Gelukkig gaat het weer beter! En dat schamen... komt me bekend voorquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:37 schreef Merel het volgende:
[..]
Oh met mij gaat het wel weer hoorBehalve dan dat ik me doodschaam tegenover de mensen die er gister bij waren (gelukkig niet bij het hele overgeefgebeuren, maar toch) en me vandaag ook niet helemaal super voel. Volgens mij ben ik sowieso een beetje grieperig, ook los van de drank.
En ik heb vannacht gedroomd dat m'n kat hier bij mij in huis woondeBalen dat het niet echt zo is, maar het was een hele fijne droom. Suf hè.
Nu boodschappen doen. Wel makkelijk, elke week met hetzelfde SHE-lijstje!
in ponden?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:09 schreef Elwood1802 het volgende:
Wtf, toen ik gistermiddag woog was ik 107.6, en vandaag zelfde tijd ongeveer 106,1
Ookquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:02 schreef vamperotica het volgende:
Je hebt wél iets voor het kind gekocht?
Weet je man het al?quote:
met iets bijpassends voor jezelf?quote:
Die heeft ze betaaldquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Weet je man het al?
Want je hebt zo te horen ook gruwelijk veel geld aan jezelf uitgegeven?
Jij bent echt goedquote:
Sexy!!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:19 schreef k_i_m het volgende:
Als ik er nou niet mee naar buiten ga, kan ik ze vanavond in bed aanhouden.
Oh god, nou is mijn mental image van jou een soort yetiquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:27 schreef k_i_m het volgende:
Uggs en harige benen. Wie kan het daar nou niet op.
Met mijn oksels is niks mis. Die doe ik altijd onder de douchequote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh god, nou is mijn mental image van jou een soort yeti![]()
Ga die benen scheren kreng en neem je oksels mee!
kg jeweetzelluf!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:25 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
in ponden?of kilo?
![]()
btw dat zegt niks als je wat water drinkt oid wordt je toch ook zwaarder?
Ik had ze graag willen lenen, toen ik nachtenlang ganzen weg moest jagen bij de ontploffingslocatie. Dat was echt koudquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:32 schreef conleche het volgende:
Over UGGS: toen ik mindhunters deed, in 2001 of zo, waren er tientallen paren Uggs aanwezig, om de poezelige voetjes van de acteurs warm te houden tussen de opnames door. Op het einde toen we kledingverkoop hielden voor de crew, wilde echt niemand die dingen hebben, ondanks dat ze echt bijna voor niks waren en moet je nu zien....
Een kut die wollig is van binnen?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:34 schreef SHE het volgende:
Die klote dingen zijn des duivels. Ze zijn fucking lelijk en naar en iedereen heeft ze..maar als je ook maar 1 teen in die warme wollige binnenkant propt dan wil je'm er nooit meer uit trekken
Het is een KUT! Een verdomde, verfoeilijke KUT!!!![]()
SHE ligt op de bank in haar jammies met uggs eronder!!!
Het is een virus!!!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:34 schreef SHE het volgende:
Die klote dingen zijn des duivels. Ze zijn fucking lelijk en naar en iedereen heeft ze..maar als je ook maar 1 teen in die warme wollige binnenkant propt dan wil je'm er nooit meer uit trekken
Nou, ik niet. Als ik het op die manier doe, dan blijven er echt superveel haartjes achter. Ik moet echt scheergel gebruiken.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:35 schreef conleche het volgende:
Ik vind scheren easy! Ik zit in bad, gooi een been de lucht in (direct weer een oefenin;, combinette FTW) en roetsj, roetsj, klaar is Co.
Ja die gel gebruik ik ook, da wask nog vergeten.....quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:37 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nou, ik niet. Als ik het op die manier doe, dan blijven er echt superveel haartjes achter. Ik moet echt scheergel gebruiken.
Alhoewel het verhaal van k_i_m me er wel aan herinnert dat ik ze weer moet ontharen
Ik moest vroeger altijd dit soort schoenen aanquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:34 schreef SHE het volgende:
Als ik mijn benen dan in bad stop, dan is de gel er alweer af voordat ik goed en wel met scheren begonnen benquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja die gel gebruik ik ook, da wask nog vergeten.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |