spann0nd! Wat raar lijkt me datquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja tof he?
Ik ga met mijn zusje! D'r relatie ging plots over na 7 jaar en ze wilde toch graag een weekje weg dit jaar.
Dus ik ga zomaar zonder mijn vent op vakantie
Ik heb ook last van donkere haartjes op m'n bovenlip hoorquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:42 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, met een scheermes krijg ik stoppeltjes en het is dan sneller terug. Met een pincet... mwah, je moet eraan gewend rakenLiever dat dan een snor
Whehe, je reageert net als ikquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:43 schreef Ewelina het volgende:
O, en ik zou ook wel naar Egypte willenDie pyramides
![]()
Schijnbaar een rode met een uitdrukking van blije verrukkingquote:
Hey, ik studeer niet voor niets geschiedenisquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Whehe, je reageert net als ik.
Maar ik vraag me af of Greys wel naar de pyramides gaat? Misschien heeft ze wel een all inclusive vakantie geboekt en gaat ze alleen maar de hele dag aan het strand / bij het zwembad liggen.
O ja, Mexico staat ook nog op mijn lijstjequote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:48 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje en ik gaan vanaf het moment dat we geld hebben () een soort ABC doen
Beginnen met Argentinië ofzo, en eindigen in Zweden, ofzo
Lijkt me erg leuk
Nee, hij was bloedserieusquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik hoop overigens dat die handelaar een grapje maakte, vrouw ruilen voor kameel, omg
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, hij was bloedserieus![]()
. En Marks zus is erg
, dus ik had ws hetzelfde gedaan
.
er is daar meer te doen dan alleen die dingen hoorquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:49 schreef kaasplankje het volgende:
Greys! Egypte, wat ga je doen?duiken of in de zon liggen?
Naar Polen kan je binnenkort op de fiets!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:50 schreef Ewelina het volgende:
Mijn lijstje waar ik nog naartoe wil:
Polen
Rusland (Moskou)
Italië (Rome)
Australië (Grote Barrière rif)
Egypte
Amerika (tour door de VS)
Canada
Afrika, en dan naar die nationale parken
neequote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
er is daar meer te doen dan alleen die dingen hoor
wel eens van het woord 'cultuur' gehoord?
Het Stedelijk Museum van Cairo?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Veel te ver fietsenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:52 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Naar Polen kan je binnenkort op de fiets!
http://www.volkskrant.nl/(...)_Polen-Nederland_aan
Toevallig staat Egypte er wel om bekend dat je er supermooi kunt duiken.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
* motorbloempje doet niet aan zon, zee en strand-vakantiesquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het Stedelijk Museum van Cairo?Snobje
Meeste mensen gaan inderdaad enkel naar Egypte voor zon, zee en strans, hoor
Ga jij dan maar in die bloedhitte naar een ruïne kijken dan ga ik wel in de schaduw een biertje drinkenquote:
Dit laatste dus. Ze is er aan toe, een weekje zon/strand en ik klaag nietquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Whehe, je reageert net als ik.
Maar ik vraag me af of Greys wel naar de pyramides gaat? Misschien heeft ze wel een all inclusive vakantie geboekt en gaat ze alleen maar de hele dag aan het strand / bij het zwembad liggen.
Heh, met een beetje mazzel moet ik de komende jaren voor mijn werk heel veel reizen, o.m. Brazilie, Australie en Japan, hoop ik.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:50 schreef Ewelina het volgende:
Mijn lijstje waar ik nog naartoe wil:
Polen
Rusland (Moskou)
Italië (Rome)
Australië (Grote Barrière rif)
Egypte
Amerika (tour door de VS)
Canada
Afrika, en dan naar die nationale parken
Weet ikquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:53 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Veel te ver fietsen
Oh en ik was Praag vergeten
@Vik: ik kom er vandaan, vandaar
oh, duiken is daar geweldig schijnt jaquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Toevallig staat Egypte er wel om bekend dat je er supermooi kunt duiken.
Maar ik snap mensen die helemaal naar Egypte gaan om aan het strand te liggen ook niet. 2 jaar geleden was ik in Rome en toen waren er ook jongens van een jaar of 18 die de hele dag op de camping bleven. Ben je vlakbij Rome, ga je de hele dag op de camping zitten
.
Zie bovenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:49 schreef kaasplankje het volgende:
Greys! Egypte, wat ga je doen?duiken of in de zon liggen?
ben je nog nooit in Schotland geweest?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bwahaha, VikingHeb jij zoveel kamelen dan?
![]()
En ik wil naar Ierland en Schotland en Wales en Scandinavië (ongeveer alles)! En verder nog wel meer
Ben verder in London, Frankrijk, Chili en Australië geweest
M'n zus vertrekt maandag voor een paar weekjes naar PeruWas ze relatief kortgeleden ook al, lijkt op zich ook wel tof. Ik wil ook vakantie
Het Leids museum voor Volkenkunde? Daar moet ik binnenkort heen (schrijf een paper over de Lombok-schat).quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit laatste dus. Ze is er aan toe, een weekje zon/strand en ik klaag niet
Normaal kan ik niet tegen dat soort vakanties, maar een weekje hou ik dat wel vol!
Het is vanaf dat hotel 7 uur reizen naar Luxor, dus we hebben besloten dat niet te doen en haar interesseert dat soort dingen toch niet, dus dat ga ik nog eens met Heer G of met mijn vader doen, want die zijn daar wel voor te porren!
Ik was als kind al helemaal gek op piramides en al die spannende verhalen, de boobietraps die in de piramides gebouwd werden om de schatten veilig te stellen die bij de overledene werden gestopt voor het hiernamaals.
Ben toen ik klein was met mijn vader naar het Leids museum geweest en daar hadden ze ook gemummificeerde apen en die waren dan een stukje uitgepakt en dat vond ik zó spannend, leerachtig zag het er uit! En die verhalen, dat de hersenen via de neus met een haak werden verwijderd en in grafvazen (canopen) werden gestopt, net als andere ingewanden. Whoei! Toen vroeg ik aan pap of die vazen die daar stonden misschien open konden, want ik wilde er in kijken of er heel misschien nog ingewanden in zaten. En hij zei: "Ja, dat stáát er toch!? Dat ze open kunnen? Canopen! Can open!".![]()
Oke, je moet er bij geweest zijn denk ik. Sorry
Geen idee, want ik was toen zes ofzo (en helemaal lijp van die Egyptische zooi, heb er ook allemaal boeken van gekregen voor Sinterklaas enzoquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:58 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Het Leids museum voor Volkenkunde? Daar moet ik binnenkort heen (schrijf een paper over de Lombok-schat).
Heb je toevallig de Lombok-schat daar gezien?
Oh ik wil oowkquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ben je nog nooit in Schotland geweest?![]()
snél doen
Wales en Lake-District gaan wij deze zomer met de motor doen
Afgelopen zomer in Italië geweest met de motor, ook erg tof, maar het jaar daarvoor, toen we in Schotland waren, hele rondreis gemaakt, wow.... ik wil emigreren
Schotland is vast heel mooi, maar ook héél leegquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ben je nog nooit in Schotland geweest?![]()
snél doen
Wales en Lake-District gaan wij deze zomer met de motor doen
Afgelopen zomer in Italië geweest met de motor, ook erg tof, maar het jaar daarvoor, toen we in Schotland waren, hele rondreis gemaakt, wow.... ik wil emigreren
Duiken is fantastischquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oh, duiken is daar geweldig schijnt ja
later, als ik geld heb, ga ik ook leren duiken
maar ik ben gewoon geen 'relax' type in de vakantie.. wil dingen zien
Volgens mij ben jij sowieso geen relax-typequote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oh, duiken is daar geweldig schijnt ja
later, als ik geld heb, ga ik ook leren duiken
maar ik ben gewoon geen 'relax' type in de vakantie.. wil dingen zien
Lekker chillenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie boven
Maar in mijn geval wordt het snorkelen en in de zon liggen. En lezen. En eten
Ik kan niet duiken ivm mijn oren. Ik kan ze niet klaren. In een vliegtuig ook niet, dus dat was altijd dolle pret qua gierende pijn in mijn oren. Tot ik de Ear Plains ontdekte
Whehequote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:00 schreef conleche het volgende:
O CF, m'n appelchutney staat nu te pruttelen. Ging nog bijna de mist in zeg, ik zag zout aan voor suiker!! Dus ik had al een hele berg erop gestrooidGelukkig dacht ik toen dat het wel erg fijn eruitzag, en kon ik het meeste er wel afscheppen. Wel heb ik er, om het te hoge zoutgehalte te maskeren, extra ingedaan: lycheelikeur, appelstroop en 2 aardappelen, die schijnen het zout op te nemen. Moet ik zo wel eruithalen voordat ze tot moes zijn gekookt.
Serieus: ik gebruik nooit suiker! De Nederlandse zak zout zou ik wel herkennen, maar die in Belgie dus niet!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Whehe. Hoe kun je zout nou aanzien voor suiker?
. Ik moet bekennen dat ik de fles afwasmiddel wel eens aanzie voor olijfolie (grofweg dezelfde kleur), maar het is nog nooit echt mis gegaan
.
Lief, je hoeft je niet te verdedigen hoor! Gewoon doen waar jij zin in hebtquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:04 schreef Greys het volgende:
Als ik met Heer G op vakantie ben gaan we ook niet op het strand liggen. In Madeira afgelopen zomer wás er niet eens een strand te bekennen op het eiland. Dan gingen we elke dag iets bekijken of ergens een wandeltocht maken en dan 's middags lekker bij het zwembad liggen en poedelen.
Ik snap dat nietquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:09 schreef Chicolate het volgende:
Ik wil ook nog zoveel reizen. Helaas is mijn vriend meer het thuis zitten type, want vakantie is zo duur en daar ga je toch geen weken voor werken?
.
Erg he?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Lief, je hoeft je niet te verdedigen hoor! Gewoon doen waar jij zin in hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |