Dat is wel leuk, lijkt mequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:42 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, ik weet dat het stom is. Maar als ik maandag met die studenten aan het werk ben, vind ik wel weer dat ik echt een toffe baan heb
Misschien moet ik dat maar doenquote:
'Afscheid nemen bestaat niet....'quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:55 schreef motorbloempje het volgende:
'al onze medewerkers zijn in gesprek, een ogenblik geduld alstublieft...'
*neurie*
Doe-hoe-hoen! Dronken mensen kijken als je zelf nuchter bentquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:20 schreef ColdFeet het volgende:
Oh en: dilemma. Zal ik naar de stad gaan, waar de Mr al een paar uur zit te teilen met een vriend? Wel leuk om er nog even uit te gaan, maar dan zul je zien dat zij half teut zijn, terwijl ik een broodnuchter studiehoofd heb
You're right, ik ga even bellen!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:20 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Doe-hoe-hoen! Dronken mensen kijken als je zelf nuchter bent
Veel gehoest, sollicitaties de deur uit, bijwerken met wat vakken en net gedag gezegd tegen mijn beste (studie)vriend die even op bezoek was. Twee handen op één buik.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:14 schreef ColdFeet het volgende:
Steer! Wat heb jij zoal gedaan, de afgelopen week?
Wow, dat had ik 10 jaar geleden al doorquote:Gsm veroorzaakt allergie
Uitgegeven: 17 oktober 2008 11:50
Bellen met een gsm kan allergieën veroorzaken. Dat meldt de British Association of Dermatologists.
Mensen die te veel gebruik maken van een mobiele telefoon kunnen hier last van krijgen. Na verschillende onderzoeken blijkt dat jeukende uitslag op de kaken of oren kan komen doordat de huid in contact komt met het nikkel op de telefoon.
Volgens de onderzoekers is het handig als artsen deze allergie in hun achterhoofd houden. Nu weten veel artsen nog niet dat het gebruik van de mobiele telefoon uitslag kan veroorzaken en sturen ze patiënten met de onverklaarbare uitslag weer naar huis. Maar het kan dus zijn dat het van de gsm komt.
De uitslag kan ook ontstaan op de toppen van je vingers. Die ontstaat doordat er teveel ge-sms't wordt. Voor een eerder onderzoek werden 22 populaire telefoons getest op de hoeveelheid nikkel. In tien van de telefoons werd nikkel aangetroffen.
Grappig, vandaag nog stukkie erover geschreven voor m'n werk.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wow, dat had ik 10 jaar geleden al door
Ik had vroeger een mooie strakke Xenium en die was helemaal van metaal. En ik heb een nikkelallergie. Ik had al snel door dat die enorme rode uitslag op mijn wang van mijn telefoon wasquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:11 schreef Stereotomy het volgende:
Grappig, vandaag nog stukkie erover geschreven voor m'n werk.
Maar meeste telefoons hebben plastic oppervlak, zou ik zeggen. Maar kunt er weinig zinnigs over kwijt als je het rapport zelf niet hebt gelezen natuurlijk.
Was aan het kletsen met een vriend van me van toneel. Ging nergens over eigenlijk. Hij is homo en legde uit welke condooms het meest geschikt waren voor sex voor het geval dat ik ooit nog aan de mannenliefde zou gaan.quote:
iddquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 02:18 schreef Stereotomy het volgende:
Was aan het kletsen met een vriend van me van toneel. Ging nergens over eigenlijk. Hij is homo en legde uit welke condooms het meest geschikt waren voor sex voor het geval dat ik ooit nog aan de mannenliefde zou gaan.
Ik heb de starwarsprinses weer gezien, maar ik herkende haar in eerste instantie nietquote:
Jaquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:37 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Mogguh Leintjeuh!!bij jou ook zo lekker weertje?
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had vroeger een mooie strakke Xenium en die was helemaal van metaal. En ik heb een nikkelallergie. Ik had al snel door dat die enorme rode uitslag op mijn wang van mijn telefoon wasDaar had ik geen arts voor nodig, maar ik heb het wel in mijn oren geknoopt voor eventuele patiënten in de toekomst. Je kwam dat idd nooit in studieboeken of zo tegen.
Nou de tafel gaat niet werken met een zeer actief bijna tweejarig ventje erbij dus we doen alles op het losse keukenstuk zetten..quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:37 schreef ColdFeet het volgende:
Leuk, dan heb je nog meer dan genoeg tijd om de tafel mooi te dekken! Wie komen er allemaal, moeder, zus en partners?
Als het de wang is aan de kant waar je je telefoon het meest vasthoudt en je telefoon lijkt verdacht (dus geen typische plastic nokia...) dan zou het je telefoon kunnen zijn. Ik had het de ene keer ook veel erger dan de andere keer, maar nadat het me opviel duidelijk verbonden (quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:50 schreef ColdFeet het volgende:Sinds ik in Belgie woon, heb ik, met enige regelmaat, een soort eczeemplek tussen wang en kin
Dat zou toch niet van mn telefoon komen?
Mogge, trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |