spann0nd! Wat raar lijkt me datquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja tof he?
Ik ga met mijn zusje! D'r relatie ging plots over na 7 jaar en ze wilde toch graag een weekje weg dit jaar.
Dus ik ga zomaar zonder mijn vent op vakantie
Ik heb ook last van donkere haartjes op m'n bovenlip hoorquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:42 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, met een scheermes krijg ik stoppeltjes en het is dan sneller terug. Met een pincet... mwah, je moet eraan gewend rakenLiever dat dan een snor
Whehe, je reageert net als ikquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:43 schreef Ewelina het volgende:
O, en ik zou ook wel naar Egypte willenDie pyramides
![]()
Schijnbaar een rode met een uitdrukking van blije verrukkingquote:
Hey, ik studeer niet voor niets geschiedenisquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Whehe, je reageert net als ik.
Maar ik vraag me af of Greys wel naar de pyramides gaat? Misschien heeft ze wel een all inclusive vakantie geboekt en gaat ze alleen maar de hele dag aan het strand / bij het zwembad liggen.
O ja, Mexico staat ook nog op mijn lijstjequote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:48 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje en ik gaan vanaf het moment dat we geld hebben () een soort ABC doen
Beginnen met Argentinië ofzo, en eindigen in Zweden, ofzo
Lijkt me erg leuk
Nee, hij was bloedserieusquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik hoop overigens dat die handelaar een grapje maakte, vrouw ruilen voor kameel, omg
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, hij was bloedserieus![]()
. En Marks zus is erg
, dus ik had ws hetzelfde gedaan
.
er is daar meer te doen dan alleen die dingen hoorquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:49 schreef kaasplankje het volgende:
Greys! Egypte, wat ga je doen?duiken of in de zon liggen?
Naar Polen kan je binnenkort op de fiets!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:50 schreef Ewelina het volgende:
Mijn lijstje waar ik nog naartoe wil:
Polen
Rusland (Moskou)
Italië (Rome)
Australië (Grote Barrière rif)
Egypte
Amerika (tour door de VS)
Canada
Afrika, en dan naar die nationale parken
neequote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
er is daar meer te doen dan alleen die dingen hoor
wel eens van het woord 'cultuur' gehoord?
Het Stedelijk Museum van Cairo?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Veel te ver fietsenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:52 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Naar Polen kan je binnenkort op de fiets!
http://www.volkskrant.nl/(...)_Polen-Nederland_aan
Toevallig staat Egypte er wel om bekend dat je er supermooi kunt duiken.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |