abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 10:40:21 #51
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_62479482
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 10:38 schreef Greys het volgende:
Vivke, dan ga je maar een keer mee
Op 11 januari staat dezelfde show in de Stadsschouwburg in Utrecht! Wat te doen, toevallig?

Wat een klotenieuws over Mama-Viv
Als je wilt weet je me te vinden he? Voor wat dan ook! Je weet wat ik bedoel
Oh, dat lijkt me superleuk! Ga ik in mijn agenda zetten!

En je bent lief, ik wist het al, maar het is leuk om nog een keer te horen
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 10:40:43 #52
331 Merel
Be here now.
pi_62479490
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 10:34 schreef Vivi het volgende:

En het gaat niet zo best met mijn mama qua gezondheid , dus ik ben ff wat minder aanwezig hier, mijn hoofd staat er even niet zo naar. Maar, I love you all!
Ik zat net te typen terwijl je dit postte, dus dat bedoel ik, ik moet me niet aanstellen als er andere mensen zijn met wie het veel rotter gaat. Sterkte!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 10:45:15 #53
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_62479578
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 10:38 schreef Merel het volgende:
Ik wil allemaal leuke aardige dingen tegen iedereen zeggen, maar ik voel me beroerd! Gisteravond niet gegeten, maar al het eten kwam er wel uit toen ik moest overgeven. Eigen schuld, want veel te veel gedronken, maar ergens kan ik niet geloven dat het alléén maar daaraan ligt, want normaal word ik nooit zo beroerd. Ik schaam me echt kapot En ik ontdek net in de sentbox van m'n mobiel dat ik McSex gesmst heb en dat was ook niet de bedoeling En vanavond heb ik een familiefeestje waar iederéén een partner meeneemt, ik ben echt de enige die alleen is. Blurgh. En tegelijkertijd voel ik me nog stommer omdat ik over kleine dingetjes zit te zeiken terwijl anderen het veel rotter hebben!

Maar ontopic, door overgeven en te veel alcohol weeg ik nu natuurlijk wel belachelijk weinig
Rent A Friend!!
pi_62479597
De grap met auto's is dat er zo veel electronica in zit tegenwoordig, dat het echt bakken met geld kost als er een reparatie om de hoek komt kijken. Beetje jammer altijd.

Ik vertrek vrijdag naar Japan en heb van de week een brief van de belastingdienst gekregen dat ik nu echt mn aangifte moet invullen dus dat ben ik nu aan het doen. En dan lekker 3 weken door Japan reizen. Heb mijn India log van vorig jaar net omgebouwd naar Japan log. Ga proberen af en toe wat te posten daar.
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 10:48:57 #55
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_62479639
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 10:46 schreef Liejannuh het volgende:
De grap met auto's is dat er zo veel electronica in zit tegenwoordig, dat het echt bakken met geld kost als er een reparatie om de hoek komt kijken. Beetje jammer altijd.

Ik vertrek vrijdag naar Japan en heb van de week een brief van de belastingdienst gekregen dat ik nu echt mn aangifte moet invullen dus dat ben ik nu aan het doen. En dan lekker 3 weken door Japan reizen. Heb mijn India log van vorig jaar net omgebouwd naar Japan log. Ga proberen af en toe wat te posten daar.
Ik hou m in de gaten 8) ik ga vandaag even proberen mijn rugzak te vinden in de berging en mijn Japan Railpas aanvragen
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 18 oktober 2008 @ 10:50:09 #56
163650 Greys
pi_62479669
Merel, elk nadeel hep ze voordeel inderdaad, want jij bent door je gekots een stuk lichter en ik bedacht me net dat ik door het betalen van die 1100 euro zometeen ook een stuk lichter ben
En jij gaat vanavond gewoon ab-fab solo naar dat feestje en dan is de helft jaloers op je omdat jij niet onder de duim en de plak zit.

We zouden hier om half elf weg gaan om de Smart en de reispapieren te halen, maar Heer G ligt nog te ronken. Pffffff.

Viev, 11 jan. is een deal!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_62479688
Kaas, ik zal even een mooie meeting-plaats verzinnen.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 18 oktober 2008 @ 10:52:45 #58
163650 Greys
pi_62479714
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 10:46 schreef Liejannuh het volgende:
Dat is inderdaad precies de ellende. Daar hebben we het toevallig op de heenweg naar onze Utrecht-meet nog met Loveli-de-techneut over gehad in de auto Heer G heeft dus een kever en een Volkswagen 411, uit respectievelijk 1961 en 1972 en daaraan kan je dus alles zelf repareren als er iets kapot is. Dat kan je met de moderne auto's met al hun electronica wel vergeten.
quote:
Ik ga het in de gaten houden! En vrijdag al!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_62479801
Ik begin ook lichte stress te vertonen nu. Ik heb een hele drukke week en heb het gevoel dat ik vooral niet voorbereid ben.
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 11:01:44 #60
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62479894
spannend liejannuh!!

@ vivi: veel sterkte!
@ merel: ik snap t hoor, zo voelde ik me ook op die bruiloft vorige week... maar laat je niet kisten!!!

@ miss-S: de rustdag is geloof ik wel belangrijk voor je spieropbouw...anders breek je weer af wat je opbouwt ofzo, ik kan t niet goed uitleggen maar er zit een idee achter...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 11:01:45 #61
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_62479896
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 10:57 schreef Liejannuh het volgende:
Ik begin ook lichte stress te vertonen nu. Ik heb een hele drukke week en heb het gevoel dat ik vooral niet voorbereid ben.
Ach, stap gewoon die jet in en gaan met die banaan, gelukkig ga ik een week later want ik moet ook nog vanalles doen
pi_62479908
Net een volkoren pistoletje met filet americain op
Niet zo heel veel omdat het toch al een beetje laat is om te ontbijten

Zometeen nog wel wat fruit en dan als lunch nog een volkoren pistoletje
Daarna naar mijn vriend toe, geen idee wat het avondeten zal zijn (hopelijk geen pizza zoals de laatste paar keer)
Maar verder zal ik ook niets eten vandaag dus het zal wel meevallen
pi_62479912
Merel, ik ken die tegenzin wel (nou ja, al een tijdje niet meer ) maar alle familieleden komen om andere familieleden te zien, niet om met hun lief te babbelen. Dus het is niet alsof je de hele avond stil in een hoekje hoeft te zitten
pi_62479926
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 11:01 schreef kwakveense het volgende:
spannend liejannuh!!

@ vivi: veel sterkte!
@ merel: ik snap t hoor, zo voelde ik me ook op die bruiloft vorige week... maar laat je niet kisten!!!

@ miss-S: de rustdag is geloof ik wel belangrijk voor je spieropbouw...anders breek je weer af wat je opbouwt ofzo, ik kan t niet goed uitleggen maar er zit een idee achter...
Maar afwisselen met hardlopen klinkt dan ook niet echt goed?
Ik kan natuurlijk ook beide op 1 dag doen......
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 11:04:14 #65
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62479945
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 11:02 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Maar afwisselen met hardlopen klinkt dan ook niet echt goed?
Ik kan natuurlijk ook beide op 1 dag doen......
geloof dat ik ergens in t tiptopic las dat een vand e diehard bodybuilders daar zei dat afwisselen me thardlopen ideaal was... t is meer dat je als je je spieren "opdracht" geeft om te groeien, door die oefeningen, een dag later dat weer doen geen positief effect heeft. maar rennen is natuurlijk iets heel anders...
pi_62480009
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 11:04 schreef kwakveense het volgende:

[..]

geloof dat ik ergens in t tiptopic las dat een vand e diehard bodybuilders daar zei dat afwisselen me thardlopen ideaal was... t is meer dat je als je je spieren "opdracht" geeft om te groeien, door die oefeningen, een dag later dat weer doen geen positief effect heeft. maar rennen is natuurlijk iets heel anders...
Dan doe ik dat gewoon
Over een uurtje voor het eerst de SHE oefeningen
pi_62480060
Nog even iets (zat opeens te denken)
Is dat thuisschema van SHE eigenlijk wel voor mensen die nog echt overgewicht hebben?
Kan ik niet beter nog thuis gebruik maken van mijn cardio apparaten ipv deze oefeningen?
pi_62480293
Sterkte voor iedereen die het nodig heeft.

@Co: Wat een prachtige poezel!

Ik heb er ook weer een aanlooppoezel bij.
Ze kwam al vaak binnen maar van de week hoorde ik dat ze door vorige bewoners achtergelaten is, dus ze is nu officieel van mij.
Of ik van haar.

En een van de buurtkaters is ook niet weg te slaan, maar die heeft een baasje dus ik weet niet goed hoe ik daar mee om moet gaan.
Als ik hem er beneden uitdoe, komt 'ie direct via een bovenraampje weer binnen.

