volgende:
Als je voor de gein kijkt op de flessen van Bertolli (of elk ander willekeurig zichzelf respecterend merk)
Toch even mee bemoeienquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 02:41 schreef Superfast het volgende:
[..]
Mensen die te sterk overtuigt zijn van zichzelf heb ik sowieso al mijn twijfels bij![]()
En waarom zeg je eerst dat er belletjes moeten gaan rinkelen bij het woord 'gemodificeerd' en vervolgens zeg je in een latere post dat het allemaal wel meevalt?
Als je voor de gein kijkt op de flessen van Bertolli (of elk ander willekeurig zichzelf respecterend merk) dan staat er duidelijk op de verpakking dat wordt afgeraden dit dagelijks te gebruiken terwijl het in de voorbeelden die jij geeft voor een verantwoord dieet dagelijks voorkomt.![]()
Feit is gewoon dat roomboter meer Kcal bevat en meer verzadigde vetten .
Dat er in margarine of halvarine teveel omega 6 vetten zouden zitten is ten dele waar maar weegt niet op tegen de (extra) nadelen die aan roomboter zitten toch?
Anyways ik ben wel benieuwd naar welke olie jij adviseert voor bakken?
Olijfolie is bij verhitting minder geschikt als vetbron dan bijvoorbeeld arachideolie hoor.
in feite is olijfolie in normale toestand beter geschikt (pindaolie (arachide) bevat 30% MOV
olijfolie 8% MOV) maar na verhitting heb je hetzelfde probleem als met zonnebloemolie namelijk dat die MOV ontzettend toenemen (tot wel 60 %) en het peil van arachide-olie constant rond die 30 % blijft zitten
Zag ik gister nou voorbij komen dat je een baan hebt?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:39 schreef Goodbye het volgende:
GoeiemorgenIk ga straks lekker shoppen en ben van plan vééééél te gaan kopen, ik ben nu echt nog niet klaar voor de winter
Ik wil ook uitgebreid shoppen, maar ik heb geen geldquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:39 schreef Goodbye het volgende:
GoeiemorgenIk ga straks lekker shoppen en ben van plan vééééél te gaan kopen, ik ben nu echt nog niet klaar voor de winter
Ik zometeen ook niet meerquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wil ook uitgebreid shoppen, maar ik heb geen geld.
Fijne dag mop!quote:Tevens tvp. Ik heb vandaag even geen zin in de pc, dus fijne dag allemaal.
Oh, dat lijkt me superleuk! Ga ik in mijn agenda zetten!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:38 schreef Greys het volgende:
Vivke, dan ga je maar een keer mee
Op 11 januari staat dezelfde show in de Stadsschouwburg in Utrecht! Wat te doen, toevallig?
Wat een klotenieuws over Mama-Viv![]()
Als je wilt weet je me te vinden he? Voor wat dan ook! Je weet wat ik bedoel
Ik zat net te typen terwijl je dit postte, dus dat bedoel ik, ik moet me niet aanstellen als er andere mensen zijn met wie het veel rotter gaat. Sterkte!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:34 schreef Vivi het volgende:
En het gaat niet zo best met mijn mama qua gezondheid, dus ik ben ff wat minder aanwezig hier, mijn hoofd staat er even niet zo naar. Maar, I love you all!
![]()
Rent A Friend!!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:38 schreef Merel het volgende:
Ik wil allemaal leuke aardige dingen tegen iedereen zeggen, maar ik voel me beroerd! Gisteravond niet gegeten, maar al het eten kwam er wel uit toen ik moest overgeven. Eigen schuld, want veel te veel gedronken, maar ergens kan ik niet geloven dat het alléén maar daaraan ligt, want normaal word ik nooit zo beroerd. Ik schaam me echt kapotEn ik ontdek net in de sentbox van m'n mobiel dat ik McSex gesmst heb en dat was ook niet de bedoeling
En vanavond heb ik een familiefeestje waar iederéén een partner meeneemt, ik ben echt de enige die alleen is. Blurgh. En tegelijkertijd voel ik me nog stommer omdat ik over kleine dingetjes zit te zeiken terwijl anderen het veel rotter hebben!
Maar ontopic, door overgeven en te veel alcohol weeg ik nu natuurlijk wel belachelijk weinig
Ik hou m in de gaten 8) ik ga vandaag even proberen mijn rugzak te vinden in de bergingquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:46 schreef Liejannuh het volgende:
De grap met auto's is dat er zo veel electronica in zit tegenwoordig, dat het echt bakken met geld kost als er een reparatie om de hoek komt kijken. Beetje jammer altijd.
Ik vertrek vrijdag naar Japan en heb van de week een brief van de belastingdienst gekregen dat ik nu echt mn aangifte moet invullen dus dat ben ik nu aan het doen. En dan lekker 3 weken door Japan reizen. Heb mijn India log van vorig jaar net omgebouwd naar Japan log. Ga proberen af en toe wat te posten daar.
Dat is inderdaad precies de ellende. Daar hebben we het toevallig op de heenweg naar onze Utrecht-meet nog met Loveli-de-techneut over gehad in de autoquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:46 schreef Liejannuh het volgende:
De grap met auto's is dat er zo veel electronica in zit tegenwoordig, dat het echt bakken met geld kost als er een reparatie om de hoek komt kijken. Beetje jammer altijd.
Ik ga het in de gaten houden! En vrijdag al!quote:Ik vertrek vrijdag naar Japan en heb van de week een brief van de belastingdienst gekregen dat ik nu echt mn aangifte moet invullen dus dat ben ik nu aan het doen. En dan lekker 3 weken door Japan reizen. Heb mijn India log van vorig jaar net omgebouwd naar Japan log. Ga proberen af en toe wat te posten daar.
Ach, stap gewoon die jet in en gaan met die banaan, gelukkig ga ik een week later want ik moet ook nog vanalles doenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:57 schreef Liejannuh het volgende:
Ik begin ook lichte stress te vertonen nu.Ik heb een hele drukke week en heb het gevoel dat ik vooral niet voorbereid ben.
Maar afwisselen met hardlopen klinkt dan ook niet echt goed?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:01 schreef kwakveense het volgende:
spannend liejannuh!!
@ vivi:veel sterkte!
@ merel: ik snap t hoor, zo voelde ik me ook op die bruiloft vorige week... maar laat je niet kisten!!!
@ miss-S: de rustdag is geloof ik wel belangrijk voor je spieropbouw...anders breek je weer af wat je opbouwt ofzo, ik kan t niet goed uitleggen maar er zit een idee achter...
geloof dat ik ergens in t tiptopic las dat een vand e diehard bodybuilders daar zei dat afwisselen me thardlopen ideaal was... t is meer dat je als je je spieren "opdracht" geeft om te groeien, door die oefeningen, een dag later dat weer doen geen positief effect heeft. maar rennen is natuurlijk iets heel anders...quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:02 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar afwisselen met hardlopen klinkt dan ook niet echt goed?
Ik kan natuurlijk ook beide op 1 dag doen......
Dan doe ik dat gewoonquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:04 schreef kwakveense het volgende:
[..]
geloof dat ik ergens in t tiptopic las dat een vand e diehard bodybuilders daar zei dat afwisselen me thardlopen ideaal was... t is meer dat je als je je spieren "opdracht" geeft om te groeien, door die oefeningen, een dag later dat weer doen geen positief effect heeft. maar rennen is natuurlijk iets heel anders...
nee hoor, krachttraining is goed voor iedereen, juist ook met overgewicht. spieren helpen je verbranding omhoog... alleen maar cardio zorgt voor spierafbraak. je verbrandt wel vet en calorieën ook, maar als je spieren bouwt en tussendoor cardio doet (op de andere dagen) vergroot je gewoon t energiegebruik vn je lichaam. plus t is goed voor je houding en postuur en strak lijf. (in dezen ben ik het geheel eens met de bodybuild heren in t tiptopic)quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:09 schreef Miss_S het volgende:
Nog even iets (zat opeens te denken)
Is dat thuisschema van SHE eigenlijk wel voor mensen die nog echt overgewicht hebben?
Kan ik niet beter nog thuis gebruik maken van mijn cardio apparaten ipv deze oefeningen?
Houding en postuur is inderdaad wel goed, maar van dat strakke lijf zie je dan nog niet zoveel onder het vetquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:41 schreef kwakveense het volgende:
[..]
nee hoor, krachttraining is goed voor iedereen, juist ook met overgewicht. spieren helpen je verbranding omhoog... alleen maar cardio zorgt voor spierafbraak. je verbrandt wel vet en calorieën ook, maar als je spieren bouwt en tussendoor cardio doet (op de andere dagen) vergroot je gewoon t energiegebruik vn je lichaam. plus t is goed voor je houding en postuur en strak lijf. (in dezen ben ik het geheel eens met de bodybuild heren in t tiptopic)
als je geen krachttraining doet komt er straks onder je vetjes een veel slapper lijf tevoorschijn omdat je vrolijk flink wat psieren hebt weggetraind met veel cardioquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:42 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Houding en postuur is inderdaad wel goed, maar van dat strakke lijf zie je dan nog niet zoveel onder het vet
Maar goed ga het wel gewoon doenNU
Ik heb dat ook met ziekenhuizen ja....quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:44 schreef Laureline het volgende:
Vivi, wat een naar nieuws.Het is erg hè, als je om je ouders ernstig bezorgd gaat raken, dat word je zelf ook ineens zo kwetsbaar. Ik had gevoel dat tenminste wel. Kan ook niet goed meer tegen ziekenhuizen. Sterkte met de uitslag dus!
Minor problem: ik weeg ineens weer 62,9. Dat is mijn straf voor gisteravond natuurlijk.
mspoezie toch! Ik heb de stukjes die je gisteravond weer heb weggehaald gemist, maar ik vind het echt kut voor je allemaalquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:44 schreef mspoez het volgende:
Merel:Ik heb ook (schaam) na een etentje waarbij de wijn al vloeide nog verder in mijn eentje zitten drinken gisteren en ik heb met ex zitten msnen en dat was niet leuk want hij kan er echt niet over praten of wil niet of weet ik niet en ik ben het laatste stukje van de avond even kwijt maar toen ik net bij mijn pc kwam lag de telefoon ergens achter gegooid en de inhoud van mijn fles wijn op de grond dus ik vermoed nu dat ik hem nog heb gebeld maar ik weet het dus niet zeker...*baal*
Sorry. Hij belde om iets te vragen over belastingen enzo en ik zei, ik kom zo op msn want ik ben de kindjes op bed aan het leggen, daar kwam het door. Heb hem uit mijn lijst gegooid nu, hij had me toch al geblokkeerd ook volgens mij, op Hyves tenminste wel. Ik ga het ook maar niet meer doen, ik ga het toch niet snappen waarom het gegaan is zoals het gegaan is... Ik baal er wel flink van, maar ok, dat zal wel slijten.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:53 schreef ColdFeet het volgende:
MsPoezJe blijft je er steeds kut over voelen als je het contact niet definitief verbreeekt. Niet doen joh, MSN'en met je ex
We zullen zienquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:49 schreef kwakveense het volgende:
[..]
als je geen krachttraining doet komt er straks onder je vetjes een veel slapper lijf tevoorschijn omdat je vrolijk flink wat psieren hebt weggetraind met veel cardioenneh, ook onder vet zie je spieren. gespierdere benen en armen flubberen echt veeeeeeel minder...
plus hoe meer spieren je hebt, hoe meer vet je verbrandt als je cardio tussendoor doet.
best wel goed! gezien t feit dat ik voornamelijk aan t rennen ben naar concerten mn werk en mn nieuwe huis enzo. gisteren alleen een non-dag gehad, heel erg lopen vreten op stations en in de trein. vanavond weer concert maar heb nu beter voorbereid eten bij me dan gisteren...quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:59 schreef Merel het volgende:
Kwak hoe gaat het eigenlijk met je 10-dagen-plan?
wat nou geen zin hebben?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:36 schreef kwakveense het volgende:
oh en nu ga ik echt weg, m'n nieuwe huis schoonmaken. ben doodmoe, en heb er geen zin in, maar t moet toch echt even, want ik wil morgen echt al gaan verven en niet alleen schoonmaken.
was van plan vanochted voor 10 uur daar te zijn, da al goed misluktmaar ja, was wellicht ook wat ambitieus
Hoe ga je na die 10 dagen verder? of eigenlijk hetzelfde als in die 10 dagen?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:34 schreef kwakveense het volgende:
[..]
best wel goed! gezien t feit dat ik voornamelijk aan t rennen ben naar concerten mn werk en mn nieuwe huis enzo. gisteren alleen een non-dag gehad, heel erg lopen vreten op stations en in de trein. vanavond weer concert maar heb nu beter voorbereid eten bij me dan gisteren...
ben (met vandag erbij) op de helft en ben in elke categorie (caloreën, bewegen, ontbijt) 1 keertje misgegaan. t ontbijt dat ik niet heb egeten was trouwens de eerste dag, toen ik mn 10-dagen plan tussen de middag maakte, dus dat kon eigenlijk al niet meer
ben wel tevreden, ik ben al 8 ons kwijt en voel me veel beter, t is ook een utidaging om op zo'n stressdag als vandaag toch mn geplande 1200 ckal te eten (wok 2 go ipv patat onderweg bijvoorbeeld)
Dan heb ik kennelijk toch iets geleerd de afgelopen 5 jaar hierquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:08 schreef SHE het volgende:
Over wok to go...heb niet de illusie dat dat gezonder is. Het blijft fastfood.
In de sauzen zitten vreselijk veel suikers, veel zetmeel en ook veel vet. Ze wokken alsnog met flinke plenzen olie.
Als je verantwoord wilt snacken, dan moet je je tot je japanse keuken richten. Japanners zijn erg anal over de balans in hun voeding, dus je zult er echt geen 1 treffen die er een potje van maakt.
De chineze keuken en zeker de vernederlandste chinees/wokboer is niet veel gezonder dat het patatje mayo.
Wat zij zegt dus.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:04 schreef SHE het volgende:
Vief, dikke knuf![]()
Als je wilt klagen/kletsen dan weet je me te vinden he?
MsPoez; verwacht niet van jezelf dat je de klappen niet krijgt. Hij mag dan wel een bloedhond zijn geweest, maar het was wel jouw bloedhond. En dat doet zeer en eigenlijk wil je niet dat hij je afgenomen wordt.
Laat die gevoelens ook gewoon toe, dat hoort bij de verwerking.
Jezelf alcohol en meer van zulks ontzeggen is nutteloos. Even goed naar de klote gaan maakt dat je hem straks uit je systeem kan krijgen. Want dan ben je straks boos op jezelf, ipv op hem
Het is een beproefde methode![]()
Dat wij je sterk vinden zegt al genoeg, je hoeft niet zo hard voor jezelf te zijn. Wees maar hard voor hem.
Koes
Oh met mij gaat het wel weer hoorquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:24 schreef MissBliss het volgende:
Sterkte voor SHE en Mspoez en Merel
Gelukkig gaat het weer beter! En dat schamen... komt me bekend voorquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:37 schreef Merel het volgende:
[..]
Oh met mij gaat het wel weer hoorBehalve dan dat ik me doodschaam tegenover de mensen die er gister bij waren (gelukkig niet bij het hele overgeefgebeuren, maar toch) en me vandaag ook niet helemaal super voel. Volgens mij ben ik sowieso een beetje grieperig, ook los van de drank.
En ik heb vannacht gedroomd dat m'n kat hier bij mij in huis woondeBalen dat het niet echt zo is, maar het was een hele fijne droom. Suf hè.
Nu boodschappen doen. Wel makkelijk, elke week met hetzelfde SHE-lijstje!
in ponden?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:09 schreef Elwood1802 het volgende:
Wtf, toen ik gistermiddag woog was ik 107.6, en vandaag zelfde tijd ongeveer 106,1
Ookquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:02 schreef vamperotica het volgende:
Je hebt wél iets voor het kind gekocht?
Weet je man het al?quote:
met iets bijpassends voor jezelf?quote:
Die heeft ze betaaldquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Weet je man het al?
Want je hebt zo te horen ook gruwelijk veel geld aan jezelf uitgegeven?
Jij bent echt goedquote:
Sexy!!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:19 schreef k_i_m het volgende:
Als ik er nou niet mee naar buiten ga, kan ik ze vanavond in bed aanhouden.
Oh god, nou is mijn mental image van jou een soort yetiquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:27 schreef k_i_m het volgende:
Uggs en harige benen. Wie kan het daar nou niet op.
Met mijn oksels is niks mis. Die doe ik altijd onder de douchequote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh god, nou is mijn mental image van jou een soort yeti![]()
Ga die benen scheren kreng en neem je oksels mee!
kg jeweetzelluf!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:25 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
in ponden?of kilo?
![]()
btw dat zegt niks als je wat water drinkt oid wordt je toch ook zwaarder?
Ik had ze graag willen lenen, toen ik nachtenlang ganzen weg moest jagen bij de ontploffingslocatie. Dat was echt koudquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:32 schreef conleche het volgende:
Over UGGS: toen ik mindhunters deed, in 2001 of zo, waren er tientallen paren Uggs aanwezig, om de poezelige voetjes van de acteurs warm te houden tussen de opnames door. Op het einde toen we kledingverkoop hielden voor de crew, wilde echt niemand die dingen hebben, ondanks dat ze echt bijna voor niks waren en moet je nu zien....
Een kut die wollig is van binnen?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:34 schreef SHE het volgende:
Die klote dingen zijn des duivels. Ze zijn fucking lelijk en naar en iedereen heeft ze..maar als je ook maar 1 teen in die warme wollige binnenkant propt dan wil je'm er nooit meer uit trekken
Het is een KUT! Een verdomde, verfoeilijke KUT!!!![]()
SHE ligt op de bank in haar jammies met uggs eronder!!!
Het is een virus!!!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:34 schreef SHE het volgende:
Die klote dingen zijn des duivels. Ze zijn fucking lelijk en naar en iedereen heeft ze..maar als je ook maar 1 teen in die warme wollige binnenkant propt dan wil je'm er nooit meer uit trekken
Nou, ik niet. Als ik het op die manier doe, dan blijven er echt superveel haartjes achter. Ik moet echt scheergel gebruiken.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:35 schreef conleche het volgende:
Ik vind scheren easy! Ik zit in bad, gooi een been de lucht in (direct weer een oefenin;, combinette FTW) en roetsj, roetsj, klaar is Co.
Ja die gel gebruik ik ook, da wask nog vergeten.....quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:37 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nou, ik niet. Als ik het op die manier doe, dan blijven er echt superveel haartjes achter. Ik moet echt scheergel gebruiken.
Alhoewel het verhaal van k_i_m me er wel aan herinnert dat ik ze weer moet ontharen
Ik moest vroeger altijd dit soort schoenen aanquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:34 schreef SHE het volgende:
Als ik mijn benen dan in bad stop, dan is de gel er alweer af voordat ik goed en wel met scheren begonnen benquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja die gel gebruik ik ook, da wask nog vergeten.....
De volgorde is als volgt:quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:40 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Als ik mijn benen dan in bad stop, dan is de gel er alweer af voordat ik goed en wel met scheren begonnen ben
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:34 schreef SHE het volgende:
Ik ben dol op stylish moonbootsquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:38 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik moest vroeger altijd dit soort schoenen aan.
[ afbeelding ]
Maar die zaten echt half zo lekker niet als deze, terwijl het principe toch een beetje hetzelfde is?
Oh, dat viel in verhouding nog wel mee. Een paar shirtjes bij de Hemaquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:45 schreef vamperotica het volgende:Ik vind die gebreide geweldig! Maar ik durf niet eens te kijken wat ze kosten!
En wat heb je voor het kind gekocht Kim?
Benen scheren aan het einde van de baddertijd FTW!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:35 schreef conleche het volgende:
Ik vind scheren easy! Ik zit in bad, gooi een been de lucht in (direct weer een oefening; combinette FTW) en roetsj, roetsj, klaar is Co.
Oeh, lekker Mo!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]!
je saus pruttelt
heb m nu al wat gecustomd met wat gedroogde basilicum, marjolijn en wat extra gezeefde tomaat (had nog wat staan) maar hij is goddelijk![]()
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Benen scheren aan het einde van de baddertijd FTW!
Het is hier ook een automatisme bij het douchen en het badderen, even snel roetsj roetsj en die akelige stoppels zijn weer wegIk was voorheen wel eens iets slordiger en als ik dan een been tegen heer G aanslingerde in bed mompelde hij 'Heb je je geitewollensokken nog aan, mop?'. Dus tegenwoordig scheer ik ze elke dag
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:44 schreef conleche het volgende:
[..]
De volgorde is als volgt:
1. Ga in bad. Doe alles wat je moet doen en nét voordat je eruit gaat, dan;
2. Gooi je een nat been omhoog, besmeert het met gel, scheert alle haren eraf en dan pas stop je je been weer terug in bad. Natuurlijk.
3. Doe met been 2, als met been 1.
4. Trek dan de stop uit bad en spoel het geheel, dus jezelf en het bad nog ff lekker schoon...
Ik heb er al een thuis op de bank zittenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou he? Wil je hem hebben? Voor weinig?
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:46 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Oh, dat viel in verhouding nog wel mee. Een paar shirtjes bij de Hema.
Heerlijk hoor, badderen in water met scheergelquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:44 schreef conleche het volgende:
[..]
2. Gooi je een nat been omhoog, besmeert het met gel, scheert alle haren eraf en dan pas stop je je been weer terug in bad. Natuurlijk.
4. Trek dan de stop uit bad en spoel het geheel, dus jezelf en het bad nog ff lekker schoon...
Er staat toch: 'Nèt voordat je er uit gaat'. En daarna nog afspoelenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heerlijk hoor, badderen in water met scheergel![]()
.
Oh God, ik zou zó door de grond zakken als iemand dat tegen mij zou zeggenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:47 schreef Greys het volgende:
'Heb je je geitewollensokken nog aan, mop?'.
Voor een neerlandica kan je niet zo heel goed lezen, tuttebol: er staat: net voordat je eruit gaatquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heerlijk hoor, badderen in water met scheergel![]()
.
Ik wilde heel hard gaan tegen sputteren dat dat er toch écht niet stond en dat jij dat zei, maar idd, het staat er wel, dus excusez moiquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Er staat toch: 'Nèt voordat je er uit gaat'. En daarna nog afspoelen
Ik heb geen bad, dus dit is sowieso niet op mij van toepassing. Maar dank je wel voor de uitlegquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat komt omdat t zo koud is in de polder bij jullie in het hoge noordenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:11 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb ook donker haar op m'n onderbenen.
*knip*
Ik woon niet in de polderquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:14 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat komt omdat t zo koud is in de polder bij jullie in het hoge noorden
Ziet er gaaf uit. Die voorkant alleen alquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:13 schreef Ewelina het volgende:
O, en ik heb een verlaat verjaardagscadeautje gekregen: het volgende boek:
[ afbeelding ]
Het is een serie van 5 en ik heb er nu al 3En binnenkort ga ik een 4e deel halen (1900-2000)
Jammer dat ze zo duur zijn
Ik ook hoor. En donkere wenkbrauwen, en op m'n gezichtquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:11 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb ook donker haar op m'n onderbenen. Vroeger in groep 3 zei een meisje tegen mij: "Wat heb jij veel haar op je benen."
. De juf: "Dat komt doordat ze heel sterk is."
![]()
. Op m'n armen en op m'n bovenbenen heb ik gewoon lichte haartjes, maar die onderbenen... echt een drama... Misschien laat ik die nog wel eens permanent ontharen, want het is gewoon niet leuk meer
.
Mijn haartjes groeien ook nog eens ontzettend snel aan. Ik voel ze iig de volgende ochtend alweerquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:16 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik ook hoor. En donkere wenkbrauwen, en op m'n gezichtEn op m'n armen etc... Ik ben spierwit, maar heb wel enorm donkere haren
Gelukkig bestaat er zoiets als een pincet en scheermesjes.
Nee, 1900-2000 is het laatste deel.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ziet er gaaf uit. Die voorkant alleen al. Gaat deel 5 over 2000 tot nu?
.
Wondjes krijg ik gelukkig niet, maar het groeit wel heel snel. Ik moet dat epileren niet een paar dagen overslaan.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mijn haartjes groeien ook nog eens ontzettend snel aan. Ik voel ze iig de volgende ochtend alweer. Ik epileer ook, maar dat helpt ook niet echt. Bovendien krijg ik daar allemaal wondjes van. Ik wil er nog wel eens mee naar de schoonheidsspecialiste. Misschien heeft zij nog tips, waardoor de haartjes wat langer weg blijven. Sowieso worden m'n benen nooit echt glad na 't epileren. Moet er altijd ook nog eens met een scheermesje overheen. En ik blijf ook gewoon last houden van rode plekjes. Niet zo erg als vlak na het epileren, maar toch...
Dus jij epileert echt meerdere keren per week? Dat doe ik echt niet hoorquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:23 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wondjes krijg ik gelukkig niet, maar het groeit wel heel snel. Ik moet dat epileren niet een paar dagen overslaan.
Juist.quote:Ooit wil ik de boel wel permanent laten ontharen, ben je van al het gedonder af.
Mijn benen epileer ik niet, dat is pijnlijk. Maar bij mijn gezicht moet het wel. Snorren zijn niet coolquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dus jij epileert echt meerdere keren per week? Dat doe ik echt niet hoor. Alleen al niet omdat dat veel te veel tijd kost (al kun je idd beter 2 keer per week epileren dan 1 keer per 2 weken). Maar officieel moeten die haartjes gewoon 2 weken wegblijven. Waarom gebeurt dat bij mij dan niet?
. Gelukkig is het altijd op voorhand duidelijk wanneer ik seks ga hebben, want dan zorg ik de dag van tevoren dat alles weer glad is
.
[..]
Juist.
Ik zou even wachten met verven eigenlijk. Van zon bleekt je haar enorm op, zeker als je het blondeert. Dat is heel slecht voor je haar.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:25 schreef Laureline het volgende:
Oja, ik moet me ook nog even supergoed ontharen voor onze reis naar Barcelona van de week. Ik wilde ook eigenlijk mijn haar nog verven, dan glanst het meer, maar ik heb geen idee welke kleur. De meningen zijn namelijk behoorlijk verdeeld:
Mijnzegt: met blond word je een bimbo, rood is nep, doe maar weer donkerbruin
Mijn stiefmoeder zegt: Met donkerbruin word je gezicht zo hard, doe juist lichter (blond)
Mijn moeder zegt: Met donkerbruin ziet het er zo nep uit, doe rood, dan ben je het mooist!
Mijn beste vriendin zegt: Bij jou staat alles wel natuurlijk, maar donker is het best!
Ik heb zelf natuurlijk geen enkele eigen mening. Hier nog tips?
For the record: mijn wenkbrouwen en wimpers zijn zwart, mijn ogen bruingroen (moeraskleur) , mijn natuurlijke haarkleur beschreef iemand eens als 'asgrauw', en mijn huid is lijkbleek met sproeten![]()
Dat klinkt echt vreselijk bij elkaar
![]()
En nee, ik weet nog steeds niet hoe je foto's moet posten![]()
Ik wilde net zeggen: dat kunnen we het beste beoordelen adhv een fotoquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:25 schreef Laureline het volgende:
Oja, ik moet me ook nog even supergoed ontharen voor onze reis naar Barcelona van de week. Ik wilde ook eigenlijk mijn haar nog verven, dan glanst het meer, maar ik heb geen idee welke kleur. De meningen zijn namelijk behoorlijk verdeeld:
Mijnzegt: met blond word je een bimbo, rood is nep, doe maar weer donkerbruin
Mijn stiefmoeder zegt: Met donkerbruin word je gezicht zo hard, doe juist lichter (blond)
Mijn moeder zegt: Met donkerbruin ziet het er zo nep uit, doe rood, dan ben je het mooist!
Mijn beste vriendin zegt: Bij jou staat alles wel natuurlijk, maar donker is het best!
Ik heb zelf natuurlijk geen enkele eigen mening. Hier nog tips?
For the record: mijn wenkbrouwen en wimpers zijn zwart, mijn ogen bruingroen (moeraskleur) , mijn natuurlijke haarkleur beschreef iemand eens als 'asgrauw', en mijn huid is lijkbleek met sproeten![]()
Dat klinkt echt vreselijk bij elkaar
![]()
En nee, ik weet nog steeds niet hoe je foto's moet posten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. na de foto
Niet meer actief op Fok!
En dat doe je met een pincet? Aaauwww!!!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:27 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Mijn benen epileer ik niet, dat is pijnlijk. Maar bij mijn gezicht moet het wel. Snorren zijn niet cool
doe maar luxe! Wat tofquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:34 schreef Greys het volgende:
Oh verdorie, ik ga zaterdag naar Egypte.
Epileerellende, here I come
De man van Marks zus kreeg van een handelaar de vraag of hij zijn vrouw wilde ruilen voor een kameelquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:34 schreef Greys het volgende:
Oh verdorie, ik ga zaterdag naar Egypte.
Epileerellende, here I come
Ja tof he?quote:
Hey jij hebt mijn benenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mijn haartjes groeien ook nog eens ontzettend snel aan. Ik voel ze iig de volgende ochtend alweer. Ik epileer ook, maar dat helpt ook niet echt. Bovendien krijg ik daar allemaal wondjes van. Ik wil er nog wel eens mee naar de schoonheidsspecialiste. Misschien heeft zij nog tips, waardoor de haartjes wat langer weg blijven. Sowieso worden m'n benen nooit echt glad na 't epileren. Moet er altijd ook nog eens met een scheermesje overheen. En ik blijf ook gewoon last houden van rode plekjes. Niet zo erg als vlak na het epileren, maar toch...
Ja, met een scheermes krijg ik stoppeltjes en het is dan sneller terug. Met een pincet... mwah, je moet eraan gewend rakenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En dat doe je met een pincet? Aaauwww!!!.
spann0nd! Wat raar lijkt me datquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja tof he?
Ik ga met mijn zusje! D'r relatie ging plots over na 7 jaar en ze wilde toch graag een weekje weg dit jaar.
Dus ik ga zomaar zonder mijn vent op vakantie
Ik heb ook last van donkere haartjes op m'n bovenlip hoorquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:42 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, met een scheermes krijg ik stoppeltjes en het is dan sneller terug. Met een pincet... mwah, je moet eraan gewend rakenLiever dat dan een snor
Whehe, je reageert net als ikquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:43 schreef Ewelina het volgende:
O, en ik zou ook wel naar Egypte willenDie pyramides
![]()
Schijnbaar een rode met een uitdrukking van blije verrukkingquote:
Hey, ik studeer niet voor niets geschiedenisquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Whehe, je reageert net als ik.
Maar ik vraag me af of Greys wel naar de pyramides gaat? Misschien heeft ze wel een all inclusive vakantie geboekt en gaat ze alleen maar de hele dag aan het strand / bij het zwembad liggen.
O ja, Mexico staat ook nog op mijn lijstjequote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:48 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje en ik gaan vanaf het moment dat we geld hebben () een soort ABC doen
Beginnen met Argentinië ofzo, en eindigen in Zweden, ofzo
Lijkt me erg leuk
Nee, hij was bloedserieusquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik hoop overigens dat die handelaar een grapje maakte, vrouw ruilen voor kameel, omg
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, hij was bloedserieus![]()
. En Marks zus is erg
, dus ik had ws hetzelfde gedaan
.
er is daar meer te doen dan alleen die dingen hoorquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:49 schreef kaasplankje het volgende:
Greys! Egypte, wat ga je doen?duiken of in de zon liggen?
Naar Polen kan je binnenkort op de fiets!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:50 schreef Ewelina het volgende:
Mijn lijstje waar ik nog naartoe wil:
Polen
Rusland (Moskou)
Italië (Rome)
Australië (Grote Barrière rif)
Egypte
Amerika (tour door de VS)
Canada
Afrika, en dan naar die nationale parken
neequote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
er is daar meer te doen dan alleen die dingen hoor
wel eens van het woord 'cultuur' gehoord?
Het Stedelijk Museum van Cairo?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Veel te ver fietsenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:52 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Naar Polen kan je binnenkort op de fiets!
http://www.volkskrant.nl/(...)_Polen-Nederland_aan
Toevallig staat Egypte er wel om bekend dat je er supermooi kunt duiken.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
* motorbloempje doet niet aan zon, zee en strand-vakantiesquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het Stedelijk Museum van Cairo?Snobje
Meeste mensen gaan inderdaad enkel naar Egypte voor zon, zee en strans, hoor
Ga jij dan maar in die bloedhitte naar een ruïne kijken dan ga ik wel in de schaduw een biertje drinkenquote:
Dit laatste dus. Ze is er aan toe, een weekje zon/strand en ik klaag nietquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Whehe, je reageert net als ik.
Maar ik vraag me af of Greys wel naar de pyramides gaat? Misschien heeft ze wel een all inclusive vakantie geboekt en gaat ze alleen maar de hele dag aan het strand / bij het zwembad liggen.
Heh, met een beetje mazzel moet ik de komende jaren voor mijn werk heel veel reizen, o.m. Brazilie, Australie en Japan, hoop ik.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:50 schreef Ewelina het volgende:
Mijn lijstje waar ik nog naartoe wil:
Polen
Rusland (Moskou)
Italië (Rome)
Australië (Grote Barrière rif)
Egypte
Amerika (tour door de VS)
Canada
Afrika, en dan naar die nationale parken
Weet ikquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:53 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Veel te ver fietsen
Oh en ik was Praag vergeten
@Vik: ik kom er vandaan, vandaar
oh, duiken is daar geweldig schijnt jaquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Toevallig staat Egypte er wel om bekend dat je er supermooi kunt duiken.
Maar ik snap mensen die helemaal naar Egypte gaan om aan het strand te liggen ook niet. 2 jaar geleden was ik in Rome en toen waren er ook jongens van een jaar of 18 die de hele dag op de camping bleven. Ben je vlakbij Rome, ga je de hele dag op de camping zitten
.
Zie bovenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:49 schreef kaasplankje het volgende:
Greys! Egypte, wat ga je doen?duiken of in de zon liggen?
ben je nog nooit in Schotland geweest?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bwahaha, VikingHeb jij zoveel kamelen dan?
![]()
En ik wil naar Ierland en Schotland en Wales en Scandinavië (ongeveer alles)! En verder nog wel meer
Ben verder in London, Frankrijk, Chili en Australië geweest
M'n zus vertrekt maandag voor een paar weekjes naar PeruWas ze relatief kortgeleden ook al, lijkt op zich ook wel tof. Ik wil ook vakantie
Het Leids museum voor Volkenkunde? Daar moet ik binnenkort heen (schrijf een paper over de Lombok-schat).quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit laatste dus. Ze is er aan toe, een weekje zon/strand en ik klaag niet
Normaal kan ik niet tegen dat soort vakanties, maar een weekje hou ik dat wel vol!
Het is vanaf dat hotel 7 uur reizen naar Luxor, dus we hebben besloten dat niet te doen en haar interesseert dat soort dingen toch niet, dus dat ga ik nog eens met Heer G of met mijn vader doen, want die zijn daar wel voor te porren!
Ik was als kind al helemaal gek op piramides en al die spannende verhalen, de boobietraps die in de piramides gebouwd werden om de schatten veilig te stellen die bij de overledene werden gestopt voor het hiernamaals.
Ben toen ik klein was met mijn vader naar het Leids museum geweest en daar hadden ze ook gemummificeerde apen en die waren dan een stukje uitgepakt en dat vond ik zó spannend, leerachtig zag het er uit! En die verhalen, dat de hersenen via de neus met een haak werden verwijderd en in grafvazen (canopen) werden gestopt, net als andere ingewanden. Whoei! Toen vroeg ik aan pap of die vazen die daar stonden misschien open konden, want ik wilde er in kijken of er heel misschien nog ingewanden in zaten. En hij zei: "Ja, dat stáát er toch!? Dat ze open kunnen? Canopen! Can open!".![]()
Oke, je moet er bij geweest zijn denk ik. Sorry
Geen idee, want ik was toen zes ofzo (en helemaal lijp van die Egyptische zooi, heb er ook allemaal boeken van gekregen voor Sinterklaas enzoquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:58 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Het Leids museum voor Volkenkunde? Daar moet ik binnenkort heen (schrijf een paper over de Lombok-schat).
Heb je toevallig de Lombok-schat daar gezien?
Oh ik wil oowkquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ben je nog nooit in Schotland geweest?![]()
snél doen
Wales en Lake-District gaan wij deze zomer met de motor doen
Afgelopen zomer in Italië geweest met de motor, ook erg tof, maar het jaar daarvoor, toen we in Schotland waren, hele rondreis gemaakt, wow.... ik wil emigreren
Schotland is vast heel mooi, maar ook héél leegquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ben je nog nooit in Schotland geweest?![]()
snél doen
Wales en Lake-District gaan wij deze zomer met de motor doen
Afgelopen zomer in Italië geweest met de motor, ook erg tof, maar het jaar daarvoor, toen we in Schotland waren, hele rondreis gemaakt, wow.... ik wil emigreren
Duiken is fantastischquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oh, duiken is daar geweldig schijnt ja
later, als ik geld heb, ga ik ook leren duiken
maar ik ben gewoon geen 'relax' type in de vakantie.. wil dingen zien
Volgens mij ben jij sowieso geen relax-typequote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oh, duiken is daar geweldig schijnt ja
later, als ik geld heb, ga ik ook leren duiken
maar ik ben gewoon geen 'relax' type in de vakantie.. wil dingen zien
Lekker chillenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie boven
Maar in mijn geval wordt het snorkelen en in de zon liggen. En lezen. En eten
Ik kan niet duiken ivm mijn oren. Ik kan ze niet klaren. In een vliegtuig ook niet, dus dat was altijd dolle pret qua gierende pijn in mijn oren. Tot ik de Ear Plains ontdekte
Whehequote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:00 schreef conleche het volgende:
O CF, m'n appelchutney staat nu te pruttelen. Ging nog bijna de mist in zeg, ik zag zout aan voor suiker!! Dus ik had al een hele berg erop gestrooidGelukkig dacht ik toen dat het wel erg fijn eruitzag, en kon ik het meeste er wel afscheppen. Wel heb ik er, om het te hoge zoutgehalte te maskeren, extra ingedaan: lycheelikeur, appelstroop en 2 aardappelen, die schijnen het zout op te nemen. Moet ik zo wel eruithalen voordat ze tot moes zijn gekookt.
Serieus: ik gebruik nooit suiker! De Nederlandse zak zout zou ik wel herkennen, maar die in Belgie dus niet!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Whehe. Hoe kun je zout nou aanzien voor suiker?
. Ik moet bekennen dat ik de fles afwasmiddel wel eens aanzie voor olijfolie (grofweg dezelfde kleur), maar het is nog nooit echt mis gegaan
.
Lief, je hoeft je niet te verdedigen hoor! Gewoon doen waar jij zin in hebtquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:04 schreef Greys het volgende:
Als ik met Heer G op vakantie ben gaan we ook niet op het strand liggen. In Madeira afgelopen zomer wás er niet eens een strand te bekennen op het eiland. Dan gingen we elke dag iets bekijken of ergens een wandeltocht maken en dan 's middags lekker bij het zwembad liggen en poedelen.
Ik snap dat nietquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:09 schreef Chicolate het volgende:
Ik wil ook nog zoveel reizen. Helaas is mijn vriend meer het thuis zitten type, want vakantie is zo duur en daar ga je toch geen weken voor werken?
.
Erg he?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Lief, je hoeft je niet te verdedigen hoor! Gewoon doen waar jij zin in hebt.
Ik ben ook nog nooit op een All Inclusive Niets Doen Dom Kijken Lekker Liggen vakantie geweest, en dat lijkt me echt helemaal geweldigquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Erg he?Ik bedacht me dat net ook, dat ik het gewoon goed ga zitten praten!
![]()
Maar het is wel zo, dit is voor het ALLEReerst dat ik op een All Inclusive Niets Doen Dom Kijken Lekker Liggen vakantie ga!
Ik heb er zelfs zo'n witte Joan-Collins-Van-De-Lage-Landen flapperige zonnehoed voor gekochtquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:13 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik ben ook nog nooit op een All Inclusive Niets Doen Dom Kijken Lekker Liggen vakantie geweest, en dat lijkt me echt helemaal geweldig
Begin jij nou ook al?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:12 schreef Greys het volgende:
Vik, als je bij jou niet beter zou weten zou je aan de hand van je posts denken dat jij en Mark een getrouwd stel zijn![]()
Badder zequote:Ik ga even badderen, heb het koud!
Ben bang dat ik ook Uggs moet
Ik snap best dat er mensen zijn die dat doen en stiekem ben ik een beetje jaloers op ze dat zij dat wel kunnen. Want terwijl ik me van A naar B haast om maar niks te hoeven missen en doodop thuis kom van vakantie, zijn zij wèl lekker uitgerustquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:13 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik ben ook nog nooit op een All Inclusive Niets Doen Dom Kijken Lekker Liggen vakantie geweest, en dat lijkt me echt helemaal geweldig
Ik wil ook altijd alles zien op vakantie, maar om nou te zeggen dat ik doodmoe thuiskom: nee. Een paar uur slaapgebrek is niet hetzelfde als doodmoe bij mij.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik snap best dat er mensen zijn die dat doen en stiekem ben ik een beetje jaloers op ze dat zij dat wel kunnen. Want terwijl ik me van A naar B haast om maar niks te hoeven missen en doodop thuis kom van vakantie, zijn zij wèl lekker uitgerust. Ik moet gewoon rustiger aan doen op vakantie. Het is echt niet erg als ik een stad niet in één keer in z'n geheel kan bewonderen
.
Ja, maar dat ís ook leuk, Co! Je hoeft echt niet allemaal culturele tripjes te ondernemen, ook door de stad struinen kan heel leuk zijn. Mijn vakantiemotto is gewoon: stilzitten kan ik thuis ook wel. Dus ik wil gewoon zoveel mogelijk zíen. En dat hoeven heus geen highlights te zijn. Ik vind het leuk om door de stad te struinen, in parken te loungen en mensen te kijkenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:16 schreef conleche het volgende:
Ik vind het ook heerlijk om te keutelen hoor, op vakantie. Toen ik een vriendje in New York had ben ik ook niet het Empire state building gaan beklimmen, nee, ik struinde gewoon dagenlang door de stad. Stapte lukraak een metro in en er dan weer uit, ging skaten in het central park en ging shoppen. Dat vind ik veel leuker dan al die zogenaamde highlights afstruinen. Strand vind ik ook fijn, niet de hele dag, maar zo'n uurtje of 2 na het luchen: heel aangenaam. Ik heb ook eilandje gehopt in Griekenland (aanrader!) en daar heb ik wel veel oudheden gezien, maar ook daar gingen we met een scootertje de eilanden rond en naar strandfeesten enzo....
Nou ik dus wel. Toen ik naar Rome was geweest moest ik een paar dagen uitrusten. Maar dat was ook wel heel extreem. Elke dag deden m'n voeten zeer en de volgende dag nog steeds, maar toch moest ik er weer op uit van mezelf. En we zaten daar tijdens de hittegolf in een tentje... allemaal factoren die niet echt bevorderlijk zijn voor een goede nachtrust. Als ik weer ga, ga ik als het minder heet is (20-25 graden) en ik ga in een fatsoenlijk hotelquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik wil ook altijd alles zien op vakantie, maar om nou te zeggen dat ik doodmoe thuiskom: nee. Een paar uur slaapgebrek is niet hetzelfde als doodmoe bij mij.
Ik ga gewoon zonder hem op vakantiequote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik snap dat niet. Ik zei vanavond nog tegen Mark: "Er zijn een heleboel dingen waar ik wel op wil beknibbelen. Ik hoef geen groot huis, ik hoef geen dikke auto voor de deur... Maar van m'n vakanties blijf je af. Ik wil iig één keer per jaar op vakantie, maar ik wil ook weekendjes weg kunnen."
Honey, gelukkig wordt je budget in de loop van de jaren wel wat ruimer, als je straks afgestudeerd bent en een commerciele baan hebt dan is het ineens nog maar 1/4e maandsalaris en dat komt toch al een stuk minder hard aan. En dan spaar je een halfjaartje voor drie weken Japan.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:28 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik ga gewoon zonder hem op vakantie. Zijn wel al samen naar Londen geweest
. Hij (en ik ook) vond het heerlijk, maar zou er zelf nooit zoveel geld aan uit willen geven. Ergens snap ik het ook wel, 6 maanden stufi weg omdat je een weekend ergens heen wil, het moet echt de moeite waard zijn. Dus zullen wij alleen naar landen/plaatsen gaan waar we echt wat mee hebben.
Ooit gaan we samen naar Japan. Dat vinden we allebei een superleuk land/cultuur en willen we ook allebei echt graag heen.
Nog even reagerenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:50 schreef mspoez het volgende:
Wat voor dieet was dat ook weer Chico?
OK, dat van die moeie benen, dat herken ik wel. Maar na zo'n dag lopen ga je echt niet om 2 uur naar bed, ofzo. Dus je slaapt gewoon redelijk. EN dat bijkomen van moeie benen, nou ja, met een kantoorbaan is dat niet zo'n punt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou ik dus wel. Toen ik naar Rome was geweest moest ik een paar dagen uitrusten. Maar dat was ook wel heel extreem. Elke dag deden m'n voeten zeer en de volgende dag nog steeds, maar toch moest ik er weer op uit van mezelf. En we zaten daar tijdens de hittegolf in een tentje... allemaal factoren die niet echt bevorderlijk zijn voor een goede nachtrust. Als ik weer ga, ga ik als het minder heet is (20-25 graden) en ik ga in een fatsoenlijk hotel.
Ohjee. Hooikoorts door wat je eet, zeg maar?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:30 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nog even reageren. Een histamine-beperkend dieet, om te kijken of ik een histamine intolerantie heb.
Eerder spontane buikgriepquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:13 schreef mspoez het volgende:
[..]
Ohjee. Hooikoorts door wat je eet, zeg maar?
Goh wat goed dat dat zoveel effect heeft zegt Chico. En als je nou overgevoelig blijkt (wat wel lijkt te zijn, als ik dat zo lees) dan mag je dus nooit meer die dingen die je nu ook niet mag?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:17 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Eerder spontane buikgriep. Veel buikpijn en last van darmen/maag. En nog wat aanverwante klachten als misselijkheid, onregelmatige hartslag, lage weerstand (ik ben niet meer iedere paar weken ziek of zwaar verkouden
), chronische verkoudheid, vaak keelontsteking, moeilijk over infecties heen komen, hoofdpijn en schijnt dat zelfs mijn inspanningsastma ermee te maken kan hebben.
Maar ik heb vooral altijd buikpijn en een opgeblazen buik op ongewenste momenten.
Ik ben er een half jaar geleden al eerder op eigen initiatief mee begonnen. Toen werkte het heel erg goed, maar ik mocht vrij veel niet eten. Daarna ben ik een 'vrijere' versie aan gaan houden, en weer producten gaan introduceren. Dat lukte allemaal niet zo goed en bleef haken bij steeds dezelfde producten, dus nu ben ik naar de dietiste gegaan. Zij heeft me een nieuwe (strengere) eetlijst gegeven. Dat moet ik eerst 3 weken volhouden (wat me gemakkelijk afgaat zolang ik maar thuis ben en niet buiten de deur wil eten). Daarna gaat zij aangeven welke voedingsmiddelen (tomaat, mayo, eiwit en kruiden als eerste hoop ik, die mis ik het meest) we gaan toevoegen. Net zolang tot er niets meer 'mist' en we precies weten waar ik wel en niet gevoelig voor ben. Het is goed te doen, echt waarquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:21 schreef mspoez het volgende:
[..]
Goh wat goed dat dat zoveel effect heeft zegt Chico. En als je nou overgevoelig blijkt (wat wel lijkt te zijn, als ik dat zo lees) dan mag je dus nooit meer die dingen die je nu ook niet mag?
Ik ga wel een paar uitstapjes met zus doen, maar dat zijn dus niet de piramides en de verre dingen van 7 uur reistijd heen en 7 uur terug. We gaan boottochtjes doen daar naar prachtige snorkeleilandjes. Al heb ik daarvan al wel een hilarisch hysterische recensie gelezen over iemand die het beschreef alsof de Titanic was vergaan, zoveel spartelende lichamen op 1 plekquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:25 schreef conleche het volgende:
ik heb weleens zo'n all inclusive ding gedaan en ik moet zeggen dat ik op den duur wel blij was met de tennisbaan die er bijzat en de parachute achter de boot en de sauna, want ik werd het wel een beetje zat na dag 4. Dat komt ook omdat je echt 0 tijd kwijt bent met boodschappen doen, eten koken en dat soort dingen.......
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga wel een paar uitstapjes met zus doen, maar dat zijn dus niet de piramides en de verre dingen van 7 uur reistijd heen en 7 uur terug. We gaan boottochtjes doen daar naar prachtige snorkeleilandjes. Al heb ik daarvan al wel een hilarisch hysterische recensie gelezen over iemand die het beschreef alsof de Titanic was vergaan, zoveel spartelende lichamen op 1 plek
Viel het tegen?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:51 schreef Chicolate het volgende:
Even stomme vraag tussendoor. Zo'n vetmeter die je in je handen moet houden (waardeloze dingen, ik weet het), meet die eigenlijk ook het vet dat op je borsten zit? Aangezien hij vooral je bovenlichaam meet ... dan zouden vrouwen met grote borsten en een slank lichaam dus altijd een hoog vetpercentage hebben volgens dat ding?
Ieeh, nee! Maar ik heb een van nature beetje pruilende onderlip, dus het zal een flatterende schaduw zijnquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:11 schreef ColdFeet het volgende:
Donker! En heb je nou bij de rode foto een liplijntje?
Zijn borsten niet voornamelijk melkklieren met een klein laagje vet eromheen?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:51 schreef Chicolate het volgende:
[..]. Veel plezier trouwens, Egypte klinkt heerlijk relaxt en warm, zeker in de herfst.
Even stomme vraag tussendoor. Zo'n vetmeter die je in je handen moet houden (waardeloze dingen, ik weet het), meet die eigenlijk ook het vet dat op je borsten zit? Aangezien hij vooral je bovenlichaam meet ... dan zouden vrouwen met grote borsten en een slank lichaam dus altijd een hoog vetpercentage hebben volgens dat ding?
Ja ik ben vandaag gemeten, vandaar.
Klinkt goedquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:57 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn lijstje van vandaag:
brood, zuurkool, vlees, bier, nog meer zuurkool, nog meer vlees, nog meer bier, bier, bier, bier,bier(tot eeen totaal van bijna 3 liter)
Verwachting voor morgen: zie daglijstje van vandaag, waarbij brood wordt vervangen door pannenkoeken.
Overmorgen: weer terug in het normale ritme.
Oktoberfest?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:57 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn lijstje van vandaag:
brood, zuurkool, vlees, bier, nog meer zuurkool, nog meer vlees, nog meer bier, bier, bier, bier,bier(tot eeen totaal van bijna 3 liter)
Verwachting voor morgen: zie daglijstje van vandaag, waarbij brood wordt vervangen door pannenkoeken.
Overmorgen: weer terug in het normale ritme.
Ik zal nog eens mijn mening geven zeg. Pfftquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:03 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ieeh, nee! Maar ik heb een van nature beetje pruilende onderlip, dus het zal een flatterende schaduw zijn![]()
Het wordt dus weer donker, damesMerci
voor een hele rol valt dat nog best mee danquote:Op zondag 19 oktober 2008 09:23 schreef Viking84 het volgende:
in die rol Stophoest ook 100 nog wat.
Ja, ik kaan ook regelmatig een rolletje Stophoest weg en dat is ook helemaal niet zo erg. Maar wel als je ook al Oreo's en Ligakoekjes op hebt. Ik was gisteravond gewoon even in een 'ik wil iets eten en het maakt me niet uit wat'-buiquote:Op zondag 19 oktober 2008 09:45 schreef computergirl het volgende:
[..]
voor een hele rol valt dat nog best mee dan![]()
Ik was vroeger dol op die dingen
Foei!quote:Op zondag 19 oktober 2008 09:49 schreef Ewelina het volgende:
Mijn chocoladeijs was gister ook erg lekker
Je moet die rommel dan ook niet in huis hebben Vicquote:Op zondag 19 oktober 2008 09:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, ik kaan ook regelmatig een rolletje Stophoest weg en dat is ook helemaal niet zo erg. Maar wel als je ook al Oreo's en Ligakoekjes op hebt. Ik was gisteravond gewoon even in een 'ik wil iets eten en het maakt me niet uit wat'-bui.
Het was ook mijn enige zonde hoor.quote:
De Oreo's waren van Mark, Ligakoekjes idem dito en de Stophoest had hij voor mij meegenomenquote:Op zondag 19 oktober 2008 09:51 schreef computergirl het volgende:
[..]
Je moet die rommel dan ook niet in huis hebben Vic![]()
Ik heb gisteren een klein zakje chips open gemaakt dat ik al meer dan een maand in de kast had liggen, de chips waren niet eens lekker maar toch bijna alles opgegeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |