abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 18 oktober 2008 @ 19:12:55 #251
163650 Greys
pi_62489249
Vik, als je bij jou niet beter zou weten zou je aan de hand van je posts denken dat jij en Mark een getrouwd stel zijn

Ik ga even badderen, heb het koud!
Ben bang dat ik ook Uggs moet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 19:13:53 #252
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_62489261
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 19:11 schreef Greys het volgende:

[..]

Erg he? Ik bedacht me dat net ook, dat ik het gewoon goed ga zitten praten!
Maar het is wel zo, dit is voor het ALLEReerst dat ik op een All Inclusive Niets Doen Dom Kijken Lekker Liggen vakantie ga!
Ik ben ook nog nooit op een All Inclusive Niets Doen Dom Kijken Lekker Liggen vakantie geweest, en dat lijkt me echt helemaal geweldig
pi_62489318
Ik vind het ook heerlijk om te keutelen hoor, op vakantie. Toen ik een vriendje in New York had ben ik ook niet het Empire state building gaan beklimmen, nee, ik struinde gewoon dagenlang door de stad. Stapte lukraak een metro in en er dan weer uit, ging skaten in het central park en ging shoppen. Dat vind ik veel leuker dan al die zogenaamde highlights afstruinen. Strand vind ik ook fijn, niet de hele dag, maar zo'n uurtje of 2 na het luchen: heel aangenaam. Ik heb ook eilandje gehopt in Griekenland (aanrader!) en daar heb ik wel veel oudheden gezien, maar ook daar gingen we met een scootertje de eilanden rond en naar strandfeesten enzo....
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 18 oktober 2008 @ 19:16:41 #254
163650 Greys
pi_62489325
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 19:13 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Ik ben ook nog nooit op een All Inclusive Niets Doen Dom Kijken Lekker Liggen vakantie geweest, en dat lijkt me echt helemaal geweldig
Ik heb er zelfs zo'n witte Joan-Collins-Van-De-Lage-Landen flapperige zonnehoed voor gekocht
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 19:18:26 #255
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62489355
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 19:12 schreef Greys het volgende:
Vik, als je bij jou niet beter zou weten zou je aan de hand van je posts denken dat jij en Mark een getrouwd stel zijn
Begin jij nou ook al? .
quote:
Ik ga even badderen, heb het koud!
Ben bang dat ik ook Uggs moet
Badder ze .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 19:22:10 #256
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62489437
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 19:13 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Ik snap best dat er mensen zijn die dat doen en stiekem ben ik een beetje jaloers op ze dat zij dat wel kunnen. Want terwijl ik me van A naar B haast om maar niks te hoeven missen en doodop thuis kom van vakantie, zijn zij wèl lekker uitgerust . Ik moet gewoon rustiger aan doen op vakantie. Het is echt niet erg als ik een stad niet in één keer in z'n geheel kan bewonderen .
Niet meer actief op Fok!
pi_62489496
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 19:22 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik snap best dat er mensen zijn die dat doen en stiekem ben ik een beetje jaloers op ze dat zij dat wel kunnen. Want terwijl ik me van A naar B haast om maar niks te hoeven missen en doodop thuis kom van vakantie, zijn zij wèl lekker uitgerust . Ik moet gewoon rustiger aan doen op vakantie. Het is echt niet erg als ik een stad niet in één keer in z'n geheel kan bewonderen .
Ik wil ook altijd alles zien op vakantie, maar om nou te zeggen dat ik doodmoe thuiskom: nee. Een paar uur slaapgebrek is niet hetzelfde als doodmoe bij mij.
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 19:25:20 #258
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62489502
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 19:16 schreef conleche het volgende:
Ik vind het ook heerlijk om te keutelen hoor, op vakantie. Toen ik een vriendje in New York had ben ik ook niet het Empire state building gaan beklimmen, nee, ik struinde gewoon dagenlang door de stad. Stapte lukraak een metro in en er dan weer uit, ging skaten in het central park en ging shoppen. Dat vind ik veel leuker dan al die zogenaamde highlights afstruinen. Strand vind ik ook fijn, niet de hele dag, maar zo'n uurtje of 2 na het luchen: heel aangenaam. Ik heb ook eilandje gehopt in Griekenland (aanrader!) en daar heb ik wel veel oudheden gezien, maar ook daar gingen we met een scootertje de eilanden rond en naar strandfeesten enzo....
Ja, maar dat ís ook leuk, Co! Je hoeft echt niet allemaal culturele tripjes te ondernemen, ook door de stad struinen kan heel leuk zijn. Mijn vakantiemotto is gewoon: stilzitten kan ik thuis ook wel. Dus ik wil gewoon zoveel mogelijk zíen. En dat hoeven heus geen highlights te zijn. Ik vind het leuk om door de stad te struinen, in parken te loungen en mensen te kijken . De laatste keer in Parijs ben ik naar de kermis geweest. Zo leuk . Als ik weer naar Parijs ga, wil ik met een leuke vrouw. Romantisch hand in hand langs de Seine lopen .
Niet meer actief op Fok!
pi_62489511
ik heb weleens zo'n all inclusive ding gedaan en ik moet zeggen dat ik op den duur wel blij was met de tennisbaan die er bijzat en de parachute achter de boot en de sauna, want ik werd het wel een beetje zat na dag 4. Dat komt ook omdat je echt 0 tijd kwijt bent met boodschappen doen, eten koken en dat soort dingen.......
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 19:28:06 #260
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62489561
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 19:25 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik wil ook altijd alles zien op vakantie, maar om nou te zeggen dat ik doodmoe thuiskom: nee. Een paar uur slaapgebrek is niet hetzelfde als doodmoe bij mij.
Nou ik dus wel. Toen ik naar Rome was geweest moest ik een paar dagen uitrusten. Maar dat was ook wel heel extreem. Elke dag deden m'n voeten zeer en de volgende dag nog steeds, maar toch moest ik er weer op uit van mezelf. En we zaten daar tijdens de hittegolf in een tentje... allemaal factoren die niet echt bevorderlijk zijn voor een goede nachtrust. Als ik weer ga, ga ik als het minder heet is (20-25 graden) en ik ga in een fatsoenlijk hotel .
Niet meer actief op Fok!
pi_62489566
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 19:11 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik snap dat niet . Ik zei vanavond nog tegen Mark: "Er zijn een heleboel dingen waar ik wel op wil beknibbelen. Ik hoef geen groot huis, ik hoef geen dikke auto voor de deur... Maar van m'n vakanties blijf je af. Ik wil iig één keer per jaar op vakantie, maar ik wil ook weekendjes weg kunnen."
Ik ga gewoon zonder hem op vakantie . Zijn wel al samen naar Londen geweest . Hij (en ik ook) vond het heerlijk, maar zou er zelf nooit zoveel geld aan uit willen geven. Ergens snap ik het ook wel, 6 maanden stufi weg omdat je een weekend ergens heen wil, het moet echt de moeite waard zijn. Dus zullen wij alleen naar landen/plaatsen gaan waar we echt wat mee hebben.

Ooit gaan we samen naar Japan . Dat vinden we allebei een superleuk land/cultuur en willen we ook allebei echt graag heen.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_62489607
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 19:28 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik ga gewoon zonder hem op vakantie . Zijn wel al samen naar Londen geweest . Hij (en ik ook) vond het heerlijk, maar zou er zelf nooit zoveel geld aan uit willen geven. Ergens snap ik het ook wel, 6 maanden stufi weg omdat je een weekend ergens heen wil, het moet echt de moeite waard zijn. Dus zullen wij alleen naar landen/plaatsen gaan waar we echt wat mee hebben.

Ooit gaan we samen naar Japan . Dat vinden we allebei een superleuk land/cultuur en willen we ook allebei echt graag heen.
Honey, gelukkig wordt je budget in de loop van de jaren wel wat ruimer, als je straks afgestudeerd bent en een commerciele baan hebt dan is het ineens nog maar 1/4e maandsalaris en dat komt toch al een stuk minder hard aan. En dan spaar je een halfjaartje voor drie weken Japan.
pi_62489621
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 16:50 schreef mspoez het volgende:
Wat voor dieet was dat ook weer Chico?
Nog even reageren . Een histamine-beperkend dieet, om te kijken of ik een histamine intolerantie heb.
pi_62489679
Wat ik ook echt superleuk vond was Corsica. Met de auto en een tentje rond het eiland en dan 3 dagen blijven staan en weer verder! Dat was wel met een vriendin trouwens. Meneer C. krijg ik met geen mogelijkeid in een tent
pi_62489688
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 19:28 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nou ik dus wel. Toen ik naar Rome was geweest moest ik een paar dagen uitrusten. Maar dat was ook wel heel extreem. Elke dag deden m'n voeten zeer en de volgende dag nog steeds, maar toch moest ik er weer op uit van mezelf. En we zaten daar tijdens de hittegolf in een tentje... allemaal factoren die niet echt bevorderlijk zijn voor een goede nachtrust. Als ik weer ga, ga ik als het minder heet is (20-25 graden) en ik ga in een fatsoenlijk hotel .
OK, dat van die moeie benen, dat herken ik wel. Maar na zo'n dag lopen ga je echt niet om 2 uur naar bed, ofzo. Dus je slaapt gewoon redelijk. EN dat bijkomen van moeie benen, nou ja, met een kantoorbaan is dat niet zo'n punt.
Soms hoef ik echt maar twee dagen weg om m'n hoofd helemaal leeg te krijgen Want dat vind ik belangrijker dan wat slaapgebrek of moeie benen: gewoon even afstand van alles.

Over drie weken een weekendje Madrid
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 20:13:23 #266
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_62490647
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 19:30 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Nog even reageren . Een histamine-beperkend dieet, om te kijken of ik een histamine intolerantie heb.
Ohjee. Hooikoorts door wat je eet, zeg maar?
Prrrrr
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 20:17:33 #267
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_62490736
Ik ging met ex elk jaar een weekend weg; kindjes uit logeren en wij van vrijdag tot maandag met zijn tweetjes. Was erg leuk altijd moet ik zeggen . We zijn in Londen geweest, Parijs, Berlijn, Barcelona (wauw wat een stad is dat) en dit jaar stond Florence op de planning. Leuk hoor, van te voren al bedenken wat je allemaal wil zien.

Deze kerst ga ik met mijn beste vriendinnetje en haar zoon en mijn kinders (die met zijn drietjes dan weer halfbroertjes zijn) naar EuroDisney. Ook leuk!
Prrrrr
pi_62490741
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 20:13 schreef mspoez het volgende:

[..]

Ohjee. Hooikoorts door wat je eet, zeg maar?
Eerder spontane buikgriep . Veel buikpijn en last van darmen/maag. En nog wat aanverwante klachten als misselijkheid, onregelmatige hartslag, lage weerstand (ik ben niet meer iedere paar weken ziek of zwaar verkouden ), chronische verkoudheid, vaak keelontsteking, moeilijk over infecties heen komen, hoofdpijn en schijnt dat zelfs mijn inspanningsastma ermee te maken kan hebben.

Maar ik heb vooral altijd buikpijn en een opgeblazen buik op ongewenste momenten .
pi_62490751
OH BTW mijn eetlijst voor de dag

O: amandelen (bio-amandelen hier zijn echt niet te vreten )
B: gebakken rijst
T: 1/2 komkommer
T: grapefruit
60 baantjes gezwommen, OK, so far voorbeeldig

D: man kookt. Vooraf courgettekoekjes (OK, wat feta, niet perfect), daarna gevulde paprika's met rijst en kruiden (SHE zou vallen over de rozijnen, ik vind dat prima ) en auberginepuree met volle yoghurt. Niet volmaakt, wel acceptabel.

DAN: Ik maak het toetje: een Libanese amandelrol met een miljoen kcal en lekker!!!

Oh ja, n ook nog een fles wijn

Morgen gaan we wandelen, misschien scheelt dat
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 20:21:08 #270
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_62490808
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 20:17 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Eerder spontane buikgriep . Veel buikpijn en last van darmen/maag. En nog wat aanverwante klachten als misselijkheid, onregelmatige hartslag, lage weerstand (ik ben niet meer iedere paar weken ziek of zwaar verkouden ), chronische verkoudheid, vaak keelontsteking, moeilijk over infecties heen komen, hoofdpijn en schijnt dat zelfs mijn inspanningsastma ermee te maken kan hebben.

Maar ik heb vooral altijd buikpijn en een opgeblazen buik op ongewenste momenten .
Goh wat goed dat dat zoveel effect heeft zegt Chico. En als je nou overgevoelig blijkt (wat wel lijkt te zijn, als ik dat zo lees) dan mag je dus nooit meer die dingen die je nu ook niet mag?
Prrrrr
pi_62490964
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 20:21 schreef mspoez het volgende:

[..]

Goh wat goed dat dat zoveel effect heeft zegt Chico. En als je nou overgevoelig blijkt (wat wel lijkt te zijn, als ik dat zo lees) dan mag je dus nooit meer die dingen die je nu ook niet mag?
Ik ben er een half jaar geleden al eerder op eigen initiatief mee begonnen. Toen werkte het heel erg goed, maar ik mocht vrij veel niet eten. Daarna ben ik een 'vrijere' versie aan gaan houden, en weer producten gaan introduceren. Dat lukte allemaal niet zo goed en bleef haken bij steeds dezelfde producten, dus nu ben ik naar de dietiste gegaan. Zij heeft me een nieuwe (strengere) eetlijst gegeven. Dat moet ik eerst 3 weken volhouden (wat me gemakkelijk afgaat zolang ik maar thuis ben en niet buiten de deur wil eten). Daarna gaat zij aangeven welke voedingsmiddelen (tomaat, mayo, eiwit en kruiden als eerste hoop ik, die mis ik het meest) we gaan toevoegen. Net zolang tot er niets meer 'mist' en we precies weten waar ik wel en niet gevoelig voor ben. Het is goed te doen, echt waar . Je moet je alleen helemaal erop instellen dat sommige dingen er tijdelijk even niet in zitten.

En zelfs al blijkt dat ik overal overgevoelig voor ben: ik heb ook nog pilletjes van de huisarts gekregen. Op momenten dat ik dan buiten de deur wil eten, kan ik een pilletje innemen. Het werkt redelijk goed, maar niet perfect: van frituurspul krijg ik nog steeds vreselijke buikpijn, en soms komt de pijn alsnog als de pil is uitgewerkt. Maar dan kan ik tenminste weer uit eten enzo . Nu, tijdens de 'testfase' kan dat nog even niet.

Ik voel me er echt goed bij als ik dit dieet volg . Val ook steeds (3x opnieuw streng begonnen) een paar kg af in de eerste week, mijn lichaam ziet ander eten echt als 'troep' die het dan meteen dumpt ofzo.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 18 oktober 2008 @ 20:36:18 #272
163650 Greys
pi_62491236
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 19:25 schreef conleche het volgende:
ik heb weleens zo'n all inclusive ding gedaan en ik moet zeggen dat ik op den duur wel blij was met de tennisbaan die er bijzat en de parachute achter de boot en de sauna, want ik werd het wel een beetje zat na dag 4. Dat komt ook omdat je echt 0 tijd kwijt bent met boodschappen doen, eten koken en dat soort dingen.......
Ik ga wel een paar uitstapjes met zus doen, maar dat zijn dus niet de piramides en de verre dingen van 7 uur reistijd heen en 7 uur terug. We gaan boottochtjes doen daar naar prachtige snorkeleilandjes. Al heb ik daarvan al wel een hilarisch hysterische recensie gelezen over iemand die het beschreef alsof de Titanic was vergaan, zoveel spartelende lichamen op 1 plek
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_62491571
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 20:36 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik ga wel een paar uitstapjes met zus doen, maar dat zijn dus niet de piramides en de verre dingen van 7 uur reistijd heen en 7 uur terug. We gaan boottochtjes doen daar naar prachtige snorkeleilandjes. Al heb ik daarvan al wel een hilarisch hysterische recensie gelezen over iemand die het beschreef alsof de Titanic was vergaan, zoveel spartelende lichamen op 1 plek
. Veel plezier trouwens, Egypte klinkt heerlijk relaxt en warm, zeker in de herfst.

Even stomme vraag tussendoor. Zo'n vetmeter die je in je handen moet houden (waardeloze dingen, ik weet het), meet die eigenlijk ook het vet dat op je borsten zit? Aangezien hij vooral je bovenlichaam meet ... dan zouden vrouwen met grote borsten en een slank lichaam dus altijd een hoog vetpercentage hebben volgens dat ding?

Ja ik ben vandaag gemeten, vandaar .
pi_62491632
Nou Viking, het is gelukt hoor, met de uitleg voor dummies! Voel ik me nu even een echte computerwizard, en dat op mijn leeftijd
Ik had op mijn laptop alleen maar foto's van werk, en niet van mijzelf, dus even wat foto's opgezocht en ingescand. Het is nu waanzinnig stoffig in mijn atelier, dus het lijkt wel of ik roos heb over iedere foto heen
Ook behoorlijk schadelijk voor mijn ego dat ik echt alléén foto's van mezelf kon vinden met kind, alsof ik na de geboorte als individu zelf niet meer echt meetel. De verhouding foto's kind : ik is ook ongeveer 10.000:1 hier in huis.

Hierzo dus:

edit: en weg

[ Bericht 18% gewijzigd door Laureline op 18-10-2008 23:26:18 ]
pi_62491681
Ik vind donker het leukst staan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')