@Viking: niets leuks gevonden bij de kringloop dus?
Vond je het wel leuk om er rond te snuffelen of is het niet voor herhaling vatbaar?
pi_62480405
voor Viev en de mama
Veel plezier voor de vakantiegangers!
Sterkte voor iedereen die verkouden/ziekjes is
En voor de alcoholkotsers onder ons!

Het is al eeeuwen geleden dat Vampje alcohol opheeft, volgens mij lig ik van een half glas wijn onder de tafel!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_62480421
En nog een dikke voor een ieder die ik vergeten ben.
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 11:41:10 #71
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62480616
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 11:09 schreef Miss_S het volgende:
Nog even iets (zat opeens te denken)
Is dat thuisschema van SHE eigenlijk wel voor mensen die nog echt overgewicht hebben?
Kan ik niet beter nog thuis gebruik maken van mijn cardio apparaten ipv deze oefeningen?
nee hoor, krachttraining is goed voor iedereen, juist ook met overgewicht. spieren helpen je verbranding omhoog... alleen maar cardio zorgt voor spierafbraak. je verbrandt wel vet en calorieën ook, maar als je spieren bouwt en tussendoor cardio doet (op de andere dagen) vergroot je gewoon t energiegebruik vn je lichaam. plus t is goed voor je houding en postuur en strak lijf. (in dezen ben ik het geheel eens met de bodybuild heren in t tiptopic)
pi_62480631
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 11:41 schreef kwakveense het volgende:

[..]

nee hoor, krachttraining is goed voor iedereen, juist ook met overgewicht. spieren helpen je verbranding omhoog... alleen maar cardio zorgt voor spierafbraak. je verbrandt wel vet en calorieën ook, maar als je spieren bouwt en tussendoor cardio doet (op de andere dagen) vergroot je gewoon t energiegebruik vn je lichaam. plus t is goed voor je houding en postuur en strak lijf. (in dezen ben ik het geheel eens met de bodybuild heren in t tiptopic)
Houding en postuur is inderdaad wel goed, maar van dat strakke lijf zie je dan nog niet zoveel onder het vet
Maar goed ga het wel gewoon doen NU
pi_62480656
Vivi, wat een naar nieuws. Het is erg hè, als je om je ouders ernstig bezorgd gaat raken, dat word je zelf ook ineens zo kwetsbaar. Ik had gevoel dat tenminste wel. Kan ook niet goed meer tegen ziekenhuizen. Sterkte met de uitslag dus!

Minor problem: ik weeg ineens weer 62,9 . Dat is mijn straf voor gisteravond natuurlijk.
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 11:44:33 #74
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_62480657
Greys en Liejannuh; auto's moeten het gewoon doen en niet te veel kosten, dan zijn ze niet meer leuk.
Vivi, sterkte met je mama, wat naar zeg.
Merel:Ik heb ook (schaam) na een etentje waarbij de wijn al vloeide nog verder in mijn eentje zitten drinken gisteren en ik heb met ex zitten msnen en dat was niet leuk want hij kan er echt niet over praten of wil niet of weet ik niet en ik ben het laatste stukje van de avond even kwijt maar toen ik net bij mijn pc kwam lag de telefoon ergens achter gegooid en de inhoud van mijn fles wijn op de grond dus ik vermoed nu dat ik hem nog heb gebeld maar ik weet het dus niet zeker...*baal*
Prrrrr
pi_62480746
sterkte met mams Viv

goedemorgen dames

hier weer goed nieuw: 2 ons eraf en ben vandaag dus officieel 19kg kwijt: 68,5kg!

Nog een kilo en ik ben er écht 20 kwijt, ongelofelijk, een zak kattengrind die ik niet eens opgetild krijg minder!

Zo maar 's omkleden, René nog voor een paar dingetjes naar de winkel sturen en aan de slag voor vanavond en morgen Heb me voorgenomen om niet teveel te proeven en snoepen van wat ik allemaal ga klaarmaken, dus ga me daar ook proberen aan te houden.

Vanmiddag staat ook nog een rondje hardlopen op de planning, dus moet wel even doorbikkelen

Maar mn rustmomenten zal ik nog wel even lurken hier
Ja doei.
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 11:49:50 #76
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62480750
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 11:42 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Houding en postuur is inderdaad wel goed, maar van dat strakke lijf zie je dan nog niet zoveel onder het vet
Maar goed ga het wel gewoon doen NU
als je geen krachttraining doet komt er straks onder je vetjes een veel slapper lijf tevoorschijn omdat je vrolijk flink wat psieren hebt weggetraind met veel cardio enneh, ook onder vet zie je spieren. gespierdere benen en armen flubberen echt veeeeeeel minder...
plus hoe meer spieren je hebt, hoe meer vet je verbrandt als je cardio tussendoor doet.
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 11:53:08 #77
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_62480807
Wauw wat goed Moblo!! Gefeliciteerd!
Prrrrr
pi_62480814
MsPoez Je blijft je er steeds kut over voelen als je het contact niet definitief verbreeekt. Niet doen joh, MSN'en met je ex
pi_62480840
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 11:44 schreef Laureline het volgende:
Vivi, wat een naar nieuws. Het is erg hè, als je om je ouders ernstig bezorgd gaat raken, dat word je zelf ook ineens zo kwetsbaar. Ik had gevoel dat tenminste wel. Kan ook niet goed meer tegen ziekenhuizen. Sterkte met de uitslag dus!

Minor problem: ik weeg ineens weer 62,9 . Dat is mijn straf voor gisteravond natuurlijk.
Ik heb dat ook met ziekenhuizen ja....
Mn ( toen) kleinste moest op een gegeven moment een weekje ziekenhuis, hetzelfde waar mn moeder overleden is. Ik ben er 1 nacht blijven slapen en papa de rest. Overdag ging het nog wel, maar 's nachts...Men wat heb ik liggen malen, piekeren en janken die ene nacht.
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 11:57:48 #80
331 Merel
Be here now.
pi_62480879
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 11:44 schreef mspoez het volgende:
Merel:Ik heb ook (schaam) na een etentje waarbij de wijn al vloeide nog verder in mijn eentje zitten drinken gisteren en ik heb met ex zitten msnen en dat was niet leuk want hij kan er echt niet over praten of wil niet of weet ik niet en ik ben het laatste stukje van de avond even kwijt maar toen ik net bij mijn pc kwam lag de telefoon ergens achter gegooid en de inhoud van mijn fles wijn op de grond dus ik vermoed nu dat ik hem nog heb gebeld maar ik weet het dus niet zeker...*baal*
mspoezie toch! Ik heb de stukjes die je gisteravond weer heb weggehaald gemist, maar ik vind het echt kut voor je allemaal
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_62480907
mspoez

ik heb gelukkig totaal géén idee van hoe je je voelt, maar ik leef wel met je mee
Ja doei.
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 11:59:11 #82
331 Merel
Be here now.
pi_62480909
Kwak hoe gaat het eigenlijk met je 10-dagen-plan?
pi_62481180
Aan iedereen die zich naar voelt een dikke kus!

Eetplan van gister en uiteindelijk gegeten:
O: gekookt eitje (al op)
T: cracker met zelfgemaakte eiersalade.
L: paprikarauwkost met gegrilde kipfilet groentensoep en stukje chocola
T: magere kwark met uitgeperst limoentje en zoetstof
T: hardlopen (7k)
T: wodka
D:rundervink met gewokte spinazie met wat geroosterde pijnboompitjes. En bloemkool
T: kwark, zoetstof en 2 langevingers erdoor gekruimeld
T: 4 magere knakworstjes met ketchup en mosterd
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 12:16:19 #84
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_62481198
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 11:53 schreef ColdFeet het volgende:
MsPoez Je blijft je er steeds kut over voelen als je het contact niet definitief verbreeekt. Niet doen joh, MSN'en met je ex
Sorry. Hij belde om iets te vragen over belastingen enzo en ik zei, ik kom zo op msn want ik ben de kindjes op bed aan het leggen, daar kwam het door. Heb hem uit mijn lijst gegooid nu, hij had me toch al geblokkeerd ook volgens mij, op Hyves tenminste wel. Ik ga het ook maar niet meer doen, ik ga het toch niet snappen waarom het gegaan is zoals het gegaan is... Ik baal er wel flink van, maar ok, dat zal wel slijten.

Jullie zijn lief, dankjewel.
Prrrrr
pi_62481317
Maar waarom zou hij nog afhankelijk van jou moeten zijn, Poez? Hij regelt z'n eigen zaakjes maar, toch? Dat heb je ervan, als je je zo gedraagt.
Volgens mij is het allemaal typisch een gevalletje beste stuurlui: een buitenstaander ziet moeiteloos wat er mis gaat, maar als je er zelf tot over je oren inzit, is het niet zo makkelijk om te bedenken wat het goede is...
pi_62481438
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 11:49 schreef kwakveense het volgende:

[..]

als je geen krachttraining doet komt er straks onder je vetjes een veel slapper lijf tevoorschijn omdat je vrolijk flink wat psieren hebt weggetraind met veel cardio enneh, ook onder vet zie je spieren. gespierdere benen en armen flubberen echt veeeeeeel minder...
plus hoe meer spieren je hebt, hoe meer vet je verbrandt als je cardio tussendoor doet.
We zullen zien
Net voor het eerst het schema af gewerkt, is goed te doen
Ben benieuwd of ik iets van resultaat krijgt te zien
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 12:34:31 #87
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62481490
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 11:59 schreef Merel het volgende:
Kwak hoe gaat het eigenlijk met je 10-dagen-plan?
best wel goed! gezien t feit dat ik voornamelijk aan t rennen ben naar concerten mn werk en mn nieuwe huis enzo. gisteren alleen een non-dag gehad, heel erg lopen vreten op stations en in de trein. vanavond weer concert maar heb nu beter voorbereid eten bij me dan gisteren...

ben (met vandag erbij) op de helft en ben in elke categorie (caloreën, bewegen, ontbijt) 1 keertje misgegaan. t ontbijt dat ik niet heb egeten was trouwens de eerste dag, toen ik mn 10-dagen plan tussen de middag maakte, dus dat kon eigenlijk al niet meer

ben wel tevreden, ik ben al 8 ons kwijt en voel me veel beter, t is ook een utidaging om op zo'n stressdag als vandaag toch mn geplande 1200 ckal te eten (wok 2 go ipv patat onderweg bijvoorbeeld)
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 12:36:11 #88
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62481511
oh en nu ga ik echt weg, m'n nieuwe huis schoonmaken. ben doodmoe, en heb er geen zin in, maar t moet toch echt even, want ik wil morgen echt al gaan verven en niet alleen schoonmaken.

was van plan vanochted voor 10 uur daar te zijn, da al goed mislukt maar ja, was wellicht ook wat ambitieus
pi_62481524
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 12:36 schreef kwakveense het volgende:
oh en nu ga ik echt weg, m'n nieuwe huis schoonmaken. ben doodmoe, en heb er geen zin in, maar t moet toch echt even, want ik wil morgen echt al gaan verven en niet alleen schoonmaken.

was van plan vanochted voor 10 uur daar te zijn, da al goed mislukt maar ja, was wellicht ook wat ambitieus
wat nou geen zin hebben?

het is je nieuwe huis waar je zo op hoopte!

je maakt maar zin
Ja doei.
pi_62481636
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 12:34 schreef kwakveense het volgende:

[..]

best wel goed! gezien t feit dat ik voornamelijk aan t rennen ben naar concerten mn werk en mn nieuwe huis enzo. gisteren alleen een non-dag gehad, heel erg lopen vreten op stations en in de trein. vanavond weer concert maar heb nu beter voorbereid eten bij me dan gisteren...

ben (met vandag erbij) op de helft en ben in elke categorie (caloreën, bewegen, ontbijt) 1 keertje misgegaan. t ontbijt dat ik niet heb egeten was trouwens de eerste dag, toen ik mn 10-dagen plan tussen de middag maakte, dus dat kon eigenlijk al niet meer

ben wel tevreden, ik ben al 8 ons kwijt en voel me veel beter, t is ook een utidaging om op zo'n stressdag als vandaag toch mn geplande 1200 ckal te eten (wok 2 go ipv patat onderweg bijvoorbeeld)
Hoe ga je na die 10 dagen verder? of eigenlijk hetzelfde als in die 10 dagen?

En is wok 2 go wel minder kcal rijk dan patat (zonder mayo enzo) ?
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 12:53:23 #91
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_62481766
*komt even binnenrennen*

Vivi en Mspoez: Aaw Veel sterkte allebei. Mspoez: heb vast van alles gemist maar het lijkt of je het kan gebruiken.

Oh en Viking (*duimt dat ze naam goed heeft*) Max Payne was wel tof! Al moet ik altijd lachen om de nogal oversized neusgaten van Marky Mark Wahlberg XD Ik zal overigens niet spoileren
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 13:04:53 #92
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62481969
Vief, dikke knuf
Als je wilt klagen/kletsen dan weet je me te vinden he?

MsPoez; verwacht niet van jezelf dat je de klappen niet krijgt. Hij mag dan wel een bloedhond zijn geweest, maar het was wel jouw bloedhond. En dat doet zeer en eigenlijk wil je niet dat hij je afgenomen wordt.
Laat die gevoelens ook gewoon toe, dat hoort bij de verwerking.
Jezelf alcohol en meer van zulks ontzeggen is nutteloos. Even goed naar de klote gaan maakt dat je hem straks uit je systeem kan krijgen. Want dan ben je straks boos op jezelf, ipv op hem
Het is een beproefde methode

Dat wij je sterk vinden zegt al genoeg, je hoeft niet zo hard voor jezelf te zijn. Wees maar hard voor hem.
Koes
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 13:08:02 #93
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62482045
Over wok to go...heb niet de illusie dat dat gezonder is. Het blijft fastfood.
In de sauzen zitten vreselijk veel suikers, veel zetmeel en ook veel vet. Ze wokken alsnog met flinke plenzen olie.
Als je verantwoord wilt snacken, dan moet je je tot je japanse keuken richten. Japanners zijn erg anal over de balans in hun voeding, dus je zult er echt geen 1 treffen die er een potje van maakt.
De chineze keuken en zeker de vernederlandste chinees/wokboer is niet veel gezonder dat het patatje mayo.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 18 oktober 2008 @ 13:10:29 #94
163650 Greys
pi_62482073
SHE, je bent een schat. Slecht voor je imago wellicht, maar ik zeg het lekker toch.

Nou jongens, zie ik er niet heel erg licht uit? Zojuist die bak geld weggegeven aan de Smart/Mercedes dealer, ik VOEL me ook echt licht! Maar goed, Smartie rijdt weer als een zonnetje
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_62482076
ik wilde net ongeveer hetzelfde over de wok tikken

*knaagt aan appel terwijl het huis goddelijk ruikt naar de tomatensaus die ik uit OUD van She heb gejat *
Ja doei.
pi_62482141
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 13:08 schreef SHE het volgende:
Over wok to go...heb niet de illusie dat dat gezonder is. Het blijft fastfood.
In de sauzen zitten vreselijk veel suikers, veel zetmeel en ook veel vet. Ze wokken alsnog met flinke plenzen olie.
Als je verantwoord wilt snacken, dan moet je je tot je japanse keuken richten. Japanners zijn erg anal over de balans in hun voeding, dus je zult er echt geen 1 treffen die er een potje van maakt.
De chineze keuken en zeker de vernederlandste chinees/wokboer is niet veel gezonder dat het patatje mayo.
Dan heb ik kennelijk toch iets geleerd de afgelopen 5 jaar hier
Ookal zou ik zelf wel voor de wok kiezen maar alleen omdat ik het lekkerder vind
pi_62482311
Sterkte voor SHE en Mspoez en Merel
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_62482332
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 13:04 schreef SHE het volgende:
Vief, dikke knuf
Als je wilt klagen/kletsen dan weet je me te vinden he?

MsPoez; verwacht niet van jezelf dat je de klappen niet krijgt. Hij mag dan wel een bloedhond zijn geweest, maar het was wel jouw bloedhond. En dat doet zeer en eigenlijk wil je niet dat hij je afgenomen wordt.
Laat die gevoelens ook gewoon toe, dat hoort bij de verwerking.
Jezelf alcohol en meer van zulks ontzeggen is nutteloos. Even goed naar de klote gaan maakt dat je hem straks uit je systeem kan krijgen. Want dan ben je straks boos op jezelf, ipv op hem
Het is een beproefde methode

Dat wij je sterk vinden zegt al genoeg, je hoeft niet zo hard voor jezelf te zijn. Wees maar hard voor hem.
Koes
Wat zij zegt dus.
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 13:37:55 #99
331 Merel
Be here now.
pi_62482554
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 13:24 schreef MissBliss het volgende:
Sterkte voor SHE en Mspoez en Merel
Oh met mij gaat het wel weer hoor Behalve dan dat ik me doodschaam tegenover de mensen die er gister bij waren (gelukkig niet bij het hele overgeefgebeuren, maar toch) en me vandaag ook niet helemaal super voel. Volgens mij ben ik sowieso een beetje grieperig, ook los van de drank.

En ik heb vannacht gedroomd dat m'n kat hier bij mij in huis woonde Balen dat het niet echt zo is, maar het was een hele fijne droom. Suf hè.

Nu boodschappen doen. Wel makkelijk, elke week met hetzelfde SHE-lijstje!
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 13:38:08 #100
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_62482559
*snik*
Thnx.

Greys, wat ben je een hoop kwijt!
Prrrrr
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: