vaudtloosquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:50 schreef Isabeau het volgende:
Topictitel aangepast speciaal voor Moblo, zo goed, babe
Dat laatste lijkt me niet heel idioot, nee. Is het bij jou de laatste tijd minder geworden?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:55 schreef Isabeau het volgende:
En oh wacht, ik vergeet dit weer neer te plempen (had het na het slotje geplaatst)
Ja, ik denk het wel, want een allergie heeft te maken met je immuunsysteem en met een lagere weerstand wordt bedoeld dat je immuunsysteem niet optimaal functioneert (en dat kan ook door kou en zo heeft het roepen van 'niet zonder jas naar buiten want dan wordt je verkouden' toch een valide grondslag).
Zo denk ik ook dat mijn akelige allergieën van het afgelopen jaar te wijten zijn aan een verminderd werkend immuunsysteem door stress. Ik heb nog steeds een beetje hoop dat het weer verdwijntReactie voor CF
Jah, dat doe ik ook altijd. Ze zetten namelijk best wel uitquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:35 schreef motorbloempje het volgende:
@CF:
heb een recept waarin staat dat ik na het maken van de vellen deze een paar minuten moet koken, klopt dat?![]()
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:53 schreef ColdFeet het volgende:
OHOHOHWe zijn een beetje aan het plannen wat we met de vakantie gaan doen
Waarschijnlijk twee delen: het noordelijke, met Johannesburg, het Krugerpark, Sodwana Bay of St Lucia, Drakensbergen en Lesotho en dan weer terug naar JHB, en dan vliegen naar Kaapstad, daar de Tuinroute of een deel ervan, via de Great Karoo terug.
Zin
You make mequote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:27 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
fotoooooooooo's!!!!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:55 schreef motorbloempje het volgende:
de eerste lasagnebladen falicant mislukt: veelste dik natuurlijk![]()
dus die heb ik in reepjes gesneden en daar ga ik morgen een pastasalade van maken
de rest dus braaf nog een keer door de pastamachine gehaald, en nu liggen er een stuk of 8 mooie lasagnebladen te wachten om 'gebouwd' te worden.
Straks nog even de bechamelsaus maken en dan stapelen.
ciabattadeeg is ook bijna klaar, evenals de italiaanse dips en het toetje
Irish Bastard, tot uurtje of 7
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Goeiemorgen, DH(of goedemiddag...) Ik denk dat dat gehockey trouwens niet zo best is voor je rug tijdens de behandeling, misschien moet je 12 weekjes maar niet gaan hockey'en
![]()
D_Hquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:17 schreef Den_Haag het volgende:Weer terug van college en me jongste nichtje bekijken. 3 weken oud nu
![]()
Zo weer aan de studie. straks ff 4 hoofdstukken lezen over een boek sustainability.
Net apart rit terug. Bij Zoetermeer ziet een opa volledig een remmend vrachtwagentje over het hoofd. Vol erin en zo geschrokken dat hij zelfs daarna nog geen eens remt. De vrachtwagen heeft hem maar afgeremd met de achterbumper.
Bel ik 112 om de politie te waarschuwen (rijbanen lagen vol met troep, etc) is die muts daar zo in paniek dat ze me doorverbind met de ambulance-dienst en hun vertelt dat er voor mijn deur een ongeluk is gebeurd. Alsof ik op de A12 woon
[..]
![]()
maar verder
![]()
Nee, maar vind het wel zo netjes om even de politie te waarschuwen als een van de bestuurders de weg echt kwijt is.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:28 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
D_Hwas je de held van de dag?
tjeeeses vrouwen en communiceren pfff
Ik ben trots op je beste vrindquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:36 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Nee, maar vind het wel zo netjes om even de politie te waarschuwen als een van de bestuurders de weg echt kwijt is.
oeh lekkerquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:36 schreef ColdFeet het volgende:
Iemand zin om over eten te praten? Ik ben een Libanese amandelrol aan het maken en de vulling is ZO LEKKER
Is dat een soort stol ofzo CF?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:36 schreef ColdFeet het volgende:
Iemand zin om over eten te praten? Ik ben een Libanese amandelrol aan het maken en de vulling is ZO LEKKER
Gemalen amandelen, suiker, kaneel en oranjebloesemwater. En dat heeft idd een spijs-achtige consistentie en het is echt heerlijkquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:46 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
oeh lekkermet amandelspijs? vertel vertel
Maak je een foto als ie af is?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:55 schreef ColdFeet het volgende:
Gemalen amandelen, suiker, kaneel en oranjebloesemwater. En dat heeft idd een spijs-achtige consistentie en het is echt heerlijkZometeen in filodeeg wikkelen en bakken en bestrooien met poedersuiker en kaneel
Owké en gaat ie dan de oven in ofzo? Is dat een soort nagerecht? Of meer een zoet hapje voor bij de thee?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Gemalen amandelen, suiker, kaneel en oranjebloesemwater. En dat heeft idd een spijs-achtige consistentie en het is echt heerlijkZometeen in filodeeg wikkelen en bakken en bestrooien met poedersuiker en kaneel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |